Ja klopt, maar volgens mij heb ik meer dan genoeg gelopen om het ei uit te laten komen, dus ik had wel verwacht dat ie inmiddels uitgekomen zo zijn, zeker omdat ik al een paar andere acties heb gedaan in het spel. Maar nee dus, helaas.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er kan behoorlijk vertraging in de verwerking van zitten heb ik gemerkt.
Zo gaat het stiekem wel volgens mij bij veel spelersquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:36 schreef FrauMilena het volgende:
Kind: "We gaan toch niet weer boodschappen doen?"
Vader: "..nee, ik heb effe pokeballs nodig... "![]()
Oude gracht-lures?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:49 schreef sneakydesert het volgende:
Ik drink nu een biertje bij een pokestop in UtrechtJammer dat ik geen tijd meer heb om langs al die lures te gaan.
Zitten er 4 naast elkaar op de gracht jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:50 schreef agter het volgende:
[..]
Oude gracht-lures?
Goed om te weten dat die lures ook door de weeks vol continu aan staan.
Lekker hč..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:53 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zitten er 4 naast elkaar op de gracht ja
Same here.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:53 schreef DuW2 het volgende:
Over een paar minuten naar huis. Mobiel aan de lader, eten koken, eten en dan maar even op pad!
Erg nice!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Kuuut, transfer net per ongeluk pinsir terwijl ik hem aan het trainen was. Ging als automatisme door al die kut weedles en pidgeys...
Argh.. Ik vraag me af of daar niet snel een 'undo'-optie bij moet.. Er zullen binnenkort op scholen wel foons gejat worden om iemands Pokémon te deleten etc.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Kuuut, transfer net per ongeluk pinsir terwijl ik hem aan het trainen was. Ging als automatisme door al die kut weedles en pidgeys...
En dan heel hard "its a prank bro!" roepen en neergestoken worden op het schoolplein.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Argh.. Ik vraag me af of daar niet snel een 'undo'-optie bij moet.. Er zullen binnenkort op scholen wel foons gejat worden om iemands Pokémon te deleten etc.
Pffquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat de max is voor jouw huidige lvl jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
Wat betekent dat boogje onder de CP? Is dat hoeveel die pokémon maximaal kan hebben?
moet je in de shop doen. Op dat schildje klikkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:31 schreef FrauMilena het volgende:
Heb ik eindelijk een gym in bezit kom ik er niet meer in. Anderen wel.
Laat mij coins krijgen.![]()
De media zit er wel op te wachten, meer pokemongo nieuws!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:37 schreef TigerXtrm het volgende:
Zijn er al mensen onwel geworden door de hitte?
Dat zou wel een serieus fout zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:53 schreef De-Hamster het volgende:
Ik hoorde net van een jongen dat je je incense kunt verlengen door er één aan te zetten. En daarna de tijd van je telefoon terug te zetten. Dan telt hij die tijd extra erbij. Geen idee of het echt werkt.
Heb gehoord dat in die kliniek een Charizard zitquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:57 schreef KingRadler het volgende:
dat er nog geen mensen zijn opgenomen in een kliniek voor Pokemon verslaving.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De media zit er wel op te wachten, meer pokemongo nieuws!
quote:141 Pokemon Go spelers onwel door hitte op eerste tropische dag in Juli.
Op de eerste tropische zomerdag van juli zijn dinsdag 141 spelers door de hitte bevangen geraakt.
Dat meldt de minister van volksgezondheid, Edith Schipper. Eerder vertelde een woordvoerder van Niantic, het bedrijf achter het Pokemon Go spel, aan NU.nl dat tussen de twintig en dertig mensen onwel waren geworden door de hitte.
Een aantal spelers is flauwgevallen, anderen raakten bevangen door het warme weer. Dat gebeurde met name in de buurt van Nijmegen, een lang open stuk met weinig schaduw. De lopers zijn behandeld bij een EHBO-post in de Gelderse plaats.
"Het blaren prikken stond even op de tweede plaats", laat een woordvoerster van het Rode Kruis weten. Ook op andere eerstehulpposten in het land kwamen mensen langs die onwel zijn geraakt door de hitte.
Ziekenhuis
In de meeste gevallen konden de gamers daar bij zinnen komen, maar in zeven gevallen werden de spelers naar Nijmeegse ziekenhuizen gebracht. Het is niet duidelijk of dat uitsluitend in verband was met hitteklachten. De ambulancediensten hadden het volgens de Veiligheidsregio niet drukker dan gewoonlijk.
Bij de eerstehulpposten in Nijmegen was het dinsdagmiddag wel veel drukker dan op andere dagen.
Hitteplan
Spelers van het Pokemon Go spel mogen woensdag een half uur eerder starten, omdat in Gelderland en Noord-Brabant het nationaal hitteplan van kracht is. Dat heeft het bestuur van de Niantic dinsdag besloten. Er worden temperaturen van rond de dertig graden verwacht.
http://www.nu.nl/vierdaag(...)agse.html?redirect=1
ik ben wel echt een beetje verslaafdquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:57 schreef KingRadler het volgende:
dat er nog geen mensen zijn opgenomen in een kliniek voor Pokemon verslaving.
Tot nu toe 10 euro.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:08 schreef over_hedge het volgende:
Wel een goedkope verslaving. Of geven jullie er ook geld aan uit?
1x 5 euroquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:08 schreef over_hedge het volgende:
nee dat vind ik niet zo leukquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:08 schreef over_hedge het volgende:
Ja, op kantoor zit ik tegen de maas aan. En dat snapt die vaak niet en dan sta ik opeens aan de andere kant van de maasquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:11 schreef Friday12 het volgende:
Iemand ook dat zijn poppetje heletijd blijft lopen? Sinds ik thuis ben zit mijn nieuwe egg al op de 100 meter
Juist het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:11 schreef Friday12 het volgende:
Iemand ook dat zijn poppetje heletijd blijft lopen? Sinds ik thuis ben zit mijn nieuwe egg al op de 100 meter
Was jij niet ziek?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n 93 chansey uit m'n 10km ei.
Met 29 Candy![]()
Ik vind t alleen wel lastig om elke keer de tijd te nemen om te lopen. Moet nog genoeg andere dingen doen
19 euro aan een powerbankquote:
O ja. Handig die 2 namen van julliequote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Nee, miss was dat littlebrownie![]()
Ik heb gewoon gewerkt vandaag
In mijn ervaring welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijg je nu echt waterpokemon bij rivieren, kanalen en vijvers?
En andere pokemon bij donkergroene zones ?
Je moet even een pokedate regelen die je alles laat zienquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef Allures het volgende:
Oke ik ben niet zo goed in gamen dus ik heb hulp nodig. Lopen en dingen vinden lukt me nog wel
Maar die gyms snap ik niet helemaal.
Het lukt me steeds wel ze te pakken (heb best sterke pokemon yay) maar dan lukt het me niet hem te houden? Tips?
Ook snap ik niet hoe ik meerdere pokemon daar in krijg. Net een gym over genomen. Was een beetje tegen mezelf bezig omdat ik dacht dat met meer prestige er meer beestjes in de gym konden en toen zat er opeens al iemand bij? Ik wil 2 beestjes in de gym want dan pakken ze hem misschien niet zo snel af!
Hier ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef Allures het volgende:
estige er meer beestjes in de gym konden en toen zat er opeens al iemand bij? Ik wil 2 beestjes in de gym want dan pakken ze hem misschien niet zo snel af!
Growlithe coolquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
294CP Growlithe met 21 candy uit een ei
Nicequote:
Ik heb dates die pokemonnen maar die snappen er volgens mij nog minder vanquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je moet even een pokedate regelen die je alles laat zien
Best gezonde verslaving ook. Heb in een week al meer gelopen/gefietst dan in de afgelopen maand bij elkaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:08 schreef over_hedge het volgende:
Voor 19euro99 bij de media.markt. kan er mee 2 tot 3 keer opladen. Koop geen van merk Hycell want dat is niet goed. Mijn mobiel raakte ermee van streek.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:48 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie een goede Powerbank? Heb nu een hele goedkope die na 20% alweer leeg is
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb dates die pokemonnen maar die snappen er volgens mij nog minder van
Ik heb dezequote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:48 schreef Oberkullie het volgende:
Hebben jullie een goede Powerbank? Heb nu een hele goedkope die na 20% alweer leeg is
Beide <200quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Growlithe cooldie zijn in de normale games ook wel sterk.
[..]
Nicewelk level/CP?
ja eerst zeggen dat je weinig aan mannen hebt en dan nog verwachten dat ik het ga uitleggen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Heb je sowieso aan mannen
Maar hoe moet het nooooouuu!!
Ze hee(f)t wel allures hequote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja eerst zeggen dat je weinig aan mannen hebt en dan nog verwachten dat ik het ga uitleggen?
Bij bol de Xtorm Power Bank Free 15000 gekocht. Volgend dag geleverd.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Powerbanks waren bij de mediamarkt tijdelijk uitverkocht hier![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijg je nu echt waterpokemon bij rivieren, kanalen en vijvers?
En andere pokemon bij donkergroene zones ?
Xaomi 10400mha uit China. Werkt perfect, gaat vaak 4x laden van de telefoon mee, gebruik hem ook vaak voor de ipad in de treinquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:48 schreef Oberkullie het volgende:
Bedankt. Dan maar even langs het kanaal fietsenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]Ik woon in omgeving Hollands Venetië en ik heb werkelijk waar nog geen enkele vuurpokemon gezien en ik heb de zilveren medaille voor de waterpokemon al
Dan wacht ik wel op een meisje met tipsquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja eerst zeggen dat je weinig aan mannen hebt en dan nog verwachten dat ik het ga uitleggen?
Installeer het scriptje anders op je pcquote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:57 schreef Bootje84 het volgende:
Is die persoon die de pokemons in een omgeving kon scannen nog online? 2292 CN is de postcode
Ik heb veel Staryu's, Poliwags, Magikarps gevonden daar. Maar geen idee hoe het op andere plekken is.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt. Dan maar even langs het kanaal fietsen
Ik ben eigenlijk opzoek naar een lure pokestop bij water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |