nooit en te nimmer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Hier hebben wij begrip voor het uitschot van de maatschappij en dergelijke
Is niet mijn OP vriendquote:
Ging je bloeddruk omhoog?quote:
Drugsquote:
Wat zal ik er van maken?quote:
Bedanktquote:
Jammer.quote:
Deze niet? ohquote:
Oké dan verander ik hem wel.quote:
Bedanktquote:
Wispelturig.quote:
vind beetje sneu als je constant over jezelf moet zeggen hoe geweldig je bent omdat niets daar op wijst en niemand het dus zal doenquote:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind beetje sneu als je constant over jezelf moet zeggen hoe geweldig je bent omdat niets daar op wijst en niemand het dus zal doen
Ik mag niet liegen, ik verkondig alleen waarheden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is ook zo.
Maar toch
[ afbeelding ]
[..]
Liegen op FOK!
En gewoon nog een schepje er boven op ook nog!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag niet liegen, ik verkondig alleen waarheden.
Zo rol ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En gewoon nog een schepje er boven op ook nog!
Haha, goeie man.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, wel dus blijkt weer dat enig intellect je vreemd is
is toch zo, weet je stiekem zelf ook welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, goeie man.
Wat een gelul
weet nog toen voordat je kon lopenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet het, ben al paar stappen verder.
ja nooit wat in veranderdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Vervelend, net als je UI - ging dat altijd al zo snel?
Alles is een act.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is toch zo, weet je stiekem zelf ook wel
je neerleggen bij 7cm moet een moeilijke stap zijn geweestquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet het, ben al paar stappen verder.
Nee ging vrij snel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je neerleggen bij 7cm moet een moeilijke stap zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |