Ja klopt, maar volgens mij heb ik meer dan genoeg gelopen om het ei uit te laten komen, dus ik had wel verwacht dat ie inmiddels uitgekomen zo zijn, zeker omdat ik al een paar andere acties heb gedaan in het spel. Maar nee dus, helaas.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er kan behoorlijk vertraging in de verwerking van zitten heb ik gemerkt.
Zo gaat het stiekem wel volgens mij bij veel spelersquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:36 schreef FrauMilena het volgende:
Kind: "We gaan toch niet weer boodschappen doen?"
Vader: "..nee, ik heb effe pokeballs nodig... "![]()
Oude gracht-lures?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:49 schreef sneakydesert het volgende:
Ik drink nu een biertje bij een pokestop in UtrechtJammer dat ik geen tijd meer heb om langs al die lures te gaan.
Zitten er 4 naast elkaar op de gracht jaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:50 schreef agter het volgende:
[..]
Oude gracht-lures?
Goed om te weten dat die lures ook door de weeks vol continu aan staan.
Lekker hč..quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:53 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zitten er 4 naast elkaar op de gracht ja
Same here.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 16:53 schreef DuW2 het volgende:
Over een paar minuten naar huis. Mobiel aan de lader, eten koken, eten en dan maar even op pad!
Erg nice!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Kuuut, transfer net per ongeluk pinsir terwijl ik hem aan het trainen was. Ging als automatisme door al die kut weedles en pidgeys...
Argh.. Ik vraag me af of daar niet snel een 'undo'-optie bij moet.. Er zullen binnenkort op scholen wel foons gejat worden om iemands Pokémon te deleten etc.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:16 schreef MeneerLogica het volgende:
Kuuut, transfer net per ongeluk pinsir terwijl ik hem aan het trainen was. Ging als automatisme door al die kut weedles en pidgeys...
En dan heel hard "its a prank bro!" roepen en neergestoken worden op het schoolplein.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Argh.. Ik vraag me af of daar niet snel een 'undo'-optie bij moet.. Er zullen binnenkort op scholen wel foons gejat worden om iemands Pokémon te deleten etc.
Pffquote:Op dinsdag 19 juli 2016 17:16 schreef MeneerLogica het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |