De server ligt plaat en wordt bevredigend bezocht door vele bezoekers. Op bepaalde moment van genot gaat er een gaatje open waardoor je er net in kan glippen. Echter floep je er soms ook uit.quote:
Haha, gaaf! Die mensen zitten boos achter hun computertje terwijl de lui die ze afzeiken samen lol trappen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik moest toch even reageren, altijd weer die zure reacties![]()
http://www.ad.nl/amersfoo(...)amersfoort~a5a8a5c0/
Ach zullen van die gasten zijn die zelf maanden in Candy Crush of Angry Birds hebben gestoptquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
twitter:adacredactie twitterde op woensdag 20-07-2016 om 20:41:14Update: tussen de 5.000 en 6.000 mensen joegen vanavond op Pokémons in DierenPark Amersfoort https://t.co/TvU9MpdBGL #PokemonGO reageer retweet
Zeiken is zo makkelijk idd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach zullen van die gasten zijn die zelf maanden in Candy Crush of Angry Birds hebben gestoptbij mij op het werk ook één, continue zeuren maar elke dag wel candy crush spelen
Ja ik vind dat zo sneuquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha, gaaf! Die mensen zitten boos achter hun computertje terwijl de lui die ze afzeiken samen lol trappen.
Precies ja. En gewoon niet willen zien wat de positieve kant is want er is een stukje technologie bij betrokken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Ach zullen van die gasten zijn die zelf maanden in Candy Crush of Angry Birds hebben gestoptbij mij op het werk ook één, continue zeuren maar elke dag wel candy crush spelen
Hier ook.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:44 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Volgens mij wat server issues, pokestops deden al 10 minuten niet fatsoenlijk laden en werd eruit gegooid. Zit er nu weer in maar de omgeving laad niet.
Op AD zitten sowieso de grootste zure tokkies die ik ooit heb gezien. Stond een keer een heel positief verhaal over een asielzoeker die met hulp van een Nederlands gezin binnen 1 jaar werk had gevonden en de reacties: alleen maar negatieve bagger en gezeik dat de Nederlanders ook een baan nodig hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zonde is dat. Maar als je je maar druk genoeg maakt om andere niet bestaande problemen dan hoef je denk ik niet zoveel over je eigen leven na te denkenquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:48 schreef Donnis het volgende:
[..]
Op AD zitten sowieso de grootste zure tokkies die ik ooit heb gezien. Stond een keer een heel positief verhaal over een asielzoeker die met hulp van een Nederlands gezin binnen 1 jaar werk had gevonden en de reacties: alleen maar negatieve bagger en gezeik dat de Nederlanders ook een baan nodig hebben.
Het is wel zuur artikel, anderzijds als je daar serieus komt om dieren te kijken en je wordt verrast door zoveel mensen die niet eens voor de dieren komen dan is dat best vervelend.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ze gingen expres voor de pokemon dat uur gratis open. Als je daarheen gaat mag je sowieso niet zeuren over pokemonquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Het is wel zuur artikel, anderzijds als je daar serieus komt om dieren te kijken en je wordt verrast door zoveel mensen die niet eens voor de dieren komen dan is dat best vervelend.
Gisteren was het een grote hel hier, constant vastlopen bij pokemon vangen maar vandaag echt als een zonnetje.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:49 schreef KingRadler het volgende:
hier geen problemen, merk laatste dagen dat verbinding steeds beter word
Ik kreeg er net een Tentacool uit, die had ik nog niet dus prima.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:51 schreef Fe2O3 het volgende:
Servers weer bleh, zie geen stops, gyms en pokemons ...
Wel kwam een ei uit!
Fucking zubat :/
Ik heb al 40 magikarp candyquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben ongeduldig, ik wil mn gyrados! Ik ga alles evolueren nu
Ik 48 maar ik wilde eigenlijk een hoger level magicarp vangenquote:
Je hebt er toch 400 nodig? Ik zit pas op 170 zoietsquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik 48 maar ik wilde eigenlijk een hoger level magicarp vangenga nu met 148 evolueren
Jup. Maar ik werk in Amsterdam centrum en de grachten zitten er vol meequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Je hebt er toch 400 nodig? Ik zit pas op 170 zoiets
Ja, 400. Ik zit op 256quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Je hebt er toch 400 nodig? Ik zit pas op 170 zoiets
Niet alleen met dat....quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jup. Maar ik werk in Amsterdam centrum en de grachten zitten er vol mee
Woon in Limburg, hier vind je ze bijna nietquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jup. Maar ik werk in Amsterdam centrum en de grachten zitten er vol mee
Klopt, ook met staryu's, psyducks, dratini's en ratten en duivenquote:
Prinsengracht zit veel Dratiniquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Klopt, ook met staryu's, psyducks, dratini's en ratten en duiven
uurtje heb je niet genoeg aan ben ik bang.. meestal elke dag tussen 19:00 en 24:00 is t waardeloosquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Loopt voor geen meter meer, ik pak even een uurtje pauze, erg traag en blijft continue vasthangen.
Serieus je eerste, ik heb er 3 of 4 al geopend. Zit steeds leuk spul inquote:Op woensdag 20 juli 2016 20:51 schreef LompeHork het volgende:
Boh, vandaag m'n eerste 10km ei gevonden, jammer dat al m'n incubators bezet zijn
Ja, ik heb voornamelijk het weekend tijd gehad, maarja, servers hč? En op de één of andere manier krijg ik steeds 5km eggsquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:02 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Serieus je eerste, ik heb er 3 of 4 al geopend. Zit steeds leuk spul in
Hoeveel kilometer staat er onder je Jogger medal?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik heb voornamelijk het weekend tijd gehad, maarja, servers hč? En op de één of andere manier krijg ik steeds 5km eggsdat is eigenlijk nooit wat leuks. Ik ben benieuwd wel!
Hup, zingenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:00 schreef 44rdbei het volgende:
Die aanvallen ook van magikarpSplash 0 struggle 15.
Volgens mij iets van 60/70, ik wil het wel checken, maar de servers doen weer moeilijk. Overigens vergeet ik de app ook vaak aan te zetten als ik ga lopen, dat is wel een beetje jammerquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer staat er onder je Jogger medal?
Ernstig.quote:
Nee ok, kon zijn dat je er 30km op had staan ofzo. Bij 30km had ik 3 10km eggs gehad. Nu zit ik op 90km en heb er net 2 bij gekregenquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 60/70, ik wil het wel checken, maar de servers doen weer moeilijk. Overigens vergeet ik de app ook vaak aan te zetten als ik ga lopen, dat is wel een beetje jammer
Morgen toch pas?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Heeft Japan nu zeker toegang gekregen?
Ah, ik dacht donderdag als in Nederlandse tijdquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Japan loopt voor op onsJapan is the future.
Maakt het aantal kilometers uit dan? Ik had het idee dat het echt compleet random was wat je kreeg.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nee ok, kon zijn dat je er 30km op had staan ofzo. Bij 30km had ik 3 10km eggs gehad. Nu zit ik op 90km en heb er net 2 bij gekregen
nja, hoe meer KM je loopt, hoe meer eggs je hatched, hoe groter de kans is dat jij een 10km ei krijgt bij een pokéstop omdat er een plekje vrij is in je egg space.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt het aantal kilometers uit dan? Ik had het idee dat het echt compleet random was wat je kreeg.
Ah op die manierquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
nja, hoe meer KM je loopt, hoe meer eggs je hatched, hoe groter de kans is dat jij een 10km ei krijgt bij een pokéstop omdat er een plekje vrij is in je egg space.
Hoiquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maakt het aantal kilometers uit dan? Ik had het idee dat het echt compleet random was wat je kreeg.
Noooppquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef Moira. het volgende:
Doet 'ie het nog bij jullie? Zit in park pokemon te vangen maar hij komt al een kwartier niet meet verder dan het laadscherm..
quote:
trollnianticquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]Geo.
Overigens kreeg ik net een update van de app binnen, kijk ik bij de notes: "WAT IS ER NIEUW?
minor text fixes
"
Kak, dat alles
Nope en wilde net even de park gaan checken.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef Moira. het volgende:
Doet 'ie het nog bij jullie? Zit in park pokemon te vangen maar hij komt al een kwartier niet meet verder dan het laadscherm..
Ik had eigenlijk nooit gedacht dat jij ook zou spelen. Maar ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:00 schreef Fascination het volgende:
Was vandaag al blij dat ik überhaupt een staryu en magikarp heb kunnen vangen.
Ja, ik herken mezelf ook niet meer terug.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nooit gedacht dat jij ook zou spelen. Maar ik vind het wel leuk.
Hier laadt hij geen pokestops en gyms meer, ben ook net op padquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:17 schreef Moira. het volgende:
Ik ook niet. Niet vanwege Pokémon (want dat speelde ik al op de DSquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik herken mezelf ook niet meer terug.
Aso's blijven aso's.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
Wat wel jammer is dat jongeren er vaak een teringbende van maken, bij pokestops ligt vaak een berg afval.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:18 schreef Mevr_Mus het volgende:
Meer mensen die samen met hun kind(eren) spelen? Ik vind het zo leuk
Kleuter spotte vanavond een rattata in de woonkamer en rende vervolgens naar de keuken om de achterdeur dicht te doen "zo, nu kan hij niet ontsnappen!"
Hoe weet je dat het jongeren zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:23 schreef Rabieluh het volgende:
Wat wel jammer is dat jongeren er vaak een teringbende van maken, bij pokestops ligt vaak een berg afval.
Wij zijn de park aan het checken maar de park stroomt leeg door gefrustreerde pokemonvangersquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope en wilde net even de park gaan checken.
Het plein hier voor lag altijd al bezaaid met wietzakjes, mcdonalds verpakkingen en duizenden peuken, daar valt het niet zo opquote:
Een ander woord zou meteen racistisch zijnquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het jongeren zijn?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet. Niet vanwege Pokémon (want dat speelde ik al op de DS), maar om mijn smartphone zoveel te gebruiken.
Ik liet dat ding vaak ergens slingeren en wist de helft van de tijd niet waar het was. Als ik met de hond ging wandelen nam ik hem nooit mee. Nu elke keer.
Omdat ik het zie.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het jongeren zijn?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoi!
Lukt het met scanne nanar pokemon?
Zo ziet de flat waar ik woon er ook dagelijks uit. Daar flikkeren ze het gewoon van het balkon.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het plein hier voor lag altijd al bezaaid met wietzakjes, mcdonalds verpakkingen en duizenden peuken, daar valt het niet zo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |