bronquote:Bij een schietpartij in een winkelcentrum in het noorden van de Duitse stad München, zouden volgens eerste berichten mogelijk meerdere dodelijke slachtoffers zijn gevallen. Momenteel is de Duitse politie met veel mensen aanwezig om de situatie te controleren. Onduidelijk is of de eventuele dader(s) al is gepakt.
De schietpartij vond plaats in het Olympia Einkaufszentrum.
Voor zolang het beschikbaar is, is hier een periscope-stream te volgen.
Stream en updates te vinden via bron
Here we go again.quote:Shots fired in Munich shopping centre, major police operation under way - German media
This breaking news story is being updated and more details will be published shortly. Please refresh the page for the fullest version.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Pedroso het volgende:
In dit soort gevallen zou ik willen dat JP nog onze premier was, die zou dit soort actie scherp veroordelen met teksten als ' zo gaan we niet met elkaar om '.
De ideale plek om wereldvreemd te blijven is dan ook een klein dorpje.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik ben soms blij dat ik niet in een 'grote' stad woon tegenwoordig
In dit soort gevallen zou ik willen dat JP nog onze premier was, die zou dit soort acties scherp veroordelen met teksten als ' zo gaan we niet met elkaar om '.
In dit soort gevallen zou ik willen dat JP nog onze premier was, die zou dit soort acties scherp veroordelen met teksten als ' zo gaan we niet met elkaar om '.
twitter:SputnikInt twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:44:22BREAKING: Second #MunishShooting reported on #Marienplatz after #OEZ mall attack https://t.co/UUATGDP0uL https://t.co/kTK43IWEFp reageer retweet
Terroristen doen dit. Moslims zijn een enorme groep die hier niks mee te maken hebben nogmaals.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:42 schreef Manke het volgende:
[..]
Waarom doen moslims dot soort dingen dan? Uit wraak voor navo aanvallen?
Hoewel Breivik een massaslachting aanrichtte was het een gerichte aanval (op jongeren van een bepaalde politieke stroming). Dat is hier totaal niet aan de orde want er worden gewoon willekeurige mensen neergeschoten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Breivik adepten niet? Het is 5 jaar geleden.
Fuck Drugs!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Ja, alleen dan nog. De mensen die niet luisteren (in de zin dat ze alleen argumenten accepteren die hun standpunt onderschrijven) kun je niet overtuigen en discussies zijn debateerwedstrijden in plaats van gesprekken waarin beide partijen proberen met kennis te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True. Daarom context en wat kennis van de geschiedenis bij het lezen ervan.
Dat wel, maar het was ook shoot, kill, run en dan weer shoot, kill, run, etc..Net als dit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Breivik was ook vrij gericht, echt aanval op een locatie, dat lijkt dit niet te zijn.
Nee, Rutte zal met een daadkrachtige reactie komen...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Rutte pakt dat toch wat beter aan, die zegt niks, laat zn kop niet zien en als er iets gevraagd wordt lacht hij het weg. Altijd al zo'n premier willen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Pedroso het volgende:
Angst aanjagen is het doel van terrorismequote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
Snap niet dat ze gaan shooten in een winkelcentrum. Is dat om je angstig te maken dat het altijd kan gebeuren?
Nee, man. Die kans acht ik het grootste.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:40 schreef SeLang het volgende:
Meerdere schutters, dan zijn het moslims of linksen. Extreem rechts is dan uitgesloten.
oh bedanktquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Allesreiniger het volgende:
Check dit filmpje https://twitter.com/dreigingnl/status/756541505716838400
Wat een bazenheldenpost.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Pedroso het volgende:
En daar ligt dan ook het probleem dat die extremisten het wel zo interpreteren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Already did. Je moet verzen niet lezen zoals het je uitkomt.
Dat denk jij in andere topics ook altijd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Hoe irritant is het dat in dit soort topics mensen denken dat ze als eerste een bepaalde foto of video plaatsen.
Makkelijk, geen gewapende beveiliging, veel mensen... groot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
Snap niet dat ze gaan shooten in een winkelcentrum. Is dat om je angstig te maken dat het altijd kan gebeuren?
Fastfood maakt agressief.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
Dus nu bevestigd: Meerdere doden en gewonden bij het Olympia winkelcentrum, aanval begonnen bij de MacDonalds. Nog geen duidelijkheid of identiteit en hoeveelheid daders.
Misschien moet je dat eens zeggen tegen die achterlijke geloofsgenoten van je die dit soort aanslagen plegen. In plaats van niet-moslims vertellen dat ze niks over jouw geloof mogen zeggen. We worden dat behoorlijk beu.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Already did. Je moet verzen niet lezen zoals het je uitkomt.
Als het zo snel loopt is het ook niet heel vreemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Hoe irritant is het dat in dit soort topics mensen denken dat ze voor het eerste een bepaalde foto of video plaatsen.
Onze gedachten zijn bij onze buren....bladiebla.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, Rutte zal met een daadkrachtige reactie komen...
Inclusief moslims zelf dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoewel Breivik een massaslachting aanrichtte was het een gerichte aanval (op jongeren van een bepaalde politieke stroming). Dat is hier totaal niet aan de orde want er worden gewoon willekeurige mensen neergeschoten.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Nee, man. Die kans acht ik het grootste.
Wel eens gehoord van de NSU? Ook meerdere daders. Daarbij, als je in complottheoriën gelooft, en dat lijkt sinds de vermeende gefingeerde staatsgreep in Turkije opeens gemeengoed, dan zou een aanslag vanuit die actie ook bijzonder goed uitkomen voor de Duitse machthebbers.
oprottenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Infection het volgende:
twitter:SputnikInt twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:44:22BREAKING: Second #MunishShooting reported on #Marienplatz after #OEZ mall attack https://t.co/UUATGDP0uL https://t.co/kTK43IWEFp reageer retweet
twitter:leithfadel twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:41:58Prayers with the victims of the Munich shooting. This is horrible. reageer retweet
Sommige Duitse media melden 11 doden. Maar dat is dus nog niet bevestigd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
Dus nu bevestigd: Meerdere doden en gewonden bij het Olympia winkelcentrum, aanval begonnen bij de MacDonalds. Nog geen duidelijkheid of identiteit en hoeveelheid daders.
Hou toch op man..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Terroristen doen dit. Moslims zijn een enorme groep die hier niks mee te maken hebben nogmaals.
Sorry. Ik zat niet met een stijve te F5en zoals jijquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
oh bedankt
die is nog niet langsgekomen
dan schrap ik die mogelijkheid.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoewel Breivik een massaslachting aanrichtte was het een gerichte aanval (op jongeren van een bepaalde politieke stroming). Dat is hier totaal niet aan de orde want er worden gewoon willekeurige mensen neergeschoten.
jawelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
oh bedankt
die is nog niet langsgekomen
Dat zal vast zin hebben, redeneren met doorgedraaide godsdienstfanaten. Dat je dat nog niet geprobeerd hebt Stimorol!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens zeggen tegen die achterlijke geloofsgenoten van je die dit soort aanslagen plegen. In plaats van niet-moslims vertellen dat ze niks over jouw geloof mogen zeggen. We worden dat behoorlijk beu.
Omg vervloekte hond. Hij schiet op kleine meisjesquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Allesreiniger het volgende:
Check dit filmpje https://twitter.com/dreigingnl/status/756541505716838400
Want overal in de moslimwereld heerst paice en vree....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Terroristen doen dit. Moslims zijn een enorme groep die hier niks mee te maken hebben nogmaals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |