SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 4% gewijzigd door Rafeiro op 18-07-2016 22:21:43 ]You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:05 schreef robdriessen het volgende:
Ja Knokkels, dank voor alle assistentie
Ziet eruit alsof ze net een wild iets achter de coulissen hebben meegemaaktquote:Op maandag 18 juli 2016 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En hierna de immer fotogenieke:
[ afbeelding ]
Vooral hoe hij kijkt, ja!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof ze net een wild iets achter de coulissen hebben meegemaakt
Wilde haren, die blik
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op maandag 18 juli 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Lützenkirchen? Waarom vraag je het dan?
Oef, in die categorie?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan kan Ameno van DJ Quicksand ook nog wel
kwik, drijfzand.. nou ja.. je merkt het verschil wel als je er in staatquote:
Groot gelijk ouwequote:Op maandag 18 juli 2016 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, in die categorie?
Nou ik heb gezegd dat ik het ga draaien dus dan doe ik het ook maar, maar ehhhh ik draai hierna toch gewoon verder m'n eigen spul.
Dit klinkt inderdaad erg draaibaarquote:
Ach, als ik dit nu niet had aangekund, had ik gewoon geen verzoekjes geaccepteerd.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Groot gelijk ouwe
Beetje jennen moet kunnen toch?
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Ondertussen luister ik vrolijk mee terwijl ik een Persoonlijk Opleidingsplan mag tikken en een zelftest mag invullen. Oh joy.
Zelftest? Gewoon op een zwangerschapstest pissen en meesturenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Ondertussen luister ik vrolijk mee terwijl ik een Persoonlijk Opleidingsplan mag tikken en een zelftest mag invullen. Oh joy.
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelftest? Gewoon op een zwangerschapstest pissen en meesturen
Ik zou jou allemaal 10en gevenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Verwarring in 3 .. 2 .. 1quote:Op maandag 18 juli 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelftest? Gewoon op een zwangerschapstest pissen en meesturen
Zelfs on-ToTse muziek!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in en hoort on-Gup-achtige muziek
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dus dat het weer werkt?
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:23 schreef ToT het volgende:
Ow ik dacht even dat het die andere was!Maar deze is ook lekker!
Best wel!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Behoorlijk elektronisch voor jouw doen, dit
* knokkels bespeurt een discrepantie tussen de shownaam en de huidige muziekquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels bespeurt een discrepantie tussen de shownaam en de huidige muziek
quote:Programma van vandaag
22:00 - 23:30 DJ ToT - The Return Of The GO(A)thfather
Ik niet hoor. Hij is The Gothfather en hij is terug. Nergens staat dat hij niet mag overgaan tot het draaien van de Vengaboys.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels bespeurt een discrepantie tussen de shownaam en de huidige muziek
Ik moest even een reden hebben voor een shownaamveranderingquote:Op maandag 18 juli 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Hij is The Gothfather en hij is terug. Nergens staat dat hij niet mag overgaan tot het draaien van de Vengaboys.
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was ff in diep gesprek met muts, het werkt weer nu?
Goatse? Jonguh!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest even een reden hebben voor een shownaamverandering![]()
Fogel realisatie kicks in in 3... 2... 1....
samen even lekker hotboxen hequote:Op maandag 18 juli 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik was ff in diep gesprek met muts, het werkt weer nu?
ik dacht, die Fogel reageert wel op een GOAT verwijzingquote:
quote:
Vandaag nietquote:Op maandag 18 juli 2016 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik dacht, die Fogel reageert wel op een GOAT verwijzing
oehquote:Op maandag 18 juli 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De wasmachine ging centrifugeren.
Fleshlight aan de wasmachine ducttapen geen optie?quote:Op maandag 18 juli 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh![]()
Mjah, mijn ketel hangt daar direct boven.
beetje onha....... ow wacht ik ben single
Tofquote:Op maandag 18 juli 2016 22:41 schreef ToT het volgende:
Nu:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* knokkels gaat die camera maar eens zoeken en uitschakelenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Fleshlight aan de wasmachine ducttapen geen optie?
Hehehe zekers!quote:
quote:
Ik ben hier dol op.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe zekers!
Ik heb nog wel meer lekere haftige electro shizzle, maar dat komt een volgende keer wel weer!
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:48 schreef knokkels het volgende:
http://www.instructables.com/id/LED-lit-Tron-v20-suit/?ALLSTEPS
Hmmm ik had nog een gaaf nummer van de Warsaw Village Band.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
In erg vage bui ga ik naar Buglaarse vrouwenkoren luisteren.
Uiteraard!quote:Op maandag 18 juli 2016 22:51 schreef robdriessen het volgende:
Ik begin hier een beetje weg te zweven....
Heb je nog onvervalste "female fronted metal" om weer terug bij de grond te komen?
Niet een Matthias Reim?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt de Doors draaien om het goed te maken.
Frans Bauer?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef ToT het volgende:
Hierna Mutter van Rammstein, maar dan een alternatieve versie.
Je moeder!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:01 schreef ToT het volgende:
Hierna Mutter van Rammstein, maar dan een alternatieve versie.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is zo slecht dat DJ Vout het weigert te draaien.
Ik was mijn handen in onschuld.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe je weet precies welke ik ga draaien!
Nee, dit is nog te veel kwaliteit voor Voutquote:Op maandag 18 juli 2016 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is zo slecht dat DJ Vout het weigert te draaien.
Bertus draait ie ook zelden terwijl die zelfs lied over mij gemaakt heeft.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, dit is nog te veel kwaliteit voor Vout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
En hierna:
[ afbeelding ]Mijn alarm ging af...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:12 schreef ToT het volgende:
En hierna:
[ afbeelding ]Die mag wel een keer op bezoek komen bij me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Als ze d'r kind maar thuis laat uiteraard!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die mag wel een keer op bezoek komen bij me.
Kleinkinderen mogen wel?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze d'r kind maar thuis laat uiteraard!
Hoezo?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze d'r kind maar thuis laat uiteraard!
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
Ik bedoel, kind(ere) kan/kunnen dan gewoon met mijn kinderen spelen terwijl ik met de moeder "speel".
quote:
quote:
Ik ga niet klagen.quote:
Die backupservert zal er vol mee.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt lekker, zo met die elektronische invloeden
Dit nummer is heerlijk als je paddo's op hebt!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt lekker, zo met die elektronische invloeden
Ook zonder.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit nummer is heerlijk als je paddo's op hebt!
Het is nog wat vroeg.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit nummer is heerlijk als je paddo's op hebt!
SLAKT HAN!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:34 schreef ToT het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd aan het gelijknamige Atari spelletje denken waarin het lied voor kwam!![]()
[ afbeelding ]
ze server, she is backquote:
Hehe beter man!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
Hee ToT... ik kan deze nu aanhoren zonder tranen
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
Hee ToT... ik kan deze nu aanhoren zonder tranen
We hebben een tijdje verbindingsproblemen gehad en hebben op een alternatieve stream moeten draaien, maar nu werkt alles weer!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hahah is soort inside dingetje dit haha
grieg hequote:Op maandag 18 juli 2016 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://no.wikibooks.org/(...)dre_handling/Scene_9
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zijn kop zal me aan de reet roesten en de muziek is wel beetje 13 in dozijn.
Het was een heel tijdelijk iets voor mij gelukkig. Gevoelens zijn niet mijn specialiteit en dat wil ik graag zo houden.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe beter man!![]()
Ja veel muziek wat ik nu draai heeft tegenwoordig ook een veel minder heftige impact op me dan vroeger.
quote:
ik wacht rustig af...quote:Op maandag 18 juli 2016 23:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ikke, maar ik ben altijd wat terughoudend met verzoekjes.
Maar vragen kan!
En er komt zo ook wel weer steviger spul langs hoor!
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:42 schreef Thezappa het volgende:
als je dj bent kan je dan draaien wat je wilt?
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://no.wikibooks.org/(...)dre_handling/Scene_9
ooo....quote:Op maandag 18 juli 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]Zolang je maar niet bijvoorbeeld een heel album van 1 artiest gaat draaien of iets dergelijks.
Peer Gynt is gewoon gaaf.quote:
Peer Gyntis inderdaad gaafquote:Op maandag 18 juli 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Peer Gynt is gewoon gaaf.
Vooral de Peer Gynt versie die in Egypt is opgenomen met Bjarte Hjelmeland
(en ik zing die text gewoon mee)
Ik mag dat met persoonlijke toestemming van Bertus Staigerpaip, Lee Perry en Mad Professor.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]Zolang je maar niet bijvoorbeeld een heel album van 1 artiest gaat draaien of iets dergelijks.
ja maar ja maar niet van SENAquote:Op maandag 18 juli 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mag dat met persoonlijke toestemming van Bertus Staigerpaip, Lee Perry en Mad Professor.
Rebel without a pausequote:
Al die regels zijn toch belachelijk wanneer ik zelf de geluidsdragers heb en ook nog toestemming van artiesten.quote:
klopt..maak er maar eens een kopie vanquote:Op maandag 18 juli 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die regels zijn toch belachelijk wanneer ik zelf de geluidsdragers heb en ook nog toestemming van artiesten.
Heeft met het pushen / pluggen te maken of hoe de neuk het ook heet dat je bepaalde artiesten extra zit te promoten!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die regels zijn toch belachelijk wanneer ik zelf de geluidsdragers heb en ook nog toestemming van artiesten.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
Hierna iemand die iets minder knap is:
[ afbeelding ]
Of, tegenwoordig beter bekend als:
[ afbeelding ]
Eergisteren overleden, zie ik? Ik denk niet dat ik er iets van heb.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alan Vega van Suicide heb je die? 78 geworden met zijn levensstijl.
mjah, ik was gisteren weer even aan het draaien bij PartyFM. Ook legaal station, maar de regels zijn daar wat strikter. Eerste keer dat je iets tegen de regels doet, ben je je streamrechten kwijt én je krijgt een boetequote:Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft met het pushen / pluggen te maken of hoe de neuk het ook heet dat je bepaalde artiesten extra zit te promoten!
Best wel voorloper was datquote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Eergisteren overleden, zie ik? Ik denk niet dat ik er iets van heb.
Jezus hee!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
mjah, ik was gisteren weer even aan het draaien bij PartyFM. Ook legaal station, maar de regels zijn daar wat strikter. Eerste keer dat je iets tegen de regels doet, ben je je streamrechten kwijt én je krijgt een boete
Ik snap dat dus echt niet? Blijkbaar wordt dat maar gepikt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
mjah, ik was gisteren weer even aan het draaien bij PartyFM. Ook legaal station, maar de regels zijn daar wat strikter. Eerste keer dat je iets tegen de regels doet, ben je je streamrechten kwijt én je krijgt een boete
mjah, eerste station waar ik draaide zat in Noord Ierland. Daar mócht ik niet eens draaien als ik geen contract met handtekening opstuurde.quote:
Daarom vind ik het ook leuk om andere artiesten te vinden, dan ondervang je datquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Opstand tegen die zinloze zogenaamde rechten afdracht organisaties die vooral bezig zijn met dik kantoor, leaseauto's en eigen zakken vullen.
Ik ken er aantal persoonlijk, dat scheelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook leuk om andere artiesten te vinden, dan ondervang je dat
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is moe, moet morgen vroeg op en gaat dus slapen
Bedankt voor de muziek, ToT
Mafze Elfquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is moe, moet morgen vroeg op en gaat dus slapen
Bedankt voor de muziek, ToT
Ik heb hier ook een heel mooie muzikale versie van, van Omnia.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is meer dichter dan muzikant.
Fe fpeelt de bafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
MAAR....Oh, hellooooooooooooooooo nurseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Blijf het een grappige naam vindenquote:
Doe mij maar Nightnurse van Gregory dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hello to you too, young man!
Helaas, na deze komt de afsluiter al weer!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe mij maar Nightnurse van Gregory dan.
oeh. knibbel knabbel knuisje. Volgens mij heeft zij een peperkoeken huisjequote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hello to you too, young man!
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh. knibbel knabbel knuisje. Volgens mij heeft zij een peperkoeken huisje
Kon je geen extra encoder inbouwen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga zo ff testen bij kutnummer, moet alle gevens eff veranderen weer.
Geen idee hoe het met Mixxx gaat, of VDJ.quote:
quote:
quote:
Met m'n bakkes. Ik mag om 4 uur voor de FP! debiele dingen doen in Nijmegen en slapen is voor pussiesquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Met m'n bakkes. Ik mag om 4 uur voor de FP! debiele dingen doen in Nijmegen en slapen is voor pussies
Draai nog wel ff door.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Met m'n bakkes. Ik mag om 4 uur voor de FP! debiele dingen doen in Nijmegen en slapen is voor pussies
Goed hoorquote:
Sjill! Dit uptempo werk houdt me in ieder geval wakkerquote:
Slaapmuziek kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sjill! Dit uptempo werk houdt me in ieder geval wakker
En wanneer kunnen we hier weer een legendarische en ernstig gemiste Webhawk-show verwachten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sjill! Dit uptempo werk houdt me in ieder geval wakker
quote:
Dit! Oh YESquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we hier weer een legendarische en ernstig gemiste Webhawk-show verwachten?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die man neem ik niet serieus na die comedy capers staatsgreep
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we hier weer een legendarische en ernstig gemiste Webhawk-show verwachten?
Gemiste kans.quote:
Hey, WebHawk... Nu de stream het weer doet enzo.. Wanneer ga jij weer draaien?quote:
quote:
Het is weer ff wennen, dat oneindig doordraaien ligt me wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent nog niet klaar, heb ik zo'n idee
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:07 schreef ToT het volgende:
Weer ff een nieuw Erdogannetje gepaint.
ONZ / [Paint] Erdogan begint met de grote schoonmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |