SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
veel verschillende talen enzoquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel apart. tekst fixen met 12 mb12 mb aan tekst is een hoop
Ik kan nog altijd geen pokemon vangen...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Het is terug. Misschien dan zo nog maar een wandeling maken
Dan als nog. Ga jij maar eens een text bestand maken wat 12 mb isquote:
Niet bij mijquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:54 schreef DJKoster het volgende:
Blaadjes zijn vervangen door cirkels en door daarop te klikken kwamen er net Pokemons tevoorschijn bij mij. Was dat al en ben ik een n00b?
Zal ook wel andere zooi bevatten en niet alleen textquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan als nog. Ga jij maar eens een text bestand maken wat 12 mb is
Je kan er maar eentje gebruiken...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Stel, je weer een plek waar met enige regelmaat een zeer zeldzame pokemon met CP??? verschijnt maar hij ontsnapt steeds uit je great balls, heeft het zin om meer berry's te gebruiken voor je de ballen gooit?
Kan toch maar 1 keer?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Stel, je weer een plek waar met enige regelmaat een zeer zeldzame pokemon met CP??? verschijnt maar hij ontsnapt steeds uit je great balls, heeft het zin om meer berry's te gebruiken voor je de ballen gooit?
ja dat is dus net mijn punt. Dat er dus meer geupdate is dan er in de omschrijving staat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zal ook wel andere zooi bevatten en niet alleen text
Wetenschappelijk bewezen dat de update meer is dan enkel een text update!quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef over_hedge het volgende:
ff een test gedaan.
Generated 150 paragraphs, 13585 words
Dit is nog geen 90 kb
Dat heb je gerendered naar Unity neem ik aan dan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef over_hedge het volgende:
ff een test gedaan.
Generated 150 paragraphs, 13585 words
Dit is nog geen 90 kb
Mwa bewijs nee. Maar 12 mb aan tekst is echt heel erg veel. Laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen dat de update meer is dan enkel een text update!
Dus niet updatenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Molurus het volgende:
Ik vermoed dat ze ook niet al te veel willen loslaten over wat er is gewijzigd.
Tekst renderenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Molurus het volgende:
Ik vermoed dat ze ook niet al te veel willen loslaten over wat er is gewijzigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |