Als prutser kenner heb je misschien nog een leuk photoshop plaatje om te posten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef Onnoman het volgende:
onbegrijpelijk dat daders nu nog rondlopen..
prutsers
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:35:17Bei einer weiteren toten Person prüfen wir gerade eine mögliche Tatbeteiligung. #oez #Schießerei #münchen reageer retweet
Doh: 1-3 mannen die in t wilde weg op burgers schieten. Geen wereldvreemd scenario nietwaar, zeker met t oog op de laatste weken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens vanuit gaan als er nog niets bekend is?
Neh... en ik ben geen veganistquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Dan doe jij als veganist een vreugde dansje, niet?
Wachten op de ochtendkrant, erg retro dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle berichtgeving is chaotisch en vaag. Ik kijk morgen wel weer of er ook echt nieuws is.
holy shitquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
filmpje wat ik bedoelde was deze..
best heftig
Is dit echt of een hoax? Lage kwaliteit namelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
teringquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
ziek!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
Beter laten ze hun H&K sprekenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:33 schreef spijkerbroek het volgende:
De Münchner politie tweet inmiddels in Duits, Engels, Frans, en Turks.
jezus...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
NOS meldt net dat de Duitse politie bevestigd dat het echt maar om 1 dader gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Doh: 1-3 mannen die in t wilde weg op burgers schieten. Geen wereldvreemd scenario nietwaar, zeker met t oog op de laatste weken.
Dat was de vraag niet. De vraag was waarom je ergens vanuit zou gaan. Wat daar het nut van?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Allesreiniger het volgende:
[..]
Doh: 1-3 mannen die in t wilde weg op burgers schieten. Geen wereldvreemd scenario nietwaar, zeker met t oog op de laatste weken.
hoax is van johannesburgquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
'Dreharbeiten' = filmopnames. Dit is dus niet echt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
Is fake.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
Misschien een joint venture van IS en Pegida/Odinisten? De PLO en de IRA hebben dat ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef User8472 het volgende:
Misschien nog niet te laat voor een poll?
1 - Moslims/immigranten
2 - NeoNazi's
3 - Verwarde mensen die samen een complot hadden gesmeed
Persconferentie spreekt ook over een terroristische daad, niet over moslimterrorisme.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad niet in het profiel van moslimterrorisme te vallen.
quote:
serieus?quote:
Is een trainingsvideo uit Manchester.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:36 schreef Onnoman het volgende:
best heftig
Ik zie allemaal mensen met lange mouwen, lange broeken en ook jassen. Vandaag. Uh huh.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:38 schreef starsailor het volgende:
'Dreharbeiten' = filmopnames. Dit is dus niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |