SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
water gun 10quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:15 schreef Shakkara het volgende:
[..]
CP zegt niet veel, je moet de IV uitrekenen.
Maar als ie Water Gun heeft is ie sowieso wel nice.
gefeliciteerd makkerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:18 schreef dimmak het volgende:
Een Lapras van 1200CP uit een ei.Eindelijk wat moois na al die kilometers.
Als mensen die iets gaan evolueren dit nou eens even testenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik had gelezen - heb het zelf nooit getest - dat ze wel op dezelfde "slots" blijven. Dus de eerste snelle aanval van Bulbasaur wordt de eerste snelle aanval van Ivysaur, en idem voor de speciale aanvallen. Alleen als het aantal beschikbare slots anders is (bijvoorbeeld Kakuna -> Beedrill evolutie) is het wel random.
http://serebii.net/pokemongo/pokemon.shtml
daarom heet far fetched toch ook zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Serebii heeft Farfetch'd ook nog als region exclusive in Asia staan.
Nee. Ik ben nu level 17 en negeer regelmatig nog gyms omdat de tegenstanders VEEL te sterk zijn...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:27 schreef Maanvis het volgende:
heeft het uberhaupt zin om een gym te bezoeken als je maar level 6 bent?
Ik las toevallig dit vanochtend:quote:
quote:Farfetch'd may be inspired by the Japanese saying 「鴨が葱を背負って来る」, literally translating to "a duck comes bearing green onions". As a saying, it means "something surprising but convenient". The phrase can be shortened simply to 「鴨葱」.
zo is het spel toch helemaal niet leuk voor casual players? Lekker pidgeys en rattata's vangen in de buurt en verder niksquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nu level 17 en negeer regelmatig nog gyms omdat de tegenstanders VEEL te sterk zijn...
onder 80%=deletequote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij beetje vertellen waar ik naar kijk?
https://pokeassistant.com(...)13+9&commit=Find+IVs
zijn dit goeie stats?
Ideaal is 15/15/15. Dus bedenk zelf maar of je die stats die daar staan goed genoeg vindquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij beetje vertellen waar ik naar kijk?
zijn dit goeie stats?
Dat is goed, 50 is gemiddeld en 100 is de max, jij zit ergens tussen de 68 en 73, dus prima!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
water gun 10
hydro pump 60
dit zegt de iv calculator.. maar snap er weinig van..
Wij vonden gister een Slowbro, maten van mij waren allemaal level 21 en hun Slowbro was +- 1400 CP. Ik ben level 20 en mijne was 33 CPquote:
Lapras spottedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wij vonden gister een Slowbro, maten van mij waren allemaal level 21 en hun Slowbro was +- 1400 CP. Ik ben level 20 en mijne was 33 CP
Ik wil sowieso niet eens vechtenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:43 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Het spelletje moet niet te serieus worden, beetje Pókemon vangen en gyms verslaan is toch wel lachen. Om nou alles statistisch te beoordelen en daarom een Pókemon weggooien... nahhh not for me, dan houd ik niets meer over
Mwah, ik haal mijn voldoening uit het vinden van bijzondere pokemons en incidenteel een zwakke gym overnemen..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo is het spel toch helemaal niet leuk voor casual players? Lekker pidgeys en rattata's vangen in de buurt en verder niks
Ik wil gewoon het volle spel kunnen spelen en lekker kunnen vechten tegen mensen die gelijkwaardig zijn bij de gym in de buurt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik haal mijn voldoening uit het vinden van bijzondere pokemons en incidenteel een zwakke gym overnemen..
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo is het spel toch helemaal niet leuk voor casual players? Lekker pidgeys en rattata's vangen in de buurt en verder niks
Je kan klagen wat je wil, maar hiermee moet je het doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het volle spel kunnen spelen en lekker kunnen vechten tegen mensen die gelijkwaardig zijn bij de gym in de buurt?
Zelfde met sportclubs die alleen een A elftal hebben en verder niks
Dat lijkt geen bot, dat is gewoon pokemon in een emulator met een fake GPS en een speler die het bestuurt, toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:03 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk dit dan
https://www.twitch.tv/pokevision_bot
Das het betere werk. Ik ben benieuwd wat die twee eieren van mij gaan opleveren straks.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:18 schreef dimmak het volgende:
Een Lapras van 1200CP uit een ei.Eindelijk wat moois na al die kilometers.
Het is een bot die uitleest waar alle Dragonite en Snorlax (etc) spawnenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:06 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Dat lijkt geen bot, dat is gewoon pokemon in een emulator met een fake GPS en een speler die het bestuurt, toch?
Ja collega van mij doet dat ook. Dan is de lol er toch af?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:03 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk dit dan
oke dan ben ik snel uitgespeeld, dan is het net als WOW dat als je casual bent dat het dan eigenlijk niet leuk is na level 60quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:02 schreef Vidura het volgende:
[..]
[..]
Je kan klagen wat je wil, maar hiermee moet je het doen.
Of je toont inzet en probeert ook wat te bereiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dan ben ik snel uitgespeeld, dan is het net als WOW dat als je casual bent dat het dan eigenlijk niet leuk is na level 60
Ja hij krijgt een lijstje aangeleverd van rare pokemon met locaties. Maar hij teleport er toch handmatig heen en gooit zelf z'n pokeballetjes, of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het is een bot die uitleest waar alle Dragonite en Snorlax (etc) spawnen
Ik vind het ook echt kut voor de mensen die het wel gewoon normaal spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja collega van mij doet dat ook. Dan is de lol er toch af?
ik ben een man van 35 met een baan van 40 uur, ik heb amper tijd om iets te bereikenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:08 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Of je toont inzet en probeert ook wat te bereiken.
Ik zie en hoor overal van mensen die al level 20 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik doe het tijdens mijn avondwandelingenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik zie en hoor overal van mensen die al level 20 zijn ofzo.
Dan vraag ik me wel eens af of ze verder niks te doen hebben of dat ik misschien iets verkeerd doe.(zal voornamelijk het laatste wel zijn)
Ik ben nu bijna level 14 en speel naar mijn idee al best veel.
Nou, dan kan je POK verlaten. Succes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dan ben ik snel uitgespeeld, dan is het net als WOW dat als je casual bent dat het dan eigenlijk niet leuk is na level 60
Als je een paar uurtjes per dag speelt en je lucky eggs een beetje strategisch inzet ben je zo level 20. Daarna wordt het wel wat lastiger om snel hoger te komen, dan heb je echt idioot veel xp nodig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel eens af of ze verder niks te doen hebben of dat ik misschien iets verkeerd doe.(zal voornamelijk het laatste wel zijn)
Ik hoop toch dat Niantic het spel wat aantrekkelijker maakt voor casual spelers anders kukelt het aandeel nintendo zo weer naar benedenquote:
Tijd zat dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben een man van 35 met een baan van 40 uur, ik heb amper tijd om iets te bereiken
Het ruilen komt eraan, verder vind ik het prima zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat Niantic het spel wat aantrekkelijker maakt voor casual spelers anders kukelt het aandeel nintendo zo weer naar beneden
Nee joh, hij heeft zelfs scripts om een curveball te gooien etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:09 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ja hij krijgt een lijstje aangeleverd van rare pokemon met locaties. Maar hij teleport er toch handmatig heen en gooit zelf z'n pokeballetjes, of niet?
Sowieso raar dat ie geen softban kreeg toen ie half China 3x over teleporteerde.
waarom kun je niet buiten de gyms vechten met anderen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef Vidura het volgende:
[..]
Het ruilen komt eraan, verder vind ik het prima zo.
Ik was in 1 dag level 18, speel nu 3 dagen en zit op 23...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom kun je niet buiten de gyms vechten met anderen?
als je met je vrienden wilt vechten moet toch gewoon kunnen als je in de buurt bent? loretechnisch gezienquote:
Vind je?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je met je vrienden wilt vechten moet toch gewoon kunnen als je in de buurt bent?
Je kan altijd bij de buurman aankloppen en hem een roei op zn bek geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je met je vrienden wilt vechten moet toch gewoon kunnen als je in de buurt bent? loretechnisch gezien
Volgens mij deed ash dat ook?quote:
Dat is niet normaal ofzo en dan heb je echt volle dagen gespeeld. In 1 dag level 18quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik was in 1 dag level 18, speel nu 3 dagen en zit op 23...![]()
Het maakt wel heel veel uit of je in een grote stad zit of niet. En het truukje van XP egg + 60 pokemons evolueren geeft je meteen 60k+ XP maar heeft veel voorbereiding nodig.
Komt nog wel waarschijnlijk, net als ruilen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom kun je niet buiten de gyms vechten met anderen?
Wat ik bedoel is dat het spel leuker zou zijn als ook lagere levels gewoon met pokémon kunnen vechten tegen elkaar zoals ook in de serie kan. Nu hebben veel vrienden en familie (die ook drukke levens hebben met kinderen etc) het alweer verwijderd omdat ze niet zo fanatiek zijn dat ze iets meer kunnen dan pidgeys en weedles in hun buurt vangen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef Vidura het volgende:
[..]
Volgens mij had Ash ook een Pikachu, niet iedereen hier heeft een Pikachu.
En nu?
thanks, komt dus goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Komt nog wel waarschijnlijk, net als ruilen.
Altijd ff 30s wachten bij zo'n freeze, dan komt het meestal wel goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Maanvis het volgende:
wat overigens ook kut is lopend pokémon vangen. zou moeten kunnen, maar als ik in mijn buurt op bekende wifi netwerken ben en loop dan uit hun range dan vangt ie de pokémon ineens niet. is me 3x overkomen. ook ben ik 1 ei zomaar kwijtgeraakt, daar is nooit iets uit gekomen.
Mensen die het druk hebben is geen reden om het spel aan te passen natuurlijk. Maar er zitten momenteel 10% van alle features in die gaan komen dus wacht de komende maanden/jaren rustig af.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het spel leuker zou zijn als ook lagere levels gewoon met pokémon kunnen vechten tegen elkaar zoals ook in de serie kan. Nu hebben veel vrienden en familie (die ook drukke levens hebben met kinderen etc) het alweer verwijderd omdat ze niet zo fanatiek zijn dat ze iets meer kunnen dan pidgeys en weedles in hun buurt vangen.
Vind ik ook wel jammer...Het zou leuk zijn als je gewoon verschillende niveau gyms zou hebben ofzo. Dat vooraf bepaald is of iets een level 1 of level 7 gym is. Dat je in een level 1 gym maar maximaal een 500CP Pokemon kan gooien ofzo (en kan vechten). Zo is er voor elk wat wils en kan je opwerken om naar een speciale hoog-level gym op een leuke plaats te gaan als je er sterk genoeg voor bent...Zo was het in de oorspronkelijke pokemon spellen ook. De eerste gyms waren makkelijker dan de latere etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het spel leuker zou zijn als ook lagere levels gewoon met pokémon kunnen vechten tegen elkaar zoals ook in de serie kan. Nu hebben veel vrienden en familie (die ook drukke levens hebben met kinderen etc) het alweer verwijderd omdat ze niet zo fanatiek zijn dat ze iets meer kunnen dan pidgeys en weedles in hun buurt vangen.
Pokemon Go is voorlopig gewoon een verzamelgame.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heeft een softbanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:03 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk dit dan
een pidgeyverzamelgamequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pokemon Go is voorlopig gewoon een verzamelgame.
"Gotta catch 'm all"quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pokemon Go is voorlopig gewoon een verzamelgame.
Pidgeys zijn fantastisch om de evolven voor een teringbende aan trainer XPquote:
Pidgey, Weedle en Caterpiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:35 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Pidgeys zijn fantastisch om de evolven voor een teringbende aan trainer XP
Precies, lekker in de hakselaar die hap en XP scorenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:35 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Pidgeys zijn fantastisch om de evolven voor een teringbende aan trainer XP
Ik ben echt benieuwd wat de levensduur van dit spel op grote schaal is!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef videonatic het volgende:
[..]
Mensen die het druk hebben is geen reden om het spel aan te passen natuurlijk. Maar er zitten momenteel 10% van alle features in die gaan komen dus wacht de komende maanden/jaren rustig af.
vrij laag dus, iedereen stopt nu omdat het niet leuk is om telkens alleen maar weedles en rattata's te vangen. denk dat ze het te vroeg gereleased/gelekt hebben zonder de functionaliteit die het voor casuals leuk maakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat de levensduur van dit spel op grote schaal is!
Misschien komt daar nog iets voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vrij laag dus, iedereen stopt nu omdat het niet leuk is om telkens alleen maar weedles en rattata's te vangen. denk dat ze het te vroeg gereleased/gelekt hebben zonder de functionaliteit die het voor casuals leuk maakt.
Haha. Nee op iedere hoek een Charizard zou het spel leuk maken..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vrij laag dus, iedereen stopt nu omdat het niet leuk is om telkens alleen maar weedles en rattata's te vangen. denk dat ze het te vroeg gereleased/gelekt hebben zonder de functionaliteit die het voor casuals leuk maakt.
Lang niet iedereen stopt, enkel de mensjes die de game voor de hype hebben gedownload. Nog altijd tientallen miljoenen per dag. Wanneer er echt een grote dip komt, dan komt vanzelf de volgende patch.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe snel ze met nieuwe features komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat de levensduur van dit spel op grote schaal is!
Ik speel alleen maar omdat ik weet dat er straks veel meer features komen, dit is gewoon een voorproefje want het spel is inderdaad erg beperkt nu. Maar als ik nu alvast flink m'n trainer level en een goed team pokemons bij elkaar hark dan heb ik later minder werk en kan ik meteen mee met alles wat ze in het spel gaan stoppen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp zitten veel pokéstops maar ook daar heb ik het probleem dat ik daar veel wifispots heb waar ie automatisch op inlogt en je dus niet tijdens het lopen effe zo'n ding een spin kan geven. want als ie dan disconnect of een andere wifi pakt dan in je nooit je pokéballs.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien komt daar nog iets voor.
Ik heb het vooralsnog makkelijk. Er zitten pokestops binnen bereik van mijn laptopspot, dus ik kan de hele dag door ballen verzamelen en pidgeys/ratata/weedles binnenharken. Daarbij wandel ik veel en dat is dan weer leuk voor de wat meer bijzondere pokemons, waar ik vervolgens genoeg ballen voor heb.
Je kan toch simpelweg gewoon uitzetten dat je telefoon automatisch verbinding maakt met wifi's?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp zitten veel pokéstops maar ook daar heb ik het probleem dat ik daar veel wifispots heb waar ie automatisch op inlogt en je dus niet tijdens het lopen effe zo'n ding een spin kan geven. want als ie dan disconnect of een andere wifi pakt dan in je nooit je pokéballs.
Dan ga je op 4gquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp zitten veel pokéstops maar ook daar heb ik het probleem dat ik daar veel wifispots heb waar ie automatisch op inlogt en je dus niet tijdens het lopen effe zo'n ding een spin kan geven. want als ie dan disconnect of een andere wifi pakt dan in je nooit je pokéballs.
Zet Wifi dan uit voor je gaat lopen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja lekker, mijn bundel volkakken omdat een stel programmeurs niks kanquote:
Niet zo aanstellen. Zo veel data kost het nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja lekker, mijn bundel volkakken omdat een stel programmeurs niks kan
En hoe moeten die rekening houden met public wifi-spots waarbij er ingelogd moet worden? (zoals die van KPN bijv.)quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kost helemaal niet zoveel MB'squote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben level 20. 85 km gelopen. 150 mb gebruikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen. Zo veel data kost het niet
Ik ga altijd spontaanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef Norrage het volgende:
Wat ben je toch een zeikerd Maanvis, in elk topic waar ik je zie posten
Wat voor pokémon zitten er in groningen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kost helemaal niet zoveel MB's
Ps.
Het kost minder geld aan MB's om een pokemon te vangen dan aan benzine om een stok te verplaatsen![]()
Maar in tegenstelling tot anderen ben ik wel altijd aardig en liefquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef Norrage het volgende:
Wat ben je toch een zeikerd Maanvis, in elk topic waar ik je zie posten
Maar een zeikerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot anderen ben ik wel altijd aardig en lief
Pokemon is als soort fighting game bedoelt hoor, maar dat komt nog wel beter tot uiting in een volgende update.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Gotta catch 'm all"
Zou je niet zeggen dat t om verzamelen ging
Voor een fighting game heeft het wel heel beperkte vecht-mechanics (ivm de originele games).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pokemon is als soort fighting game bedoelt hoor, maar dat komt nog wel beter tot uiting in een volgende update.
ah, jij weet al meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pokemon is als soort fighting game bedoelt hoor, maar dat komt nog wel beter tot uiting in een volgende update.
Het mag wel een betere mechanisme zijn dan die gym gevechten. Want 10 poke coins en 500 dust per gym is wel heel armoedigquote:
o dat het beter mag ben ik met je eens, maar tot nog toe zijn het allemaal aannames over wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:19 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het mag wel een betere mechanisme zijn dan die gym gevechten. Want 10 poke coins en 500 dust per gym is wel heel armoedig
ja precies en alles nieuwssites die koppen 'trading komt eraan!' wat volledig uit zijn verband is gerukt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hij doelt op de gephotoshopte pic die Pokemon GO News verspreide xD
Ja dat zeg ik toch. Het is nu nog een verzamelgame :p.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Voor een fighting game heeft het wel heel beperkte vecht-mechanics (ivm de originele games).
Jij denkt dat ze deze game niet meer gaan uitbreiden?quote:
Ik heb gister toch wel 3 uurtjes gelopen, iets van 20-30 mb dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die van mij heeft tot nu toe 364 mb verbruikt op nog geen week tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb gister toch wel 3 uurtjes gelopen, iets van 20-30 mb dacht ik
Dat is toch niet veel? Tenzij je een bundel van 250 mb heb natuurlijk
zegt natuurlijk niks.. als jij 10 uur per dag gespeeld hebt dan is dit niks. Als je een uurtje per dag gespeeld hebt, tjah dan welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:32 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Die van mij heeft tot nu toe 364 mb verbruikt op nog geen week tijd.
oke dat wist ik niet dat het zo weinig wasquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb gister toch wel 3 uurtjes gelopen, iets van 20-30 mb dacht ik
Dat is toch niet veel? Tenzij je een bundel van 250 mb heb natuurlijk
Het is vooral je batterij die wel redelijk snel leeg isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dat wist ik niet dat het zo weinig was
Zoveel data verbruikt het toch niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:26 schreef 24Fan het volgende:
Verdomme, is m'n datalimiet alweer op terwijl ik nog een week moet wachten tot de volgende maand.Hoezo verslavend.
Laat me raden, je zit bijna aan je datalimiet en dan wordt ie gecapped op 64kb/s ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:46 schreef Shadowkid053 het volgende:
Is er trouwens een minimale data snelheid die je moet hebben zodat PoGO werkt?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je een fucking stop bij je woning hebt ja
het viel mij ook mee. Al red ik t net niet volgende maand als ik zo door blijf gaanquote:
mijn chansey is 98quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:01 schreef Geo4kant het volgende:
Net een 2e Chansey gevangen, nu 250.. leuk, maar niet heel hoog
Powerbank en gas op die lollyquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:09 schreef Amarantha het volgende:
Oeps telefoon vergeten aan de lader te gooien voor een middagje Pokémon GO in de oude dierentuin. Nu maar even snel eraan.
Als je onder de 25 km/u blijft wel.quote:Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Max23 het volgende:
Als je gewoon een rustig, normaal tempo fietst, telt die dan wel de kilometers voor je ei?
Ik zie nu dat er ook nog geen één lure aan staat dus sowieso nog niet de moeite waard om heen te gaan.quote:
Dit niet uit je hoofd weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef Molurus het volgende:
Hmmm, dit lijstje is ook best nice / nuttig:
http://www.pokemongoevolution.com/
De jouwene zijn op?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie nu dat er ook nog geen één lure aan staat dus sowieso nog niet de moeite waard om heen te gaan.
Helaas toch wel bij mij. Ik moet bekennen dat ik wel enkele dagen de hele provincie heb doorgereden en vaak de telefoon gewoon op Pokemon Go had. Dus wie weet dat het daarmee te maken heeft.quote:
Die van mij zijn momenteel op. En hele oude dierentuin staat elke dag wel meerdere lure's aan. Maar het is nog vroeg (vakantie).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De jouwene zijn op?Of leech je alleen?
Nee, ik weet dat ze de game gaan uitbreiden maar ga niet roepen dat het vechten interessanter wordt omdat dat daar simpelweg nog niets over bekend is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze deze game niet meer gaan uitbreiden?
Net als dat er nieuwe pokemon bijkomen, aardige nobrainer.
Ik leech alleen en ga alleen met een maat of mijn vriendin samen een lure aanzetten. Ga geen concurrenten feeden natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De jouwene zijn op?Of leech je alleen?
Gyrados in het wildquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:15 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso achterin want daar heb je 4 stops bij elkaars, staan vaak 3 lure's tegelijk aan. En nog 2 lure's stukje verderop omdat Ponyta daar zit en Gyarados (zelf nog niet gevangen).
Ik heb ook al bewijs gezien dat hij daar echt zit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gyrados in het wild![]()
Die heb ik niet eens gezien op de pokescanner..
Coolquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso tussen 17:00 en 17:30 bij de Ponyta plek kijken. Dat is de tijd hoorde ik gisteren dat die te verschijn komt. Ik geloof het wel want toen ik heb hem had was het ook rond die tijd.
Ik ben net op dezelfde manier de halve wijk door-geraced naar een Vulpix.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:23 schreef Blobje het volgende:
Thuiswerken heeft zo zijn voordelen. Pokevision aan en een Wartortle op 300 meter van mijn huis gespot. Gelijk fiets gepakt en heen gefietst. Ik voel me een nerd.![]()
Wartortle maar 339cp.
Er zijn inderdaad plekken waar vaak hetzelfde spawnt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso tussen 17:00 en 17:30 bij de Ponyta plek kijken. Dat is de tijd hoorde ik gisteren dat die te verschijn komt. Ik geloof het wel want toen ik heb hem had was het ook rond die tijd.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ze de game gaan uitbreiden maar ga niet roepen dat het vechten interessanter wordt omdat dat daar simpelweg nog niets over bekend is.
Klopt, ik had het dan ook over de persoon waar ik oorspronkelijk op reageerdequote:
Lolquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Hitmonchamp's, gotta love 'em
mijn bundel was er vorige week al door. Ik heb 500 mb extra gekocht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:26 schreef 24Fan het volgende:
Verdomme, is m'n datalimiet alweer op terwijl ik nog een week moet wachten tot de volgende maand.Hoezo verslavend.
Nice nicequote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:40 schreef Loux het volgende:
Rhyhorn uit mijn ei! Jeej, dat is een stuk beter dan de Venonat, Krabby en Bellsprout die gisteren uit mijn eieren kwamen.![]()
En ik heb net mijn laatste Meowth binnen-gehengeld, dus straks een Persian!!
Ja duuh, het valt me nog mee dat er geen timer op de extra bag space zit zoals bij sommige games.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice nice![]()
Mijn laatste 2 eieren waren om te huilen, caterpie en nog iets stoms![]()
Ik zat te kijken om te sparen voor een extra incubator als ik vaak genoeg een gym heb overgenomen, maar zie je weer hoe smerig ze zijn.. Die incubator die je koopt is maar 3x geldig
Die blauwe balk is je secondary attack. Als een balkje vol is, raak je de enemy pokemon iets langer aan en doe je een sterkere attack dan normaal te herkennen aan de zwarte balken boven en onder het scherm.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:46 schreef Cirilico het volgende:
Is een pokemonaanval sterker als alle blauwe balkjes vol zijn? Of maakt het niet uit als je eerder afvuurt?
Ik had gelezen dat ze tijdens Comic Con hebben gezegd dat ze ermee bezig zijn omdat te fiksen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:50 schreef Loux het volgende:
Zowel de Vulpix en de Meowth die ik net heb gevangen, stonden overigens niet in de nearby list... Hoop dat ze dat soort foutjes eens gauw oplossen, want zo mis je mooie dingen!
Top! Laat maar komen! Hopelijk gaan dan ook de foot prints weer aan, dan kan Pokevision weer op zolder en kunnen we weer echt gaan speuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze tijdens Comic Con hebben gezegd dat ze ermee bezig zijn omdat te fiksen.
Oef, das zuur.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:56 schreef Noorseviking het volgende:
Tevens DERDE keer op een rij een Jynx uit een 10 km ei
Ik ga zo mijn 1e 10km ei hatchen (bijna level 21quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:56 schreef Noorseviking het volgende:
Tevens DERDE keer op een rij een Jynx uit een 10 km ei
Hopen op een Eevee dan maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn 1e 10km ei hatchen (bijna level 21Het mag alles zijn, behalve een Jynx..
Ik kreeg mijn 1e pas op level 20. Maar ik zou ze sowieso tot 20 bewaren aangezien vanaf 20 het hoogste level is dat er CP verschil in zit. Klinkt beetje vaag maar zie het dat op level 18 de max CP utit een ei 1400 is, dan is het op level 19 1500 en op level 20 t/m 40 1600.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Vanaf welke level hatchen jullie je 10 km eitjes?
Ik had er al 4 toen ik level 11 was. En duidelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn 1e pas op level 20. Maar ik zou ze sowieso tot 20 bewaren aangezien vanaf 20 het hoogste level is dat er CP verschil in zit. Klinkt beetje vaag maar zie het dat op level 18 de max CP utit een ei 1400 is, dan is het op level 19 1500 en op level 20 t/m 40 1600.
Maar het maakt dus niet uit op welk level/moment je ze kreeg? Maar pas op welk level je ze incubate?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn 1e pas op level 20. Maar ik zou ze sowieso tot 20 bewaren aangezien vanaf 20 het hoogste level is dat er CP verschil in zit. Klinkt beetje vaag maar zie het dat op level 18 de max CP utit een ei 1400 is, dan is het op level 19 1500 en op level 20 t/m 40 1600.
ik las dat dat pas vanaf level 30 was Gquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik dacht dat level 30 was voor de max CP van wilde pokemon. Maar 100% zeker weten doe ik het dus ook niet. Is vast wel ergens op de silph roud reddit te vinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:15 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
ik las dat dat pas vanaf level 30 was G
Volgens mij eggs op 20quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:15 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
ik las dat dat pas vanaf level 30 was G
Goldeen zit in een 5 KM ei en Squirtle in een 2 KM? Mr. Mime, en Eevee in een 10 KM. Denk dat je dus wat uitkomsten door elkaar hebt gehaald.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:19 schreef Norrage het volgende:
Ik heb tot nu 3 10km eieren gebroed (ben level 14, en die eieren stammen nog af van <level 10) en dat waren een goldeen, eevee en squirtle. Mijn 5km eieren daarentegen gaven veel betere pokemon: charmander, mr mime en ook een eevee. Heb dus nog niet heel veel aan een 10 km ei gehad
Volgens mij kan je zelfs een magicarp uit een 10km ei krijgenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:21 schreef Loux het volgende:
[..]
Goldeen zit in een 5 KM ei en Squirtle in een 2 KM? Mr. Mime, en Eevee in een 10 KM. Denk dat je dus wat uitkomsten door elkaar hebt gehaald.
Ik heb er 1 maar ik moet geduldig zijn.. wat lastig isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Ach ik heb nog niet eens een 10 km uit.
Mijn vriendin had er 1 uit een 5km eiquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij kan je zelfs een magicarp uit een 10km ei krijgen
Nee hoor, daar zit een verdeling in: http://www.serebii.net/pokemongo/eggs.shtmlquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij kan je zelfs een magicarp uit een 10km ei krijgen
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn vriendin had er 1 uit een 5km eiCP54 ofso.. was best sneu.
Ja die zijn best hoog uit eierenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:24 schreef Rambow het volgende:
Overigens lijkt IV hoog van pokemon uit eitjes. Laatste 3 eieren, pidgey, zubat en weedle allemaal IV boven 90% of is dat toeval?
Dat accumuleert he. Dus wat er uit een 2 km ei zit zit ook in al die andere eieren. Maar misschien had ik die Mr Mime verkeerd onthouden. Maar hebben wel veel relaxtere pokemon uit het 5km ei gekregenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef Loux het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zit een verdeling in: http://www.serebii.net/pokemongo/eggs.shtml
wat in een 2km ei zit kan je vinden in een 5km ei en wat je in beide vind kan je ook weer vinden in een 10km eiquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:21 schreef Loux het volgende:
[..]
Goldeen zit in een 5 KM ei en Squirtle in een 2 KM? Mr. Mime, en Eevee in een 10 KM. Denk dat je dus wat uitkomsten door elkaar hebt gehaald.
items/pokemon?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
Hebben jullie ook chronisch gebrek aan ruimte in de tas? Ik heb al 2x een expansion gedaan en nog steeds regelmatig
Ja, ik bedoelde of zo'n secondary attack sterker is als alle blauwe balkjes vol zijn, wanneer die bestaat uit meerdere balkjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die blauwe balk is je secondary attack. Als een balkje vol is, raak je de enemy pokemon iets langer aan en doe je een sterkere attack dan normaal te herkennen aan de zwarte balken boven en onder het scherm.
Itemsquote:
Dat klopt dus niet, het level van een pokemon die uit een egg komt wordt dus al bepaald op het moment dat je die egg oppikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Met waarschijnlijk 100% perfecte IV'squote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:22 schreef Blobje het volgende:
Mijn vriendin is level 18 en had gisteren een Eevee uit een 10km ei met 75 cp.
Weet je dit zeker? Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, het level van een pokemon die uit een egg komt wordt dus al bepaald op het moment dat je die egg oppikt.
Het heeft dus geen zin om een 10KM egg die je op level 10 opgepakt hebt, pas op level 10 te gaan hatchen.
Hmm ik heb het meerdere malen gelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Rambow het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Hoe kom je daarbij?
Wat is er, mijn grote liefde?quote:
En dan je telefoon laten vallenquote:
eevee`s voor dyslectenquote:
Die flikker ik al regelmatig weg. Hebben die revives eigenlijk al een functie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hou je ook al die potions en revives?
Alleen bij het vechten toch? Ik gooi ze altijd weg zodat ik meer ballen kwijt kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die flikker ik al regelmatig weg. Hebben die revives eigenlijk al een functie?
Soms bij het battlen zijn je pokemons faintedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja als je pokemons ko liggen na een gevechtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je pokemon dood is na een gymgevecht moet je een revive gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom al je revives wegpleuren en als je pokemon bijna dood is switchenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je pokemon dood is na een gymgevecht moet je een revive gebruiken.
Healthpotion kan dan toch ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je pokemon dood is na een gymgevecht moet je een revive gebruiken.
Sommige mensen schijnen ook te bellen met hun mobiele gaming console.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zag gisteren een paar mensen met hun Pokemonapparaat tegen hun oor. Waar is dat goed voor?
Hoeveel XP levert dat op dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen ook te bellen met hun mobiele gaming console.
Belachelijk dat dat op de Gameboy niet konquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
wat zijn IV's?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Met waarschijnlijk 100% perfecte IV's
Ik kom ook ballen te kort steedsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
Gastly gevangen en uit 2 eieren kwamen een Diglett en een Tangela.
Even een boodschapje doen en wat stops want mijn ballen zijn bijna op
Tja, psv fan he?quote:
quote:
Dacht dat het aan mij lag, heb wel dat trucje van eerder hier geprobeerd van dat swipen zeg maar.. maar met mijn motoriek is dat vooralsnog geen garantiequote:
Kijk even wat de IV van die krengen is, ik had hetzelfde met een laag level prutpokemon uit een ei, blijkt ie 15-14-15 te zijn dus bijna perfect.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice nice![]()
Mijn laatste 2 eieren waren om te huilen, caterpie en nog iets stoms![]()
Ik zat te kijken om te sparen voor een extra incubator als ik vaak genoeg een gym heb overgenomen, maar zie je weer hoe smerig ze zijn.. Die incubator die je koopt is maar 3x geldig
Nouja mooiquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel weer mooi een schaal afgelopen jaar.
Dat hebben we al 10x aan je uitgelegd of niet somsquote:
Misschien kan iemand dat vermelden in de OP of in de FAQ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:19 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Dat hebben we al 10x aan je uitgelegd of niet soms
Ja echt, elke pagina gaan mensen weer om een hele uitleg vragen... Soms ook dezelfde personen, die uitleg vragen, en dan verontwaardigd "Dat is stom!" gaan roepen als je het ze uitlegt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien kan iemand dat vermelden in de OP of in de FAQ?
Ik heb een TR gedaan wellicht kan een modje helpen hiermeequote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:21 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ja echt, elke pagina gaan mensen weer om een hele uitleg vragen... Soms ook dezelfde personen, die uitleg vragen, en dan verontwaardigd "Dat is stom!" gaan roepen als je het ze uitlegt.
quote:
Ik heb het ook al 15 keer gelezen, maar ik snap het nog steeds nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:21 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ja echt, elke pagina gaan mensen weer om een hele uitleg vragen... Soms ook dezelfde personen, die uitleg vragen, en dan verontwaardigd "Dat is stom!" gaan roepen als je het ze uitlegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb het ook al 15 keer gelezen, maar ik snap het nog steeds niethttps://thesilphroad.com/research Daar invullen. Hoef je weinig van te snappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Wat is IV?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:23 schreef Sked het volgende:
Ik vind IV's in de normale games makkelijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou niet eens meer weten welke hetis eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:14 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Kijk even wat de IV van die krengen is, ik had hetzelfde met een laag level prutpokemon uit een ei, blijkt ie 15-14-15 te zijn dus bijna perfect.
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
Krijg je een pokemon van bijvoorbeeld CP100 met 15-14-15 stats ook gewoon sterk als je er maar genoeg Stardust en candies in stopt ?
Oke vanaf nu afspreken dat je gewoon de uitleg er meteen bij plaatst?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:21 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik check nu de IV direct als ik die beesten vang en verander de naam dan in hun IV als ze goed of smijt ze direct weg als ze prut zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten welke hetis eigenlijkmisschine heb ik hem al door de blender gehaald
![]()
Voortaan maar eens op letten dan..
Wat is IV?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:28 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik check nu de IV direct als ik die beesten vang en verander de naam dan in hun IV als ze goed of smijt ze direct weg als ze prut zijn.
Anders heb je binnen een mum van tijd 250 van die pokemon in je tas en dan ben je een halve dag bezig om ze uit te zoeken.
Ja, idd..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:28 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik check nu de IV direct als ik die beesten vang en verander de naam dan in hun IV als ze goed of smijt ze direct weg als ze prut zijn.
Anders heb je binnen een mum van tijd 250 van die pokemon in je tas en dan ben je een halve dag bezig om ze uit te zoeken.
http://www.eurogamer.net/(...)x-as-the-main-seriesquote:
Het wordt steeds lastiger, vind je niet? Ik ben nu wel regelmatig aan het vechtuh. Al die rooie Tokkies moeten opdonderen!!!1quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik wil sowieso niet eens vechtenIk wil gewoon rondjes lopen in de hoop op een nieuwe pokemon om mijn bingokaart vol te krijgen
Je moet 'Ei' achter de naam toevoegen. 😛quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet eens meer weten welke hetis eigenlijkmisschine heb ik hem al door de blender gehaald
![]()
Voortaan maar eens op letten dan..
Ga eens doodquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Het wordt steeds lastiger, vind je niet? Ik ben nu wel regelmatig aan het vechtuh. Al die rooie Tokkies moeten opdonderen!!!1
15-14-15 is toch ook gewoon een goede IV?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:27 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Nee.
Je CP wordt bepaald door je stats. De hoeveelheid candy die je er in kunt stoppen door je huidige pokemon level ten opzichte van de cap die door je trainer level bepaald is.
Als je 2 van dezelfde pokemon hebt, en je propt ze allebei helemaal vol met candy tot er niet meer candy in kan, dan heeft eentje een hogere CP dan de andere. Dat wordt dus bepaald door de IV.
Een pokemon met lage IV heeft dus minder potentie dan eentje met hoge CP, dus kun je je candy en dust dus het beste opsparen tot je een pokemon vindt met super goede IV, en tot die tijd gewoon willekeurige pokemon gebruiken die direct hoge CP en goede attacks hebben als je ze vangt (en die verder nooit upgraden en direct weggooien als je andere vind met een hogere CP).
Ja dat is topkwaliteit! 15-15-15 is het beste dus maar 1 puntje minder en dus enorm zeldzaam.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]
15-14-15 is toch ook gewoon een goede IV?
Als het ruilen er straks is kun je hem verkopenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:47 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ja dat is topkwaliteit! 15-15-15 is het beste dus maar 1 puntje minder en dus enorm zeldzaam.
Want dan had jouw antwoord 'ja' moeten zijn dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:47 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ja dat is topkwaliteit! 15-15-15 is het beste dus maar 1 puntje minder en dus enorm zeldzaam.
Nee, heb straks geen auto meer en ga dan veel met de trein reizen. Dus dat was de echte reden dat ik hem heb gekochtquote:
bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:33 schreef Shakkara het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)x-as-the-main-series
En hier alle wiskundeshit uit de originele games en waarom het zo ontzettend belangrijk is:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Individual_values
Je kan ook Pokemon taggen als Favorite heh, dan komt er een sterretje bij te staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:41 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je moet 'Ei' achter de naam toevoegen. 😛
De verborgen Attack, Defense en Stamina bonus die dus je bonus damage, damage reduction en HP bepaalt. Gaat van 0 tot 15.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:51 schreef pmponer het volgende:
nu ga ik nog een domme vraag stellenover dat IV gedoe.
Ik zie hier mensen waardes posten van:
15-15-15...
Maar welke waardes zijn dat?
Pak ze Piere!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Het wordt steeds lastiger, vind je niet? Ik ben nu wel regelmatig aan het vechtuh. Al die rooie Tokkies moeten opdonderen!!!1
REcent.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:59 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat blauwe wat je bijvoorbeeld hier bij die eerste 2 pokemon ziet? Op de achtergrond
Dat zijn de Pokemon die je de afgelopen 24 uur hebt gevangenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:59 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat blauwe wat je bijvoorbeeld hier bij die eerste 2 pokemon ziet? Op de achtergrond
Mijn auto is deze week gestolenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, heb straks geen auto meer en ga dan veel met de trein reizen. Dus dat was de echte reden dat ik hem heb gekocht
Ah kijk. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zijn de Pokemon die je de afgelopen 24 uur hebt gevangen
Recent gevangen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:59 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn je meest recente pokemon.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:59 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist het echt nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Recent gevangen.
Zit iedereen nou te trollen?
Aaah, das balenquote:
ok en hoe vind ik die waardes als ik naar mijn pokemon kijk? ik zie alleen cp en hpquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:58 schreef Shakkara het volgende:
[..]
De verborgen Attack, Defense en Stamina bonus die dus je bonus damage, damage reduction en HP bepaalt. Gaat van 0 tot 15.
Sorry dat ik een beetje knorrig werd, ik heb het al een aantal keer uitgelegd in de voorgaande topics en toen kreeg ik steeds van die mensen die het te moeilijk vonden en niet wilden begrijpen of het sowieso stom vonden want vervelende wiskunde... Hopelijk komt het inderdaad in de OP zodat mensen daar alle details kunnen lezen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
dus ook niet echt een snelle getaway car of zo.
Zal wel in onderdelen richting Polen gegaan zijn.
https://thesilphroad.com/researchquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:04 schreef Gebbeh_Mash het volgende:
Hallo, heeft iemand enig idee hoe je kan zien welke pokemon het sterkste is? Want meeste cp zegt niet alles toch?
Welkom op fok.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:04 schreef Gebbeh_Mash het volgende:
Hallo, heeft iemand enig idee hoe je kan zien welke pokemon het sterkste is? Want meeste cp zegt niet alles toch?
Dat zekerquote:
Geen probleemquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:01 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Sorry dat ik een beetje knorrig werd, ik heb het al een aantal keer uitgelegd in de voorgaande topics en toen kreeg ik steeds van die mensen die het te moeilijk vonden en niet wilden begrijpen of het sowieso stom vonden want vervelende wiskunde... Hopelijk komt het inderdaad in de OP zodat mensen daar alle details kunnen lezen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]Zal Opsporing Verzocht in de gaten houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
dus ook niet echt een snelle getaway car of zo.
Zal wel in onderdelen richting Polen gegaan zijn.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |