Rebel without a pausequote:
Al die regels zijn toch belachelijk wanneer ik zelf de geluidsdragers heb en ook nog toestemming van artiesten.quote:
klopt..maak er maar eens een kopie vanquote:Op maandag 18 juli 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die regels zijn toch belachelijk wanneer ik zelf de geluidsdragers heb en ook nog toestemming van artiesten.
Heeft met het pushen / pluggen te maken of hoe de neuk het ook heet dat je bepaalde artiesten extra zit te promoten!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al die regels zijn toch belachelijk wanneer ik zelf de geluidsdragers heb en ook nog toestemming van artiesten.
quote:Op maandag 18 juli 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
Hierna iemand die iets minder knap is:
[ afbeelding ]
Of, tegenwoordig beter bekend als:
[ afbeelding ]
Eergisteren overleden, zie ik? Ik denk niet dat ik er iets van heb.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alan Vega van Suicide heb je die? 78 geworden met zijn levensstijl.
mjah, ik was gisteren weer even aan het draaien bij PartyFM. Ook legaal station, maar de regels zijn daar wat strikter. Eerste keer dat je iets tegen de regels doet, ben je je streamrechten kwijt én je krijgt een boetequote:Op maandag 18 juli 2016 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft met het pushen / pluggen te maken of hoe de neuk het ook heet dat je bepaalde artiesten extra zit te promoten!
Best wel voorloper was datquote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Eergisteren overleden, zie ik? Ik denk niet dat ik er iets van heb.
Jezus hee!quote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
mjah, ik was gisteren weer even aan het draaien bij PartyFM. Ook legaal station, maar de regels zijn daar wat strikter. Eerste keer dat je iets tegen de regels doet, ben je je streamrechten kwijt én je krijgt een boete
Ik snap dat dus echt niet? Blijkbaar wordt dat maar gepikt.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
mjah, ik was gisteren weer even aan het draaien bij PartyFM. Ook legaal station, maar de regels zijn daar wat strikter. Eerste keer dat je iets tegen de regels doet, ben je je streamrechten kwijt én je krijgt een boete
mjah, eerste station waar ik draaide zat in Noord Ierland. Daar mócht ik niet eens draaien als ik geen contract met handtekening opstuurde.quote:
Daarom vind ik het ook leuk om andere artiesten te vinden, dan ondervang je datquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Opstand tegen die zinloze zogenaamde rechten afdracht organisaties die vooral bezig zijn met dik kantoor, leaseauto's en eigen zakken vullen.
Ik ken er aantal persoonlijk, dat scheelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook leuk om andere artiesten te vinden, dan ondervang je dat
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is moe, moet morgen vroeg op en gaat dus slapen
Bedankt voor de muziek, ToT
Mafze Elfquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is moe, moet morgen vroeg op en gaat dus slapen
Bedankt voor de muziek, ToT
Ik heb hier ook een heel mooie muzikale versie van, van Omnia.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit is meer dichter dan muzikant.
Fe fpeelt de bafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
MAAR....Oh, hellooooooooooooooooo nurseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Blijf het een grappige naam vindenquote:
Doe mij maar Nightnurse van Gregory dan.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hello to you too, young man!
Helaas, na deze komt de afsluiter al weer!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Doe mij maar Nightnurse van Gregory dan.
oeh. knibbel knabbel knuisje. Volgens mij heeft zij een peperkoeken huisjequote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hello to you too, young man!
Inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh. knibbel knabbel knuisje. Volgens mij heeft zij een peperkoeken huisje
Kon je geen extra encoder inbouwen?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga zo ff testen bij kutnummer, moet alle gevens eff veranderen weer.
Geen idee hoe het met Mixxx gaat, of VDJ.quote:
quote:
quote:
Met m'n bakkes. Ik mag om 4 uur voor de FP! debiele dingen doen in Nijmegen en slapen is voor pussiesquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Met m'n bakkes. Ik mag om 4 uur voor de FP! debiele dingen doen in Nijmegen en slapen is voor pussies
Draai nog wel ff door.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Met m'n bakkes. Ik mag om 4 uur voor de FP! debiele dingen doen in Nijmegen en slapen is voor pussies
Goed hoorquote:
Sjill! Dit uptempo werk houdt me in ieder geval wakkerquote:
Slaapmuziek kan ik ook wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sjill! Dit uptempo werk houdt me in ieder geval wakker
En wanneer kunnen we hier weer een legendarische en ernstig gemiste Webhawk-show verwachten?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sjill! Dit uptempo werk houdt me in ieder geval wakker
quote:
Dit! Oh YESquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we hier weer een legendarische en ernstig gemiste Webhawk-show verwachten?
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die man neem ik niet serieus na die comedy capers staatsgreep
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we hier weer een legendarische en ernstig gemiste Webhawk-show verwachten?
Gemiste kans.quote:
Hey, WebHawk... Nu de stream het weer doet enzo.. Wanneer ga jij weer draaien?quote:
quote:
Het is weer ff wennen, dat oneindig doordraaien ligt me wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij bent nog niet klaar, heb ik zo'n idee
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 02:07 schreef ToT het volgende:
Weer ff een nieuw Erdogannetje gepaint.
ONZ / [Paint] Erdogan begint met de grote schoonmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |