SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Electrabuzz, CP 673 (1x powered), HP 64, Dust price 1300quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe ik wel voor je.
Geef is de Naam, CP, HP, en Dust Price van je Pokémon? Dus price kan je zien bij dat ''Power Up'' gedeelte.
Is dat ik 'm nu uit een ei krijg, ik zie ze ook nooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
lv 23 - 0 Ekans gezien of gevangen.
Laat ons blij zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Grappig wel dat mensen hier nog blij zijn met CP van 500-600.
Alle gyms hier om de hoek zitten al op of over de 1400 CP
Kom ik aan met mijn hoogste van 397.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Electrabuzz - 19 combinaties - met 28% - 82% perfectheid. Als de max range onder de 80 is gewoon ditchen. Ik zou deze ditchen en naar een andere zoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Electrabuzz, CP 673 (1x powered), HP 64, Dust price 1300
Gengar, CP 428, HP 45, Dust price 800
Growlithe CP 232, HP 40, Dust price 600
Pikachu, CP 221, HP 33, Dust price 1000
Het was juist ook goed bedoeld hoor. Omdat ik dus om mij heen geconfronteerd wordt met hele hoge CP's. En ik dus blij ben met het zien dat ik niet de enige ben met nog lage CP's.quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:02 schreef Jaytje07 het volgende:
Level 25 bereiktStiekem elke dag zo'n 4-5 uur gejaagd rond Amsterdam. Best lekker als je van baan wisselt en zo even veel tijd hebt omdat vakantiedagen opgemaakt moesten worden
Blauw en Gele gyms...you'd better be ready!Weej fucking yo......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke dankjewelquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Electrabuzz - 19 combinaties - met 28% - 82% perfectheid. Als de max range onder de 80 is gewoon ditchen. Ik zou deze ditchen en naar een andere zoeken.
Gengar - 13 combinaties - 42% - 51% perfectheid - weg doen
Growlith - No combinations found, geen power up gebruikt?
Pikachu - 30 combinaties - tussen 44% - 91% perfectheid - dit kan wel een goeie zijn.
Level 25 bereiktStiekem elke dag zo'n 4-5 uur gejaagd rond Amsterdam. Best lekker als je van baan wisselt en zo even veel tijd hebt omdat vakantiedagen opgemaakt moesten worden
Blauw en Gele gyms...you'd better be ready!Wat zijn jouw tips en trucs? Of is het gewoon de mazzel van in de grote stad zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom deze pokemons dus echt nooit tegen.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Mocht je ooit voor een Dragonite gaan en je hebt Dragonbreath + goeie IV als je maxed bent dan kan je de meeste gyms wel makkelijk aanquote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dankjeweldan alles weg behalve Pikachu, maar wel lage CP.. Gaat het wel veel dust/candies kosten
Blauw en Gele gyms...you'd better be ready!ffsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Blauw en Gele gyms...you'd better be ready!jaloers dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Okequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mocht je ooit voor een Dragonite gaan en je hebt Dragonbreath + goeie IV als je maxed bent dan kan je de meeste gyms wel makkelijk aanSteel wing is sterker maar in de tijd dat je Steel Wing weer beschikbaar is kan je al twee keer Dragonbreath gebruiken.
En Snorlax met Lick aanval ook erg goed.
Ik moet Mortaxx achterna gaan. Ik ben nu level 16 hij is 18 dus vandaag zeker grinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Okenice, snorlax wil ik sowieso, maar nog niks gevonden, hopen dat hij in een 10km ei zit dan, maar die bewaar ik nog even
Wil je mij die site DMen als het kan?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Electrabuzz - 19 combinaties - met 28% - 82% perfectheid. Als de max range onder de 80 is gewoon ditchen. Ik zou deze ditchen en naar een andere zoeken.
Pikachu - 30 combinaties - tussen 44% - 91% perfectheid - dit kan wel een goeie zijn.
donequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wil je mij die site DMen als het kan?
welk team ben jequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik moet Mortaxx achterna gaan. Ik ben nu level 16 hij is 18 dus vandaag zeker grinden.
Mystic broquote:Op zaterdag 23 juli 2016 01:16 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Je bent toch wel team Instinct heh?
ik had t juist gedaan omdat er weinig waren, maar das niet zo handig idd..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:20 schreef oompaloompa het volgende:
Ik heb er spijt van dat ik Mystic ben, 90% van de gyms is hier altijd blauw en plekjes bijtrainen is gewoon te veel moeite
Ik woon in een universiteits-stad waar iets van de helft van de bevolking student of professor is dus leek wisdom me wel toepasselijk, helaas was ik niet de enigstequote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had t juist gedaan omdat er weinig waren, maar das niet zo handig idd..
er komt wel ooit een moment waar je kan switchen denk ik. Is wel een veel voorkomende vraag kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik woon in een universiteits-stad waar iets van de helft van de bevolking student of professor is dus leek wisdom me wel toepasselijk, helaas was ik niet de enigste
Lijkt mij ook, hoewel ik me kan indenken dat ze dat een "paid" feature maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
er komt wel ooit een moment waar je kan switchen denk ik. Is wel een veel voorkomende vraag kan ik me voorstellen.
Ik ook, maar hier is alles rood.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik woon in een universiteits-stad waar iets van de helft van de bevolking student of professor is dus leek wisdom me wel toepasselijk, helaas was ik niet de enigste
Dit is mn 2e Onix uit een 10km ei... Vanmiddag ook al een Eevee.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef b0ef het volgende:
[..]
Nog geen een keer tegen gekomen..
Ik kreeg vandaag een eevee uit mijn 10km ei..
Geel is onze officiele universiteitskleur (met blauw als tweede kleur) rood is de kleur van onze rivaal-universiteit, denk dat het iets van 75% blauw, 20% geel en 5% rood is hier.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik ook, maar hier is alles rood.Ik had stiekem wel geel willen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurt lang
Ik hoop op een Snorlax, gewoon omdat het kan.
Ahja, onze universiteit is rood en Friesland is blauw, dus misschien daarom.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Geel is onze officiele universiteitskleur (met blauw als tweede kleur) rood is de kleur van onze rivaal-universiteit, denk dat het iets van 75% blauw, 20% geel en 5% rood is hier.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:39 schreef LompeHork het volgende:
Wie weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurt lang
Ik hoop op een Snorlax, gewoon omdat het kan.
En laat maar weten wanneer je naar de schans komt. Het is een leuk stekkie om op Pokémon te jagen."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Ik denk volgend weekend, maar ik moet nog even kijken tegen het einde van de week, ik laat het je zeker even weten!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie weet.
En laat maar weten wanneer je naar de schans komt. Het is een leuk stekkie om op Pokémon te jagen.
Top.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk volgend weekend, maar ik moet nog even kijken tegen het einde van de week, ik laat het je zeker even weten!(boh, als het zulk weer is als nu, zou dat mooi zijn
)
Jij lijkt op mij!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:55 schreef Sarabi het volgende:
Magmar en dragonair uit 10 km eieren vandaag
Vet lucky.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:55 schreef Sarabi het volgende:
Magmar en dragonair uit 10 km eieren vandaag
Blauw en Gele gyms...you'd better be ready!....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Defuck?!
Hoe, in godsnaam?!"Pools are perfect for holding water"
Vroeg ik net ook al.quote:
31 charmanders, bulbasaurs én squirtles, 101 magikarps, dratinis ... Hoe? Waar?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vroeg ik net ook al.
Ik wacht in spanning af.
Hahaquote:
Ik denk dat dat zeker mazzel is. Elke 100m zit wel 1 (of meerdere) pokestops. Verder evaluaties op sparen tot je er 60 hebt, lucky egg en gaan! En gebruik maken van wat er zoal gedaan in de stad is: van de grachten tot de parken. Je vindt dan allerlei Pokemon.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat zijn jouw tips en trucs? Of is het gewoon de mazzel van in de grote stad zitten?
Ik kom deze pokemons dus echt nooit tegen.
ffs?quote:
Kan me er iets bij voorstellenquote:
Zie hier boven.quote:
Ik heb ook wel interesse in die site als het kanquote:
datjaquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
For fuck's sakedenk ik.
Maar netjes hoor!
Zou je me die site willen dm-en plz?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 20:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zitten daar ook Pokemon?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Divje![]()
(binnenkort GTA maar weer eens aanzwengelen?
)
-Magikarps komen ontzettend veel voor in de grachten. Na 2, 3 uurtjes heb je wel genoeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:06 schreef probeer het volgende:
[..]
31 charmanders, bulbasaurs én squirtles, 101 magikarps, dratinis ... Hoe? Waar?
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de app wel ingame installeren![]()
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, maar ff serieus, heb GTA al zo lang niet meer aangeraakt
Even wachten tot ik weer fatsoenlijk snel internet heb
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorlaat het maar weten, zorg ik wel dat ik online ben!
En nu verder naar buiten om Pokémon te vangen
Amsterdam hier, can confirm. Heel veel Psyducks, Magikarps, Staryu's en af en toe wat Tentacools.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:12 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
-Magikarps komen ontzettend veel voor in de grachten. Na 2, 3 uurtjes heb je wel genoeg.
Rond de grachten van Middelburg ook, leuk om ze zo effectief te kunnen verzamelen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Amsterdam hier, can confirm. Heel veel Psyducks, Magikarps, Staryu's en af en toe wat Tentacools.
In Groningen hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Amsterdam hier, can confirm. Heel veel Psyducks, Magikarps, Staryu's en af en toe wat Tentacools.
Hier bij de meertjes bij ons huis ookquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
18 binnen 24 uur? damn...quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:25 schreef Shakkara het volgende:
Gisterenavond begonnen met spelen, nu bijna level 18
Dit is het park dat ik gebruik...
[ afbeelding ]
Wow dan woon je niet in een klein dorpjequote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:25 schreef Shakkara het volgende:
Gisterenavond begonnen met spelen, nu bijna level 18
Dit is het park dat ik gebruik...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef LompeHork het volgende:
Ach, als level 12 vind ik dit echt niet verkeerd om te vinden in een 10km eiNice! Zoveel candy ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef LompeHork het volgende:
Ach, als level 12 vind ik dit echt niet verkeerd om te vinden in een 10km eiMooi tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:43 schreef Rabieluh het volgende:
Zou al die candy uit zo'n ei dan een soort nageboorte zijn.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 17:55 schreef Renesite het volgende:
Wat zal ik van mijn eeevee maken? Vap, Elec, Flareon?
Ik heb ook een Schijter gevangen! Wou niet echt makkelijk in de vuilniszak.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
Even 5 km gelopen. Scyther van 900 gevangen
kan je 'n naam geven tochquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Daar heb je voor zover ik weet geen invloed op. Ik kreeg Jolteon.
Jawel hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
ik ben vier keer dat parkje doorgelopenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:56 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Ik heb ook een Schijter gevangen! Wou niet echt makkelijk in de vuilniszak.
http://www.eurogamer.net/(...)-jolteon-and-flareonquote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hoe?![]()
Voordat ik straks nog een Jolteon krijg.
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hoe?![]()
Voordat ik straks nog een Jolteon krijg.
En let op de hoofdletter.quote:They way it’s done is by giving Eeeve a different nickname for each evolution.
Jolteon – give nickname Sparky
Vaporeon – give the nickname Rainer
Flareon – give the nickname Pyro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem stiekem wel leuk.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kom net achter het bestaan van Mimikyu.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem stiekem wel leuk.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-jolteon-and-flareon
Cool. Dankjewelquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
Even 5 km gelopen. Scyther van 900 gevangen
Hopelijk komt de chairpokemon ook nog in het spel.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:10 schreef KingRoland het volgende:
na de 3e generatie gaat het wel bergafwaarts.
Ik denk trouwens dat Salamence of Metagross de sterkste non-legendary zal zijn.
Wimpod, Bounsweet, Bewear. Wat een lelijke namenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een mimic/imitatie pikachu, gok ik. Zelfs dat geluidje/roeping (?) klinkt als pikachu.
Echt he. Ik wou dat je kon instellen dat je bepaalde Pokémon niet meer wil tegenkomen. En dat probleem van die voetjes die op 3 blijven staan moeten ze ook eens fixen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:08 schreef colastroop het volgende:
Die kut nearby kaart maakt me helemaal gek met rhyhorns en electabuzz linksbovenin en elke keer wanneer mijn telefoon trilt en ik vol spanning de nearby kaart naar beneden schuif staan er alleen maar weedles en ratattas op mij te wachten
volgens mij zijn ze gewoon bang dat mensen mbv die voetstapjes te snel alle Pokemon gaan vinden ofzoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he. Ik wou dat je kon instellen dat je bepaalde Pokémon niet meer wil tegenkomen. En dat probleem van die voetjes die op 3 blijven staan moeten ze ook eens fixen.
Yup. Zal uiteindelijk wel weer ingeschakeld worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:19 schreef Divje het volgende:
Probleem met die voetjes was toch dat dat systeem de servers overbelast. Niet een bug ofzo.
Vangen en gebruiken voor mass XP qua evolution.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Shakkara het volgende:
Wat doen jullie trouwens met die honderdmiljoenmiljard prut-pokemon die jullie onderweg tegenkomen? Vangen jullie die voor trainer XP of laten jullie die met rust?
Twee derde van de pokemon zijn hier van die kut-vleermuizen...
Gewoon vangen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Shakkara het volgende:
Wat doen jullie trouwens met die honderdmiljoenmiljard prut-pokemon die jullie onderweg tegenkomen? Vangen jullie die voor trainer XP of laten jullie die met rust?
Vangen voor de blender en dus xp ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:28 schreef Shakkara het volgende:
Valt mee, bij die zubats moet je gewoon wat hoger mikken, dan lukt het vaak wel in 1 keer. Hier althansquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vangen voor de blender en dus xp ja.
Lastige vogels die 2 keer ontsnappen mogen opjoden, dan laat ik ze gaan. Die vleermuizen zijn soms ook errug moeilijk te vangen.
Ongeveer 1500.. Tussen de 9 en 12 multiplier volgens mij. 10.5 is het meest voorkomendequote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef firecow het volgende:
Pff nog 20 magikarp's te vangen... Gaat morgen wel lukken denk ik. Ben benieuwd hoe sterk mijn gyarados zal zijnHoogste karp is nu 141
Ik ben ook net terug van een rondje van 10km. Alleen een Eevee gevangen naast gewoonlijk Pidgeys en Ratjes. Stiekem loop je altijd meer dan je denkt..quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ook weer thuis... je denkt EFFE een loopje te doen
Zo anderhalf uur verder.....
Haha, nerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ook weer thuis... je denkt EFFE een loopje te doen
Zo anderhalf uur verder.....
volgens mijn stappentellertje was het 6 km totaal vandaagquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik ben ook net terug van een rondje van 10km. Stiekem loop je altijd meer dan je denkt..
Je bent zellufquote:
Ja klopt, heb zin om nu pokemon te vangen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mijn stappentellertje was het 6 km totaal vandaag
[..]
Je bent zellufMUTS
zal jou eens vangenquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja klopt, heb zin om nu pokemon te vangen.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AERODACTYL uit mijn 10 km ei
Okquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eevee want die zijn de cutest ever
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je een ratata... suits you well... Rat die je bent
http://www.eurogamer.net/(...)e-most-powerful-teamquote:
Welke site gebruik je daarvoor? Ik zit nog altijd met dat googledocs document te spelen.quote:
https://thesilphroad.com/researchquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Welke site gebruik je daarvoor? Ik zit nog altijd met dat googledocs document te spelen.
Oh thanks, morgen maar even lezen.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)e-most-powerful-team
Enorm verhaal, zijn verborgen statistieken van je Pokemon die mede bepalen hoe sterk ze nou echt zijn.
Noice, hebben ze mooi in elkaar geknutseld, bedankt!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
https://thesilphroad.com/research
Hele mooie site iddquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Noice, hebben ze mooi in elkaar geknutseld, bedankt!
Straks nog ff goed naar kijken, volgens die googledocsdocument is mn Hypno best okay, volgens die site dan weer niet...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt dat nou eigenlijk?![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Pyro -> Flareonquote:
beter vang je haarquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:40 schreef KingRoland het volgende:
![]()
onderweg naar huis schreeuwt er een meisje Charmeleon. Heb hem gezien, maar niet gevangen
rende weg
Was zij het niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:40 schreef KingRoland het volgende:
![]()
onderweg naar huis schreeuwt er een meisje Charmeleon. Heb hem gezien, maar niet gevangen
rende weg
Ik zou wachten tot de masterbalquote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan kan nog niet, want ik heb nog geen ultra balls
welke tool gebruik je daarvoor?quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:57 schreef picodealion het volgende:
Toch maar even die IV tool gecheckt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die staan er goed bij.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2016 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
https://thesilphroad.com/research
hmm POSITION THE CP ARC vind ik een beetje wazig, als ik minimaal instel, zodat hij binnen de waardes valt, dan is het erg goed en als ik hem ruim instel in de waardes dan is het slechtquote:
Ja die mag wel wat handiger inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm POSITION THE CP ARC vind ik een beetje wazig, als ik minimaal instel, zodat hij binnen de waardes val, dan is het erg goed en als ik hem ruim instel in de waardes dan is het slecht
Ja, als je zelf een level omhoog gaat krijg je weer wat ruimte op die boog waardoor je 'm weer kan poweruppen.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Weet iemand of de max Cp level groter wordt bij een hogere level? Dit is nu mijn hoogste Pokemon, maar kan hem niet meer power uppen
[ afbeelding ]
Dragonair heb ik 3 keer gezien. 1tje met ??? ontsnapt, 1tje met 644 cp ook ontsnapt, 1tje met 75cp gevangenquote:Op zondag 24 juli 2016 00:16 schreef lvw88 het volgende:
Gyarados vandaag ontsnaptzo m'n best gedaan. CP had vraagtekens dus zou flink sterk zijn geweest. Van allerlei kanten kwamen mensen en navraag wie hem wel of niet had.. Ook een dragonair gemist maar morgen nieuwe kansen
Ik had dat net ook maar ik vergat te kijken naar het dustlevel wat meeverandert met die CPschuif.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hmm POSITION THE CP ARC vind ik een beetje wazig, als ik minimaal instel, zodat hij binnen de waardes valt, dan is het erg goed en als ik hem ruim instel in de waardes dan is het slecht
dan blijf je er niet binnen, je hebt zo 3 stappen die er binnen vallen, dus die hele calculator is onbruikbaarquote:Op zondag 24 juli 2016 00:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik had dat net ook maar ik vergat te kijken naar het dustlevel wat meeverandert met die CPschuif.
quote:Op zondag 24 juli 2016 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dus vandaag een Dratini uit een ei, ik kreeg flink wat candies dus ik heb hem geëvolueerd in een Dragonair (daarna 3 power ups) Ik ben level 17 en ik zie dat hij dan maximaal 923 kan zijn met 78 HP, die van mij is 912 en heeft 78 HPMeer power ups kan ik nu ook niet gebruiken. De IV's schijnen erg goed te zijn, 27/30 voor attack en defense en 15/15 voor stamina.
Dan deze, kan je alles intypen.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan blijf je er niet binnen, je hebt zo 3 stappen die er binnen vallen, dus die hele calculator is onbruikbaar
klopt komt omdat die kut draak zo sterk isquote:Op zondag 24 juli 2016 00:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Die kut vis is niet hoger dan 140 te krijgen?
Dat is kutquote:Op zondag 24 juli 2016 00:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
klopt komt omdat die kut draak zo sterk is
Heb level 22 kutquote:Op zondag 24 juli 2016 00:38 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Die kut vis kan wel meer dan 140 cp krijgen, je moet alleen zelf hoger worden in lvl!
Mijn hoogste is 93quote:Op zondag 24 juli 2016 00:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Die kut vis is niet hoger dan 140 te krijgen?
Wel bij de eerstvolgende pokestop.quote:Op zondag 24 juli 2016 00:59 schreef sneakydesert het volgende:
Lol, mijn trainer level werd hoger maar mijn bag zat vol. Toen had ik ineens meer dan 350 items in mijn bag. Geen bag upgrade nodig dus
quote:
ach, je krijgt wel wat meer lucky eggs komende lvsquote:Op zondag 24 juli 2016 01:24 schreef Murmeli het volgende:
Kut! Zet per ongeluk een Lucky egg in
Had gisteren van alles zitten evolven dus nu heb ik eitijd over
Verspilling![]()
Bij 20 weer geloof ik ja. Zit nu op 18quote:Op zondag 24 juli 2016 01:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
ach, je krijgt wel wat meer lucky eggs komende lvs
Ook een toffe ja. Ik vind de beesten echt grappigquote:Op zondag 24 juli 2016 01:42 schreef Shakkara het volgende:
^^ Dat inderdaad.
Wilde bijna gaan slapen maar de lure was nog actief op de pokestop naast de deur dus ik dacht van ik blijf nog even op. Ineens huge wit ding op het scherm.
Pokemon crashte ook nog, had zo'n bal gegooid en toen bleef ie hangen (bal ging niet dicht en ook niet kapot), maar toen ik het spel opnieuw opstartte was dat beest er nog steeds, en na 3 ballen had ik hem
Is maar cp395 helaas (wel bovengemiddelde IV). Met Bite en Hyperbeam.
[ afbeelding ]
Ik heb alweer 100 candy sinds mijn evoquote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:38 schreef firecow het volgende:
Pff nog 20 magikarp's te vangen... Gaat morgen wel lukken denk ik. Ben benieuwd hoe sterk mijn gyarados zal zijnHoogste karp is nu 141
Welke site is da?quote:
Ditto?quote:
Nee, die krijg je wel. Probleem met powerlevellen is alleen dat je pokemons in verhouding nogal zwak blijven.quote:Op zondag 24 juli 2016 08:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb het idee dat als je levels skipt door veel te evolven, je ook geen beloning krijgt voor tussenliggende upgrades... Iemand ook dit idee?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 24 juli 2016 09:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, die krijg je wel. Probleem met powerlevellen is alleen dat je pokemons in verhouding nogal zwak blijven.
Dat iemand die (bijv) level 15 heeft gehaald zonder te powerlevellen vaak meer verschillende pokemon heeft gevangen, en ondertussen ook sterkere varianten van de verschllende pokes heeft. Ik zie dat bij collegae die het gedaan hebben en gyms aan willen vallen maar niets sterkers hebben dan een 400cp rattata omdat ze alleen geconentreerd hebben om zsm te levellen ipv ook pokes te power-uppen zodat ze een kans maken in de gym.quote:
Powerlevelen heeft wel degelijk nut, omdat je dan hogere CP pokemon kan vangen/hatchen. Daar valt bijna niet tegenop te power-uppen met je Stardust, kan je die beter bewaren tot je lvl 15-20+ bent (afhankelijk van de lokale gyms). Dit geldt zeker voor Pokemon die zeldzamer zijn dan Weedle/Pidgey/Rattata en evt Eevee.quote:Op zondag 24 juli 2016 09:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat iemand die (bijv) level 15 heeft gehaald zonder te powerlevellen vaak meer verschillende pokemon heeft gevangen, en ondertussen ook sterkere varianten van de verschllende pokes heeft. Ik zie dat bij collegae die het gedaan hebben en gyms aan willen vallen maar niets sterkers hebben dan een 400cp rattata omdat ze alleen geconentreerd hebben om zsm te levellen ipv ook pokes te power-uppen zodat ze een kans maken in de gym.
En als battlen in de gyms geen prio heeft voor je heeft het ook weer geen zin om te powerlevellen
Tja, ik kom (op level 19) zelden iets tegen van hoger dan 500CP. Enige uitzondering tot nog toe was een 800CP tentacruel, maar het meeste is toch onder de 400.quote:Op zondag 24 juli 2016 09:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Powerlevelen heeft wel degelijk nut, omdat je dan hogere CP pokemon kan vangen/hatchen. Daar valt bijna niet tegenop te power-uppen met je Stardust, kan je die beter bewaren tot je lvl 15-20+ bent (afhankelijk van de lokale gyms). Dit geldt zeker voor Pokemon die zeldzamer zijn dan Weedle/Pidgey/Rattata en evt Eevee.
Maarja, als je zo'n 555 CP Squirtle evolueert dan heb je toch een 1500CP Blastoise oid. Als je je Squirtle candy + stardust had gebruikt op bijvoorbeeld een starter-Squirtle dan kan je niet met dezelfde hoeveelheid candies zo'n hoge Blastoise krijgen.quote:Op zondag 24 juli 2016 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, ik kom (op level 19) zelden iets tegen van hoger dan 500CP. Enige uitzondering tot nog toe was een 800CP tentacruel, maar het meeste is toch onder de 400.
Hatchen ook nog niet echt geluk mee gehad
dit effect zeg maar:
[ afbeelding ]
Nice! Welk level ben je?quote:Op zondag 24 juli 2016 10:36 schreef Rambow het volgende:
Mn eerste snorlax gevangen en hij is bijna 1600cp!:) Kreeg ook nog 2 x 10km ei achter elkaar
Klopt. Maar dan moet je ze wel krijgen. De complete randomness in de cp is gewoon irritant. Een hoger level zorgt er vooral voor dat de extremen duidelijker worden. De laatste squirtle bijv. was 88cp voor mij maar voor een collega van hetzelfde level 452cp. En daar lijkt geen enkele logica nog in te zitten.quote:Op zondag 24 juli 2016 10:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maarja, als je zo'n 555 CP Squirtle evolueert dan heb je toch een 1500CP Blastoise oid. Als je je Squirtle candy + stardust had gebruikt op bijvoorbeeld een starter-Squirtle dan kan je niet met dezelfde hoeveelheid candies zo'n hoge Blastoise krijgen.
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in. Het plafond van Pokemon dat je tegen kan komen gaat omhoog, maar de vloer schuift niet mee. Dus het wordt vrij random of je hoge of lage CP tegenkomt. Maar dan nog, als ze zeldzame(re) Pokemon hebt, zou ik wachten met mijn candies tot ik random een hoge CP tegenkom in het wild. Maar dat is gewoon mijn strategie.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan moet je ze wel krijgen. De complete randomness in de cp is gewoon irritant. Een hoger level zorgt er vooral voor dat de extremen duidelijker worden. De laatste squirtle bijv. was 88cp voor mij maar voor een collega van hetzelfde level 452cp. En daar lijkt geen enkele logica nog in te zitten.
Dan grind ik liever dat ik zelf een select groepje powerup dan om te vertrouwen op RNGesus.
Had ik ook metm ijn vriendin, beide achter de Electrabuzz aan, ik 624, zij 28quote:Op zondag 24 juli 2016 11:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan moet je ze wel krijgen. De complete randomness in de cp is gewoon irritant. Een hoger level zorgt er vooral voor dat de extremen duidelijker worden. De laatste squirtle bijv. was 88cp voor mij maar voor een collega van hetzelfde level 452cp. En daar lijkt geen enkele logica nog in te zitten.
Dan grind ik liever dat ik zelf een select groepje powerup dan om te vertrouwen op RNGesus.
Net 2x magikarp en een rattataquote:Op zondag 24 juli 2016 11:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een Pidgey en een Rattata uit mijn 2km eieren. Goed voor de candies zullen we maar zeggen
quote:
Magikarps zijn wel ideaal, want daar heb je belachelijk veel candy voor nodig om te evolueren.quote:
Hoog in de 100-range idd. Ben zelf lvl 9 nu en de hoogste zijn nu eerste helft 200's (zonder lvlen).quote:Op zondag 24 juli 2016 11:54 schreef Max23 het volgende:
Net even 3,5 km gelopen
Weten jullie trouwens nog wat jullie beste pokemon rond level 7 was?
Ik had tot nu toe een Pidgeotto van 190, kwam net ineens een Hypno van 352 in mijn kamer
Wow dat is al veel beter dan mijn pokemon... Ben level 9 en hoogste is een Tentacruel van 279quote:Op zondag 24 juli 2016 11:54 schreef Max23 het volgende:
Net even 3,5 km gelopen
Weten jullie trouwens nog wat jullie beste pokemon rond level 7 was?
Ik had tot nu toe een Pidgeotto van 190, kwam net ineens een Hypno van 352 in mijn kamer
Seel in het tropisch zwemparadijs en zo?quote:
Horde Dratini in het pierenbadjequote:Op zondag 24 juli 2016 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Seel in het tropisch zwemparadijs en zo?
Ofcoursequote:Op zondag 24 juli 2016 12:09 schreef Norrage het volgende:
Moet je een ultraball ook nog mikken? Ik vind het zo eng die ballen te gooien en te missen
Als deze er in komen stop ik gelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 22:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Een mimic/imitatie pikachu, gok ik. Zelfs dat geluidje/roeping (?) klinkt als pikachu.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als deze er in komen stop ik gelijk.wat een pauperzooi
Logischer is als Gen II eerst volgt. Iets wat ik toejuich.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het zou me eigenlijk niks verbazen als ze in november/december erin komen ter promotie van Sun/Moon.
* Maraca stapt in autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vanavond weer op pad.
Welk level zijn jullie nu?
quote:Op zondag 24 juli 2016 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
Even een gifdumpDie eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien vanavond weer op pad.
Welk level zijn jullie nu?
Ben nu 17, vandaag wel even gelurkt of er een Bulbasaur in de buurt was want ik weet nu eindelijk waar ik hem kan vindenMaar helaas.
Ga zo wel even naar 't park denk ik.
Ja.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:48 schreef Cirilico het volgende:
Was jij nou degene die zijn tel laatst liet kapotvallen?
Nouja, ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen van: nu de hele hype van PoGO er is, is Pokémon helemaal terug. Dus ga je nu een 3DS kopen voor Sun&Moon, door deze hele hype van PoGO.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heeft toch niets met Pokemon Go te maken?
1476 pokemons in het wild? Welk lvl ben jijquote:Op zondag 24 juli 2016 14:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
Hitmonlee, electabuz, Jynx, Kabuto en een 1476CP slowbro gevangen in 5 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |