SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Fleauris het volgende:
Ik begin toch wel heel erg benieuwd te raken hoe dat script werkt!
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Op de Van Slingelandtstraat te Breda zit een Pinser, Pikachu en Eevee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze toch bezig is, laat 'r ingress installeren, ik heb iemand nodig die Huis van de Heuvel upt voor me.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Op de Van Slingelandtstraat te Breda zit een Pinser, Pikachu en Eevee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het werkt wel mooi.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Fleauris het volgende:
Ditquote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Fleauris het volgende:
Dit ja. Zit ik dan in een gehuchtquote:
lopen danquote:Op maandag 18 juli 2016 20:06 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit ja. Zit ik dan in een gehucht
Hier niet.quote:
Heb ik ook een keer gehad. Kan ik echt goed chagrijnig van wordenquote:Op maandag 18 juli 2016 20:15 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd had net een 10kg egg gehatched en blijft het scherm hangen, weg ei en geen pokemon....
Wil je die schijt pokemon ook zien of moet ik pidgey,ratata,weedle,caterpie,zubat eruit gooien?quote:
Gooi maar eruit als je wilquote:Op maandag 18 juli 2016 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je die schijt pokemon ook zien of moet ik pidgey,ratata,weedle,caterpie,zubat eruit gooien?
Hele tijd als een debiel rondgelopen en dan krijg je zoietsquote:Op maandag 18 juli 2016 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Kan ik echt goed chagrijnig van worden
52.057465,4.335907quote:
Breedtegraad: 51.590023 | Lengtegraad: 4.768083quote:
52.440844, 4.826928quote:
Ah damnquote:Op maandag 18 juli 2016 20:15 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd had net een 10kg egg gehatched en blijft het scherm hangen, weg ei en geen pokemon....
No problem. We hebben geduld.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Servers klappen er de hele tijd uit dus moet even wachten. Sorry
No worriesquote:Op maandag 18 juli 2016 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Servers klappen er de hele tijd uit dus moet even wachten. Sorry
Zo wat een boosheid opeens.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:33 schreef raptorix het volgende:
Maar goed als je in je UI een loser hebt kan dat bijna niet anders![]()
Wat is het verschil met aan iemand vragen of hij/zij weet waar je veel voltorbs kan vangen?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we lui als MrvanTrapZ niet een forum ban geven, komt waarschijnlijk uit Rotterdam, met een hoog Calimero gehalte lopen cheaten, zieliger kan niet.
Kan jij even normaal doen aub?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we lui als MrvanTrapZ niet een forum ban geven, komt waarschijnlijk uit Rotterdam, met een hoog Calimero gehalte lopen cheaten, zieliger kan niet.
Er word hier gebruikt gemaakt van automatische scripts, dat vind ik een heel ander verhaal.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is het verschil met aan iemand vragen of hij/zij weet waar je veel voltorbs kan vangen?
Kerel, ik kom net van m'n werk, frietje gehaald en er staat iets over scripts. Waar gaat het over?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je doet zelf ook verzoekjes om te cheaten, en dat als MOD![]()
![]()
Maar mensen mogen toch zelf weten of ze zoiets willen doen of niet?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er word hier gebruikt gemaakt van automatische scripts, dat vind ik een heel ander verhaal.
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Nee sorry kom niet uit Rotterdam.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Wat snap je niet aan het woord script?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kerel, ik kom net van m'n werk, frietje gehaald en er staat iets over scripts. Waar gaat het over?
En het maakt er ook echt leuker op als mensen cheaten, wel eens counterstrike gespeelt tegen aimbots?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar mensen mogen toch zelf weten of ze zoiets willen doen of niet?
Bij alle spelletjes kun je cheaten. En dan bedenk je zelf of je dat leuk vind of niet
Wat ben jij aardig vandaagquote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord script?
Het is patat. Het gaat om een script waarmee je actueel kan zien welke pokémon er op welke spawnplek te vinden is.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kerel, ik kom net van m'n werk, frietje gehaald en er staat iets over scripts. Waar gaat het over?
Ik denk dat je het dan een beetje te serieus neemtquote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
En het maakt er ook echt leuker op als mensen cheaten, wel eens counterstrike gespeelt tegen aimbots?
Maar dat is toch ook een beetje de bedoeling van het spel?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Huh, hoe werkt dat dan?
Ik vind t niet erg om gewoon zomaar wat rond te lopen, maar ik word n beetje simpel af en toe van alle 'dichtbij' Pokemon die ik niet kan vinden.
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Koop een spiegelquote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je komt nogal kleinzerig en kinderachtig over, vandaar.
Ik neem niks serieus.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan een beetje te serieus neemt
Gewoon beetje pokemon vangen, beetje ietjes uit broeiden, keertje gym pakken die je na 5 minuten weer kwijt bent en over 2 weken doet iedereen iets anders
Chill
Een script kan vanalles betekenen, ik heb geen idee wat er gaande is. Ik eet even mijn frietje op, als iemand zo vriendelijk zou willen zijn uit te leggen wat voor script dan komt straks alles goed. In de tussentijd wil ik je graag verzoeken even vriendelijk te blijven.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord script?
Zit dat nog een beetje diep?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
wel eens counterstrike gespeelt tegen aimbots?
Jij bent hier de MOD, zoek het lekker zelf uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een script kan vanalles betekenen, ik heb geen idee wat er gaande is. Ik eet even mijn frietje op, als iemand zo vriendelijk zou willen zijn uit te leggen wat voor script dan komt straks alles goed. In de tussentijd wil ik je graag verzoeken even vriendelijk te blijven.
Oh, ok. Dat haalt de lol er wel een beetje vanafquote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is patat. Het gaat om een script waarmee je actueel kan zien welke pokémon er op welke spawnplek te vinden is.
kleinzerig?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je komt nogal kleinzerig en kinderachtig over, vandaar.
Kom van je zolderkamer af, loop een rondje, goed voor je.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zit dat nog een beetje diep?Dit is toch even heel wat anders.
Ga even een half uurtje iets anders doen en probeer het dan nog eens op het forum, je verziekt nu de sfeer een beetje.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent hier de MOD, zoek het lekker zelf uit zou ik zeggen.
Nee verzoekjes doen aan onze "script meister" voegt wat toe, als ik wil heb ik binnen no time een bot geschreven, maar maakt dat een spel leuker?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ga even een half uurtje iets anders doen en probeer het dan nog eens op het forum, je verziekt nu de sfeer een beetje.
ja, dat klopt, ik bedoelde meer dat ik t niet hoef te weten, waar die van mijn locatie zitten, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Het is jammer als je elke keer niet díe Pokemon kan vinden die je zoekt.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een beetje de bedoeling van het spel?
Uitleg:quote:Op maandag 18 juli 2016 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een script kan vanalles betekenen, ik heb geen idee wat er gaande is. Ik eet even mijn frietje op, als iemand zo vriendelijk zou willen zijn uit te leggen wat voor script dan komt straks alles goed. In de tussentijd wil ik je graag verzoeken even vriendelijk te blijven.
Ik zie je om 21:10 weer, het begint wat af te koelen buiten, zal goed voor je zijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee verzoekjes doen aan onze "script meister" voegt wat toe, als ik wil heb ik binnen no time een bot geschreven, maar maakt dat een spel leuker?
En het maakt het leuk dat je met behulp van geautomatiseerde scripts wel de lokatie vind?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat klopt, ik bedoelde meer dat ik t niet hoef te weten, waar die van mijn locatie zitten, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Het is jammer als je elke keer niet díe Pokemon kan vinden die je zoekt.
Ach het heeft nog niet geen 7 dagen geduurd voordat men al begint te cheaten, alleen omdat die sukkels te dom zijn om messages niet encrypted te versturen, man man man dat is ook een treurigheid.quote:
Ah op die manier.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat klopt, ik bedoelde meer dat ik t niet hoef te weten, waar die van mijn locatie zitten, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Het is jammer als je elke keer niet díe Pokemon kan vinden die je zoekt.
Ik fiets liever, al loop ik ook regelmatig. Ik zit trouwens gewoon op de bank, in de huiskamer.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kom van je zolderkamer af, loop een rondje, goed voor je.
voor mij niet, gaf ik al aan, maar ik kan me voorstellen dat anderen t wel leuk vinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
En het maakt het leuk dat je met behulp van geautomatiseerde scripts wel de lokatie vind?
raptorix zit gewoon te trollen. Lekker laten gaan.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Allures het volgende:
Ja maar wat is dan nog wel oke? Fietsen ipv lopen? Aan mensen vragen waar wat zit?
Moet iedereen toch voor zichzelf uit maken hoe ze het willen doen
Verre van dat, en het gebruik van een fiets vind ik wel heel wat anders als het gebruik van een script.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
raptorix zit gewoon te trollen. Lekker laten gaan.
Precies, zo vind ik zelf al die mensen die met de auto op pad gaan een beetje jammer. Maar moeten ze ook lekker zelf weten, 10 euro per dag aan benzine oprijden..quote:Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Allures het volgende:
Ja maar wat is dan nog wel oke? Fietsen ipv lopen? Aan mensen vragen waar wat zit?
Moet iedereen toch voor zichzelf uit maken hoe ze het willen doen
Laten we dan wel even afspreken dat in dit subforum niet gecheat word, ik ga geen politie agent uithangen, maar het hoeft natuurlijk ook niet gefaciliteerd te worden.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef Unites het volgende:
Ik zou sommigen graag willen verzoeken om eventjes normaal te gaan doen. We willen het hier graag gezellig houden. Discussie voeren kan, maar doe dat wel beleefd en met argumentatie en ga elkaar niet persoonlijk aanvallen.
Kusjes van mij
equote:Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef cherrycoke het volgende:
ze kunnen de coordinaten redirecten naar een localhost waardoor je dus nepstappen kan zetten.
als je dit gaat doen ben je te triest voor woorden.
nou prima dat dat jouw persoonlijke grens is (waar je ook prima argumenten tegen kunt hebben) geen script gebruiken danquote:Op maandag 18 juli 2016 20:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Verre van dat, en het gebruik van een fiets vind ik wel heel wat anders als het gebruik van een script.
Waarom zou je dat afspreken?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laten we dan wel even afspreken dat in dit subforum niet gecheat word, ik ga geen politie agent uithangen, maar het hoeft natuurlijk ook niet gefaciliteerd te worden.
dat vind ik hierbij ook, ik doe ook aan geocaching en daarbij kún je niet cheaten (of je moet iemand anders je naam op laten schrijvenquote:Op maandag 18 juli 2016 20:42 schreef nikky het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Ja ik kan me het voorstellen, maar zelf zal ik het niet gebruiken. Nooit. Het geeft niet hetzelfde gevoel als niet cheaten.
En noem me 1 goede reden waarom je dat zou doen? Omdat je dan je lijstje compleet hebt? Gefeliciteerd alvast.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:47 schreef Allures het volgende:
[..]
nou prima dat dat jouw persoonlijke grens is (waar je ook prima argumenten tegen kunt hebben) geen script gebruiken dan
Opgelost
Tja, iedereen moet dat voor zichzelf weten. Ik vind het ook niet dé manier om gebruik te maken van de Pokémon GO App. Maar goed, ik kan daar momenteel vrij weinig mee. Als we daar een ander beleid over gaan voeren vanuit FOK!, dan koppel ik het vanzelf terug. Maar ik zou je momenteel niet zo druk lopen maken om wat anderen doen. Ga genieten van het spel!quote:Op maandag 18 juli 2016 20:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laten we dan wel even afspreken dat in dit subforum niet gecheat word, ik ga geen politie agent uithangen, maar het hoeft natuurlijk ook niet gefaciliteerd te worden.
Klapauciusquote:Op maandag 18 juli 2016 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik hierbij ook, ik doe ook aan geocaching en daarbij kún je niet cheaten (of je moet iemand anders je naam op laten schrijven)
Dit heeft er wel iets van weg, minder doelgericht wel.
Maar ik cheat bv wel bij de Sims, of cities skylines, oneindig geld ftwben dus niet per definitie tegen cheaten.
noem 1 goede reden waarom fietsen wel oke isquote:Op maandag 18 juli 2016 20:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
En noem me 1 goede reden waarom je dat zou doen? Omdat je dan je lijstje compleet hebt? Gefeliciteerd alvast.
Misschien omdat anderen zeer snel kunnen levelen waardoor het vechten in een gym wat problematisch wordt?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:47 schreef Loux het volgende:
Werkelijk, ik zie echt niet wat het probleem is. Voor mij gaat dit spelletje (want het ís natuurlijk maar een spelletje) erom dat ik lekker buiten ben en de verzameling compleet heb. En of ik die ene speciale Pokémon nou vang omdat ik er spontaan tegenaan ben geknald (want zoeken kan niet meer met die voetjes-bug), of omdat ik weet waar 'ie zat, doet er voor mij geen zak toe. Op welke manier raak jij er door benadeeld, Raptorix?
Ah goed dan ga ik lekker spoileren in TV, want het is immers ook niet mijn probleem dat andere mensen geen samenvattingen lezen toch?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:49 schreef Unites het volgende:
[..]
Tja, iedereen moet dat voor zichzelf weten. Ik vind het ook niet dé manier om gebruik te maken van de Pokémon GO App. Maar goed, ik kan daar momenteel vrij weinig mee. Als we daar een ander beleid over gaan voeren vanuit FOK!, dan koppel ik het vanzelf terug. Maar ik zou je momenteel niet zo druk lopen maken om wat anderen doen. Ga genieten van het spel!
Omdat het spel een limitering kent van 15KM per uur en iedereen dat weet, dat is heel wat anders als serverdata uit gaan lezen.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:50 schreef Allures het volgende:
[..]
noem 1 goede reden waarom fietsen wel oke is
Die drogredenatie kun je overal op los laten
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah goed dan ga ik lekker spoileren in TV, want het is immers ook niet mijn probleem dat andere mensen geen samenvattingen lezen toch?
kan ook als je er geld tegen aan gooit tochquote:Op maandag 18 juli 2016 20:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Misschien omdat anderen zeer snel kunnen levelen waardoor het vechten in een gym wat problematisch wordt?
Gokje.
Mensen die dat niet lezen moeten niet mijn posts lezen, waar maak je je druk om?quote:
In de reclame voor de app wordt gefietst.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:50 schreef Allures het volgende:
[..]
noem 1 goede reden waarom fietsen wel oke is
Die drogredenatie kun je overal op los laten
Cheaten in simsquote:Op maandag 18 juli 2016 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap je niet![]()
Net ook al dat probleem
dat wil niet zeggen dat het de bedoeling is dat je gaat fietsen, of langzaam met de auto of scooter gaatquote:Op maandag 18 juli 2016 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat het spel een limitering kent van 15KM per uur en iedereen dat weet, dat is heel wat anders als serverdata uit gaan lezen.
Dat is totaal iets anders. Jij hebt geen last van de cheats die andere mensen gebruiken óf je moet toevallig in dezelfde wijk wonen o.i.d., maar anders zie ik het probleem voor nu niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah goed dan ga ik lekker spoileren in TV, want het is immers ook niet mijn probleem dat andere mensen geen samenvattingen lezen toch?
;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/quote:
Ik heb wel degelijk last van cheats, want het geeft bijvoorbeeld een oneerlijk voordeel in Gyms.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:52 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat is totaal iets anders. Jij hebt geen last van de cheats die andere mensen gebruiken óf je moet toevallig in dezelfde wijk wonen o.i.d., maar anders zie ik het probleem voor nu niet.
Als je zo door blijft huilen kom je idd op mijn blocklijst zodat ik je post niet meer hoef te lezenquote:Op maandag 18 juli 2016 20:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mensen die dat niet lezen moeten niet mijn posts lezen, waar maak je je druk om?
Daar heb ik geen script, noch zeldzamere Pokémon voor nodig. Nu level 20 door vooral het vangen van Pidgeys en Weedles i.c.m. een Lucky Egg...quote:Op maandag 18 juli 2016 20:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Misschien omdat anderen zeer snel kunnen levelen waardoor het vechten in een gym wat problematisch wordt?
Gokje.
Dat is wel heel ver gezocht. Maar goed, jouw mening.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk last van cheats, want het geeft bijvoorbeeld een oneerlijk voordeel in Gyms.
ik heb dat al opgegevenquote:Op maandag 18 juli 2016 20:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Gokje.
Zoals ik hier boven omschrijf geeft het mij wel degelijk een nadeel, en het geeft te kennen dat als je cheat in zo een spelletje je wel een enorme slappe zak bent, man man man. Waarom zou je cheaten in een spelletje waar niets op het spel staat?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je zo door blijft huilen kom je idd op mijn blocklijst zodat ik je post niet meer hoef te lezen![]()
Maar nogmaals wat is er zo erg aan? Het heeft 0 nadeel voor jou. Dus wat is je probleem?
op dag een van de beta was het spel al reversed engineeredquote:Op maandag 18 juli 2016 20:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoals ik hier boven omschrijf geeft het mij wel degelijk een nadeel, en het geeft te kennen dat als je cheat in zo een spelletje je wel een enorme slappe zak bent, man man man. Waarom zou je cheaten in een spelletje waar niets op het spel staat?
ik heb geen idee. Ik wil gewoon altijd oneindig geldquote:Op maandag 18 juli 2016 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Cheaten in simsDat was toch Klapaucius, of rosebud. Ligt er aan welke sims
Nee dat is het dus niet, daarnaast zoals al eerder aangegeven, waarom zou je cheaten? Het gaat hier niet om geld ofzo, kortom ik snap niet waarom mensen dat zouden willen.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:53 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver gezocht. Maar goed, jouw mening.
Daar vind ik een ethische grens liggen, als jij een spel reverse engineered om bijvoorbeeld te kijken hoe je sneller progress kan maken, vind ik dat heel wat anders dan dat je massaal server data gaat uitlezen of je GPS lokatie spoofen.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
op dag een van de beta was het spel al reversed engineered
Ik snap ook niet dat mensen naar voetbal willen kijken, maar toch doen ze het massaal. Ik snap zoveel menselijk gedrag niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee dat is het dus niet, daarnaast zoals al eerder aangegeven, waarom zou je cheaten? Het gaat hier niet om geld ofzo, kortom ik snap niet waarom mensen dat zouden willen.
ik vind cheaten als er wél iets op t spel staat eigenlijk 10x ergerquote:Op maandag 18 juli 2016 20:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoals ik hier boven omschrijf geeft het mij wel degelijk een nadeel, en het geeft te kennen dat als je cheat in zo een spelletje je wel een enorme slappe zak bent, man man man. Waarom zou je cheaten in een spelletje waar niets op het spel staat?
Cheater!quote:Op maandag 18 juli 2016 20:55 schreef Syntos het volgende:
Waarom heb ik de afgelopen twee uur steeds een insence op me? Deze heeft een timer van een uur.
Kan toch niet de enigste zijn?
Ah ja jij hebt wel echt super veel nadeel als iemand in je omgeving ipv de stapjes die niet meer werken een script gebruikt om wat pokemons te vinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Prima, zullen we dan ook verzoeken om GPS verzoekjes met scripts in een apart topic te behandelen? Het is namelijk ook spoileren.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:56 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen naar voetbal willen kijken, maar toch doen ze het massaal. Ik snap zoveel menselijk gedrag niet.
Raptorix, ik respecteer je mening. Maar ik zou je nu wel graag willen verzoeken om deze discussie te willen beëindigen. Als je wilt, kunnen we er verder over praten in de DM. Dan houden we het hier een beetje gezellig en leuk!
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Ik wil gewoon altijd oneindig geld
Het stapjes gedoe is voor iedereen stuk, en het zal me niet verbazen dat men het uitgezet heeft omdat het toch niet nauwkeurig genoeg was.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah ja jij hebt wel echt super veel nadeel als iemand in je omgeving ipv de stapjes die niet meer werken een script gebruikt om wat pokemons te vinden.Het enige wat het doet is pokemons in je buurt laten zien. Je moet er als nog heen lopen, en zelf vangen. Mocht je op tijd zijn en ze niet al weg zijn.
En waarom? Waarschijnlijk omdat het stapjes gedoe kapot is, dus heel het idee van een pokemon opzoeken al weg is. Van de rest geen idee want ik gebruik het niet. Maar ik ga er ook niet om huilen als mensen het wel gebruiken. De mensen die geld uitgeven aan het spel hebben nog een veel groter voordeel dan iemand die een keertje dat script gebruikt. Heb je daar dan ook problemen mee?
Laten we vooral ALLEMAAL stoppen met dit zielige gedoe. EN weer gaan gezellig kletsen over Pokémon GOquote:
o! Ik snapte er echt niks vanquote:Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]Nouja vroeger (nu lijk ik oud
) bij sims 1 of 2 waren dat de codes om aan geld te komen. Vandaar
eensquote:Op maandag 18 juli 2016 20:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Laten we vooral ALLEMAAL stoppen met dit zielige gedoe. EN weer gaan gezellig kletsen over Pokémon GO
Ja, en nu het laatste punt. Ben je ook boos op mensen die geld er aan uitgeven? 9 eieren uitbroeden geeft je een stuk meer voordeel dan dat scriptje.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het stapjes gedoe is voor iedereen stuk, en het zal me niet verbazen dat men het uitgezet heeft omdat het toch niet nauwkeurig genoeg was.
Daarom via VPN en een gemaakte Pokemon trainer club accountquote:Op maandag 18 juli 2016 20:59 schreef raptorix het volgende:
Overigens leuk om te melden dat het script wat gebruik word vrij makkelijk te detecteren is omdat die prutsers iets essentieels zijn vergeten, maar goed, niet huilie huilie doen als je over 2 dagen een permanente ban hebt.
Maar dan speel je nog altijd via het spel, en nee dat is waarom ik nooit ingame upgrades koop.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, en nu het laatste punt. Ben je ook boos op mensen die geld er aan uitgeven? 9 eieren uitbroeden geeft je een stuk meer voordeel dan dat scriptje.
Grote hacker joh.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daarom via VPN en een gemaakte Pokemon trainer club account
Dat vind ik een goede tussenweg voor nu, scripts mogen in een apart topic als dat de lol voor anderen hier verpest. Ik doe intussen een poging terug te lezen waar het over ging, zodat we tot een besluit kunnen komen.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Prima, zullen we dan ook verzoeken om GPS verzoekjes met scripts in een apart topic te behandelen? Het is namelijk ook spoileren.
een ban op Pokemon go? Kan dat?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:59 schreef raptorix het volgende:
Overigens leuk om te melden dat het script wat gebruik word vrij makkelijk te detecteren is omdat die prutsers iets essentieels zijn vergeten, maar goed, niet huilie huilie doen als je over 2 dagen een permanente ban hebt.
Dus omdat het via het spel is, is het niet erg. Ook al heb je 10x meer voordeel dan een klein scriptje wat niet via het spel is?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar dan speel je nog altijd via het spel, en nee dat is waarom ik nooit ingame upgrades koop.
In ieder geval op je account, maar zoals afgesproken stoppen we deze discussie ok?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een ban op Pokemon go? Kan dat?
quote:Goed jongens. Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.Ik heb meerdere malen vriendelijk verzocht om een andere toon aan te slaan. Nogmaals: we willen het hier leuk en gezellig houden! Geen ruzies, geen zinloze discussies en vooral geen persoonlijke aanvallen! Vanaf nu volgen er maatregelen.
Uiteraard, er is een vrije strenge banbot die actief wordt bij GPS spoofing en verdacht gedrag. Die banbot hebben ze laatst nog aangescherpt in Ingress om mee te testen.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een ban op Pokemon go? Kan dat?
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
In ieder geval op je account, maar zoals afgesproken stoppen we deze discussie ok?
Dit slaat overigens nergens opquote:Op maandag 18 juli 2016 20:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het stapjes gedoe is voor iedereen stuk, en het zal me niet verbazen dat men het uitgezet heeft omdat het toch niet nauwkeurig genoeg was.
Zoals afgesproken in een apart topic.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Geen idee wat nou de afspraak is dus bij deze doe ik geen verzoekjes meer.
De meeste telefoon GPS'en zijn gewoon niet nauwkeurig genoeg.quote:
True. Stapjes werkten hier perfect, ik mis ze! Maakte het een stuk leuker; een soort speurtocht voor volwassenen.quote:
Weedle is liefquote:Op maandag 18 juli 2016 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je die schijt pokemon ook zien of moet ik pidgey,ratata,weedle,caterpie,zubat eruit gooien?
na een week van rond de 400-500 cp pokemon te hebben zitten zijn er nu allemaal 1000cp pokemonquote:Op maandag 18 juli 2016 21:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mijn lokale gym verandert continue van kleur
No problemo.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoals afgesproken in een apart topic.
Excuus voor mijn felle reactie.
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoals afgesproken in een apart topic.
Excuus voor mijn felle reactie.
deze vraag heeft daar niets mee te maken toch?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
In ieder geval op je account, maar zoals afgesproken stoppen we deze discussie ok?
ik ben echt te niet-nerd om te begrijpen wat je zegtquote:Op maandag 18 juli 2016 21:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Uiteraard, er is een vrije strenge banbot die actief wordt bij GPS spoofing en verdacht gedrag. Die banbot hebben ze laatst nog aangescherpt in Ingress om mee te testen.
GPS Spoofing doen ze nu volgens mij.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze vraag heeft daar niets mee te maken toch?
Ik wist niet dat dat kon. Waarvoor kun je n ban krijgen dan?
Ranzige beestenquote:Op maandag 18 juli 2016 21:05 schreef raptorix het volgende:
En nu ga ik lopen, hier onder de brug zitten elke avond 12 Snordaxen een gangbang te houden.
GPS spoofing is een manier om het spel te laten denken dat je ergens bent, terwijl je dat helemaal niet bent. Dus je kan je telefoon laten denken dat jij bij een GYM in new york zit terwijl je lekker thuis op de bank brownies aan het eten bent.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben echt te niet-nerd om te begrijpen wat je zegt![]()
Ja wat zeg ik nou net, GPS spoofing bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze vraag heeft daar niets mee te maken toch?
Ik wist niet dat dat kon. Waarvoor kun je n ban krijgen dan?
ja, ik las t na die postquote:Op maandag 18 juli 2016 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja wat zeg ik nou net, GPS spoofing bijvoorbeeld.
o hee, daar had ik net last vanquote:Op maandag 18 juli 2016 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
GPS Spoofing doen ze nu volgens mij.
Eerst krijg je een softban (uur lang geen pokestops leegmaken en alle pokemons vluchten uit de bal)
Ff proberenquote:Op maandag 18 juli 2016 21:04 schreef over_hedge het volgende:
Wat wel handig is trouwens, ingress installeren. Kijken waar veel van die blauwe stipjes zijn. Als er heel veel op 1 plek zitten dan is dit 9 van de 10x een plek waar ook veel pokemons spwanen.
Daar was ik van het weekend, ook nog op het strand maar pokemongo servers waren zo bar slecht dat ik er niks mee kon.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar duidelijk![]()
Ben wel benieuwd of je heel andere Pokemon vindt als je ergens anders bent. Ga t weekend naar zeeland.
daar komen we aan, maar ff kijken dusquote:Op maandag 18 juli 2016 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar was ik van het weekend, ook nog op het strand maar pokemongo servers waren zo bar slecht dat ik er niks mee kon.
Station Vlissingen heeft wel een hoge concentratie elektrische pokemon.
Tof, genoeg te doen daar hoor, met ingress was dat een XMhotspot (dus veel gemeten mobiele activiteit).quote:Op maandag 18 juli 2016 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar komen we aan, maar ff kijken dus![]()
Tnx
Sub not kingkongor... wat been droeftoeter.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:53 schreef GummyGadGet het volgende:
Live stream ergens in Nederland: https://www.twitch.tv/kingkongor
Leuk! Ga zeker kijken, we zijn er toch eerder dan dat we terecht kunnen bij m'n vader.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tof, genoeg te doen daar hoor, met ingress was dat een XMhotspot (dus veel gemeten mobiele activiteit).
ik heb me laten vertellen door een collega van me dat er langs de commandoweg in Vlissingen veel bijzondere pokemon spawnen.
Vanaf het station gezien moet je dan over de sluizen en rechtsaf richting de stad. Dan zul je vast een bak waterpokemon tegenkomen ook.
https://goo.gl/maps/8YjbheCTNMz
Willen ze misschien niet laden door serverproblemen? Als ik het aantal portals zo zie moet er toch echt wel wat zitten.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:23 schreef Oberkullie het volgende:
In Amersfoort centrum zit niet eens een Pokéstop
Pff... Het zat vandaag niet mee dus?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:19 schreef Cikx het volgende:
2 Kilometer lang een Hypno achternagejaagd. Hij bleef de hele weg op de eerste plek van de tracker staan, maar plotseling was die weg.toen weer 2 km terug gelopen en tot overmaat van ramp heeft het mijn ei maar 1.9 km geregistreerd.
Ik was vanavond bij een plek met twee lures, en daar was het drowzee, drowzee, drowzee. Genoeg om na een half uur ofzo een hypno te evolueren.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:19 schreef Cikx het volgende:
2 Kilometer lang een Hypno achternagejaagd. Hij bleef de hele weg op de eerste plek van de tracker staan, maar plotseling was die weg.toen weer 2 km terug gelopen en tot overmaat van ramp heeft het mijn ei maar 1.9 km geregistreerd.
Ik had 1 van 17 cp in de woonkamerquote:Op maandag 18 juli 2016 21:29 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik had kans een Growlith te vangen net maar hij liep vast![]()
![]()
Volgens mij is die best zeldzaam..
Hahah deze was in de 200 maar dit verzacht de pijn wel een beetjequote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:35 schreef Molurus het volgende:
Ik heb 15 km gereden voor pikachu.
Maar wel twee gevangen.
Het leven is soms zo oneerlijkquote:
Zat ook verderop in de straat.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:36 schreef Tofuburger het volgende:
Ik krijg veel pidgeys en zubats hier bij mij thuis..
Ik wil ook een pikachu.. en die ene roze Pokémon, die goed kan zingen.. jigglypuff ofzo
Ik heb nog nooit iets in de woonkamer gevangen. Geen rattata, niks. Ik zie wel regelmatig beestjes die ik niet ken op de radar. Altijd op 3 stappen afstand.. ik schoenen aantrekken.. naar buiten. Meestal zijn ze dan weg voor ik er ben.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:36 schreef Tofuburger het volgende:
die ene roze Pokémon, die goed kan zingen.. jigglypuff ofzo
Ik heb echt net een rattata gevangen in de woonkamerquote:Op maandag 18 juli 2016 21:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets in de woonkamer gevangen. Geen rattata, niks. Ik zie wel regelmatig beestjes die ik niet ken op de radar. Altijd op 3 stappen afstand.. ik schoenen aantrekken.. naar buiten. Meestal zijn ze dan weg voor ik er ben.
Als ze het nou porten naar de Apple Watch, wil die ik die daar wel voor gaan gebruiken.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die armband niet echt een succes gaat worden.
Al weken uitverkocht, nog voor releasequote:Op maandag 18 juli 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die armband niet echt een succes gaat worden.
Oh serieus?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al weken uitverkocht, nog voor release
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:38 schreef Shredded_AF het volgende:
[..]
Als ze het nou porten naar de Apple Watch Fitbit, wil die ik die daar wel voor gaan gebruiken.
Gebruik hem de laatste tijd niet echt meer.
Dan moet die opnieuw "ontworpen" worden. Kunnen niet zo maar 1tje van internet jatten.quote:
ja, ik heb m aangepastquote:Op maandag 18 juli 2016 21:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon [ [url=http://eclep.free.fr/smiley/pokeball.gif[/ img]
Maar dan zonder die spatie bij ]afbeelding[/url] ] dan
Hier niks aan het handje. Nog een Pidgey gevangen in de woonkamerquote:
Pikachu en Jiglypuff had ik gisteren.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:36 schreef Tofuburger het volgende:
Ik krijg veel pidgeys en zubats hier bij mij thuis..
Ik wil ook een pikachu.. en die ene roze Pokémon, die goed kan zingen.. jigglypuff ofzo
Hoop het niet zegquote:Op maandag 18 juli 2016 21:49 schreef over_hedge het volgende:
voor de echt kenners. Zal deze er ook nog inkomen?
[ afbeelding ]
Alles rozequote:Op maandag 18 juli 2016 21:49 schreef Tofuburger het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit meen je niet.. heb ik eindelijk een cocon in mijn bedje gevangen, doet de app opeens raar..
Lucky you! Ik wil ze ook..quote:Op maandag 18 juli 2016 21:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Pikachu en Jiglypuff had ik gisteren.
Ik werd vanochtend wakker met een Eevee in bed. Daarna heb ik nog twee Eevee's gevangen, een Drowzee, Kakuna, Caterpie, een Gastley en net een dikke Venonat. En een shitload aan Spearows en Pidgeys.
Was wel handig. Oneindig rare candyquote:Op maandag 18 juli 2016 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoop het niet zegWat was dat (achteraf) gezien een slecht idee zeg
Niet vangen hoor, dan gaat je telefoon kapotquote:Op maandag 18 juli 2016 21:49 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:49 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie zelfs in de weerspiegeling van je tablet zie ik nog roze.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:53 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik ben al 25 jaar, maar roze blijft toch echt mijn kleur
Je vibo is ook in beeld.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:49 schreef Tofuburger het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit meen je niet.. heb ik eindelijk een cocon in mijn bedje gevangen, doet de app opeens raar..
Missingoquote:Op maandag 18 juli 2016 21:49 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar hoor.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:53 schreef Tofuburger het volgende:
[..]
Ik ben al 25 jaar, maar roze blijft toch echt mijn kleur
Was in pokemon red en blue op de gameboy(misschien ook andere, geen idee) Een soort glitch die voorkwam als je een bepaalde handelingen uitvoerde achter elkaar in de goed volgorde. En daarmee kon je items oneindig dupliceren. Hoe het precies werkt weet ik ook niet, heeft iets met geheugen te maken geloof ik.quote:
vreemd, ik zag er toch 1 bij die ene fontein op t hofquote:Op maandag 18 juli 2016 21:23 schreef Oberkullie het volgende:
Een vriend van mij in Zwolle heeft ook niks in de buurt.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:23 schreef Oberkullie het volgende:
o, handigquote:Op maandag 18 juli 2016 21:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was in pokemon red en blue op de pokemon (misschien ook andere, geen idee) Een soort glitch die voorkwam als je een bepaalde handelingen uitvoerde achter elkaar in de goed volgorde. En daarmee kon je items oneindig dupliceren. Hoe het precies werkt weet ik ook niet, heeft iets met geheugen te maken geloof ik.
Maakt niet uit. Maar als je in het rondje gooit dan krijg je een Nice als die groot is. Great als die een beetje in het midden in en excellent als die heel klein isquote:Op maandag 18 juli 2016 21:57 schreef Beaudelaire het volgende:
Oh. Moet dat rondje tijdens het vangen zo groot of zo klein mogelijk worden?
Echt?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar als je in het rondje gooit dan krijg je een Nice als die groot is. Great als die een beetje in het midden in en excellent als die heel klein is
Heb je ook excellent?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Maar als je in het rondje gooit dan krijg je een Nice als die groot is. Great als die een beetje in het midden in en excellent als die heel klein is
Goed timen tot hij klein is en dan goed raak gooien heeft wel effectquote:Op maandag 18 juli 2016 21:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Echt?ik sta altijd wel een aantal seconden te timen.
Zuster Joy ook op Fok!quote:Op maandag 18 juli 2016 21:49 schreef Tofuburger het volgende:
[ afbeelding ]
Zat ff op een terras in het centrum, dacht ik kan daar vast wel ergens een lure neerleggen maar niks hoor. Hilversum wel weer superveel voor zover ik kon zien, en overal stonden lures aan.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een vriend van mij in Zwolle heeft ook niks in de buurt.
Fucking Emmen centrum zit helemaal vol.!
ik welquote:Op maandag 18 juli 2016 22:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je ook excellent?Nooit gezien
Het lijkt wel vakantie zo.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:57 schreef Amarantha het volgende:
Schoentjes aan, klaar om zo te lopen. Hele dag op slippers rondgelopen, zere voeten
Dan moet ik maar even aan mijn ballhandling skills werken.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wel![]()
Maar helemaal niet op gelet hoe t rondje toen was, dacht gewoon random
ik let daar echt helemaal niet op, als ik toen extra xp heb gekregen, heb ik daar ook niets van meegekregenquote:Op maandag 18 juli 2016 22:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet ik maar even aan mijn ballhandling skills werken.
(inb4 ballhandling hi hi hi)
twee zelfs.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:10 schreef anti-loper het volgende:
Wie van jullie heeft een gloom?
Niemand?
Dacht ik al
m- maarquote:
Check.quote:Op maandag 18 juli 2016 22:10 schreef anti-loper het volgende:
Wie van jullie heeft een gloom?
Niemand?
Dacht ik al
Volgens mij niet, maar wel een Magmarquote:
mijn 10 km ei is bijna voltooidquote:Op maandag 18 juli 2016 22:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Check.
[..]
Volgens mij niet, maar wel een Magmar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |