Kon je geen extra encoder inbouwen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga zo ff testen bij kutnummer, moet alle gevens eff veranderen weer.
Geen idee hoe het met Mixxx gaat, of VDJ.quote:
quote:
quote:
Met m'n bakkes. Ik mag om 4 uur voor de FP! debiele dingen doen in Nijmegen en slapen is voor pussiesquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Met m'n bakkes. Ik mag om 4 uur voor de FP! debiele dingen doen in Nijmegen en slapen is voor pussies
Draai nog wel ff door.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Met m'n bakkes. Ik mag om 4 uur voor de FP! debiele dingen doen in Nijmegen en slapen is voor pussies
Goed hoorquote:
Sjill! Dit uptempo werk houdt me in ieder geval wakkerquote:
Slaapmuziek kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sjill! Dit uptempo werk houdt me in ieder geval wakker
En wanneer kunnen we hier weer een legendarische en ernstig gemiste Webhawk-show verwachten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sjill! Dit uptempo werk houdt me in ieder geval wakker
quote:
Dit! Oh YESquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we hier weer een legendarische en ernstig gemiste Webhawk-show verwachten?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die man neem ik niet serieus na die comedy capers staatsgreep
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we hier weer een legendarische en ernstig gemiste Webhawk-show verwachten?
Gemiste kans.quote:
Hey, WebHawk... Nu de stream het weer doet enzo.. Wanneer ga jij weer draaien?quote:
quote:
Het is weer ff wennen, dat oneindig doordraaien ligt me wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent nog niet klaar, heb ik zo'n idee
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:07 schreef ToT het volgende:
Weer ff een nieuw Erdogannetje gepaint.
ONZ / [Paint] Erdogan begint met de grote schoonmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |