SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
veel verschillende talen enzoquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel apart. tekst fixen met 12 mb12 mb aan tekst is een hoop
Ik kan nog altijd geen pokemon vangen...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Het is terug. Misschien dan zo nog maar een wandeling maken
Dan als nog. Ga jij maar eens een text bestand maken wat 12 mb isquote:
Niet bij mijquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:54 schreef DJKoster het volgende:
Blaadjes zijn vervangen door cirkels en door daarop te klikken kwamen er net Pokemons tevoorschijn bij mij. Was dat al en ben ik een n00b?
Zal ook wel andere zooi bevatten en niet alleen textquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan als nog. Ga jij maar eens een text bestand maken wat 12 mb is
Je kan er maar eentje gebruiken...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Stel, je weer een plek waar met enige regelmaat een zeer zeldzame pokemon met CP??? verschijnt maar hij ontsnapt steeds uit je great balls, heeft het zin om meer berry's te gebruiken voor je de ballen gooit?
Kan toch maar 1 keer?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Stel, je weer een plek waar met enige regelmaat een zeer zeldzame pokemon met CP??? verschijnt maar hij ontsnapt steeds uit je great balls, heeft het zin om meer berry's te gebruiken voor je de ballen gooit?
ja dat is dus net mijn punt. Dat er dus meer geupdate is dan er in de omschrijving staat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zal ook wel andere zooi bevatten en niet alleen text
Wetenschappelijk bewezen dat de update meer is dan enkel een text update!quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef over_hedge het volgende:
ff een test gedaan.
Generated 150 paragraphs, 13585 words
Dit is nog geen 90 kb
Dat heb je gerendered naar Unity neem ik aan dan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef over_hedge het volgende:
ff een test gedaan.
Generated 150 paragraphs, 13585 words
Dit is nog geen 90 kb
Mwa bewijs nee. Maar 12 mb aan tekst is echt heel erg veel. Laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen dat de update meer is dan enkel een text update!
Dus niet updatenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Molurus het volgende:
Ik vermoed dat ze ook niet al te veel willen loslaten over wat er is gewijzigd.
Tekst renderenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Molurus het volgende:
Ik vermoed dat ze ook niet al te veel willen loslaten over wat er is gewijzigd.
Ze zijn wel lekker vaag inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja dat is dus net mijn punt. Dat er dus meer geupdate is dan er in de omschrijving staat.
Ja ik quote de verkeerde, ik wilde LompeHork quote.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen om tekst gaat.
Dacht ik alquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik quote de verkeerde, ik wilde LompeHork quote.
stierenklquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:08 schreef Moira. het volgende:
Nou, hij deed het weer ff 5 min maar nu ligtie er weer afallemaal goeie pokemon misgelopen
Mwah vind het aardig vaag. Vorige update is volgens mij helemaal geen changelog vrijgegeven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:06 schreef LompeHork het volgende:
Zo vaag is het toch niet? Ik heb zelf geen ervaring met die Unity engine waar ze dat spul op bouwen, maar het zou best kunnen dat dat gewoon 12mb kost.
Die zat hier vanmiddag ook. Stond alleen te wachten op het verkeer en had ''m net niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Zelfscanner het volgende:
Er schijnt een Wartortle in Den Burg te zitten
Wilde een Eevee vangen met Great Ball en ook Razzberry gevoerd, ontsnapt'ie en sindsdien die app niet meer aan de praat gekregenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo en wie zijn er vanavond allemaal in Kijkduin (Den Haag)![]()
[ afbeelding ]
Wie mot er nou een Wartortlequote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Zelfscanner het volgende:
Er schijnt een Wartortle in Den Burg te zitten
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:12 schreef sneakydesert het volgende:
Vandaag een Mr. Mime 3x op dezelfde plaats.
teringquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
in Nieuwegein ook !quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:12 schreef sneakydesert het volgende:
Vandaag een Mr. Mime 3x op dezelfde plaats.
Hun ontsnappingskans wordt dan minder. Ik gebruik ze bij alle rode cirkels.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef Jerro het volgende:
Als je een berrie gebruikt op een pokemon die geel/groen (whatever die standaard ring is) is ie dan makkelijker te vangne? of is dat alleen om d e ringen van de kleur te doen veranderen oid?
Vanaf welk CP (en jouw level) gebruiken jullie die razzes?
Staan er vuilnisbakken? zo niet dan weten ze wat ze moeten doenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tot er een samenscholingsverbod gaat komen
http://www.ad.nl/den-haag(...)kemonjacht~ada46a17/
rond 9 uur in de avond zijn ze doodquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn de servers vaker zo veel down?
Twee dagen geleden begonnen met spelen, maar sinds eind van de middag alleen maar ellende.
Nou, wat een troepquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tot er een samenscholingsverbod gaat komen
http://www.ad.nl/den-haag(...)kemonjacht~ada46a17/
deed er 30-35quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
Hoeveel evoluties kun je doen in 30 minuten?
Stuk of 60. 2 per min moet wel lukken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
60, in theorie. Als de servers meewerken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deed er 30-35
Iedere keerdie animaties
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stuk of 60. 2 per min moet wel lukken.
Ah ok! Dus ong. 600 candies voor pidgeys...quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
60, in theorie. Als de servers meewerken.
Hahah lekker hoorquote:
Ze moeten echt evolutie animation skip knop hebben.. behalve als je de pokemon nog niet hebtquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deed er 30-35
Iedere keerdie animaties
Staan genoeg vuilnisbakken en zelfs rolcontainersquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Staan er vuilnisbakken? zo niet dan weten ze wat ze moeten doen
Dat is jammer dat je di eniet uit kunt zetten inderdaad in de settings, zou ook wel wat batterij schelenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deed er 30-35
Iedere keerdie animaties
Dan vind ik het onzin.. Als je wegloopt kan je het ook meenemen.. Als ik 20 min moet lopen zonder vuilnisbak ben ik er ook wel eens klaar meequote:Op woensdag 20 juli 2016 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Staan genoeg vuilnisbakken en zelfs rolcontainersmaarja dan moet je een paar meter lopen
Ze zeggen ongeveer 60, mits je achter elkaar door blijft gaan en de servers meewerkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
Skip knop zou wel chill zijn inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahah lekker hoor
[..]
Ze moeten echt evolutie animation skip knop hebben.. behalve als je de pokemon nog niet hebt
Ben bang mijn luckt egg te gebruiken en dat dan de server eruit klappenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze zeggen ongeveer 60, mits je achter elkaar door blijft gaan en de servers meewerken
Zeker als je 20 pidgeys aan het evolueren bentquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Skip knop zou wel chill zijn inderdaad.
750 toch? 60 maal 12quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok! Dus ong. 600 candies voor pidgeys...Heb er 150 of zo, huilen.
En daarna nog 20 weedlesquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeker als je 20 pidgeys aan het evolueren bent
Ik ga voor safe, dus 50 * 12.quote:
Ik zou het nu ook niet proberen. Beter even wachten tot de servers weer wat stabieler zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben bang mijn luckt egg te gebruiken en dat dan de server eruit klappen
Sinds mijn Wartotle cp620 ontsnapte level 13 bij een rode cirkel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef Jerro het volgende:
Als je een berrie gebruikt op een pokemon die geel/groen (whatever die standaard ring is) is ie dan makkelijker te vangne? of is dat alleen om d e ringen van de kleur te doen veranderen oid?
Vanaf welk CP (en jouw level) gebruiken jullie die razzes?
Ik vind zo'n evo ook wel gaafquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en 10 ratten..
Die pidgey is wel tof hoe die stoer zijn vleugels naar voren doet
Nice, thanks.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Evo's per minuut?
http://www.pidgeycalc.com/
Je zal moeten tellenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nice, thanks.
Kan je ook ergens zien hoeveel je van elke pokemon hebt? Vind het vervelend om telkens te moeten tellen.
Aghjoh ben al 3 incense kwijt en een lucky eggquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:32 schreef Broccolitaartje het volgende:
Wel jammer dat ik er nu niet meer in kom nét nadat ik had besloten een incense te gebruiken om eens te kijken of dat werkt...
Ik wil die incense dan wel graag terug
FB / Pokeball Smilie toevoegen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
wanneer komt er een pokemon fok smiley
quote:
Broccoliquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:38 schreef Broccolitaartje het volgende:
Tis ook jammer dat hij altijd vastloopt op het verste punt van huis... Nu mn rondje afmaken zonder pokemon, iew, gezond doen!
Idem. Hoop dat ze spelers nog gaan vergoeden, maar ik acht die kans nihilquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aghjoh ben al 3 incense kwijt en een lucky egg
O en een lure
Had ik ook, maar kon nog wel een ei in een broedmachien stoppen en zo te zien telt 'ie dat nog wel mee, ook al werkt de rest niet. Dus dat is misschien een tip.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:38 schreef Broccolitaartje het volgende:
Tis ook jammer dat hij altijd vastloopt op het verste punt van huis... Nu mn rondje afmaken zonder pokemon, iew, gezond doen!
Gewoon elke speler van alles 5 geven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem. Hoop dat ze spelers nog gaan vergoeden, maar ik acht die kans nihil
gewoon genoeg kaassaus overheen doenquote:
Alleen bij de eerste worp na gebruik, dacht ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hun ontsnappingskans wordt dan minder. Ik gebruik ze bij alle rode cirkels.
30 bedoel jequote:Op woensdag 20 juli 2016 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ach, zoveel maken die lucky eggs toch ook niet uit? Ik heb er nu twee gebruikt en ben level 16. Ik heb er nog eentje over. Eigenlijk hoef je toch maar tot level 20? Vanaf dan vang je toch gewoon de max cp Pokemon?
edit:quote:Zo weten we dat de levelcap 40 is en dat van level 39 naar 40 vijf miljoen xp kost ter vergelijking; van level 1 tot 20 kost 209.000 xp, van 39 naar 40 is dus bijna 24 keer zoveel
quote:Wild Pokemon cap at Level 30, meaning after Level 30 everyone will find the same max CP Pokemon and it'll be a matter of spending the candy and stardust to upgrade them to your level's cap based on their CP arc.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef Myraela het volgende:
Oh. Level 30 kom ik waarschijnlijk nooit.
Voor een euro kun je toch eentje extra kopen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Als je nu je lucky eggs al weggooit niet nee
Ik heb er daarstraks een Seadra van gemaakt. Maar ik krijg er geen plaatje van te zien, kutserversquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net wel mijn dagelijks Horsea gevangen.
Nee, vanaf 30 dacht ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ach, zoveel maken die lucky eggs toch ook niet uit? Ik heb er nu twee gebruikt en ben level 16. Ik heb er nog eentje over. Eigenlijk hoef je toch maar tot level 20? Vanaf dan vang je toch gewoon de max cp Pokemon?
Dat is waar. En cash 8 gyms en je hebt er ook een.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor een euro kun je toch eentje extra kopen?
Daar ben ik ook al bijnaquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb er daarstraks een Seadra van gemaakt. Maar ik krijg er geen plaatje van te zien, kutservers
Waar vang je die? Die moet ik nog.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net wel mijn dagelijks Horsea gevangen.
Pokemon in een gym zetten, dan krijg je coins.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ga geen coins kopen. En van mn coins ga ik eerst meer tasruimte halen. Ik wil meer spullen. Gaat hard met die ballen en berries.
Oh dacht alleen voor geldquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pokemon in een gym zetten, dan krijg je coins.
Vind ik aan de lage kant. Laatste keer zat ik op 50.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:20 schreef Perrin het volgende:
20-30 lijkt me een realistisch streefgetal, zo onwijs zeldzaam zijn die lucky eggs ook niet.
Knap.. Ik heb niet zoveel geduld. En zo extreem bijzonder zijn die lucky eggs toch niet dat je er zo heel voorzichtig mee om moet gaan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind ik aan de lage kant. Laatste keer zat ik op 50.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:18 schreef Xummon het volgende:
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
HEY I GOT AN IDEA, LETS RELEASE IN JAPAN:Dquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:18 schreef Xummon het volgende:
Jij werkt zeker voor Niantic.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
HEY I GOT AN IDEA, LETS RELEASE IN JAPAN:D
Als het echt in Japan uit komt, mogen ze het serverpark wel verdubbelenquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
HEY I GOT AN IDEA, LETS RELEASE IN JAPAN:D
En alvast dranghekken in parken en dierentuinen enzo neerzetten daar.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als het echt in Japan uit komt, mogen ze het serverpark wel verdubbelen
wat betekend dat?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:18 schreef Xummon het volgende:
Kruisjes zijn nooit goedquote:
*betekentquote:
Veel.quote:
Heb je niks aan als alles plat ligtquote:Op woensdag 20 juli 2016 23:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Maar als niemand kan inloggen, dan komen alle servers toch weer leeg
Dat zal. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt. En sowieso is dit wel erg extreem.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:43 schreef Perrin het volgende:
Vergeet niet, serverproblemen zijn eerder regel dan uitzondering bij populaire nieuwe games.
Wanneer is dan voor het laatst een online-spel vanaf de launch-dag zo extreem populair geweest?quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt. En sowieso is dit wel erg extreem.
Cod en bf en dat soort games zijn ook meestal drama de eerste dagen/weken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Wanneer is dan voor het laatst een online-spel vanaf de launch-dag zo extreem populair geweest?
En het dan zo verpesten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:46 schreef Igen het volgende:
[..]
Wanneer is dan voor het laatst een online-spel vanaf de launch-dag zo extreem populair geweest?
dat snap ik allemaal wel maar ik ben geen 'gamer', vond het gewoon wel grappig. Maar de lol gaat er snel af. Dus dan haal ik vanzelf eens af als het zo nog ff blijft.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:43 schreef Perrin het volgende:
Vergeet niet, serverproblemen zijn eerder regel dan uitzondering bij populaire nieuwe games.
Ik heb dit sowieso nog nooit meegemaakt. Het lijkt wel alsof iedereen speelt, van jong tot oud en van harde nerd tot aan popiejopie. Het verschil wat ik tegenkom qua mensen is echt bizar en dan woon ik niet eens in een grote stad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 23:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zal. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt. En sowieso is dit wel erg extreem.
Ik ben sinds 11 juli ingelogd, vriendin een dag eerder.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Officieel in Nederland sinds zaterdag. Daarvoor denk ik een week o.i.d.?
Ik ook vanaf de 10e.quote:Op donderdag 21 juli 2016 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben sinds 11 juli ingelogd, vriendin een dag eerder.
En inmiddels lvl 30?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
Is het verstandig om te wachten met 10km eieren tot je een hoger level bent? Worden ze dan hoger qua CP?
Bij de kerk en dat ene vage standbeeld waarvan niemand weet wat het voor moet stellenquote:Op donderdag 21 juli 2016 03:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik ga morgen op bezoek bij mijn ouders die in een klein dorpje wonen. Is het van te voren al mogelijk om erachter te komen of en waar er daar in het dorp pokestops bevinden?
Als het een klein dorp is mag je blij zijn als er überhaupt pokestops zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 03:05 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik ga morgen op bezoek bij mijn ouders die in een klein dorpje wonen. Is het van te voren al mogelijk om erachter te komen of en waar er daar in het dorp pokestops bevinden?
Nee, alles op dit moment lijkt te suggereren dat het bepaald wordt op pickup.quote:Op donderdag 21 juli 2016 02:08 schreef Geo4kant het volgende:
Is het verstandig om te wachten met 10km eieren tot je een hoger level bent? Worden ze dan hoger qua CP?
Vind het toch wel jammer dat fietsen (tenzij heel langzaam) niet echt meetelt voor de kilometers. Bedoeling is toch naar buiten/actief zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2016 03:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee, alles op dit moment lijkt te suggereren dat het bepaald wordt op pickup.
Omdat fietsen veel sneller gaat en dus een oneerlijke voorsprong geeft, denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2016 07:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind het toch wel jammer dat fietsen (tenzij heel langzaam) niet echt meetelt voor de kilometers. Bedoeling is toch naar buiten/actief zijn?
Maar als je te snel wandelt wordt het ook niet meegerekend... en ik ga echt niet onder de 5km/u wandelen voor die eieren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Omdat fietsen veel sneller gaat en dus een oneerlijke voorsprong geeft, denk ik
Ik heb slechte gps op mn werk dus leg elke dag 3 km af achter mn bureau dus ik klaag nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 07:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind het toch wel jammer dat fietsen (tenzij heel langzaam) niet echt meetelt voor de kilometers. Bedoeling is toch naar buiten/actief zijn?
Dat is echt onzin, hoe heeft hij die 15km die ik hardlopend heb afgelegd dan geregistreerd?quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar als je te snel wandelt wordt het ook niet meegerekend... en ik ga echt niet onder de 5km/u wandelen voor die eieren.
Ja, maar als je in het centrum woont van een drukke stad heb je ook een voorsprong op mensen die in een dorp wonen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Omdat fietsen veel sneller gaat en dus een oneerlijke voorsprong geeft, denk ik
Het wordt wel degelijk meegerekend, er zit alleen een behoorlijke vertraging op. Mijn eggs hatchen over het algemeen als ik weer thuis van m'n bureau even naar de koelkast loop oid. Alsof ie dan zoiets heeft van: oja je 2/5/10 km was eigenlijk al klaar, en nu ik zie dat je weer een paar stappen zet laat ik 'm maar uitkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 07:51 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar als je te snel wandelt wordt het ook niet meegerekend... en ik ga echt niet onder de 5km/u wandelen voor die eieren.
Leuk voor je, maar van de de 15Km die ik deze week in de pauze heb gewandeld heeft hij er krap 8 geregistreerd.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, hoe heeft hij die 15km die ik hardlopend heb afgelegd dan geregistreerd?
Het idee was dat hij tot 15km/u het mee zou tellen, maar het registreren gaat enerzijds met een behoorlijke vertraging en anderzijds klopt het gewoon niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het wordt wel degelijk meegerekend, er zit alleen een behoorlijke vertraging op. Mijn eggs hatchen over het algemeen als ik weer thuis van m'n bureau even naar de koelkast loop oid. Alsof ie dan zoiets heeft van: oja je 2/5/10 km was eigenlijk al klaar, en nu ik zie dat je weer een paar stappen zet laat ik 'm maar uitkomen.
hij telt t echt niet altijd allemaal hoor. Rondje bij m'n werk is zon 2km, elke pauze deze week gelopen en hij heeft 1,8 geteld, maar ook een keer 700m ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het wordt wel degelijk meegerekend, er zit alleen een behoorlijke vertraging op. Mijn eggs hatchen over het algemeen als ik weer thuis van m'n bureau even naar de koelkast loop oid. Alsof ie dan zoiets heeft van: oja je 2/5/10 km was eigenlijk al klaar, en nu ik zie dat je weer een paar stappen zet laat ik 'm maar uitkomen.
of hij blijft 500m op 1.97/2km staan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij telt t echt niet altijd allemaal hoor. Rondje bij m'n werk is zon 2km, elke pauze deze week gelopen en hij heeft 1,8 geteld, maar ook een keer 700m ofzo.
Dat ligt niet aand e snelheid, dat ligt er aan dat ie maar op bepaalde momenten incheckt en als je van a naar b en terug wandelt en hij net checkt bij 1 twee keer lijkt het net alsof je maar weinig afgelegd hebt. Er is een snelheidscap maar die ligt ergens bij 20 km/uquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar van de de 15Km die ik deze week in de pauze heb gewandeld heeft hij er krap 8 geregistreerd.
En ik ben niet de enige met deze problemen; het aantal km's rekent hij bij mijn 7 collegae ook allemaal anders in hetzelfde rondje.
waar t aan ligt maakt niet uit, t is gewoon jammer.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat ligt niet aand e snelheid, dat ligt er aan dat ie maar op bepaalde momenten incheckt en als je van a naar b en terug wandelt en hij net checkt bij 1 twee keer lijkt het net alsof je maar weinig afgelegd hebt. Er is een snelheidscap maar die ligt ergens bij 20 km/u
O de snelheid van de servers heeft er idd wel degelijk wat mee te maken inderdaad. maar als ik 5.5Km in 1 rechte lijn fiets (woon werk) en onder de 20km/u blijf registreert hij (iig vandaag) maar 200m.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat ligt niet aand e snelheid, dat ligt er aan dat ie maar op bepaalde momenten incheckt en als je van a naar b en terug wandelt en hij net checkt bij 1 twee keer lijkt het net alsof je maar weinig afgelegd hebt. Er is een snelheidscap maar die ligt ergens bij 20 km/u
GPS is niets mis mee, elke app behalve pokemon registreert het goed.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:12 schreef DannyDeko het volgende:
Wellicht kan je de optie aanzetten dat je GPS versneld zijn locatie bepaald zodat ie vaker update. (Dit is op Android in ieder geval mogelijk)
stond gisteren n hele tijd vast op 4,99/5quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
of hij blijft 500m op 1.97/2km staan.
Dit ja. Heeft niks met de snelheid te maken. Dacht dat de max op 15km/u lagquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Stond je telefoon wel actief aan? (dus scherm aan)quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O de snelheid van de servers heeft er idd wel degelijk wat mee te maken inderdaad. maar als ik 5.5Km in 1 rechte lijn fiets (woon werk) en onder de 20km/u blijf registreert hij (iig vandaag) maar 200m.
Onze ronde in de pauze is een grove cirkel van 3.9Km we passeren geen enkel punt dubbel behalve de ingang van het kantoor. in de afgelopen 2 weken heeft hij nog geen enkele dag hetzelfde aantal meters geregistreerd.
Volgens de app heb ik nog geen 60Km afgelegd, volgens strava bijna het 6 voudige.
ik kwam een lickitong tegen van 465 die wegrendequote:Op donderdag 21 juli 2016 08:16 schreef Murdera het volgende:
Vanochtend een gastly magicarp en zon rups die ontsnapten
Alle pokemon km's zijn gemaakt met het scherm aan. De registratie zuigt gewoon.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Stond je telefoon wel actief aan? (dus scherm aan)
mijne wel iig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Stond je telefoon wel actief aan? (dus scherm aan)
Ik heb 2 Lickitung spawns naast m'n huis zitten. Licki's in overvloedquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kwam een lickitong tegen van 465 die wegrende
Dat hebben wij met Charmander.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb 2 Lickitung spawns naast m'n huis zitten. Licki's in overvloed
quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kwam een lickitong tegen van 465 die wegrende
Overheidsbaan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:27 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Berichtje op bedrijfsnetwerk waarin staat dat er op kantoor geen Pokémon Go meer gespeeld mag worden ivm de beelden die via de AR opgeslagen zouden kunnen worden.
En als je AR uitzet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:27 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Berichtje op bedrijfsnetwerk waarin staat dat er op kantoor geen Pokémon Go meer gespeeld mag worden ivm de beelden die via de AR opgeslagen zouden kunnen worden.
Heb ik standaard uit staan. Dat gegoochel met rondkijken vond ik vrij irritant.quote:
Als je swipet kun je alle pokemon zien voordat je battledquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:27 schreef raptorix het volgende:
Lijkt ook mode om Gyms express zwak te lijken, klik je aan en dan zit er een 400CP warduck, mmmmmmmmm ok die pak ik wel even, krijg je als 2e tegenstander een beest van 2000CP, eigenlijk zou het zo moeten zijn dat de sterkste Pokemon getoond word.
Dit kan je gewoon zien hoor. Gym aan klikken en naar links swipenquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:27 schreef raptorix het volgende:
Lijkt ook mode om Gyms express zwak te lijken, klik je aan en dan zit er een 400CP warduck, mmmmmmmmm ok die pak ik wel even, krijg je als 2e tegenstander een beest van 2000CP, eigenlijk zou het zo moeten zijn dat de sterkste Pokemon getoond word.
Meh dat wist ik niet, naja dat hele Gym gedoe snap ik soberso niks van, ik loop maar beetje te rammen op dat scherm, ook al omdat mijn mobiel 3d niet zo goed trekt volgens mij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:30 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Dit kan je gewoon zien hoor. Gym aan klikken en naar links swipen
je kunt er gewoon doorheen swipen he?quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:27 schreef raptorix het volgende:
Ja bijna,quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:49 schreef KingRadler het volgende:
al iemand op Level 40? Trainer level
Volgens mij is dat niet eens mogelijk om in een week te halenquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:49 schreef KingRadler het volgende:
Wacht maar tot de Japanners online zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens mogelijk om in een week te halen
Lol, die zie ik inderdaad wel in heel korte tijd er flink doorheen knallen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Japanners online zijn
Dan nog. Is gewoon te veel xp. Vraag me af of als je 24/7 in een drukke stad met allemaal lures speelt of het dan mogelijk is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wacht maar tot de Japanners online zijn
Tuurlijk, en als je er wat geld in stopt en veel lucky eggs koopt kan het heel snel gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan nog. Is gewoon te veel xp. Vraag me af of als je 24/7 in een drukke stad met allemaal lures speelt of het dan mogelijk is.
Maar dan moet je nog steeds *veel* pokemon vangen om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als je er wat geld in stopt en veel lucky eggs koopt kan het heel snel gaan.
Toch denk ik dat in de heel grote steden het wel veel harder kan gaan, veel stops, veel lures, tenzij de servers dan nog beter functioneren dan ze nu al doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds *veel* pokemon vangen om dat voor elkaar te krijgen.
Dan nog. Voor de laatste 10 levels moet je echt bizar veel xp. 30 tot 31 al 500 000quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tuurlijk, en als je er wat geld in stopt en veel lucky eggs koopt kan het heel snel gaan.
denk pas na een half jaar ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2016 08:49 schreef KingRadler het volgende:
Dat is inderdaad ook wel weer zo... nou ja, we merken het vanzelf wel denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan nog. Voor de laatste 10 levels moet je echt bizar veel xp. 30 tot 31 al 500 000
Level 39 tot 40 is 5.000.000 XPquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan nog. Voor de laatste 10 levels moet je echt bizar veel xp. 30 tot 31 al 500 000
Kan nooit lvl 40 is 20 miljoen xp.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel weer zo... nou ja, we merken het vanzelf wel denk ik.
Ik zit op 24?quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:49 schreef KingRadler het volgende:
want?quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:05 schreef KingRadler het volgende:
als de nieuwe generatie pokemon komt wil ik wel op Level 40 zitten.
De hoogste zijn op dit moment lvl 31-32 ong denk.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:06 schreef oompaloompa het volgende:
Ik speel in stad met veel lures, in ongeveer 10 dagen (on and off) spelen tot lvl 22. Maar de hoeveelheid xp die je nodig hebt tot volgend levelneemt exponentieel toe dus zelfs al had ik fulltime vanaf begin gespeeld, dan nog had ik 40 denk ik niet gehaald.
Dan heb je al 2.8% gedaanquote:
Dan is de lol er ook wel vanaf toch lijkt me? 500.000 exp. Dat zijn 500 evolves met lucky egg, dus dat zijn 2000 pidgeys vangen..quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Troost je, ik ben level 5quote:
Aawhquote:
Hahaha! Leuk! Mijn pa wil het ook gaan doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:27 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn moeder speelt dus ook.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:27 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs mijn zus speelt het en die gamet nooooit.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:27 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Het kan nog komenquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft niks met dit spel. Vermoed toch dat ik geadopteerd ben
quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zelfs mijn zus speelt het en die gamet nooooit.
Omdat het ook leuk is. Snap niet dat mensen er een leeftijdsgrens aan koppelenquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:31 schreef Unites het volgende:
[..]
Het kan nog komen
Ik heb al zoooo veel mensen horen zeggen dat ze het niks vonden... En dan een paar dagen later waren ze er tóch aan begonnen, want:
"Het is toch best wel leuk"
Idd. Gewoon van 0 tot 99+quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat het ook leuk is. Snap niet dat mensen er een leeftijdsgrens aan koppelen
Ik denk al meer dan 5 ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]![]()
Ik tik bijna level 18 aan en heb nog 0 keer een 10km ei gehad.
Mijn collega's zaten ook van "ja, dat is voor kinderen en blabla" en toen kwam de directeur de afdeling opgelopen met "er zitten hier Pokemon!!" en ging heel enthousiast zitten vangenquote:
Lekker zeg! Ik heb gisteren pas m'n eerste 10 KM ei gekregenquote:
Ik had hem al bij level 2quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]![]()
Haha noob!quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:33 schreef DannyDeko het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
O nice, hoeveel kilometer moet je nog?quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:34 schreef Unites het volgende:
[..]
Lekker zeg! Ik heb gisteren pas m'n eerste 10 KM ei gekregenBen benieuwd wat erin zit
Maar eerst m'n twee 5 KM eieren nog even uitbroeden.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha noob!Übernoob gespot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de ene 600 meter en voor de ander 2,5 kilometer.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O nice, hoeveel kilometer moet je nog?
Ik hoop eigenlijk op nog 1 kabuto en een scyther of lapras
Mooiquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn collega's zaten ook van "ja, dat is voor kinderen en blabla" en toen kwam de directeur de afdeling opgelopen met "er zitten hier Pokemon!!" en ging heel enthousiast zitten vangen
Nou rennen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:36 schreef Unites het volgende:
[..]
Voor de ene 600 meter en voor de ander 2,5 kilometer.
Ben zo benieuwd wat er dit keer uitkomt. Heb nou nog nooit iets fantastisch gehad moet ik eerlijk zeggenVaak Pokémon die ik net zelf had gevangen
Ik snap dat 'dit is voor kinderen' ook niet. Wat boeit dat? Als ik het leuk vind, laat mij toch lekker? Ga jij maar lekker op de bank voetbal kijken als goeie volwassene, ik speel wel Pokémon en bouw Legoquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn collega's zaten ook van "ja, dat is voor kinderen en blabla" en toen kwam de directeur de afdeling opgelopen met "er zitten hier Pokemon!!" en ging heel enthousiast zitten vangen
Tja ik moet het met gewone spawns doen voor de wat zeldzamere. Al heb je Kabutos in overvloed in Scheveningen, Scyther spawn op 100 meter van m'n huis. Lapras heb ik slechts 1 keer ergens op de radar gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O nice, hoeveel kilometer moet je nog?
Ik hoop eigenlijk op nog 1 kabuto en een scyther of lapras
Zal ik dat eens eventjes gaan doenquote:
Op de Maasvlakte zitten ook superveel kabuto's en omanytes. Volgens mij in het natuurgebied achter mijn huis zitten vaak Dragonites of Dragonairs aangezien ik ze vaak 's avonds hoor rennen en schreeuwen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:39 schreef DannyDeko het volgende:
Tja ik moet het met gewone spawns doen voor de wat zeldzamere. Al heb je Kabutos in overvloed in Scheveningen, Scyther spawn op 100 meter van m'n huis. Lapras heb ik slechts 1 keer ergens op de radar gezien.
Hahahaquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze stonden allemaal om de directeur mee te kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:40 schreef Unites het volgende:
[..]
Hahaha
Toen hadden ze niks meer te zeggen zeker?
In overvloed in gyms. Maar niet als spawn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:39 schreef DannyDeko het volgende:
Heeft iemand uberhaupt al eens een Snorlax gezien?
Hahhaha leuk is datquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze stonden allemaal om de directeur mee te kijken
Same herequote:Op donderdag 21 juli 2016 09:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
In overvloed in gyms. Maar niet als spawn.
Ja bedoelde ook gewoon in het "wild". Al die mensen zijn natuurlijk lucky geweest met hun 10km eitjes.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:42 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
In overvloed in gyms. Maar niet als spawn.
gaat niet. Zomerstopquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:38 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik snap dat 'dit is voor kinderen' ook niet. Wat boeit dat? Als ik het leuk vind, laat mij toch lekker? Ga jij maar lekker op de bank voetbal kijken als goeie volwassene, ik speel wel Pokémon en bouw Lego
Er zat er laatst toch nog een op het spoor?quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja bedoelde ook gewoon in het "wild". Al die mensen zijn natuurlijk lucky geweest met hun 10km eitjes.
Ik vraag me serieus af of ze er zijn in het wildquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja bedoelde ook gewoon in het "wild". Al die mensen zijn natuurlijk lucky geweest met hun 10km eitjes.
Volgens mij nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:46 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ze er zijn in het wild
Was een fokker die hem onder de douche vond.quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:47 schreef picodealion het volgende:
Ik heb wel screenshots van Snorlax in het wild gezien.
Enige voordeel is dat je veel candy krijgt.quote:
Ik schat dat als ik me best doe dat ik dan 200K op een dag kan halen. In Amsterdam heb je elke 2 minuten wel een spawn, en ook elke minuut wel een Pokestop, daarnaast ook zeer veel lures.quote:Op donderdag 21 juli 2016 08:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan nog. Is gewoon te veel xp. Vraag me af of als je 24/7 in een drukke stad met allemaal lures speelt of het dan mogelijk is.
Dat moment is zooo verschrikkelijkquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat je veel candy krijgt.
Jawel, een vriend van mij heeft hem in het wild gevangen. Cp was alleen wel erg laag.quote:
200k op een dag dan ben je als nog 25 dagen bezig voor level 39 naar 40quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schat dat als ik me best doe dat ik dan 200K op een dag kan halen. In Amsterdam heb je elke 2 minuten wel een spawn, en ook elke minuut wel een Pokestop, daarnaast ook zeer veel lures.
Serieus? Ben ik toch wel benieuwd waar dat was, hahaquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:56 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Jawel, een vriend van mij heeft hem in het wild gevangen. Cp was alleen wel erg laag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |