quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:01 schreef Ringo het volgende:
NWS / Brandweerman Sam blijkt anti-islampropagandist
In mijn OP is de link aangepast, van Volkskrant.nl naar HLN.be.
Verder prima, maar is het beleid van FOK! om ook geen links naar Volkskrant-pagina's meer te plaatsen?
quote:Op maandag 25 juli 2016 18:50 schreef sp3c het volgende:
het gaat niet om de kwaliteit van de volkskrant, daar is verder niets mis mee
ze willen simpelweg niet dat hun artikelen elders online verschijnen, dan sturen ze advocaatjes met de rekening
FOK! heeft dat liever niet dus hebben de volkskrant liever niet als bron
In de OP liever niet nee, zeker als er eventuele een andere voorhanden is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:01 schreef Ringo het volgende:
NWS / Brandweerman Sam blijkt anti-islampropagandist
In mijn OP is de link aangepast, van Volkskrant.nl naar HLN.be.
Verder prima, maar is het beleid van FOK! om ook geen links naar Volkskrant-pagina's meer te plaatsen?
Open hem maar lekker als het zo ver is, nu doe je net of er een aanslag is geweest met veel doden terwijl het nieuws is dat de gay pride mogelijk een doelwit kan zijn. Je kan ook een nieuw topic maken met dat als strekking in plaats van wat je er nu van maaktquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Waarom dit topic gesloten? NWS / Vele doden bij aanslag amsterdam canal parade 2016 - deel 1
Er zijn concrete aanwijzingen dat een aanslag ophanden is tijdens deze parade en dan is er alvast een topicreeks over. Als het zover is baalt iedereen ervan dat dit topic gesloten is en we hier niet mensen hebben kunnen waarschuwen en erover hebben discussieren/voorbereidingen treffen.
okay henkkkkkquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Open hem maar lekker als het zo ver is, nu doe je net of er een aanslag is geweest met veel doden terwijl het nieuws is dat de gay pride mogelijk een doelwit kan zijn. Je kan ook een nieuw topic maken met dat als strekking in plaats van wat je er nu van maakt
#team Frutselquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Nou zo beginnen we in elk geval geen NWS topic...
slechte titel, slechte eigen inbreng, slechte bron
alleen de homo's modden op die dag, dus specularium, damian en sp3cquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:54 schreef timmmmm het volgende:
In ieder geval gaat het helemaal nergens over, maar voor het geval dat zal ik wat popcorn inslaan zodat we er weer een lange dag moddend tegenaan kunnen
6 augsutus toch?
TR gemachtquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
Wat een boel posts voor zo'n idioot van een TS.
specularium is dan al met molotovcocktails onderweg naar de dichtstbijzijnde moskeequote:Op woensdag 27 juli 2016 14:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alleen de homo's modden op die dag, dus specularium, damian en sp3c
Sorry pap, ik hou al opquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
Wat een boel posts voor zo'n idioot van een TS.
Heb ik al een topic over geopend.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Open hem maar lekker als het zo ver is, nu doe je net of er een aanslag is geweest met veel doden terwijl het nieuws is dat de gay pride mogelijk een doelwit kan zijn. Je kan ook een nieuw topic maken met dat als strekking in plaats van wat je er nu van maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |