U staat op het rooster.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef tailfox het volgende:
Rooster laad niet kan ik vanavond uur of 9 draaien
Een marathon?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:33 schreef tailfox het volgende:
Rooster laad niet kan ik vanavond uur of 9 draaien
Dat uitzicht is niet slechtquote:
Ignorance is bliss klinkt als helaas weer een goed plan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er is blijkbaar een gijzeling in een kerk in Frankrijk gaande.
Verder gaat alles prima.
Word tijd dat ik het dagelijks nieuws maar gewoon ga overslaan.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ignorance is bliss klinkt als helaas weer een goed plan.
Koffie ook, overigens.
Twee gijzelnemers zijn "geneutraliseerd" trouwens.
En mogge
Laten we geen voorbarige conclusies trekken.quote:Update 11:29 uur
Bij de gijzeling is een priester om het leven gekomen. De gijzelaars zouden zijn keel hebben doorgesneden volgens een bron bij de politie.
Inderdaad, dat doen ze bij NWS vast al.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Laten we geen voorbarige conclusies trekken.
Je bent dit zelf?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Gelukt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sweetquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Gelukt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dit is mijn neefje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent dit zelf?
Respect, ik heb last van hoogtevrees.![]()
Tof, hoe was het?
Beetje het gevoel dat vogels ook hebben?
Hoe vond ie hetquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn neefje.
Cadeau van ons voor het behalen van z'n examen.
Mw. MM is vorig jaar in Oostenrijk van 2000 meter hoog gesprongen en dat wilde hij ook...
Ik heb nu Steve Miller in mijn kop zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe vond ie het![]()
Lijkt me juist niet dat je last van hoogtevrees hebt, je hebt geen ijkpunt, en dan nog... Je zit in de lucht, duurt nog even voordat je beneden bent. Dan kan je het maar beter laten gebeuren
Hij vond het geweldig, hij is 2 keer gesprongen. De tweede sprong was sneller en korter met een landing elders, omdat de wind minder was.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe vond ie het![]()
Lijkt me juist niet dat je last van hoogtevrees hebt, je hebt geen ijkpunt, en dan nog... Je zit in de lucht, duurt nog even voordat je beneden bent. Dan kan je het maar beter laten gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]Tegenwoordig dagelijkse kost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nogal ja. Alleen vandaag al een priester in Frankrijk vermoord door een moslim die onder elektronisch toezicht stond, en een arts in Berlijn doodgeschoten, waarna de dader zelfmoord pleegde.quote:
Dat laatste wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nogal ja. Alleen vandaag al een priester in Frankrijk vermoord door een moslim die onder elektronisch toezicht stond, en een arts in Berlijn doodgeschoten, waarna de dader zelfmoord pleegde.
Het is ook helemaal niet meer bij te houden, het lijkt wel of de beer los is.quote:
wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef just me het volgende:
* just me wil soms de kop diep in het zand steken
Daar koel je niet van af hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef just me het volgende:
* just me wil soms de kop diep in het zand steken
Vanwege de ellende in de wereld natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwege de ellende in de wereld natuurlijk.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]iik geef het nieuws een 2.5. En dan ben ik nog wel mildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik maak me wel druk om de toekomst van mijn kleinkinderen...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:21 schreef Karzai het volgende:
Daar maak ik me niet druk om in mijn directe omgeving gaat alles goed
Over kleinkinderen gesproken..... hoe is het met de nieuwste telg?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik maak me wel druk om de toekomst van mijn kleinkinderen...
Als ik nu anno 2016 nog een keer had moeten beslissen of ik wel of geen kinderen zou willen zou ik inmiddels nee zeggen, en dat is pas triest.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik maak me wel druk om de toekomst van mijn kleinkinderen...
Dus eigenlijk mogen we nog van geluk spreken volgens jou?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef Karzai het volgende:
100 jaar geleden was het een stuk erger zag er gister nog een docu over
ja hoor, be happyquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mogen we nog van geluk spreken volgens jou?
Dat ben ik altijd.quote:
Gelukkig gebeurt er nu helemaal niks...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:39 schreef Karzai het volgende:
100 jaar geleden was het een stuk erger zag er gister nog een docu over
Eerst even een bergje hakken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zon schijnt, tijd voor wat Reggae tunes.
nee dat niet wel neefjes en nichtjesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ben ik altijd.![]()
Maar jij hebt waarschijnlijk geen kinderen, zomaar een wilde gok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |