Maar ik zei ook elke week, niet elke dag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij hebben we iig twee dagen geen aanslag/incidentje gehad hoor.
Nou en? Alsof dat in Mali niet op dagelijkse basis gebeurt. Wat boeit mij dat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:31 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Blijven ook gewoon onschuldige mensen die sterven hé.
Dat zou erg zijn en niet terecht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
Doodziek, het erge ia dat de onderbuikhaat naar moslims met de dag groeit. Dit gaat exploderen
Toen was het vrij snel duidelijk dat het wel om moslims ging, zeker bij Charlie Hebdo. Parijs en Brussel was het ook 'logisch', hoewel niet helemaal zeker. Bij Nice heb ik wel enigszins terughoudend gereageerd overigens.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit zei je zeker ook tijdens Brussel, Parijs, Nice, etc?
Alleen die Afghaanse amateur is echt van 'daar' gekomen. Overige terroristjes zijn opgegroeid in het Westen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer. Geweld van daar komt hierheen, waar het merendeel voor is gevlcht.
Waar slaat je PI nou weer op.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Oversight het volgende:
UPDATE 19:24: De politie van München zegt zojuist dat er meer dan één schutter betrokken is bij de schietpartij in het winkelcentrum
Ik kom ook wel eens bij de mac.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
Meerdere schutters en dus 1 bij de Mac volgens de politie.
Winkelcentrumquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Triggershot het volgende:
Gaat het hier om een hele grote megawinkel of een winkelcentrum?
Centrum.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Triggershot het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:31 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Blijven ook gewoon onschuldige mensen die sterven hé.
beidequote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Triggershot het volgende:
Winkelcentrum.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Triggershot het volgende:
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Triggershot het volgende:
Ik heb datzelfde, maar ja ik ken alleen maar moslims die dit soort praktijken ook dieptriest vinden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat zou erg zijn en niet terecht.
Nee want ik zou nooit haat hebben tegen moslims.
Het gaat om terroristen die het geloof misbruiken.
Heeft niks te maken met de gewone moslim.
komt dichtbijquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens bij de mac.
Kwdz
dan blijven ze maar lekker in hun eigen land ipv hier dat te moet uiten. Echt 0 respect voor zulke kul hoe hun over ons denken. Oprotten met ze.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:32 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoe denk je dat moslims over ons en onze manier van leven denken. Ook niet al te positief.
Lijkt een stukje weg van de McDonaldstwitter:rob_cusack twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:29:37Second attack? #Munich city centre -armed police https://t.co/ADM7xvilIe reageer retweet
Nee, er zijn er volgens mij 1,7 miljard. De meesten zijn gewone mensen. Een klein deel die al dan niet moslims zijn bestaat uit psychopaten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat zou erg zijn en niet terecht.
Nee want ik zou nooit haat hebben tegen moslims.
Het gaat om terroristen die het geloof misbruiken.
Heeft niks te maken met de gewone moslim.
Kindquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Alleen die dat Afghaanse amateur kind is echt van 'daar' gekomen. Overige terroristjes zijn opgegroeid in het Westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |