Je kan ze erop aansprkenquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo ziet de flat waar ik woon er ook dagelijks uit. Daar flikkeren ze het gewoon van het balkon.
Ik zou het snachts doen.quote:
quote:
Meh, vrijdag overdag dan maarquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:26 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik zou het snachts doen.
Alhoewel er nu weer landen bijkomen ook dat in de soep gaat
En dan meteen van alles tegen je aan krijgen, net als die pidgey'squote:
Is echt erg hoor. Halve zakken met oud brood, leeg gegooide asbakken, bakjes met kipsaté salade en weet ik veel wat. Hingen zelfs eens babykleertjes in een boom.quote:
Ik zou even goed lezen eggs cappen eerder dan 30 geloof ikquote:Op woensdag 20 juli 2016 18:26 schreef Rambow het volgende:
[..]
ik net mn tweede op lvl 21 gehad. Maar bewaar die denk ik tot 30 als ik hoor dat je dan max cp kan vangen.
Eerste 10km kreeg ik op lvl 5-6 ergens en gaf een cp110 onix
Instant pokemon battlequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En dan meteen van alles tegen je aan krijgen, net als die pidgey's
wat voor tokkiebuurt woon jequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Is echt erg hoor. Halve zakken met oud brood, leeg gegooide asbakken, bakjes met kipsaté salade en weet ik veel wat. Hingen zelfs eens babykleertjes in een boom.
Gezellige flat woon jij danquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Is echt erg hoor. Halve zakken met oud brood, leeg gegooide asbakken, bakjes met kipsaté salade en weet ik veel wat. Hingen zelfs eens babykleertjes in een boom.
Bij mij in ieder geval wel. Begin van de middag ook.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:27 schreef LittleBrownie het volgende:
sochtends zijn de servers toch vrij stabiel?
Gisteravond liep iedereen op den duur ook weg bij een dubbele lure.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij zijn de park aan het checken maar de park stroomt leeg door gefrustreerde pokemonvangers
Net 2 lui die net een Lucky Egg hadden geactiveerdzielig
Had ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij in ieder geval wel. Begin van de middag ook.
Moet zeggen dat mijn spel vandaag echt een stuk sneller was dan normaal.Eerst haperde het af en toe een beetje, maar het was om de één of andere reden veel vloeiender. Geen crashes bij het vangen enz.
Studentenflat. Maar er zitten niet alleen maar studenten. Ik kreeg gisteren ook een brief van de woningbouwvereniging dat ze 14 plantages hadden opgerold in de flat.quote:
Damnquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Studentenflat. Maar er zitten niet alleen maar studenten. Ik kreeg gisteren ook een brief van de woningbouwvereniging dat ze 14 plantages hadden opgerold in de flat.
Oeiiiii... Hoeveel huur betaal je? 150 euro?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Studentenflat. Maar er zitten niet alleen maar studenten. Ik kreeg gisteren ook een brief van de woningbouwvereniging dat ze 14 plantages hadden opgerold in de flat.
Eens.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet zeggen dat mijn spel vandaag echt een stuk sneller was dan normaal.Eerst haperde het af en toe een beetje, maar het was om de één of andere reden veel vloeiender. Geen crashes bij het vangen enz.
Nee, ruim het dubbele.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oeiiiii... Hoeveel huur betaal je? 150 euro?
Dat vond ik ook ja. Ging soepel!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Woon in Delft, studentencomplex, heb nergens last vanquote:
Delft!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Woon in Delft, studentencomplex, heb nergens last van
In Delft ga ik wel eens naar de snoepwinkelquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Woon in Delft, studentencomplex, heb nergens last van
Nee. Niet eens.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In Delft ga ik wel eens naar de snoepwinkel
Delft Pokemon Go meet dusquote:
Ik heb daar eens een lure geplaatst, sindsdien mag ik er niet meer komen van de politie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:33 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In Delft ga ik wel eens naar de snoepwinkel
Ook niet.quote:
Je bent altijd welkom bij mijquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb daar eens een lure geplaatst, sindsdien mag ik er niet meer komen van de politie.
quote:
Idd, ook veel pokemons gevangen daarquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je bij Stads Koffiehuys voor op de boot zit heb je vier pokestops in range, fijne plek is dat.
Als het maar geen littledeurtje isquote:
Het is wel een littlestudiotjequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Als het maar geen littledeurtje is
Nee idd, beter 's ochtends vroeg ofzo of laat in de nacht, en dan lekker op de wifi van je eigen huisquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gisteravond liep iedereen op den duur ook weg bij een dubbele lure.
Zonde van die Lucky egg inderdaad, ik wil er binnenkort ook gebruiken maar denk niet dat ik dat in de avond ga doen.
Helaas geen pokestop om de hoek.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee idd, beter 's ochtends vroeg ofzo of laat in de nacht, en dan lekker op de wifi van je eigen huis
Dat kan alleen maar goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Er wordt op dit moment een niewe update uitgerold.
Is dat updaten te doen? Ben altijd zo bang dat dan alles soept. Zit op de 0.29 versiequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Er wordt op dit moment een niewe update uitgerold. Hopelijk fixen ze de nearby functie een keer.
Neenee, gefixte teksten!!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Er wordt op dit moment een niewe update uitgerold. Hopelijk fixen ze de nearby functie een keer.
Koelkastquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:42 schreef Fascination het volgende:
Mijn telefoon wordt de laatste dagen wel echt ziekheet van het spel spelen. Beetje eng vind ik het.
Dat zou wel leuk zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
minor text fixes?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:43 schreef Molurus het volgende:
Confirmed, er staat een update klaar in appstore. Nice.
Alles soept ? Zou gewoon moeten werken neem ik aan de update is nu beschikbaar in de playstore.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:42 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Is dat updaten te doen? Ben altijd zo bang dat dan alles soept. Zit op de 0.29 versie
Alleen in Nederland al:quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Al 10.079 serverklachten sinds 21:00 uur
Nee, gaat om text-fixes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Die zie je zeker niet als je hem buiten de store om hebt gedownload?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:43 schreef Molurus het volgende:
Confirmed, er staat een update klaar in appstore. Nice.
Kweenie. Dees komt uit de Australische appstore. Of dat gelijk loopt met Europa en VS is maar de vraag.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die zie je zeker niet als je hem buiten de store om hebt gedownload?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen in Nederland al:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, gaat om text-fixes.
pics dan maarquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had me al helemaal omgekleed (blauw vest, rode pet, jwtz) doen de servers het niet
Je wilt vissen? Maden kweken?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had me al helemaal omgekleed (blauw vest, rode pet, jwtz) doen de servers het niet
quote:
Volgens mij kun je dan wel in de store updaten. Heb ik iig gedaan toen de app officieel uitkwam.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die zie je zeker niet als je hem buiten de store om hebt gedownload?
Je kan ook gewoon de officiele app downloaden, je verliest geen dataquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan wel in de store updaten. Heb ik iig gedaan toen de app officieel uitkwam.
Het werkt. In de play store stond gewoon dat ik het spel heb, alsof ik het gewoon daar heb gedownload. Nu de update gedraaidquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:44 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kweenie. Dees komt uit de Australische appstore. Of dat gelijk loopt met Europa en VS is maar de vraag.
Sad but truequote:
Ja wel apart. tekst fixen met 12 mbquote:
Om te voorkomen dat we politiebureaus bestormen waarschijnlijkquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:50 schreef Zelfscanner het volgende:
En die voetstapjes hoeven niet met een update. Die zijn gewoon uitgezet op afstand.
Dat maakte het juist zo leuk, Sinds dat uit staat is de grote hype van de eerste week een beetje weg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:50 schreef Zelfscanner het volgende:
En die voetstapjes hoeven niet met een update. Die zijn gewoon uitgezet op afstand.
Hier was vandaag ook ineens een gele gymquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:52 schreef Renesite het volgende:
De gym in de buurt is overgenomen door geel. Was blauw, werd rood. Vette concurrentie
Hier ookquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:52 schreef Renesite het volgende:
De gym in de buurt is overgenomen door geel. Was blauw, werd rood. Vette concurrentie
Hype weg?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat maakte het juist zo leuk, Sinds dat uit staat is de grote hype van de eerste week een beetje weg.
Heb Parasect allang, Paras is zo common hier he...quote:Op woensdag 20 juli 2016 19:49 schreef videonatic het volgende:
[..]
Maar wel genoeg candy nu om te evolven?
Terwijl die eigenlijk niet vol kan zijn. Hoeveel items passen er in 1MB?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:53 schreef Shadowkid053 het volgende:
436/400 items in mn bag. Ding is stampes vol xD
Doe hem thuis vaak even uit als ik terug kom. (En gooi hem dan ook aan de lader)quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:42 schreef Fascination het volgende:
Mijn telefoon wordt de laatste dagen wel echt ziekheet van het spel spelen. Beetje eng vind ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |