Dat zijn mensen die wachten op moeilijkheden, enkel zodat ze 'told you so' kunnen zeggen. Als je maar gelijk hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:37 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Een onlogische gedachte is het niet per se inderdaad. Aan speculatie stoor ik me ook niet.
Maar mensen die gelijk "wir schaffen das" en "merkel bedankt" roepen, zijn van een andere orde.
Nouja, het is natuurlijk niet compleet onlogisch dat er onderbuikgevoelens zijn dat het om IS-sympathisanten gaat. Of heb je zelf niet dat idee?quote:
hehehequote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een georganiseerde groep verwarde mannen is inderdaad wat onwaarschijnlijk.
Aardbeienjam?quote:
Nouja, IS-sympathisanten vind ik ook verward, maar enfin, ik snap je punt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een georganiseerde groep verwarde mannen is inderdaad wat onwaarschijnlijk.
Er zijn meerdere gevlucht, beste Kurkie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
Schiet die elledelingen sub snel neer. Geen snipers in die stad? Hopelijk gaat het in Amsterdam wel allemaal goed.
Ik zitbte zappen, ze zijn er allemaal snel bij, ieder grote nieuwsvoorziening heeft correspondenten in alle grote steden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Knap dat CNN ook echt altijd als de kippen erbij is.
Nee. Nee. Niet waar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee de islam is juist voedingsbodem voor dit soort aanslagen. Volgens de islam moeten ongelovigen onderworpen of uitgeroeid worden. Volgens de islam levert het doden van ongelovigen een plaats op in het hiernamaals.
Paniek in de binnenstad van Munchen. Scheeuwende en huilende mensen bij het metrostation Stachus.quote:
Ik kan het boek zelf niet. Maar het zijn de zieke geesten die dit zien. Niet de vredelievende mensen met een.moslim geloof.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee de islam is juist voedingsbodem voor dit soort aanslagen. Volgens de islam moeten ongelovigen onderworpen of uitgeroeid worden. Volgens de islam levert het doden van ongelovigen een plaats op in het hiernamaals.
Als je ellende wilt veroorzaken dan gaat dat lukken ook. Niets tegen te doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
Schiet die elledelingen sub snel neer. Geen snipers in die stad? Hopelijk gaat het in Amsterdam wel allemaal goed.
Hm, ik las eerst een tweet dat iemand op Stachus was maar daar was niets happening.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paniek in de binnenstad van Munchen. Scheeuwende en huilende mensen bij het metrostation Stachus.
Daarom zei ik geen rot op.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is natuurlijk niet compleet onlogisch dat er onderbuikgevoelens zijn dat het om IS-sympathisanten gaat. Of heb je zelf niet dat idee?
Paniek in Münchense binnenstad. Talrijke mensen rennen op vrijdagavond uit het voetgangersgebied naar Stachus (?). Mensen huilen en breken in tranen uit, zoals een DPA-journalist van die plaats bericht. Talrijke zwaar bewapende politieagenten voor plaats. Ort zal wel iets anders betekenen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |