Helaas geen pokestop om de hoek.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee idd, beter 's ochtends vroeg ofzo of laat in de nacht, en dan lekker op de wifi van je eigen huis
Dat kan alleen maar goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Er wordt op dit moment een niewe update uitgerold.
Is dat updaten te doen? Ben altijd zo bang dat dan alles soept. Zit op de 0.29 versiequote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Er wordt op dit moment een niewe update uitgerold. Hopelijk fixen ze de nearby functie een keer.
Neenee, gefixte teksten!!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Er wordt op dit moment een niewe update uitgerold. Hopelijk fixen ze de nearby functie een keer.
Koelkastquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:42 schreef Fascination het volgende:
Mijn telefoon wordt de laatste dagen wel echt ziekheet van het spel spelen. Beetje eng vind ik het.
Dat zou wel leuk zijn!quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
minor text fixes?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:43 schreef Molurus het volgende:
Confirmed, er staat een update klaar in appstore. Nice.
Alles soept ? Zou gewoon moeten werken neem ik aan de update is nu beschikbaar in de playstore.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:42 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Is dat updaten te doen? Ben altijd zo bang dat dan alles soept. Zit op de 0.29 versie
Alleen in Nederland al:quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Al 10.079 serverklachten sinds 21:00 uur
Nee, gaat om text-fixes.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:41 schreef Sjemmert het volgende:
Die zie je zeker niet als je hem buiten de store om hebt gedownload?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:43 schreef Molurus het volgende:
Confirmed, er staat een update klaar in appstore. Nice.
Kweenie. Dees komt uit de Australische appstore. Of dat gelijk loopt met Europa en VS is maar de vraag.quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die zie je zeker niet als je hem buiten de store om hebt gedownload?
quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alleen in Nederland al:
[ afbeelding ]
[..]
Nee, gaat om text-fixes.
pics dan maarquote:Op woensdag 20 juli 2016 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had me al helemaal omgekleed (blauw vest, rode pet, jwtz) doen de servers het niet
Je wilt vissen? Maden kweken?quote:Op woensdag 20 juli 2016 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had me al helemaal omgekleed (blauw vest, rode pet, jwtz) doen de servers het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |