SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Hier in Wijchen ook wakker geworden rond 7:45 Flinke flits en een paar behoorlijke knallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:13 schreef DemonRage het volgende:
In Eindhoven gerommel.
Allerlei clusters van onweersbuien ontstaan hier in de buurt.
-edit 8:20u-
Het gutst er nu wel lekker uit
De regensites zijn kapot. Zo geven ze aan dat er in Assen en omstreken amper wat is gevallen. Nou, de straten stonden op sommige plekken behoorlijk blankquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:25 schreef roislecxe het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar een half dagje werken, want dat was een belachelijk kort nachtje.
Dat waren zeer lokale en voor jou bestemde buienquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
De regensites zijn kapot. Zo geven ze aan dat er in Assen en omstreken amper wat is gevallen. Nou, de straten stonden op sommige plekken behoorlijk blank
twitter:hansterbraak twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 09:24:59#Hagelstorm in Niederösterreich gisterenavond met veel schade. 35cm dikke laag hagel.https://t.co/7U4rKNtWji https://t.co/DPi1wWVula reageer retweet
Hier ook in korte tijd van 26 naar 22 gegaanquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier stond het net te hozen maar maakt niet uit want het is nu nog maar 22,5 graad binnen
Na een nachtje de ventilator aan te hebben gehad die op balkon stond.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hier ook in korte tijd van 26 naar 22 gegaan
Ja de hond is er ook naar wat gelukkig mee hahaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hier ook in korte tijd van 26 naar 22 gegaan
Het schampt echt, hoor het in de verte maar verder niets.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Na een nachtje de ventilator aan te hebben gehad die op balkon stond.
Is het binnen 25.5. Buiten is het lekker bewolkt en frisser.
Maar jammer genoeg trekt het onweer (nu) weer ten westen voorbij
Erg donker hier, geen onweer nog wel wind en regen. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:29 schreef ACT-F het volgende:
Mooie shelf richting Enschede. Het trekt in Goor helemaal dicht en de eerste knallen zijn te horen.
Ondanks de regendruppelsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja de hond is er ook naar wat gelukkig mee haha
idd ik hoorde het net ook in de verte. Maar het is heerlijk buiten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het schampt echt, hoor het in de verte maar verder niets.
Hoe meer hoe beter... Maar dan wel graag met een flinke shelfquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Onweer is best wel lomp de ene na de andere inslag.
Ik zit hier in Deurne dus hopelijk krijg je ook nog watquote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter... Maar dan wel graag met een flinke shelf
en dat ie over Venlo gaat
Nog een tijdje wachten en de zon komt weer door de wolken..
Kunnen we weer gaan zweten van de benauwdheid
Ik denk dat ik moet gaan verhuizen naar de andere kant van de maas.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zit hier in Deurne dus hopelijk krijg je ook nog wat
quote:
22-07-2016 Prio 1 P 1 Woningbrand Wierdensestraat 96 7443AH Nijverdal 055441 055462 055341 DYNAquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Damn ineens een flits en explosie in Nijverdal.
Was wel ver weg maar ging loeihard. Denk richting Almelo ofzo ook.
Ik zie dat hier ook vaak gebeuren bij de Peel dat een wolk gewoon opsplitst en zo om Deurne gaat haha.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moet gaan verhuizen naar de andere kant van de maas.
Die houd alles tegen.
Het onweert en regent toch wel redelijk nu.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:18 schreef zlotka het volgende:
Misschien vanmiddag nog een 2e ronde in Twente? Tot nu toe wat gedonder en een beetje regen maar niet veel bijzonders
Het valt me nog mee, vooral het onweer. Maar goed, KNMI geeft aan dat er vanmiddag weer kans is op buien dus wie weet. In ieder geval lekker afgekoeldquote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het onweert en regent toch wel redelijk nu.
Er komt heus nog wel wat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:18 schreef zlotka het volgende:
Misschien vanmiddag nog een 2e ronde in Twente? Tot nu toe wat gedonder en een beetje regen maar niet veel bijzonders
In de buurt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:22 schreef zlotka het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, vooral het onweer. Maar goed, KNMI geeft aan dat er vanmiddag weer kans is op buien dus wie weet. In ieder geval lekker afgekoeld
edit: 1 minuut later flits:boem tegelijk. Daar ging iets knap hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |