Here we go again.quote:Shots fired in Munich shopping centre, major police operation under way - German media
This breaking news story is being updated and more details will be published shortly. Please refresh the page for the fullest version.
twitter:ControRealism twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:22:56BREAKING NEWS:#OEZ in #Munich is being evacuated. Shots have been fired and up to 15 people may have died. Still developing. Stay away. reageer retweet
Mjah, zoals iemand op twitter al opmerkte...quote:
twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:32:50BODIES SEEN LYING NEAR SHOPPING MALL ENTRANCE IN MUNICH AFTER REPORTS OF SHOTS FIRED -- WITNESSES https://t.co/i5vykKv5K0 (via @Marsmensch) reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Na al die oproepen van IS wordt nu duidelijk hoeveel scum er de voorbije decennia Europa is binnengekomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:39 schreef Pharmacist het volgende:
Het gaat de laatste tijd wel heel snel. Tot zeg maar 2014 was ik nog best positief omdat het allemaal wel mee leek te vallen mbt aanslagen in het Westen. Maar zeker de laatste tijd...
Ongelofelijk.quote:
Nou, volgens mij hebben we iig twee dagen geen aanslag/incidentje gehad hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
Inderdaad, daar gaan we weer. Volgens mij was er een tijd dat er elke twee jaar een aanslag was. Nu is het elke week.
Arme Merkel.twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:44:01Reuters: German media reports there have been multiple deaths after a shooting at a shopping centre in #Munich reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Merkel.twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:44:01Reuters: German media reports there have been multiple deaths after a shooting at a shopping centre in #Munich reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |