Hahaha,quote:Op zondag 24 juli 2016 18:18 schreef sirdanilot het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op jongens dit is toch geen pokemon meerHet is een slecht getekend ijsje die.... een joint aan het roken is? Wtf
Met Miljoenen tot tientallen miljoenen per deel zou ik niet willen stellen dat Pokémon verdwenen was...quote:
#TeamSunquote:Op zondag 24 juli 2016 18:44 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Met Miljoenen tot tientallen miljoenen per deel zou ik niet willen stellen dat Pokémon verdwenen was...
Maar ja, Moon moet ik hebben
Een 2DS heb je al voor 80 en is behalve de 3D hetzelfde. En waarom 2x 50? Je hoeft niet Moon EN Sun te kopen. De prijs is verder 40 euro voor S/M.quote:Op zondag 24 juli 2016 13:52 schreef Fylax het volgende:
Ikzelf zat er wel even aan te denken, maar ik vind het een beetje zonde om 200 euro uit te geven, en vervolgens nog 2x50 euro (vgm gaat het 50 euro kosten)
De rest van de games op de 3DS boeien me eigenlijk niet zo..
Hoe zit het met het formaat van de 2DS? Want je kunt hem niet inklappenquote:Op maandag 25 juli 2016 05:18 schreef Delibird het volgende:
[..]
Een 2DS heb je al voor 80 en is behalve de 3D hetzelfde. En waarom 2x 50? Je hoeft niet Moon EN Sun te kopen. De prijs is verder 40 euro voor S/M.
Ik vind het vasthouden fijner dan bij een DS Lite bijvoorbeeld, voor het meenemen kan je hem in een hoesje doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 08:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe zit het met het formaat van de 2DS? Want je kunt hem niet inklappen
quote:Op maandag 25 juli 2016 08:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe zit het met het formaat van de 2DS? Want je kunt hem niet inklappen
Dat valt wel mee ja. Zal hem vooral in de trein spelen, vandaarquote:Op maandag 25 juli 2016 08:50 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt wel mee dus. Voor puur Pokemon te spelen is die goed zat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |