SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
water gun 10quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:15 schreef Shakkara het volgende:
[..]
CP zegt niet veel, je moet de IV uitrekenen.
Maar als ie Water Gun heeft is ie sowieso wel nice.
gefeliciteerd makkerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:18 schreef dimmak het volgende:
Een Lapras van 1200CP uit een ei.Eindelijk wat moois na al die kilometers.
Als mensen die iets gaan evolueren dit nou eens even testenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik had gelezen - heb het zelf nooit getest - dat ze wel op dezelfde "slots" blijven. Dus de eerste snelle aanval van Bulbasaur wordt de eerste snelle aanval van Ivysaur, en idem voor de speciale aanvallen. Alleen als het aantal beschikbare slots anders is (bijvoorbeeld Kakuna -> Beedrill evolutie) is het wel random.
http://serebii.net/pokemongo/pokemon.shtml
daarom heet far fetched toch ook zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Serebii heeft Farfetch'd ook nog als region exclusive in Asia staan.
Nee. Ik ben nu level 17 en negeer regelmatig nog gyms omdat de tegenstanders VEEL te sterk zijn...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:27 schreef Maanvis het volgende:
heeft het uberhaupt zin om een gym te bezoeken als je maar level 6 bent?
Ik las toevallig dit vanochtend:quote:
quote:Farfetch'd may be inspired by the Japanese saying 「鴨が葱を背負って来る」, literally translating to "a duck comes bearing green onions". As a saying, it means "something surprising but convenient". The phrase can be shortened simply to 「鴨葱」.
zo is het spel toch helemaal niet leuk voor casual players? Lekker pidgeys en rattata's vangen in de buurt en verder niksquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nu level 17 en negeer regelmatig nog gyms omdat de tegenstanders VEEL te sterk zijn...
onder 80%=deletequote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij beetje vertellen waar ik naar kijk?
https://pokeassistant.com(...)13+9&commit=Find+IVs
zijn dit goeie stats?
Ideaal is 15/15/15. Dus bedenk zelf maar of je die stats die daar staan goed genoeg vindquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij beetje vertellen waar ik naar kijk?
zijn dit goeie stats?
Dat is goed, 50 is gemiddeld en 100 is de max, jij zit ergens tussen de 68 en 73, dus prima!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
water gun 10
hydro pump 60
dit zegt de iv calculator.. maar snap er weinig van..
Wij vonden gister een Slowbro, maten van mij waren allemaal level 21 en hun Slowbro was +- 1400 CP. Ik ben level 20 en mijne was 33 CPquote:
Lapras spottedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wij vonden gister een Slowbro, maten van mij waren allemaal level 21 en hun Slowbro was +- 1400 CP. Ik ben level 20 en mijne was 33 CP
Ik wil sowieso niet eens vechtenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:43 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Het spelletje moet niet te serieus worden, beetje Pókemon vangen en gyms verslaan is toch wel lachen. Om nou alles statistisch te beoordelen en daarom een Pókemon weggooien... nahhh not for me, dan houd ik niets meer over
Mwah, ik haal mijn voldoening uit het vinden van bijzondere pokemons en incidenteel een zwakke gym overnemen..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo is het spel toch helemaal niet leuk voor casual players? Lekker pidgeys en rattata's vangen in de buurt en verder niks
Ik wil gewoon het volle spel kunnen spelen en lekker kunnen vechten tegen mensen die gelijkwaardig zijn bij de gym in de buurt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik haal mijn voldoening uit het vinden van bijzondere pokemons en incidenteel een zwakke gym overnemen..
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo is het spel toch helemaal niet leuk voor casual players? Lekker pidgeys en rattata's vangen in de buurt en verder niks
Je kan klagen wat je wil, maar hiermee moet je het doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het volle spel kunnen spelen en lekker kunnen vechten tegen mensen die gelijkwaardig zijn bij de gym in de buurt?
Zelfde met sportclubs die alleen een A elftal hebben en verder niks
Dat lijkt geen bot, dat is gewoon pokemon in een emulator met een fake GPS en een speler die het bestuurt, toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:03 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk dit dan
https://www.twitch.tv/pokevision_bot
Das het betere werk. Ik ben benieuwd wat die twee eieren van mij gaan opleveren straks.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:18 schreef dimmak het volgende:
Een Lapras van 1200CP uit een ei.Eindelijk wat moois na al die kilometers.
Het is een bot die uitleest waar alle Dragonite en Snorlax (etc) spawnenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:06 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Dat lijkt geen bot, dat is gewoon pokemon in een emulator met een fake GPS en een speler die het bestuurt, toch?
Ja collega van mij doet dat ook. Dan is de lol er toch af?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:03 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk dit dan
oke dan ben ik snel uitgespeeld, dan is het net als WOW dat als je casual bent dat het dan eigenlijk niet leuk is na level 60quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:02 schreef Vidura het volgende:
[..]
[..]
Je kan klagen wat je wil, maar hiermee moet je het doen.
Of je toont inzet en probeert ook wat te bereiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dan ben ik snel uitgespeeld, dan is het net als WOW dat als je casual bent dat het dan eigenlijk niet leuk is na level 60
Ja hij krijgt een lijstje aangeleverd van rare pokemon met locaties. Maar hij teleport er toch handmatig heen en gooit zelf z'n pokeballetjes, of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het is een bot die uitleest waar alle Dragonite en Snorlax (etc) spawnen
Ik vind het ook echt kut voor de mensen die het wel gewoon normaal spelenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja collega van mij doet dat ook. Dan is de lol er toch af?
ik ben een man van 35 met een baan van 40 uur, ik heb amper tijd om iets te bereikenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:08 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Of je toont inzet en probeert ook wat te bereiken.
Ik zie en hoor overal van mensen die al level 20 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik doe het tijdens mijn avondwandelingenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik zie en hoor overal van mensen die al level 20 zijn ofzo.
Dan vraag ik me wel eens af of ze verder niks te doen hebben of dat ik misschien iets verkeerd doe.(zal voornamelijk het laatste wel zijn)
Ik ben nu bijna level 14 en speel naar mijn idee al best veel.
Nou, dan kan je POK verlaten. Succes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dan ben ik snel uitgespeeld, dan is het net als WOW dat als je casual bent dat het dan eigenlijk niet leuk is na level 60
Als je een paar uurtjes per dag speelt en je lucky eggs een beetje strategisch inzet ben je zo level 20. Daarna wordt het wel wat lastiger om snel hoger te komen, dan heb je echt idioot veel xp nodig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel eens af of ze verder niks te doen hebben of dat ik misschien iets verkeerd doe.(zal voornamelijk het laatste wel zijn)
Ik hoop toch dat Niantic het spel wat aantrekkelijker maakt voor casual spelers anders kukelt het aandeel nintendo zo weer naar benedenquote:
Tijd zat dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben een man van 35 met een baan van 40 uur, ik heb amper tijd om iets te bereiken
Het ruilen komt eraan, verder vind ik het prima zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat Niantic het spel wat aantrekkelijker maakt voor casual spelers anders kukelt het aandeel nintendo zo weer naar beneden
Nee joh, hij heeft zelfs scripts om een curveball te gooien etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:09 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ja hij krijgt een lijstje aangeleverd van rare pokemon met locaties. Maar hij teleport er toch handmatig heen en gooit zelf z'n pokeballetjes, of niet?
Sowieso raar dat ie geen softban kreeg toen ie half China 3x over teleporteerde.
waarom kun je niet buiten de gyms vechten met anderen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef Vidura het volgende:
[..]
Het ruilen komt eraan, verder vind ik het prima zo.
Ik was in 1 dag level 18, speel nu 3 dagen en zit op 23...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:10 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom kun je niet buiten de gyms vechten met anderen?
als je met je vrienden wilt vechten moet toch gewoon kunnen als je in de buurt bent? loretechnisch gezienquote:
Vind je?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je met je vrienden wilt vechten moet toch gewoon kunnen als je in de buurt bent?
Je kan altijd bij de buurman aankloppen en hem een roei op zn bek geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je met je vrienden wilt vechten moet toch gewoon kunnen als je in de buurt bent? loretechnisch gezien
Volgens mij deed ash dat ook?quote:
Dat is niet normaal ofzo en dan heb je echt volle dagen gespeeld. In 1 dag level 18quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Ik was in 1 dag level 18, speel nu 3 dagen en zit op 23...![]()
Het maakt wel heel veel uit of je in een grote stad zit of niet. En het truukje van XP egg + 60 pokemons evolueren geeft je meteen 60k+ XP maar heeft veel voorbereiding nodig.
Komt nog wel waarschijnlijk, net als ruilen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom kun je niet buiten de gyms vechten met anderen?
Wat ik bedoel is dat het spel leuker zou zijn als ook lagere levels gewoon met pokémon kunnen vechten tegen elkaar zoals ook in de serie kan. Nu hebben veel vrienden en familie (die ook drukke levens hebben met kinderen etc) het alweer verwijderd omdat ze niet zo fanatiek zijn dat ze iets meer kunnen dan pidgeys en weedles in hun buurt vangen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef Vidura het volgende:
[..]
Volgens mij had Ash ook een Pikachu, niet iedereen hier heeft een Pikachu.
En nu?
thanks, komt dus goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Komt nog wel waarschijnlijk, net als ruilen.
Altijd ff 30s wachten bij zo'n freeze, dan komt het meestal wel goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Maanvis het volgende:
wat overigens ook kut is lopend pokémon vangen. zou moeten kunnen, maar als ik in mijn buurt op bekende wifi netwerken ben en loop dan uit hun range dan vangt ie de pokémon ineens niet. is me 3x overkomen. ook ben ik 1 ei zomaar kwijtgeraakt, daar is nooit iets uit gekomen.
Mensen die het druk hebben is geen reden om het spel aan te passen natuurlijk. Maar er zitten momenteel 10% van alle features in die gaan komen dus wacht de komende maanden/jaren rustig af.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het spel leuker zou zijn als ook lagere levels gewoon met pokémon kunnen vechten tegen elkaar zoals ook in de serie kan. Nu hebben veel vrienden en familie (die ook drukke levens hebben met kinderen etc) het alweer verwijderd omdat ze niet zo fanatiek zijn dat ze iets meer kunnen dan pidgeys en weedles in hun buurt vangen.
Vind ik ook wel jammer...Het zou leuk zijn als je gewoon verschillende niveau gyms zou hebben ofzo. Dat vooraf bepaald is of iets een level 1 of level 7 gym is. Dat je in een level 1 gym maar maximaal een 500CP Pokemon kan gooien ofzo (en kan vechten). Zo is er voor elk wat wils en kan je opwerken om naar een speciale hoog-level gym op een leuke plaats te gaan als je er sterk genoeg voor bent...Zo was het in de oorspronkelijke pokemon spellen ook. De eerste gyms waren makkelijker dan de latere etc.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat het spel leuker zou zijn als ook lagere levels gewoon met pokémon kunnen vechten tegen elkaar zoals ook in de serie kan. Nu hebben veel vrienden en familie (die ook drukke levens hebben met kinderen etc) het alweer verwijderd omdat ze niet zo fanatiek zijn dat ze iets meer kunnen dan pidgeys en weedles in hun buurt vangen.
Pokemon Go is voorlopig gewoon een verzamelgame.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heeft een softbanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:03 schreef So_Surreal het volgende:
Kijk dit dan
een pidgeyverzamelgamequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pokemon Go is voorlopig gewoon een verzamelgame.
"Gotta catch 'm all"quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pokemon Go is voorlopig gewoon een verzamelgame.
Pidgeys zijn fantastisch om de evolven voor een teringbende aan trainer XPquote:
Pidgey, Weedle en Caterpiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:35 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Pidgeys zijn fantastisch om de evolven voor een teringbende aan trainer XP
Precies, lekker in de hakselaar die hap en XP scorenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:35 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Pidgeys zijn fantastisch om de evolven voor een teringbende aan trainer XP
Ik ben echt benieuwd wat de levensduur van dit spel op grote schaal is!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef videonatic het volgende:
[..]
Mensen die het druk hebben is geen reden om het spel aan te passen natuurlijk. Maar er zitten momenteel 10% van alle features in die gaan komen dus wacht de komende maanden/jaren rustig af.
vrij laag dus, iedereen stopt nu omdat het niet leuk is om telkens alleen maar weedles en rattata's te vangen. denk dat ze het te vroeg gereleased/gelekt hebben zonder de functionaliteit die het voor casuals leuk maakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat de levensduur van dit spel op grote schaal is!
Misschien komt daar nog iets voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vrij laag dus, iedereen stopt nu omdat het niet leuk is om telkens alleen maar weedles en rattata's te vangen. denk dat ze het te vroeg gereleased/gelekt hebben zonder de functionaliteit die het voor casuals leuk maakt.
Haha. Nee op iedere hoek een Charizard zou het spel leuk maken..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vrij laag dus, iedereen stopt nu omdat het niet leuk is om telkens alleen maar weedles en rattata's te vangen. denk dat ze het te vroeg gereleased/gelekt hebben zonder de functionaliteit die het voor casuals leuk maakt.
Lang niet iedereen stopt, enkel de mensjes die de game voor de hype hebben gedownload. Nog altijd tientallen miljoenen per dag. Wanneer er echt een grote dip komt, dan komt vanzelf de volgende patch.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe snel ze met nieuwe features komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat de levensduur van dit spel op grote schaal is!
Ik speel alleen maar omdat ik weet dat er straks veel meer features komen, dit is gewoon een voorproefje want het spel is inderdaad erg beperkt nu. Maar als ik nu alvast flink m'n trainer level en een goed team pokemons bij elkaar hark dan heb ik later minder werk en kan ik meteen mee met alles wat ze in het spel gaan stoppen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp zitten veel pokéstops maar ook daar heb ik het probleem dat ik daar veel wifispots heb waar ie automatisch op inlogt en je dus niet tijdens het lopen effe zo'n ding een spin kan geven. want als ie dan disconnect of een andere wifi pakt dan in je nooit je pokéballs.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien komt daar nog iets voor.
Ik heb het vooralsnog makkelijk. Er zitten pokestops binnen bereik van mijn laptopspot, dus ik kan de hele dag door ballen verzamelen en pidgeys/ratata/weedles binnenharken. Daarbij wandel ik veel en dat is dan weer leuk voor de wat meer bijzondere pokemons, waar ik vervolgens genoeg ballen voor heb.
Je kan toch simpelweg gewoon uitzetten dat je telefoon automatisch verbinding maakt met wifi's?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp zitten veel pokéstops maar ook daar heb ik het probleem dat ik daar veel wifispots heb waar ie automatisch op inlogt en je dus niet tijdens het lopen effe zo'n ding een spin kan geven. want als ie dan disconnect of een andere wifi pakt dan in je nooit je pokéballs.
Dan ga je op 4gquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bij mij in het dorp zitten veel pokéstops maar ook daar heb ik het probleem dat ik daar veel wifispots heb waar ie automatisch op inlogt en je dus niet tijdens het lopen effe zo'n ding een spin kan geven. want als ie dan disconnect of een andere wifi pakt dan in je nooit je pokéballs.
Zet Wifi dan uit voor je gaat lopen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja lekker, mijn bundel volkakken omdat een stel programmeurs niks kanquote:
Niet zo aanstellen. Zo veel data kost het nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja lekker, mijn bundel volkakken omdat een stel programmeurs niks kan
En hoe moeten die rekening houden met public wifi-spots waarbij er ingelogd moet worden? (zoals die van KPN bijv.)quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kost helemaal niet zoveel MB'squote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ben level 20. 85 km gelopen. 150 mb gebruikt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen. Zo veel data kost het niet
Ik ga altijd spontaanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef Norrage het volgende:
Wat ben je toch een zeikerd Maanvis, in elk topic waar ik je zie posten
Wat voor pokémon zitten er in groningen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kost helemaal niet zoveel MB's
Ps.
Het kost minder geld aan MB's om een pokemon te vangen dan aan benzine om een stok te verplaatsen![]()
Maar in tegenstelling tot anderen ben ik wel altijd aardig en liefquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef Norrage het volgende:
Wat ben je toch een zeikerd Maanvis, in elk topic waar ik je zie posten
Maar een zeikerd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot anderen ben ik wel altijd aardig en lief
Pokemon is als soort fighting game bedoelt hoor, maar dat komt nog wel beter tot uiting in een volgende update.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Gotta catch 'm all"
Zou je niet zeggen dat t om verzamelen ging
Voor een fighting game heeft het wel heel beperkte vecht-mechanics (ivm de originele games).quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pokemon is als soort fighting game bedoelt hoor, maar dat komt nog wel beter tot uiting in een volgende update.
ah, jij weet al meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Pokemon is als soort fighting game bedoelt hoor, maar dat komt nog wel beter tot uiting in een volgende update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |