Allemaal toeval, het is een zionistisch complot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Precies.
Ik denk dat haat tegen moslims meer zegt over diegene zelf en hoe kortzichtig die is.
Mensen met een moslim geloof hebben hier niks mee te maken.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Goh, eerst Dumoulin en Mollema en dat dit weer pfff
Ik lolde.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Goh, eerst Dumoulin en Mollema en dat dit weer pfff
En een Mac kapot schieten, het symbool van Amerikaans imperialisme.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meerdere daders. Dat geeft me dan wel weer meer het gevoel dat het sympathisanten zijn van onze Irakees-Syrische vrienden.
Ik ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De meerdere daders wijzen op een behoorlijke voorbereiding, ik zie 2 opties moslims of extreem rechts.
Een onlogische gedachte is het niet per se inderdaad. Aan speculatie stoor ik me ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik hou er ook sterk rekening mee dat het in dit geval geen moslim(s) is. Vooral omdat het in Duitsland is.
Maar ik snap niet dat je je mateloos kan storen aan mensen die wel meteen in de richting van moslims wijzen, zeker gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd. Het is naar mijn mening geen super onlogische gedachte.
Je zou bijna denken dat ze in de war zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Keer op keer zijn het 'gewone moslims' die dit soort aanslagen plegen. Geradicaliseerd in korte tijd terwijl ze daarvoor nog gewoon een baan en een sociaal leven hadden.
wanneer gaan we nou eens datenquote:
Ah, op die manier.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:37 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Een onlogische gedachte is het niet per se inderdaad. Aan speculatie stoor ik me ook niet.
Maar mensen die gelijk "wir schaffen das" en "merkel bedankt" roepen, zijn van een andere orde.
Ja, en? Ook een ver van mijn bed show want het betreft mij niet volgens jou logica. Wedden dat als er een aanslag in bv Nieuw Zeeland gebeurt dat je dan wel staat te wenen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Euh, volgens mij is dat Europa en zelfs een buurland.
Nee de islam is juist voedingsbodem voor dit soort aanslagen. Volgens de islam moeten ongelovigen onderworpen of uitgeroeid worden. Volgens de islam levert het doden van ongelovigen een plaats op in het hiernamaals.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Precies.
Ik denk dat haat tegen moslims meer zegt over diegene zelf en hoe kortzichtig die is.
Mensen met een moslim geloof hebben hier niks mee te maken.
Kun je dit even vertalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:37 schreef opperkleurder het volgende:
+++ Panik in der Münchner Innenstadt: Zahlreiche Menschen liefen am Freitagabend aus der Fußgängerzone zum Stachus. Leute schrien und brachen in Tränen aus, wie ein dpa-Reporter vor Ort berichtete. Zahlreiche schwer bewaffnete Polizeibeamte vor Ort. +++
"Bloed aan de handen"quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:37 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Een onlogische gedachte is het niet per se inderdaad. Aan speculatie stoor ik me ook niet.
Maar mensen die gelijk "wir schaffen das" en "merkel bedankt" roepen, zijn van een andere orde.
Een georganiseerde groep verwarde mannen is inderdaad wat onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meerdere daders. Dat geeft me dan wel weer meer het gevoel dat het sympathisanten zijn van onze Irakees-Syrische vrienden.
Klinkt ook weer alsof deze aanvallen echt heel kort van te voren voorbereid worden. Net als Nice, en die gast in de trein. Gewoon snel iets pakken, een bijl, een truck, een pistool en hop gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |