Mona Liza ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schindler had ook een lijstje.
watquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Let op niet op al die veren trouwens
Ja vast. Had al zo'n vermoeden dat je er weinig van begrijpt en gewoon maar mensen quote met onzinnige replies er onder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen. Zo belangrijk ben jij voor mij.
Dat hij veren in zijn bips steekt zelfquote:
Met spermavlekken op dat schilderij is het ook echt af.quote:
quote:
ben niet scherp genoeg vandaag voor dit soort grapjesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
steek graag veren in m'n reet, van die mooie blauwe van pauwen want ben zo trots als een pauw
Ja, want dit is FOK! Heel serieus allemaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja vast. Had al zo'n vermoeden dat je er weinig van begrijpt en gewoon maar mensen quote met onzinnige replies er onder.
hee niels nog shemale hoeren geneukt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met spermavlekken op dat schilderij is het ook echt af.
Ach kan gebeuren. Gelukkig zijn er altijd mensen hier die het wel even uit kunnen leggen voor jequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
ben niet scherp genoeg vandaag voor dit soort grapjes
je hebt een be like haags dagje?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
ben niet scherp genoeg vandaag voor dit soort grapjes
Verzin een nieuw zwak excuus anders.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, want dit is FOK! Heel serieus allemaal.
Ow we gaan nog even door. Wat leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verzin een nieuw zwak excuus anders.
thnx bruvquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kan gebeuren. Gelukkig zijn er altijd mensen hier die het wel even uit kunnen leggen voor je
wiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt een be like haags dagje?
ik herkende het gewoon nog uit het tijdperk toen het nog haat en nijd was tussen onsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij inmiddels een band hadden opgebouwd...nee doe maar zo.
srs reactie weer is maar een forum hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
De ik ben niet serieus kaart en jullie nemen mij te srs over en weer spelen is wel erg pathetisch geworden trouwens.![]()
Man man man.
Het is een grote act.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
De ik ben niet serieus kaart en jullie nemen mij te srs over en weer spelen is wel erg pathetisch geworden trouwens.![]()
Man man man.
en zij hard nadenken wat dom zijn is ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoop dat Haags vnv aan de eettafel aan zijn vrouw vraag van ben ik nou dom?
Neem het allemaal niet zo serieus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
Man man man.
vraagt, ben je dom ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben altijd serieus dst ik niemand serieus neem letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
Man man man.
Denk dat die nog dommer is anders had ze wel een fatsoenlijke vent gezocht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Raar want ben niet echt iemand die in een discussie zoiets zegtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik herkende het gewoon nog uit het tijdperk toen het nog haat en nijd was tussen ons
en al die liefdesbetuigingen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben altijd serieus dst ik niemand serieus neem letterlijk en figuurlijk
Is haags toch..quote:
Hij doet niets fout.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die hzaw man. Wat een grap is dat zeg
Iemand met de naam Catkiller is wel heel intelligent trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat die nog dommer is anders had ze wel een fatsoenlijke vent gezocht.
Gewoon om lachen toch? Dat hoort bij grappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zoden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso een kind hebben zoden getrouwd te zijn, wat een tokkies!!
aan wiens adres?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en al die liefdesbetuigingen dan?
Wil je dat ik die blauwen ga uitschelden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij speelt wel een goede act ja. Dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon om lachen toch? Dat hoort bij grappen.
watquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wil je dat ik die blauwen ga uitschelden?
een beetje zoals moslimsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf geweldig. Helaas, zijn ze niet.
de eerste intellectueel in Den Haag moet ik nog vindenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand met de naam Catkiller is wel heel intelligent trouwens.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik ga zo even schijten en tegen de tijd dat ik terug ben zijn jullie 3 delen verder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand met de naam Catkiller is wel heel intelligent trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |