SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Fleauris het volgende:
Ik begin toch wel heel erg benieuwd te raken hoe dat script werkt!
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Op de Van Slingelandtstraat te Breda zit een Pinser, Pikachu en Eevee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze toch bezig is, laat 'r ingress installeren, ik heb iemand nodig die Huis van de Heuvel upt voor me.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Zelfscanner het volgende:
Op de Van Slingelandtstraat te Breda zit een Pinser, Pikachu en Eevee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het werkt wel mooi.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Fleauris het volgende:
Ditquote:Op maandag 18 juli 2016 20:02 schreef Fleauris het volgende:
Dit ja. Zit ik dan in een gehuchtquote:
lopen danquote:Op maandag 18 juli 2016 20:06 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dit ja. Zit ik dan in een gehucht
Hier niet.quote:
Heb ik ook een keer gehad. Kan ik echt goed chagrijnig van wordenquote:Op maandag 18 juli 2016 20:15 schreef E-Dubble het volgende:
Gvd had net een 10kg egg gehatched en blijft het scherm hangen, weg ei en geen pokemon....
Wil je die schijt pokemon ook zien of moet ik pidgey,ratata,weedle,caterpie,zubat eruit gooien?quote:
Gooi maar eruit als je wilquote:Op maandag 18 juli 2016 20:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je die schijt pokemon ook zien of moet ik pidgey,ratata,weedle,caterpie,zubat eruit gooien?
Hele tijd als een debiel rondgelopen en dan krijg je zoietsquote:Op maandag 18 juli 2016 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Kan ik echt goed chagrijnig van worden
52.057465,4.335907quote:
Breedtegraad: 51.590023 | Lengtegraad: 4.768083quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |