Keer op keer zijn het 'gewone moslims' die dit soort aanslagen plegen. Geradicaliseerd in korte tijd terwijl ze daarvoor nog gewoon een baan en een sociaal leven hadden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat zou erg zijn en niet terecht.
Nee want ik zou nooit haat hebben tegen moslims.
Het gaat om terroristen die het geloof misbruiken.
Heeft niks te maken met de gewone moslim.
idd.. dat klopt..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:31 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
natuurlijk is deze aanslag gepleegd door een moslim en gaat IS het opeisen.
Ik hou er ook sterk rekening mee dat het in dit geval geen moslim(s) is. Vooral omdat het in Duitsland is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Correct, maar ik stoor me mateloos aan mensen die gelijk roepen dat het een moslim betreft.
Dat is erg stigmatiserend.
Ja zegquote:
Vorige topic.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef NoXia het volgende:
Er schijnen foto's te zijn vanuit het winkelcentrum? Iemand deze al gezien?
een centrum, waar bv ook artsen, tandartsen, kantoren en winkels en dergelijke zitten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Triggershot het volgende:
Gaat het hier om een hele grote megawinkel of een winkelcentrum?
neen.. door een rotte kaaskopquote:
Dan kan je ook zeggen ''wat boeit mij'' wat er in Duitsland gebeurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nou en? Alsof dat in Mali niet op dagelijkse basis gebeurt. Wat boeit mij dat?
twitter:Backenricker twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:34:46SkyNews: 2nd shooting confirmed, metrostationhttps://t.co/M6RWp9YJYJ#Munchen #Munich reageer retweet
Ja die berichten staan elke keer weer bij aanslagen. En die ene keer dat ze gelijk hebben gaan ze los hoor. Maar die 100 andere keren dat ze niet gelijk hebben beginnen ze meteen te roepen dat er ook goede moslims zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit zei je zeker ook tijdens Brussel, Parijs, Nice, etc?
De meerdere daders wijzen op een behoorlijke voorbereiding, ik zie 2 opties moslims of extreem rechts.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik hou er ook sterk rekening mee dat het in dit geval geen moslim(s) is. Vooral omdat het in Duitsland is.
Maar ik snap niet dat je je mateloos kan storen aan mensen die wel meteen in de richting van moslims wijzen, zeker gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd. Het is naar mijn mening geen super onlogische gedachte.
Net al een juichsmiley...attention disorder waarschijnlijk.quote:
Ik vind het ook wel begrijpelijk, maar het geeft wel tekening aan het splijten. Zolang ze maar niet Fatima van op de hoek zien als de hoeder van al het kwaad vind ik het nog tolereerbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:34 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik hou er ook sterk rekening mee dat het in dit geval geen moslim(s) is. Vooral omdat het in Duitsland is.
Maar ik snap niet dat je je mateloos kan storen aan mensen die wel meteen in de richting van moslims wijzen, zeker gezien de gebeurtenissen van de afgelopen tijd. Het is naar mijn mening geen super onlogische gedachte.
Precies.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde, maar ja ik ken alleen maar moslims die dit soort praktijken ook dieptriest vinden.
twitter:OnlineMagazin twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:25:53🆘‼️ Raw footage: This video is unconfirmed!!! Shootout in #Munich city. #MunichShooting https://t.co/P96mbskTqZ reageer retweet
Open er een topic over. Dit gaat over de aanslag in München.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haha
Niet voor de meesten. Die zien woestijn voor zich ipv jongeren die gingen winkelen voor het Suikerfeest.
Die aanslag van die Eritreer op Dumoulin was ook vrij dramatisch ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Goh, eerst Dumoulin en Mollema en dat dit weer pfff
Euh, volgens mij is dat Europa en zelfs een buurland.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:35 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Dan kan je ook zeggen ''wat boeit mij'' wat er in Duitsland gebeurt.
Thnxquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
een centrum, waar bv ook artsen, tandartsen, kantoren en winkels en dergelijke zitten.
twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:36:28Politie gaat uit van meedere doden, meerdere daders, geschoten in wilde weg - meldt Tagesschau in overzicht #München https://t.co/FjuW8oMhVp reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |