SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
veel verschillende talen enzoquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wel apart. tekst fixen met 12 mb12 mb aan tekst is een hoop
Ik kan nog altijd geen pokemon vangen...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Het is terug. Misschien dan zo nog maar een wandeling maken
Dan als nog. Ga jij maar eens een text bestand maken wat 12 mb isquote:
Niet bij mijquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:54 schreef DJKoster het volgende:
Blaadjes zijn vervangen door cirkels en door daarop te klikken kwamen er net Pokemons tevoorschijn bij mij. Was dat al en ben ik een n00b?
Zal ook wel andere zooi bevatten en niet alleen textquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan als nog. Ga jij maar eens een text bestand maken wat 12 mb is
Je kan er maar eentje gebruiken...quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Stel, je weer een plek waar met enige regelmaat een zeer zeldzame pokemon met CP??? verschijnt maar hij ontsnapt steeds uit je great balls, heeft het zin om meer berry's te gebruiken voor je de ballen gooit?
Kan toch maar 1 keer?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
Stel, je weer een plek waar met enige regelmaat een zeer zeldzame pokemon met CP??? verschijnt maar hij ontsnapt steeds uit je great balls, heeft het zin om meer berry's te gebruiken voor je de ballen gooit?
ja dat is dus net mijn punt. Dat er dus meer geupdate is dan er in de omschrijving staat.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zal ook wel andere zooi bevatten en niet alleen text
Wetenschappelijk bewezen dat de update meer is dan enkel een text update!quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef over_hedge het volgende:
ff een test gedaan.
Generated 150 paragraphs, 13585 words
Dit is nog geen 90 kb
Dat heb je gerendered naar Unity neem ik aan dan?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef over_hedge het volgende:
ff een test gedaan.
Generated 150 paragraphs, 13585 words
Dit is nog geen 90 kb
Mwa bewijs nee. Maar 12 mb aan tekst is echt heel erg veel. Laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wetenschappelijk bewezen dat de update meer is dan enkel een text update!
Dus niet updatenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Molurus het volgende:
Ik vermoed dat ze ook niet al te veel willen loslaten over wat er is gewijzigd.
Tekst renderenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Molurus het volgende:
Ik vermoed dat ze ook niet al te veel willen loslaten over wat er is gewijzigd.
Ze zijn wel lekker vaag inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja dat is dus net mijn punt. Dat er dus meer geupdate is dan er in de omschrijving staat.
Ja ik quote de verkeerde, ik wilde LompeHork quote.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen om tekst gaat.
Dacht ik alquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik quote de verkeerde, ik wilde LompeHork quote.
stierenklquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:08 schreef Moira. het volgende:
Nou, hij deed het weer ff 5 min maar nu ligtie er weer afallemaal goeie pokemon misgelopen
Mwah vind het aardig vaag. Vorige update is volgens mij helemaal geen changelog vrijgegeven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:06 schreef LompeHork het volgende:
Zo vaag is het toch niet? Ik heb zelf geen ervaring met die Unity engine waar ze dat spul op bouwen, maar het zou best kunnen dat dat gewoon 12mb kost.
Die zat hier vanmiddag ook. Stond alleen te wachten op het verkeer en had ''m net niet.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Zelfscanner het volgende:
Er schijnt een Wartortle in Den Burg te zitten
Wilde een Eevee vangen met Great Ball en ook Razzberry gevoerd, ontsnapt'ie en sindsdien die app niet meer aan de praat gekregenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo en wie zijn er vanavond allemaal in Kijkduin (Den Haag)![]()
[ afbeelding ]
Wie mot er nou een Wartortlequote:Op woensdag 20 juli 2016 22:01 schreef Zelfscanner het volgende:
Er schijnt een Wartortle in Den Burg te zitten
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:12 schreef sneakydesert het volgende:
Vandaag een Mr. Mime 3x op dezelfde plaats.
teringquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
in Nieuwegein ook !quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:12 schreef sneakydesert het volgende:
Vandaag een Mr. Mime 3x op dezelfde plaats.
Hun ontsnappingskans wordt dan minder. Ik gebruik ze bij alle rode cirkels.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef Jerro het volgende:
Als je een berrie gebruikt op een pokemon die geel/groen (whatever die standaard ring is) is ie dan makkelijker te vangne? of is dat alleen om d e ringen van de kleur te doen veranderen oid?
Vanaf welk CP (en jouw level) gebruiken jullie die razzes?
Staan er vuilnisbakken? zo niet dan weten ze wat ze moeten doenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tot er een samenscholingsverbod gaat komen
http://www.ad.nl/den-haag(...)kemonjacht~ada46a17/
rond 9 uur in de avond zijn ze doodquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn de servers vaker zo veel down?
Twee dagen geleden begonnen met spelen, maar sinds eind van de middag alleen maar ellende.
Nou, wat een troepquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tot er een samenscholingsverbod gaat komen
http://www.ad.nl/den-haag(...)kemonjacht~ada46a17/
deed er 30-35quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
Hoeveel evoluties kun je doen in 30 minuten?
Stuk of 60. 2 per min moet wel lukken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
60, in theorie. Als de servers meewerken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deed er 30-35
Iedere keerdie animaties
quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Stuk of 60. 2 per min moet wel lukken.
Ah ok! Dus ong. 600 candies voor pidgeys...quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
60, in theorie. Als de servers meewerken.
Hahah lekker hoorquote:
Ze moeten echt evolutie animation skip knop hebben.. behalve als je de pokemon nog niet hebtquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deed er 30-35
Iedere keerdie animaties
Staan genoeg vuilnisbakken en zelfs rolcontainersquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Staan er vuilnisbakken? zo niet dan weten ze wat ze moeten doen
Dat is jammer dat je di eniet uit kunt zetten inderdaad in de settings, zou ook wel wat batterij schelenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deed er 30-35
Iedere keerdie animaties
Dan vind ik het onzin.. Als je wegloopt kan je het ook meenemen.. Als ik 20 min moet lopen zonder vuilnisbak ben ik er ook wel eens klaar meequote:Op woensdag 20 juli 2016 22:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Staan genoeg vuilnisbakken en zelfs rolcontainersmaarja dan moet je een paar meter lopen
Ze zeggen ongeveer 60, mits je achter elkaar door blijft gaan en de servers meewerkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
Skip knop zou wel chill zijn inderdaad.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahah lekker hoor
[..]
Ze moeten echt evolutie animation skip knop hebben.. behalve als je de pokemon nog niet hebt
Ben bang mijn luckt egg te gebruiken en dat dan de server eruit klappenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ze zeggen ongeveer 60, mits je achter elkaar door blijft gaan en de servers meewerken
Zeker als je 20 pidgeys aan het evolueren bentquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Skip knop zou wel chill zijn inderdaad.
750 toch? 60 maal 12quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ah ok! Dus ong. 600 candies voor pidgeys...Heb er 150 of zo, huilen.
En daarna nog 20 weedlesquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zeker als je 20 pidgeys aan het evolueren bent
Ik ga voor safe, dus 50 * 12.quote:
Ik zou het nu ook niet proberen. Beter even wachten tot de servers weer wat stabieler zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben bang mijn luckt egg te gebruiken en dat dan de server eruit klappen
Sinds mijn Wartotle cp620 ontsnapte level 13 bij een rode cirkel.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:17 schreef Jerro het volgende:
Als je een berrie gebruikt op een pokemon die geel/groen (whatever die standaard ring is) is ie dan makkelijker te vangne? of is dat alleen om d e ringen van de kleur te doen veranderen oid?
Vanaf welk CP (en jouw level) gebruiken jullie die razzes?
Ik vind zo'n evo ook wel gaafquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
en 10 ratten..
Die pidgey is wel tof hoe die stoer zijn vleugels naar voren doet
Nice, thanks.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
Evo's per minuut?
http://www.pidgeycalc.com/
Je zal moeten tellenquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nice, thanks.
Kan je ook ergens zien hoeveel je van elke pokemon hebt? Vind het vervelend om telkens te moeten tellen.
Aghjoh ben al 3 incense kwijt en een lucky eggquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:32 schreef Broccolitaartje het volgende:
Wel jammer dat ik er nu niet meer in kom nét nadat ik had besloten een incense te gebruiken om eens te kijken of dat werkt...
Ik wil die incense dan wel graag terug
FB / Pokeball Smilie toevoegen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:12 schreef LittleBrownie het volgende:
wanneer komt er een pokemon fok smiley
quote:
Broccoliquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:38 schreef Broccolitaartje het volgende:
Tis ook jammer dat hij altijd vastloopt op het verste punt van huis... Nu mn rondje afmaken zonder pokemon, iew, gezond doen!
Idem. Hoop dat ze spelers nog gaan vergoeden, maar ik acht die kans nihilquote:Op woensdag 20 juli 2016 22:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aghjoh ben al 3 incense kwijt en een lucky egg
O en een lure
Had ik ook, maar kon nog wel een ei in een broedmachien stoppen en zo te zien telt 'ie dat nog wel mee, ook al werkt de rest niet. Dus dat is misschien een tip.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:38 schreef Broccolitaartje het volgende:
Tis ook jammer dat hij altijd vastloopt op het verste punt van huis... Nu mn rondje afmaken zonder pokemon, iew, gezond doen!
Gewoon elke speler van alles 5 geven.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem. Hoop dat ze spelers nog gaan vergoeden, maar ik acht die kans nihil
gewoon genoeg kaassaus overheen doenquote:
Alleen bij de eerste worp na gebruik, dacht ik.quote:Op woensdag 20 juli 2016 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hun ontsnappingskans wordt dan minder. Ik gebruik ze bij alle rode cirkels.
30 bedoel jequote:Op woensdag 20 juli 2016 22:46 schreef Myraela het volgende:
Ach, zoveel maken die lucky eggs toch ook niet uit? Ik heb er nu twee gebruikt en ben level 16. Ik heb er nog eentje over. Eigenlijk hoef je toch maar tot level 20? Vanaf dan vang je toch gewoon de max cp Pokemon?
edit:quote:Zo weten we dat de levelcap 40 is en dat van level 39 naar 40 vijf miljoen xp kost ter vergelijking; van level 1 tot 20 kost 209.000 xp, van 39 naar 40 is dus bijna 24 keer zoveel
quote:Wild Pokemon cap at Level 30, meaning after Level 30 everyone will find the same max CP Pokemon and it'll be a matter of spending the candy and stardust to upgrade them to your level's cap based on their CP arc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |