Geen grappen over Pieter Postquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Wacht maar tot ze erachter komen dat het busje van Postman Pat vol ligt met explosieven en IS vlaggen, dan zijn ze weer blij.
Dat zie ik ook ja:Pquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het lijkt hier echter gewoon om een blanco pagina te gaan
Standaard ophitsende imam dus. Next.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het lijkt hier echter gewoon om een blanco pagina te gaan
Wat een treurnis weerquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Standaard ophitsende imam dus. Next.
quote:Samenwerking stopgezet
Mattel heeft de samenwerking met de betrokken animatiestudio stopgezet en heeft maatregelen getroffen om te voorkomen dat de aflevering ooit nog wordt uitgezonden.
Kennelijk niet. Hier het statement van de producent:quote:
"Depicted", het is hieruit niet op te maken of de brandweerman er ook op gaat staan. In ieder geval vind ik het tamelijk sneu als iemand kennelijk een kinderserie heeft gebruikt om zijn politieke punt te maken.quote:26 JUL, 2016
STATEMENT REGARDING FIREMAN SAM
It has been brought to our attention that in an episode of Fireman Sam (Series 9, Episode 7), an image of the Quran is briefly depicted. The page was intended to show illegible text and we deeply regret this error. We sincerely apologise for any distress or offense it may have caused.
We will no longer be working with the animation studio responsible for this mistake. In addition, we are taking immediate action to remove this episode from circulation and we are reviewing our content production procedures to ensure this never happens again.
Again, we apologise unreservedly to our viewers.
Godver wat zielig.quote:
Ik vind het tamelijk sneu dat iemand zich hier druk om maakt. Is maar net welke invalshoek je hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kennelijk niet. Hier het statement van de producent:
[..]
"Depicted", het is hieruit niet op te maken of de brandweerman er ook op gaat staan. In ieder geval vind ik het tamelijk sneu als iemand kennelijk een kinderserie heeft gebruikt om zijn politieke punt te maken.
http://www.hitentertainment.com/corporate/newsdetail.aspx?nid=162
Dat ook, ik vind het allebei sneu. Maar als je dan toch wil polemiseren, gebruik daar dan geen kinderserie voor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:12 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk sneu dat iemand zich hier druk om maakt. Is maar net welke invalshoek je hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |