twitter:michaeldweiss twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:18:00CNN: Eyewitness who says shooter shouted "Allahu akhbar" during attack is a Muslim woman from Kosovo. reageer retweet
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:27:08Eine traurige Nachricht: Die Zahl der Toten steigt auf 8.#Schießerei #oez #münchen reageer retweet
Eigenlijk ben ik verbaast dat er niet meer meer aanslagen zijn geweest zoals in Nice.quote:
Hoe langer het duurt voordat bekend word wie de daders zijn hoe groter de kans op islamitisch terreur. Bij een blanke dader was allang alle familie gegevens bekend gemaakt. Merkel laat zelfs filmpjes op Twitter verwijderen, die tolereert geen waarheid als dat kritisch en negatief kan zijn voor haar standpunten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:23 schreef Silven het volgende:
[..]
Ssssst, mag je niet zeggen. Zelfs niet als CNN het zegt en het zeer waarschijnlijk is.
Huh, was toch een kind van 8?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:michaeldweiss twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:18:00CNN: Eyewitness who says shooter shouted "Allahu akhbar" during attack is a Muslim woman from Kosovo. reageer retweet
Ik zie de relevantie hiervan nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
Die praatjes van die lui beginnen "demense" zat te worden, vermoed ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Breaking News: Hillary Clinton vindt het vreselijk.
Die hebben zich volgens de Franse politie maanden lopen voorbereiden dus daar vergis jij je aardig in.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik verbaast dat er niet meer meer aanslagen zijn geweest zoals in Nice.
Is een goedkope manier, weinig voorbereiding nodig, geen wapens nodig dus vooraf weinig risico lopen, enz.
Haar kind had een man een wapen zien laden in de WC. Hij vertelde dat tegen haar en zij hoorde de man naar buiten lopen, schieten en Allah Ackbar roepen.quote:
Zó betrouwbaar zijn die berichten nou.quote:
Ah, okequote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
Haar kind had een man een wapen zien laden in de WC. Hij vertelde dat tegen haar en zij hoorde de man naar buiten lopen, schieten en Allah Ackbar roepen.
Slechte fotoshop.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
ik kan niet met zekerheid zeggen of deze bron betrouwbaar is.. maar trek hem zojuist van twitter
[ afbeelding ]
Stapje voor stapje toch naar 15?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:27:08Eine traurige Nachricht: Die Zahl der Toten steigt auf 8.#Schießerei #oez #münchen reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
ik kan niet met zekerheid zeggen of deze bron betrouwbaar is.. maar trek hem zojuist van twitter
[ afbeelding ]
Photoshp, zie je zelf ook wel denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
Die Breivik is toch niet op proefverlof inmiddels?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
Fake, die vent zou ook de Orlando shooter zijn geweestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
Merkel kan minstens 20 kilo in haar gezicht afvallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:29 schreef Klummie het volgende:
[..]
Yup ze zit verborgen achter haar tieten.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
Onno tochquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
N=2.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:25 schreef HighVolume het volgende:
[..]
breivik. Die schietpartij in een afro amerikaanse kerk.
Ja maar het hoeft niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Slaro het volgende:
[..]
Die hebben zich volgens de Franse politie maanden lopen voorbereiden dus daar vergis jij je aardig in.
ik heb niet goed gekeken.. maar achteraf toch welquote:
Gewonde strijders krijgen de eer om aanslagen te plegen wss.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:32 schreef Allesreiniger het volgende:
Ga nog steeds uit van 'moslimterror'. T komt van beide kampen wel erg prutserig over, waarschijnlijk schudden de haatbaarden in Mosul met hun hoofd bij t zien van die kreupele gast op dat parkeerdek..
Waarom zou je ergens vanuit gaan als er nog niets bekend is?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:32 schreef Allesreiniger het volgende:
Ga nog steeds uit van 'moslimterror'. T komt van beide kampen wel erg prutserig over, waarschijnlijk schudden de haatbaarden in Mosul met hun hoofd bij t zien van die kreupele gast op dat parkeerdek..
idd. Ook de discussie aangaan met een gast op een balkonquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:32 schreef Allesreiniger het volgende:
Veel statische elektriciteit in de lucht afgelopen jaren.quote:
Dit lijkt inderdaad niet in het profiel van moslimterrorisme te vallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef HighVolume het volgende:
[..]
idd. Ook de discussie aangaan met een gast op een balkon
De Volkskrant is sowieso een matig nieuwsmedium.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef Slaro het volgende:
Volkskrant met foto's van Katten, zucht, matige liveblogs heeft die krant telkens zeg.
krant met een mening heeft wel goede liveblog!!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef Slaro het volgende:
Volkskrant met foto's van Katten, zucht, matige liveblogs heeft die krant telkens zeg.
1quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef User8472 het volgende:
Misschien nog niet te laat voor een poll?
1 - Moslims/immigranten
2 - NeoNazi's
3 - Verwarde mensen die samen een complot hadden gesmeed
Je vergeet de Mac Donald haters ....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef User8472 het volgende:
1 - Moslims/immigranten
2 - NeoNazi's
Jij bent anders wel te laat, die poll was er al om 19:00.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef User8472 het volgende:
1 - Moslims/immigranten
2 - NeoNazi's
Volgens mij wel, in het filmpje zie je hem duidelijk een wapen vasthouden en gericht schieten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:31 schreef Oversight het volgende:
Verdachte man met zwarte tshirt voor de Mac is heel waarschijnlijk niet een schutter zoals eerder gedacht, maar probeert voorbijgangers te waarschuwen voor iets dat in de Mac al eerder gebeurde, op het moment dat de schoten hoorbaar zijn heeft de man beide armen langs zijn lichaam, ondanks dat hij vlak daarvoor wijst in de richting van de mensen die komen aanlopen richting de Mac.
Als prutser kenner heb je misschien nog een leuk photoshop plaatje om te posten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef Onnoman het volgende:
onbegrijpelijk dat daders nu nog rondlopen..
prutsers
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:35:17Bei einer weiteren toten Person prüfen wir gerade eine mögliche Tatbeteiligung. #oez #Schießerei #münchen reageer retweet
Doh: 1-3 mannen die in t wilde weg op burgers schieten. Geen wereldvreemd scenario nietwaar, zeker met t oog op de laatste weken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens vanuit gaan als er nog niets bekend is?
Neh... en ik ben geen veganistquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Dan doe jij als veganist een vreugde dansje, niet?
Wachten op de ochtendkrant, erg retro dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle berichtgeving is chaotisch en vaag. Ik kijk morgen wel weer of er ook echt nieuws is.
holy shitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
filmpje wat ik bedoelde was deze..
best heftig
Is dit echt of een hoax? Lage kwaliteit namelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
teringquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
ziek!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
Beter laten ze hun H&K sprekenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
De Münchner politie tweet inmiddels in Duits, Engels, Frans, en Turks.
jezus...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
NOS meldt net dat de Duitse politie bevestigd dat het echt maar om 1 dader gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Doh: 1-3 mannen die in t wilde weg op burgers schieten. Geen wereldvreemd scenario nietwaar, zeker met t oog op de laatste weken.
Dat was de vraag niet. De vraag was waarom je ergens vanuit zou gaan. Wat daar het nut van?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Doh: 1-3 mannen die in t wilde weg op burgers schieten. Geen wereldvreemd scenario nietwaar, zeker met t oog op de laatste weken.
hoax is van johannesburgquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
'Dreharbeiten' = filmopnames. Dit is dus niet echt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
Is fake.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
Misschien een joint venture van IS en Pegida/Odinisten? De PLO en de IRA hebben dat ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef User8472 het volgende:
1 - Moslims/immigranten
2 - NeoNazi's
Persconferentie spreekt ook over een terroristische daad, niet over moslimterrorisme.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad niet in het profiel van moslimterrorisme te vallen.
quote:
serieus?quote:
Is een trainingsvideo uit Manchester.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
Ik zie allemaal mensen met lange mouwen, lange broeken en ook jassen. Vandaag. Uh huh.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:38 schreef starsailor het volgende:
'Dreharbeiten' = filmopnames. Dit is dus niet echt.
Ja serieus.quote:
Omgquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. De vraag was waarom je ergens vanuit zou gaan. Wat daar het nut van?
Angstaanjagend die schoten. Damn!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
Politie vind de dode dader waar de media eerder over sprak? Wat een totaal bizarre aanval dit. Er klopt niks van.twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:40:21Body was found at a river with a gunshot wound at the head https://t.co/93M2hiObuE reageer retweet
Ik bedoelde gewoon weer een aanslag door moslimterroristen zoals alle andere aanslagen de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:40 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ik ken die verhalen van johannesburg niet.
Ja, maar alleen niet in Munchen.quote:
Er staat ook niet bij of er een wapen is gevonden. Alleen een man met een hoofdwond.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:41 schreef Nintex het volgende:
Politie vind de dode dader waar de media eerder over sprak? Wat een totaal bizarre aanval dit. Er klopt niks van.twitter:MarQs__ twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:40:21Body was found at a river with a gunshot wound at the head https://t.co/93M2hiObuE reageer retweet
Ahh die Onno, heeft hij me toch weer te pakken genomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |