twitter:michaeldweiss twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:18:00CNN: Eyewitness who says shooter shouted "Allahu akhbar" during attack is a Muslim woman from Kosovo. reageer retweet
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:27:08Eine traurige Nachricht: Die Zahl der Toten steigt auf 8.#Schießerei #oez #münchen reageer retweet
Eigenlijk ben ik verbaast dat er niet meer meer aanslagen zijn geweest zoals in Nice.quote:
Hoe langer het duurt voordat bekend word wie de daders zijn hoe groter de kans op islamitisch terreur. Bij een blanke dader was allang alle familie gegevens bekend gemaakt. Merkel laat zelfs filmpjes op Twitter verwijderen, die tolereert geen waarheid als dat kritisch en negatief kan zijn voor haar standpunten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:23 schreef Silven het volgende:
[..]
Ssssst, mag je niet zeggen. Zelfs niet als CNN het zegt en het zeer waarschijnlijk is.
Huh, was toch een kind van 8?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:michaeldweiss twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:18:00CNN: Eyewitness who says shooter shouted "Allahu akhbar" during attack is a Muslim woman from Kosovo. reageer retweet
Ik zie de relevantie hiervan nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:28 schreef Ryan3 het volgende:
Die praatjes van die lui beginnen "demense" zat te worden, vermoed ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Breaking News: Hillary Clinton vindt het vreselijk.
Die hebben zich volgens de Franse politie maanden lopen voorbereiden dus daar vergis jij je aardig in.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik verbaast dat er niet meer meer aanslagen zijn geweest zoals in Nice.
Is een goedkope manier, weinig voorbereiding nodig, geen wapens nodig dus vooraf weinig risico lopen, enz.
Haar kind had een man een wapen zien laden in de WC. Hij vertelde dat tegen haar en zij hoorde de man naar buiten lopen, schieten en Allah Ackbar roepen.quote:
Zó betrouwbaar zijn die berichten nou.quote:
Ah, okequote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Nintex het volgende:
[..]
Haar kind had een man een wapen zien laden in de WC. Hij vertelde dat tegen haar en zij hoorde de man naar buiten lopen, schieten en Allah Ackbar roepen.
Slechte fotoshop.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
ik kan niet met zekerheid zeggen of deze bron betrouwbaar is.. maar trek hem zojuist van twitter
[ afbeelding ]
Stapje voor stapje toch naar 15?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 22:27:08Eine traurige Nachricht: Die Zahl der Toten steigt auf 8.#Schießerei #oez #münchen reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
ik kan niet met zekerheid zeggen of deze bron betrouwbaar is.. maar trek hem zojuist van twitter
[ afbeelding ]
Photoshp, zie je zelf ook wel denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
Die Breivik is toch niet op proefverlof inmiddels?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
Fake, die vent zou ook de Orlando shooter zijn geweestquote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 22:30 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |