SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Fleauris het volgende:
Ik begin toch wel heel erg benieuwd te raken hoe dat script werkt!
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Op de Van Slingelandtstraat te Breda zit een Pinser, Pikachu en Eevee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze toch bezig is, laat 'r ingress installeren, ik heb iemand nodig die Huis van de Heuvel upt voor me.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Op de Van Slingelandtstraat te Breda zit een Pinser, Pikachu en Eevee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het werkt wel mooi.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Fleauris het volgende:
Ditquote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Fleauris het volgende:
Dit ja. Zit ik dan in een gehuchtquote:
lopen danquote:Op maandag 18 juli 2016 20:06 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit ja. Zit ik dan in een gehucht
Hier niet.quote:
Heb ik ook een keer gehad. Kan ik echt goed chagrijnig van wordenquote:Op maandag 18 juli 2016 20:15 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd had net een 10kg egg gehatched en blijft het scherm hangen, weg ei en geen pokemon....
Wil je die schijt pokemon ook zien of moet ik pidgey,ratata,weedle,caterpie,zubat eruit gooien?quote:
Gooi maar eruit als je wilquote:Op maandag 18 juli 2016 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je die schijt pokemon ook zien of moet ik pidgey,ratata,weedle,caterpie,zubat eruit gooien?
Hele tijd als een debiel rondgelopen en dan krijg je zoietsquote:Op maandag 18 juli 2016 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Kan ik echt goed chagrijnig van worden
52.057465,4.335907quote:
Breedtegraad: 51.590023 | Lengtegraad: 4.768083quote:
52.440844, 4.826928quote:
Ah damnquote:Op maandag 18 juli 2016 20:15 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd had net een 10kg egg gehatched en blijft het scherm hangen, weg ei en geen pokemon....
No problem. We hebben geduld.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Servers klappen er de hele tijd uit dus moet even wachten. Sorry
No worriesquote:Op maandag 18 juli 2016 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Servers klappen er de hele tijd uit dus moet even wachten. Sorry
Zo wat een boosheid opeens.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:33 schreef raptorix het volgende:
Maar goed als je in je UI een loser hebt kan dat bijna niet anders![]()
Wat is het verschil met aan iemand vragen of hij/zij weet waar je veel voltorbs kan vangen?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we lui als MrvanTrapZ niet een forum ban geven, komt waarschijnlijk uit Rotterdam, met een hoog Calimero gehalte lopen cheaten, zieliger kan niet.
Kan jij even normaal doen aub?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we lui als MrvanTrapZ niet een forum ban geven, komt waarschijnlijk uit Rotterdam, met een hoog Calimero gehalte lopen cheaten, zieliger kan niet.
Er word hier gebruikt gemaakt van automatische scripts, dat vind ik een heel ander verhaal.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is het verschil met aan iemand vragen of hij/zij weet waar je veel voltorbs kan vangen?
Kerel, ik kom net van m'n werk, frietje gehaald en er staat iets over scripts. Waar gaat het over?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je doet zelf ook verzoekjes om te cheaten, en dat als MOD![]()
![]()
Maar mensen mogen toch zelf weten of ze zoiets willen doen of niet?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er word hier gebruikt gemaakt van automatische scripts, dat vind ik een heel ander verhaal.
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Nee sorry kom niet uit Rotterdam.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Wat snap je niet aan het woord script?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kerel, ik kom net van m'n werk, frietje gehaald en er staat iets over scripts. Waar gaat het over?
En het maakt er ook echt leuker op als mensen cheaten, wel eens counterstrike gespeelt tegen aimbots?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar mensen mogen toch zelf weten of ze zoiets willen doen of niet?
Bij alle spelletjes kun je cheaten. En dan bedenk je zelf of je dat leuk vind of niet
Wat ben jij aardig vandaagquote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord script?
Het is patat. Het gaat om een script waarmee je actueel kan zien welke pokémon er op welke spawnplek te vinden is.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Kerel, ik kom net van m'n werk, frietje gehaald en er staat iets over scripts. Waar gaat het over?
Ik denk dat je het dan een beetje te serieus neemtquote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
En het maakt er ook echt leuker op als mensen cheaten, wel eens counterstrike gespeelt tegen aimbots?
Maar dat is toch ook een beetje de bedoeling van het spel?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Huh, hoe werkt dat dan?
Ik vind t niet erg om gewoon zomaar wat rond te lopen, maar ik word n beetje simpel af en toe van alle 'dichtbij' Pokemon die ik niet kan vinden.
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:32 schreef raptorix het volgende:
Koop een spiegelquote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je komt nogal kleinzerig en kinderachtig over, vandaar.
Ik neem niks serieus.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik denk dat je het dan een beetje te serieus neemt
Gewoon beetje pokemon vangen, beetje ietjes uit broeiden, keertje gym pakken die je na 5 minuten weer kwijt bent en over 2 weken doet iedereen iets anders
Chill
Een script kan vanalles betekenen, ik heb geen idee wat er gaande is. Ik eet even mijn frietje op, als iemand zo vriendelijk zou willen zijn uit te leggen wat voor script dan komt straks alles goed. In de tussentijd wil ik je graag verzoeken even vriendelijk te blijven.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord script?
Zit dat nog een beetje diep?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
wel eens counterstrike gespeelt tegen aimbots?
Jij bent hier de MOD, zoek het lekker zelf uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een script kan vanalles betekenen, ik heb geen idee wat er gaande is. Ik eet even mijn frietje op, als iemand zo vriendelijk zou willen zijn uit te leggen wat voor script dan komt straks alles goed. In de tussentijd wil ik je graag verzoeken even vriendelijk te blijven.
Oh, ok. Dat haalt de lol er wel een beetje vanafquote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is patat. Het gaat om een script waarmee je actueel kan zien welke pokémon er op welke spawnplek te vinden is.
kleinzerig?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je komt nogal kleinzerig en kinderachtig over, vandaar.
Kom van je zolderkamer af, loop een rondje, goed voor je.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zit dat nog een beetje diep?Dit is toch even heel wat anders.
Ga even een half uurtje iets anders doen en probeer het dan nog eens op het forum, je verziekt nu de sfeer een beetje.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent hier de MOD, zoek het lekker zelf uit zou ik zeggen.
Nee verzoekjes doen aan onze "script meister" voegt wat toe, als ik wil heb ik binnen no time een bot geschreven, maar maakt dat een spel leuker?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ga even een half uurtje iets anders doen en probeer het dan nog eens op het forum, je verziekt nu de sfeer een beetje.
ja, dat klopt, ik bedoelde meer dat ik t niet hoef te weten, waar die van mijn locatie zitten, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Het is jammer als je elke keer niet díe Pokemon kan vinden die je zoekt.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook een beetje de bedoeling van het spel?
Uitleg:quote:Op maandag 18 juli 2016 20:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een script kan vanalles betekenen, ik heb geen idee wat er gaande is. Ik eet even mijn frietje op, als iemand zo vriendelijk zou willen zijn uit te leggen wat voor script dan komt straks alles goed. In de tussentijd wil ik je graag verzoeken even vriendelijk te blijven.
Ik zie je om 21:10 weer, het begint wat af te koelen buiten, zal goed voor je zijn.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee verzoekjes doen aan onze "script meister" voegt wat toe, als ik wil heb ik binnen no time een bot geschreven, maar maakt dat een spel leuker?
En het maakt het leuk dat je met behulp van geautomatiseerde scripts wel de lokatie vind?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat klopt, ik bedoelde meer dat ik t niet hoef te weten, waar die van mijn locatie zitten, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Het is jammer als je elke keer niet díe Pokemon kan vinden die je zoekt.
Ach het heeft nog niet geen 7 dagen geduurd voordat men al begint te cheaten, alleen omdat die sukkels te dom zijn om messages niet encrypted te versturen, man man man dat is ook een treurigheid.quote:
Ah op die manier.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat klopt, ik bedoelde meer dat ik t niet hoef te weten, waar die van mijn locatie zitten, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Het is jammer als je elke keer niet díe Pokemon kan vinden die je zoekt.
Ik fiets liever, al loop ik ook regelmatig. Ik zit trouwens gewoon op de bank, in de huiskamer.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kom van je zolderkamer af, loop een rondje, goed voor je.
voor mij niet, gaf ik al aan, maar ik kan me voorstellen dat anderen t wel leuk vinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
En het maakt het leuk dat je met behulp van geautomatiseerde scripts wel de lokatie vind?
raptorix zit gewoon te trollen. Lekker laten gaan.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Allures het volgende:
Ja maar wat is dan nog wel oke? Fietsen ipv lopen? Aan mensen vragen waar wat zit?
Moet iedereen toch voor zichzelf uit maken hoe ze het willen doen
Verre van dat, en het gebruik van een fiets vind ik wel heel wat anders als het gebruik van een script.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
raptorix zit gewoon te trollen. Lekker laten gaan.
Precies, zo vind ik zelf al die mensen die met de auto op pad gaan een beetje jammer. Maar moeten ze ook lekker zelf weten, 10 euro per dag aan benzine oprijden..quote:Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Allures het volgende:
Ja maar wat is dan nog wel oke? Fietsen ipv lopen? Aan mensen vragen waar wat zit?
Moet iedereen toch voor zichzelf uit maken hoe ze het willen doen
Laten we dan wel even afspreken dat in dit subforum niet gecheat word, ik ga geen politie agent uithangen, maar het hoeft natuurlijk ook niet gefaciliteerd te worden.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef Unites het volgende:
Ik zou sommigen graag willen verzoeken om eventjes normaal te gaan doen. We willen het hier graag gezellig houden. Discussie voeren kan, maar doe dat wel beleefd en met argumentatie en ga elkaar niet persoonlijk aanvallen.
Kusjes van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |