waar wil je mijn oprechte mening over weten?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe altijd, hij kan niet oprecht zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bang voor gutmenschen dp en hoink, zelfs als ze er niet zijn blijkbaar.
Je pohi laat behoorlijk wat te wensen over voor iemand die claimt perfect te zijn anders.quote:
ohquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk daar nooit over na, heb daar niet zo'n obsessie mee als hzaw.
- foutjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk daar nooit over na, heb daar niet zo'n obsessie mee als hzaw.
Ja, het fok forum moet je inderdaad heel serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je pohi laat behoorlijk wat te wensen over voor iemand die claimt perfect te zijn anders.
altijd deze escapequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, het fok forum moet je inderdaad heel serieus nemen.
Wie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd deze escape![]()
heb je die van 2NutZ geleerd?
Ik zeg dat nooit hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd deze escape![]()
de bekende "irl ben ik anders dan op een forum" komt weer om de hoek kijken. Kun je alleen anderen napraten of heb je ook een eigen mening?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is gewoo
[..]
Ja, het fok forum moet je inderdaad heel serieus nemen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd deze escape![]()
ja, stimo denk ik?quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de bekende "irl ben ik anders dan op een forum" komt weer om de hoek kijken. Kun je alleen anderen napraten of heb je ook een eigen mening?
Lekker makkelijk, net als zijn vriendin.quote:
Je zorgt wel voor groepsvorming. Lief van je.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk ze helemaal mad worden![]()
fascinerend!
Ja, precies dit !quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:52 schreef zeer het volgende:
[..]
wow je moet fok niet zo srs nemen is maar een forum
Ohquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat we dan ongeveer even oud zijn ;s
Soort 1 tegen 100quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zorgt wel voor groepsvorming. Lief van je.
Is vaak zo hier, als een persoon dan gaat dan volgt de rest vaak wel.quote:
weer de vergelijking met een ander, ga je zo door het leven? Al ver(on)gelijkend?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker.
Wel leuk dat je het probeert, maar aan mijn grootsheid ga jij niet tornen jongeman.
Je moet het FOK!forum inderdaad heel serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
fascinerend!
Allemaal schaapjes inderdaad. En allemaal even stoer doen. Ondertussen stellen ze helemaal niets voor. Maarja het is fok he, grote bek op het internet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is vaak zo hier, als een persoon dan gaat dan volgt de rest vaak wel.
Precies. 1 op 1 maak je ze zo kapotquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal schaapjes inderdaad. En allemaal even stoer doen. Ondertussen stellen ze helemaal niets voor. Maarja het is fok he, grote bek op het internet.
wacht maar tot ik para word gastquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal schaapjes inderdaad. En allemaal even stoer doen. Ondertussen stellen ze helemaal niets voor. Maarja het is fok he, grote bek op het internet.
En jij met hzaw. weet niet wat erger is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef zeer het volgende:
wel grappig dat 2NutZ en Haags zich in elkaar vinden
weet niet precies wie daar aan het kortste eind trekt
Blijf proberen. Goeie act wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer de vergelijking met een ander, ga je zo door het leven? Al ver(on)gelijkend?
Heb bijna nooit dat iemand me volgt, mja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is vaak zo hier, als een persoon dan gaat dan volgt de rest vaak wel.
Oh, wat zou je in het echt doen dan simpele sjonnie? Graag met zo veel mogelijk details.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
definieer "mad", begrippen kun je beter even afbakenen als je er een andere kijk op na houdt dan de algemeen gangbarequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
fascinerend!
wie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij met hzaw. weet niet wat erger is.
Nee? awwwquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb bijna nooit dat iemand me volgt, mja.
zeg me waar gaan we heenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb bijna nooit dat iemand me volgt, mja.
je staat boven aan m'n lijstjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je gang. Lijkt me wel leuk.
hzawquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, wat zou je in het echt doen dan simpele sjonnie? Graag met zo veel mogelijk details.
Bwoooooohhhhhhhhquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
definieer "mad", begrippen kun je beter even afbakenen als je er een andere kijk op na houdt dan de algemeen gangbare
ik moest alleen lachen om de nutz referentie, ik sta gewoon aan jouw kantquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik moest alleen lachen om de nutz referentie, ik sta gewoon aan jouw kant
Verstandig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onbeschoft hoor om niet te antwoorden op mijn vraag, zwakkeling.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Bwoooooohhhhhhhh![]()
Nog meer, ga door
Ik dacht dat wij inmiddels een band hadden opgebouwd...nee doe maar zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen. Zo belangrijk ben jij voor mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onbeschoft hoor om niet te antwoorden op mijn vraag, zwakkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |