Here we go again.quote:Shots fired in Munich shopping centre, major police operation under way - German media
This breaking news story is being updated and more details will be published shortly. Please refresh the page for the fullest version.
twitter:ControRealism twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:22:56BREAKING NEWS:#OEZ in #Munich is being evacuated. Shots have been fired and up to 15 people may have died. Still developing. Stay away. reageer retweet
Mjah, zoals iemand op twitter al opmerkte...quote:
twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:32:50BODIES SEEN LYING NEAR SHOPPING MALL ENTRANCE IN MUNICH AFTER REPORTS OF SHOTS FIRED -- WITNESSES https://t.co/i5vykKv5K0 (via @Marsmensch) reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Na al die oproepen van IS wordt nu duidelijk hoeveel scum er de voorbije decennia Europa is binnengekomen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:39 schreef Pharmacist het volgende:
Het gaat de laatste tijd wel heel snel. Tot zeg maar 2014 was ik nog best positief omdat het allemaal wel mee leek te vallen mbt aanslagen in het Westen. Maar zeker de laatste tijd...
Ongelofelijk.quote:
Nou, volgens mij hebben we iig twee dagen geen aanslag/incidentje gehad hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:42 schreef Federer-fan het volgende:
Inderdaad, daar gaan we weer. Volgens mij was er een tijd dat er elke twee jaar een aanslag was. Nu is het elke week.
Arme Merkel.twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:44:01Reuters: German media reports there have been multiple deaths after a shooting at a shopping centre in #Munich reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Merkel.twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:44:01Reuters: German media reports there have been multiple deaths after a shooting at a shopping centre in #Munich reageer retweet
twitter:RCM_Doherty twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:43:33UPDATE: Dader is metrostation ingelopen, de politie is nog op zoek. Men spreekt al van 15 doden. #Munchen reageer retweet
twitter:BreakoutBull twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:44:3815 uncomfirmed deaths at #Olympia shopping mall in #Munich #Germany https://t.co/xs9enjhcd5 reageer retweet
Nee, half Nederland zoekt verkoeling. SWS liggen we hier plat in de zomer als het mooi weer is. Echt verschrikkelijk.quote:
Was met de steekpartij in de trein ook zo inderdaad. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap het echt niet, ARD, ZDF, RTL, WDR hebben er allemaal helemaal niks over op tv. Nu niet alleen, maar dat is altijd zo op de Duitse tv
Maar gauw vrijdag afschaffen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef tjaptjoep het volgende:
Vrijdagen worden echt de nieuwe aanslag dagen.
ROFLOLquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zet mijn geld op een moslim... ow wacht, de odd-ratio is 1.0000001
Ik kreeg een push bericht van de NOS.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef Gia het volgende:
Dat weet je nog helemaal niet.
Wordt nog niet opgepikt door het nederlandse nieuws, geloof ik.
Geen nieuws is goed nieuws.So schaffen wir das.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap het echt niet, ARD, ZDF, RTL, WDR hebben er allemaal helemaal niks over op tv. Nu niet alleen, maar dat is altijd zo op de Duitse tv
Ik hou de mogelijkheid open dat het gewoon een Duitser is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zet mijn geld op een moslim... ow wacht, de odd-ratio is 1.0000001
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Specularium op 22-07-2016 19:01:17 ]I´m back.
Lügenpresse wordt dat soms ook wel genoemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Was met de steekpartij in de trein ook zo inderdaad. Heel vreemd.
NOS, zijn er altijd wel snel bij tenminstequote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik kreeg een push bericht van de NOS.
Gezellig na het vrijdaggebed met je matties een beetje dodenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef tjaptjoep het volgende:
Vrijdagen worden echt de nieuwe aanslag dagen.
Om 19:00u op ZDF meer info.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef yvonne het volgende:
Ik schakel naar dld en die hebben het ook nog niet?
Nee, die doet niet aan nieuws schijnbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef yvonne het volgende:
RT bedrijft gelukkig nog journalistiek.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef yvonne het volgende:
Heb het ook maar aan. CNN houdt het nog op Obama die spreekt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
RT bedrijft gelukkig nog journalistiek.
Neuh. Ze hebben sowieso nooit "breaking news" of iets dergelijks voor zover ik het zie, maar dat is vreemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef Wyand het volgende:
[..]
Lügenpresse wordt dat soms ook wel genoemd.
Hopelijk bij de Saudi'squote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef Odaiba het volgende:
Kunnen we morgen ook weer een coup ergens verwachten?
twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:47:25SHOTS FIRED AT MUNICH SUBWAY STATION, CAFE -- LOCAL RADIO QUOTES WITNESS reageer retweet
Mijn eerste reactie was idd ook zappen naar de Duitse zenders, maar idd... niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
Vreselijk, ik moest meteen aan Alphen denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Konden we die hier nog maar op tv ontvangenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
RT bedrijft gelukkig nog journalistiek.
Persco met de president van Mexico is ook belangrijk natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb het ook maar aan. CNN houdt het nog op Obama die spreekt.
Haha, ik hoorde daarover ook dat iemand had gezegd dat er een "man in de trein amok had gemaakt". Ik weet alleen niet over welk nieuwsmedium dat ging.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Was met de steekpartij in de trein ook zo inderdaad. Heel vreemd.
Jammer dat hij altijd zo schreeuwt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:48 schreef YazooW het volgende:
Dit blijft een vage bron maar post hem toch na aanleiding van andere berichten dat dader de metro in zou zijn gevlucht.twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:47:25SHOTS FIRED AT MUNICH SUBWAY STATION, CAFE -- LOCAL RADIO QUOTES WITNESS reageer retweet
Persbureau's twitteren wat uitspraken over Turkije.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Persco met de president van Mexico is ook belangrijk natuurlijk
https://www.rt.com/on-air/quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Konden we die hier nog maar op tv ontvangen
twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:49:49München: Bild meldt dat er doden zijn bij schietpartij in winkelcentrum. Politie: Es ist wohl etwas Größeres https://t.co/jLIUlAQvt7 reageer retweet
Het nieuws is bezig op wdr, niks.quote:
twitter:RonvanHerreveld twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:46:57Onbevestigd:30 slachtoffers bij schietpartij in Munchen. reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:49:59UPDATE: Gunman opened fire in a coffee shop then fled the scene and shot people at a nearby subway station, many people killed reageer retweet
Ga toch weg met deze onzin na elke aanslag. Aanpakken die handel en niet van die achterlijke zinnetjes gaan lopen roepen.quote:
ah een stoner dus, of is dat niet zo'n coffeeshopquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:51 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:49:59UPDATE: Gunman opened fire in a coffee shop then fled the scene and shot people at a nearby subway station, many people killed reageer retweet
Het is Duitsland.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
ah een stoner dus, of is dat niet zo'n coffeeshop
Ah ok, dan neem ik mijn woorden terug. Nou moet ik zeggen dat de term 'breaking news' toch ook wel aan inflatie onderhevig is tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh. Ze hebben sowieso nooit "breaking news" of iets dergelijks voor zover ik het zie, maar dat is vreemd.
neequote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
ah een stoner dus, of is dat niet zo'n coffeeshop
Ben ook wel benieuwd naar de reactie van Dijkstalquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou Merkel, ben benieuwd wat je te vertellen hebt
Ze veroordeelt de aanslag. Verder moeten we niet extreem-rechts in de kaart spelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou Merkel, ben benieuwd wat je te vertellen hebt
Bijna?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:53 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
je zou bijna een hekel krijgen aan moslims.
Dan kun je nog lang wachtenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar de reactie van Dijkstal
Armlengte afstand houden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze veroordeelt de aanslag. Verder moeten we niet extreem-rechts in de kaart spelen.
Er zijn ook goede moslims, ik hoop er ooit één tegen te komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:53 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
je zou bijna een hekel krijgen aan moslims.
Als het aan Pechtold en co ligt wel ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:52 schreef tjaptjoep het volgende:
Jongens we moeten hier als burgers gewoon aan wennen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:53 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Er zijn ook goede moslims, ik hoop er ooit één tegen te komen.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:54:11#BREAKING One dead, 10 injured in shooting at Munich shopping centre: police source reageer retweet
Ik blijf wel binnen voortaan. Zoals het een echte FOK!ker betaamt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:53 schreef Revanches het volgende:
We moeten hier gewoon onze levens op aanpassen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:47 schreef Ryan3 het volgende:
Die foto komt niet uit Munchen maar Zuid AfrikaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dailymail.co.u(...)-people-wounded.html
Onvoorstelbaar, dat geleuter over Turkije gaat maar door bij de WDR, alsof ze zelfs tijdens een nieuwsuitzending niet de mogelijkheid hebben om live nieuws uit te zenden.quote:
Schuld van Wilders.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze veroordeelt de aanslag. Verder moeten we niet extreem-rechts in de kaart spelen.
dat doen FOK!kers al jaren #masterrace #zolderkamerleefquote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:53 schreef Revanches het volgende:
We moeten hier gewoon onze levens op aanpassen.
Mwoah. Onverwachts een pistool uit je zak halen en rennend een drukke 'weg' in, en je maakt al 30 slachtoffers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:53 schreef Drugshond het volgende:
30 slachtoffers.....Ga maar uit van meer dan 1 wapen.
Dat zou meevallen dan. Reacties overtrokken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 18:54:11#BREAKING One dead, 10 injured in shooting at Munich shopping centre: police source reageer retweet
Hopelijk is die dode de terrorist dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, na Nice werden ook eerst '3 gewonden' gemeldt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:55 schreef Wyand het volgende:
[..]
Dat zou meevallen dan. Reacties overtrokken?
Dat waren de meeste van die terroristen ook totdat ze van het een op het andere moment radicaliseren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:54 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
fietsenmaker hier op de hoek is een moslim. goeie vent, blaast regelmatig m'n fietsband op.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:53 schreef Drugshond het volgende:
30 slachtoffers.....Ga maar uit van meer dan 1 wapen.
CNN zegt wel meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:56 schreef Physsic het volgende:
CNN zegt dat politie zegt dat de schietpartij voorbij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |