SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Erg leuke bootleg-remix van Leu Leu Land. Een formatie om in de gaten te houden.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:23 schreef knokkels het volgende:
I wish I was a littlebit taller![]()
Maar dan anders
klinkt wel geinig inderdaadquote:Op maandag 25 juli 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Erg leuke bootleg-remix van Leu Leu Land. Een formatie om in de gaten te houden.
God Is A DJ?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna (zoals ook al beloofd) een track van Faithless; eentje die bijna vergeten is.
Graag gedaan; tot de volgende keerquote:Op maandag 25 juli 2016 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Echt genoten van de muziek, mijn tablet gaat zo uitvallen.
Bedankt elf
Samen met Faithlessquote:Op maandag 25 juli 2016 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
De ipad doet het nog hoor, dus we horen Boy George
Leuk introquote:Op maandag 25 juli 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Uit de categorie vergeten singles: U96 met Movin', de opvolger van het veel bekendere "Club Bizarre"
CoS heb ik niet meer gehoord sinds LipstickFMquote:Op maandag 25 juli 2016 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stukje uit de extended mix in de single-versie geplakt
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is meer iets dat ToT (wellicht) kan waarderen...
Wel hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou het niet gelijk zeggen of herkennen, maar deze plaat van Rufus Wainwright is geproduceerd door Mark Ronson.
De vorige hè....quote:
Bedoelde ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vorige hè....
Ik probeer een beetje te mikken op 23:10 uur als eindtijd. Hierna nog twee tracks. Waarbij ik, zoals beloofd, nog even terugkom op Her Majesty's Secret Service
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
De enige echte titelsong van On Her Majesty's Secret Service als slotsong.
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Knokkels zo meteen
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig logt uit en schakelt onmiddellijk in
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
De enige echte titelsong van On Her Majesty's Secret Service als slotsong.
Bedankt voor het luisteren en veel plezier met Knokkels zo meteen
Graag gedaan. Het was leuk (maar wel een beetje lang)quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]Heeeee thanks voor de toffe show weer, man!
![]()
rustig opbouwen en voor je het weet deel je de nacht met Piet en mijquote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Het was leuk (maar wel een beetje lang)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Ik zet hier net de contactgrill aan!quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef knokkels het volgende:
* knokkels rent nog even naar de keuken om de oven uit te zetten
Slinger de vetpot aan!quote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de show gegeten (ja, echt) maar ik heb eigenlijk nog steeds honger.
Ik vind de stem echt heel erg bekend over komen!quote:Op maandag 25 juli 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi openingsnummer, trouwens, Knokkels
Ik ook!quote:Op maandag 25 juli 2016 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind de stem echt heel erg bekend over komen!
quote:
quote:
Postal Service, met de zanger van o.a. Death Cab For Cutiequote:
Ja ik heb het her en der wel ergens op de achtergrond voorbij horen komen, maar nooit echt goed naar geluisterd.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:31 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Postal Service, met de zanger van o.a. Death Cab For Cutie
Een thema op politiek gebied, of een willekeurig thema?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
Okee okee, ik wilde het eigenlijk niet, maar toch 1 enigszins politiek geëngageerd liedje straks
Wie noemt er een thema? Wel iets positiefs, en niets qua politiek en aanslagen en dat soort ongein?![]()
Kijken wat ik er van kan maken
Allesbehalve politiek, terrorisme en dergelijke ongein. Positiviteitquote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Een thema op politiek gebied, of een willekeurig thema?
positief zou wel leuk zijnquote:
quote:
quote:
De mijne zou 1 van de aartsengelen zijn, volgens een trut op een spirituele beurs en die heeft er nog een tekening van gemaakt ook, maar ze leek echt totaal geen interesse te hebben.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:46 schreef knokkels het volgende:
* knokkels realiseert zich dat ie de naam van zijn beschermengel is vergeten.![]()
Japanse monnik uit de 11e eeuw. Beetje een badass
De mijne kwam bij me op in de nacht nadat ik eens goed had gemediteerd.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De mijne zou 1 van de aartsengelen zijn, volgens een trut op een spirituele beurs en die heeft er nog een tekening van gemaakt ook, maar ze leek echt totaal geen interesse te hebben.
stelletje mafkezen benne utquote:
Labbekak?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:46 schreef knokkels het volgende:
* knokkels realiseert zich dat ie de naam van zijn beschermengel is vergeten.![]()
Japanse monnik uit de 11e eeuw. Beetje een badass
Nope... nou ja ik kom er wel een keer op.quote:
quote:
quote:
Zucht.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:54 schreef knokkels het volgende:
en het Vout gehalte wordt zo opgeschroefd
30 secondenquote:
Nu even chillen voor Pietquote:
Mafze, Rafzequote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
Knok en 11 ik ben alweer te lang blijven zitten, ik ga vlak. Bedankt voor de muziek en tot de volgende keer.
Tot de volgende keerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
Knok en 11 ik ben alweer te lang blijven zitten, ik ga vlak. Bedankt voor de muziek en tot de volgende keer.
Ik had mijn muziek weer niet zachter gezet zie ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ah dat gemompel vooraf was om in de goede sfeer van het nummer te komen
Misschien had ze wat te veel drank op?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
Ella heeft wel een aparte tongval hierNogal spaans
They ARE from Brightonquote:
En nu even wat vullingquote:
Ik ken vele bandjes persoonlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
They ARE from Brighton![]()
En volgens mij ken ik ze van gezichtAls ik me goed kan herinneren wonen ze bij mijn ex in de buurt of hebben ze bij elkaar in de klas gezeten.
Ik zag te laat dat ie nog op manual stondquote:
Technicus zal je nooit worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat ie nog op manual stond
quote:
Ok. knal ik wel ff verder, weet nog niet wat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:28 schreef knokkels het volgende:
[..]Laat mij maar lekker draaien
![]()
Wat ik over een half uurtje wel in bed ga doen. Echt, ik ben kapot
wel he.quote:
nohhhhhhhh dat kan idd wel wat wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
Hier moet ff een beat onder, met wat panfluiten en synthesizer enzo!
Breng 'm nou niet op ideeën.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:33 schreef ToT het volgende:
Hier moet ff een beat onder, met wat panfluiten en synthesizer enzo!
Ik had dit toevallig niet in mijn collectiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Breng 'm nou niet op ideeën.Gisteren riep ik "Peruaanse panfluitmuziek".... - die man heeft alles in z'n collectie.
wat voor festival? En hebben ze nog verkeersregelaars nodig? Ik weet er nog wel een paar hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Door dit soort muziek heb ik gozer leren kennen via fxp forum en dat is uiteindelijk aardig groot festival geworden na wat LAN parties.
en de krekels erbijquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar voor ¤4,99 bij De Tuinen in de oude CD's grabbelbak!
Vreemd, met een joint op lijkt vaak juist ALLES een waanzinnig mooi idee!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:37 schreef knokkels het volgende:
Laatst was het zo ongelooflijk rustig dat ik die krekels wilde mixen met wat zeegeluiden, en die loopen op de stream
En toen rookte ik een joint.
En toen dacht ik: "Nah, never mind"_O-
Ja ik vond het idee ook nog steeds waanzinnig, alleen wilde mijn armen niet meer wat mijn hersens ze opdroegenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreemd, met een joint op lijkt vaak juist ALLES een waanzinnig mooi idee!
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja ik vond het idee ook nog steeds waanzinnig, alleen wilde mijn armen niet meer wat mijn hersens ze opdroegen
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:37 schreef knokkels het volgende:
Laatst was het zo ongelooflijk rustig dat ik die krekels wilde mixen met wat zeegeluiden, en die loopen op de stream
En toen rookte ik een joint.
En toen dacht ik: "Nah, never mind"
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus die overgangen gaan helemaal nergens over.
Kloptquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Serieus die overgangen gaan helemaal nergens over.
quote:
We gaan even naar waar de vogels zingen. Ergens in een olijk Belgisch bos.quote:
Owjee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
We gaan even naar waar de vogels zingen. Ergens in een olijk Belgisch bos.
Hierna, dan. Dus.
quote:
quote:
Ik heb verbazingwekkend weinig met de TdFquote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
De avondetappe ga je niet redden Knokkie.
Over de schadevergoeding praten we later nog wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:53 schreef knokkels het volgende:
en nog steeds 4 luisteraars. Respect wel, hoor
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over de schadevergoeding praten we later nog wel.
Lees de disclaimer in de OP.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over de schadevergoeding praten we later nog wel.
Knokkels is geniale technicusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
En er is weer geluid, al is het voor mijn gevoel wel wat zacht
phew, dankuquote:
was mijn show, een blamage?quote:
Tweelingenquote:
Ow, standaard wel dusquote:
Ik stuiter 'm gewoon zijn bed in nu.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De volgende keer geven we je "soepzooitje" gewoon als thema. Dan heb je een excuus.
Het is opeens wel verdacht stil.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stuiter 'm gewoon zijn bed in nu.
3x raden waarom ik deze gebruikersnaam heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens het script was dat mijn tekst...
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens het script was dat mijn tekst...
Ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
Baker Street? Toch geen cover van.... ?
Die kent me al langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk niet dat MadMaster dit erg zou kunnen waarderen....
Je oliet ze goed voor je ze aan de trekhaak koppelt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb stille aanhangers en begrijp dat wel.
Soms duiken ze ineens op. Je weet het niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Je oliet ze goed voor je ze aan de trekhaak koppelt?
Hehehe iddquote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms duiken ze ineens op. Je weet het niet.
Dat maakt het vaak wel vriendelijker. ja!quote:
Was ff in Reichshof. en het valt gelijk stil dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat maakt het vaak wel vriendelijker. ja!
Nee maar I know what you mean, het valt me de afgelopen dagen ook goed op!
Het is vakantietijd hè.... - mensen zijn weg, of ze zijn buiten de deur om van het mooie weer te genieten. En ik vind nog wel wat dingen, maar die houd ik wel voor me.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat maakt het vaak wel vriendelijker. ja!
Nee maar I know what you mean, het valt me de afgelopen dagen ook goed op!
Gooi het eruit, hier kan dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is vakantietijd hè.... - mensen zijn weg, of ze zijn buiten de deur om van het mooie weer te genieten. En ik vind nog wel wat dingen, maar die houd ik wel voor me.
Ik kwam eerder veel in NWS en POL, maar sinds kort niet meer. Nu hoofdzakelijk nog MUZ, ONZ, KLB en GC. Heel sporadisch VBL.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Post overal wel op zijn tijd, meestal wat baldadig.
Ik kijk altijd naar het topic, waar het staat boeit me niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kwam eerder veel in NWS en POL, maar sinds kort niet meer. Nu hoofdzakelijk nog MUZ, ONZ, KLB en GC. Heel sporadisch VBL.
Sinds kort boeit me dat (helaas) wel, waar het staat. Te veel negatieve ervaringen achter de rug.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar het topic, waar het staat boeit me niet.
Vaak lees ik alleen maar soms kan ik me niet inhouden.
Ben ook een maar kloon.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sinds kort boeit me dat (helaas) wel, waar het staat. Te veel negatieve ervaringen achter de rug.
Sig000 heeft een permban en vindt dat wel prima, die is boek aan het schrijven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook.(Wel bekender, succesvoller en meer gehaat dan mijn origineel, maar toch)
Ik knal nog wel ff door, heb de vibes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben weer te laat, maar welterusten
Ik ga er zo wel een punt achter zettenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 02:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik knal nog wel ff door, heb de vibes.
Puntloos vond ik altijd wel toffe gebruikersnaam maar die was al bezet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 03:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga er zo wel een punt achter zetten
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Spring is in the air...
De enige zorg die ik heb, is dat het hier al erg warm is, zo vroeg.quote:
Schrobbelèr!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:40 schreef just me het volgende:
Gewoon weinig doen vandaag en veel drinken
Sterkte.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Op naar Ikea, hopelijk voorlopig de laatste keer
Make-over van je huis?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Schrobbelèr!![]()
Ben nog bezig met opruimen. Zo maar weer mee verder.
En ze komen zo meteen gordijnen inmeten.
Nee, dat niet. Alleen gordijnen in de slaapkamers.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Make-over van je huis?
DDM, sterkte...
Ik vond uitzoeken al moeilijk genoeg!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Alleen gordijnen in de slaapkamers.
Dat komt daarna.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond uitzoeken al moeilijk genoeg!
quote:
Met het uitzoeken van gordijnen?quote:
U staat op het rooster.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef tailfox het volgende:
Rooster laad niet kan ik vanavond uur of 9 draaien
Een marathon?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef tailfox het volgende:
Rooster laad niet kan ik vanavond uur of 9 draaien
Dat uitzicht is niet slechtquote:
Ignorance is bliss klinkt als helaas weer een goed plan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er is blijkbaar een gijzeling in een kerk in Frankrijk gaande.
Verder gaat alles prima.
Word tijd dat ik het dagelijks nieuws maar gewoon ga overslaan.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ignorance is bliss klinkt als helaas weer een goed plan.
Koffie ook, overigens.
Twee gijzelnemers zijn "geneutraliseerd" trouwens.
En mogge
Laten we geen voorbarige conclusies trekken.quote:Update 11:29 uur
Bij de gijzeling is een priester om het leven gekomen. De gijzelaars zouden zijn keel hebben doorgesneden volgens een bron bij de politie.
Inderdaad, dat doen ze bij NWS vast al.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laten we geen voorbarige conclusies trekken.
Je bent dit zelf?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Gelukt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sweetquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Gelukt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dit is mijn neefje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent dit zelf?
Respect, ik heb last van hoogtevrees.![]()
Tof, hoe was het?
Beetje het gevoel dat vogels ook hebben?
Hoe vond ie hetquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn neefje.
Cadeau van ons voor het behalen van z'n examen.
Mw. MM is vorig jaar in Oostenrijk van 2000 meter hoog gesprongen en dat wilde hij ook...
Ik heb nu Steve Miller in mijn kop zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe vond ie het![]()
Lijkt me juist niet dat je last van hoogtevrees hebt, je hebt geen ijkpunt, en dan nog... Je zit in de lucht, duurt nog even voordat je beneden bent. Dan kan je het maar beter laten gebeuren
Hij vond het geweldig, hij is 2 keer gesprongen. De tweede sprong was sneller en korter met een landing elders, omdat de wind minder was.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe vond ie het![]()
Lijkt me juist niet dat je last van hoogtevrees hebt, je hebt geen ijkpunt, en dan nog... Je zit in de lucht, duurt nog even voordat je beneden bent. Dan kan je het maar beter laten gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]Tegenwoordig dagelijkse kost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nogal ja. Alleen vandaag al een priester in Frankrijk vermoord door een moslim die onder elektronisch toezicht stond, en een arts in Berlijn doodgeschoten, waarna de dader zelfmoord pleegde.quote:
Dat laatste wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja. Alleen vandaag al een priester in Frankrijk vermoord door een moslim die onder elektronisch toezicht stond, en een arts in Berlijn doodgeschoten, waarna de dader zelfmoord pleegde.
Het is ook helemaal niet meer bij te houden, het lijkt wel of de beer los is.quote:
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef just me het volgende:
* just me wil soms de kop diep in het zand steken
Daar koel je niet van af hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef just me het volgende:
* just me wil soms de kop diep in het zand steken
Vanwege de ellende in de wereld natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwege de ellende in de wereld natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]iik geef het nieuws een 2.5. En dan ben ik nog wel mildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Ik maak me wel druk om de toekomst van mijn kleinkinderen...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:21 schreef Karzai het volgende:
Daar maak ik me niet druk om in mijn directe omgeving gaat alles goed
Over kleinkinderen gesproken..... hoe is het met de nieuwste telg?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik maak me wel druk om de toekomst van mijn kleinkinderen...
Als ik nu anno 2016 nog een keer had moeten beslissen of ik wel of geen kinderen zou willen zou ik inmiddels nee zeggen, en dat is pas triest.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik maak me wel druk om de toekomst van mijn kleinkinderen...
Dus eigenlijk mogen we nog van geluk spreken volgens jou?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef Karzai het volgende:
100 jaar geleden was het een stuk erger zag er gister nog een docu over
ja hoor, be happyquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mogen we nog van geluk spreken volgens jou?
Dat ben ik altijd.quote:
Gelukkig gebeurt er nu helemaal niks...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef Karzai het volgende:
100 jaar geleden was het een stuk erger zag er gister nog een docu over
Eerst even een bergje hakken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zon schijnt, tijd voor wat Reggae tunes.
nee dat niet wel neefjes en nichtjesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd.![]()
Maar jij hebt waarschijnlijk geen kinderen, zomaar een wilde gok.
Dat is echt niet hetzelfde, daar heb ik er meer van dan me (bij wijze van sprekenquote:
Ik flikker ze van de berg...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is echt niet hetzelfde, daar heb ik er meer van dan me (bij wijze van spreken) lief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |