Tja, had zijn partij ook maar een conventiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 03:21 schreef Szura het volgende:
Wilders is net een kind in een snoepwinkel!!
Walgelijk is het niet, wel heel ernstig over the top...... denk dat mijn broers me vierkant uitlachen als ik ze vraag een speech te doen, omdat ik zo nodig een baantje moet hebbenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:15 schreef Szura het volgende:
Dat walgelijke familiegedoe altijd in de VS...
Ach het is nog niet zo hypocriet op de manier waarop Clinton dat doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:52 schreef Szura het volgende:
Hahahahahaha Trump die iemand anders beschuldigt van 'dividing by race and color', hahahahahahahahahahahahahah.
Zou best kunnen. Hij reageerde er heel kalm en koel op.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:03 schreef MakkieR het volgende:
Zou die demonstrant in het publiek in scene zijn gezet? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je daar zomaar onaangekondigd in die zaal komen.
Daar heeft toch niemand stemrecht?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tja, had zijn partij ook maar een conventie
Een paar dagen geleden stond er ook een vrouwtje met een "No racism, no hate" spandoek, staan er een paar josties haar met een vlag af te dekken, doek af te pakken, etc. Als je dan beweert zo'n partij van het bij elkaar brengen te zijn, waarom dat dan:').quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:03 schreef MakkieR het volgende:
Zou die demonstrant in het publiek in scene zijn gezet? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je daar zomaar onaangekondigd in die zaal komen.
Tsja da's Turkije ook en Rusland een bananenrepubliek, China is vraagteken maar die vertrouw ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:39 schreef Szura het volgende:
Als je wakker wordt uit een winterslaap van 60 jaar en deze speech ziet, denk je dat de VS een derdewereldland is geworden.
Ik snap niet zo goed waarom hij weer begint over wall en immigratie. Die mensen stemmen wel op hem, maar dit maakt zijn speech zwakker voor indeps.quote:
Eens. Deze xenofobische passages ook weer over golven van massa-immigratie die scholen en ziekenhuizen zullen overspoelenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom hij weer begint over wall en immigratie. Die mensen stemmen wel op hem, maar dit maakt zijn speech zwakker voor indeps.
Mooie scene in Back to the future. Marty McFly is in de jaren 50 en zegt dat in de toekomst Ronald Reagan president zal zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:39 schreef Szura het volgende:
Als je wakker wordt uit een winterslaap van 60 jaar en deze speech ziet, denk je dat de VS een derdewereldland is geworden.
Mooi ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:52 schreef Szura het volgende:
Hahahahahaha Trump die iemand anders beschuldigt van 'dividing by race and color', hahahahahahahahahahahahahah.
Die heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:03 schreef MakkieR het volgende:
Zou die demonstrant in het publiek in scene zijn gezet? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je daar zomaar onaangekondigd in die zaal kan komen.
Een markt koop man op de Albert Cuipquote:
Flinke winst voor Trump inderdaad, misschien wel landslide levels als ik de distortie zo zie tussen normale mensen en de ''politieke waarnemers''.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:26 schreef SupportIceland het volgende:
Zijn hier serieus mensen die denken dat Trump president gaat worden?![]()
Mevrouw van de valse e-mails gaat er met de winst vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |