De vraag is... hoe weet die Duitse minister dit? Zit ie stiekem te spelen?quote:Op maandag 25 juli 2016 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
nou ik heb de beelden geanaliseerd, en ze hebben toch wel gelijk hoor. Dit was duidelijk een CYKA BLYAT P90 RUSH B.
Wat voor games moeten de Einsatzgruppen dan wel niet hebben gespeeld voor ze in de jaren veertig aan hun massale executies begonnen, of de highlanders die dansend om het brandende gebouw met hun vijanden heenliepen, of de vikingen, of de, of de, of de.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Feit is iig wel volgens mij dat er een verband is qua de tijd waarin we leven dat er in de tijd dat je zulke dingen nog niet had, het fenomeen mass--shooting nagenoeg niet voorkwam.
Mjah, ik ben benieuwd wat voor games Charles Whitman bv. in 1966 speelde... Of wordt iets als "Mens erger je niet" ook onder de geweldadige spellen gerekend?quote:Op maandag 25 juli 2016 21:31 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar iedereen hier gaat dan weer vanuit zichzelf te redeneren, of nog erger: ziet zich in z'n hobby bedreigd. Lekker objectief en zo. Feit is iig wel volgens mij dat er een verband is qua de tijd waarin we leven dat er in de tijd dat je zulke dingen nog niet had, het fenomeen mass--shooting nagenoeg niet voorkwam.
dan weten we uit welke hoek de volgende kogels komenquote:Op maandag 25 juli 2016 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De vraag is... hoe weet die Duitse minister dit? Zit ie stiekem te spelen?
duidelijk ball in a cup. Kan niet missen. Ziekelijk spelquote:Op maandag 25 juli 2016 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, ik ben benieuwd wat voor games Charles Whitman bv. in 1966 speelde... Of wordt iets als "Mens erger je niet" ook onder de geweldadige spellen gerekend?
Ik denk dat íe aan het teabaggen was.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
*Zucht* krijgen we dit weer.
[..]
Hoe beweegt iemand zich als in een computergame?
Was ie aan het bunnyhoppen of dolphindiven?
Nee, kom op, dat is niet waar. Mass-shootings waarbij geflipte eenlingen zomaar willekeurige mensen beginnen neer te schieten is iets dat in de jaren 90 vorige eeuw ergens begon ongeveer.quote:Op maandag 25 juli 2016 21:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je bedoelt dat er een causaal verband is aangetoond? Lijkt me sterk. En die mass shootings zijn al zo oud als wapens waarmee je sneller kon schieten dan 2 keer per minuut.
Ik denk dat het goed is als je even de bovenstaande posts leest.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, kom op, dat is niet waar. Mass-shootings waarbij geflipte eenlingen zomaar willekeurige mensen beginnen neer te schieten is iets dat in de jaren 90 vorige eeuw ergens begon ongeveer.
Altijd lachen, psycholoogjes en politici die nooit een computerspel hebben gespeeld en die denken er iets van te begrijpen, die denken dat we FPS-spellen zo leuk vinden omdat we zo gewelddadig zijn en omdat we zo graag schieten (nee en nee, daar zijn andere, speltechnische, redenen voor).quote:Op maandag 25 juli 2016 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
*Zucht* krijgen we dit weer.
[..]
Hoe beweegt iemand zich als in een computergame?
Was ie aan het bunnyhoppen of dolphindiven?
Ja, Wir schaffen es!quote:Op maandag 25 juli 2016 17:06 schreef Glazenmaker het volgende:
Grappig in heel Europa ontploffen moslims, maar nou is er toevallig eentje die dat niet deed voor zijn Koran en moeten we de bron van al zijn kwaad aanpakken: computerspelletjes. Wat een grap. Duitsland is sowieso al het land met de kutste regels voor games in Europa.
" Vroeger, vroeger was er nooit iets aan de hand met het milieu. Nou heb je hier al die buitenlanders en dan zit er ineens een gat in de ozonlaag! Rara hoe kan dat!"quote:Op maandag 25 juli 2016 21:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Spurious_relationship
Die las Dime Detective stips.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, ik ben benieuwd wat voor games Charles Whitman bv. in 1966 speelde... Of wordt iets als "Mens erger je niet" ook onder de geweldadige spellen gerekend?
Volgens mij valt dat wel mee. Om eens een overzichtje aan te halen:quote:Op maandag 25 juli 2016 22:06 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nee, kom op, dat is niet waar. Mass-shootings waarbij geflipte eenlingen zomaar willekeurige mensen beginnen neer te schieten is iets dat in de jaren 90 vorige eeuw ergens begon ongeveer.
Met alle punten eens, behalve de laatste. Pak geen enkele politicus aan, laat staan degenen die ongemakkelijke waarheden blootleggen omdat de samenleving die niet aankan.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik blijf er bij, de oplossing is wat mij betreft laxtose intolerant drieledig:
• Ontwikkel goedwerkende antipsychotica
• Stop met vrotten in het midden-oosten (doorbreek daarmee de actie-reactie vicieuze cirkel)
• Pak de wapenindustrie aan (geen wapens, minder moorden)
• Pak Wilders en gelijkgestemden aan die groepen tegen elkaar opzetten
Random woorden: kurk, pastinaak en Bernard
²
Mooi plan.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik blijf er bij, de oplossing is wat mij betreft laxtose intolerant drieledig:
• Ontwikkel goedwerkende antipsychotica
• Stop met vrotten in het midden-oosten (doorbreek daarmee de actie-reactie vicieuze cirkel)
• Pak de wapenindustrie aan (geen wapens, minder moorden)
• Pak Wilders en gelijkgestemden aan die groepen tegen elkaar opzetten
Random woorden: kurk, pastinaak en Bernard
²
Mooi plan?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Mooi plan.
Al hoeft Wilders van mij niet weg. In de denkbeeldige uitgekomen utopie van het regerende verstand zou die waarschijnlijk toch niet zo veel meer te brokkelen hebben.
Veel bipolairen krijgen het al, maar stoppen vanwege de extreme bijwerkingen. Het vlakt ze af. Dusdanig dat ze zich als levende dode voortbewegen. Daarom kiezen velen er voor geen medicatie te nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:05 schreef Faz3D het volgende:
Maar antipsychotica??? Hoe kan je überhaupt regelen dat bepaalde randdebielen van tevoren een pilletje krijgen voordat ze beginnen met moorden?
Daarom, pak de wortel aan. Gewoon geen wapens.quote:Wapenindustrie aanpakken? Dat heeft er geen kloot mee te maken, in Brussel kan je op elke straathoek aan wapens komen en in Nederland ook zat keuzemogelijkheden. Dat verhelp je niet zomaar even.
Wilders en gelijkgestemden die met hun vochtige mondjes alleen maar schade aanrichten. Ze zetten groepen tegen elkaar op, zetten een vergrootglas op de verschillen en zorgen mede daardoor voor een nog grotere tweedeling. Wilders met zijn Hebreeuwse hoofdje is te vochtig voor oplossingen.quote:En Wilders aanpakken? Een blonde god die alles wel denkt te weten zonder een enkel concreet plan op tafel te gooien? Zo'n vent 'aanpakken'? Begint op Turkse praktijken te lijken.
En antifa zijn onschuldige lieverdjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel bipolairen krijgen het al, maar stoppen vanwege de extreme bijwerkingen. Het vlakt ze af. Dusdanig dat ze zich als levende dode voortbewegen. Daarom kiezen velen er voor geen medicatie te nemen.
[..]
Daarom, pak de wortel aan. Gewoon geen wapens.
[..]
Wilders en gelijkgestemden die met hun vochtige mondjes alleen maar schade aanrichten. Ze zetten groepen tegen elkaar op, zetten een vergrootglas op de verschillen en zorgen mede daardoor voor een nog grotere tweedeling. Wilders met zijn Hebreeuwse hoofdje is te vochtig voor oplossingen.
Random hond: bouvier²
Ik hoor het je zeggen en neem het graag van je aan. Maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet weet wie zij zijn.quote:
Dan ben ik benieuwd hoeveel bipolairen gestoorden zijn geïmmigreerd, een pilletje doet geen wonderen. Om bij je woordenboek te blijven, de wortel word heus niet aangepakt met een simpel pilletje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veel bipolairen krijgen het al, maar stoppen vanwege de extreme bijwerkingen. Het vlakt ze af. Dusdanig dat ze zich als levende dode voortbewegen. Daarom kiezen velen er voor geen medicatie te nemen.
[..]
Daarom, pak de wortel aan. Gewoon geen wapens.
[..]
Wilders en gelijkgestemden die met hun vochtige mondjes alleen maar schade aanrichten. Ze zetten groepen tegen elkaar op, zetten een vergrootglas op de verschillen en zorgen mede daardoor voor een nog grotere tweedeling. Wilders met zijn Hebreeuwse hoofdje is te vochtig voor oplossingen.
Random hond: bouvier²
Maar meteen beginnen met de Bijbel en de Koran. Zijn immers in de geschiedenis van de mens nooit zoveel doden bij elkaar gevallen als door die 2 boeken.quote:Op maandag 25 juli 2016 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gewelddadige films en boeken ook maar in de ban doen dan.
Vernietig de mensheid dan maar. Zij voeren uit. En het moorden doen ze al sinds mensenheugenis.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar meteen beginnen met de Bijbel en de Koran. Zijn immers in de geschiedenis van de mens nooit zoveel doden bij elkaar gevallen als door die 2 boeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |