Vrij lachwekkend als je je beseft dat de Democraten bereid zijn om het minimumloon minimaal te verdubbelen; misschien wel het meest schadelijke wat je deze groep kan aan doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:29 schreef Szura het volgende:
Trump die zich drukmaakt om werkloosheid onder Afros en Latino's hahahahahahahahah
Meeste wat ie zei over crime klopte iig.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:08 schreef OMG het volgende:
Voor de liefhebbers die zich willen ergeren, hier een ge-fact checkt transcript van vanavond;
http://www.npr.org/2016/0(...)ion-speech-annotated
even het meeste doorgelezen en in de meeste stukjes lees ik dat hij gelijk heeft of in grote lijnen gelijk heeft. Paar zijn echt false. Stuk minder dan op zijn rallies iig.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:08 schreef OMG het volgende:
Voor de liefhebbers die zich willen ergeren, hier een ge-fact checkt transcript van vanavond;
http://www.npr.org/2016/0(...)ion-speech-annotated
Ze komt uit Nigaracua, Republikein en politiek analiste. Ze keek net nog enger. Ze was woest en wilde niet stoppen met praten. Ze maakte Trump en zijn speech tot de grond toe af. Mooie tv.quote:
Ik heb toch liever een vrouw die nog wel wat luistert. die carriéremutsen gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 06:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze komt uit Nigaracua, Republikein en politiek analiste. Ze keek net nog enger. Ze was woest en wilde niet stoppen met praten. Ze maakte Trump en zijn speech tot de grond toe af. Mooie tv.
lolquote:
Mijn God wat laat Cenk zich gaan, beschamend.quote:
Leuke peiling onder mensen die via de TV hebben gekeken naar een Republikeins partijfeestje.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:01 schreef Nintex het volgende:
Pieter Thiel een staande ovatie en een donder speech van Trump die het geweldig doet bij de eerste peilingen. Dit is een nachtmerrie voor de democrats. Simpelweg roepen: "Hillary is beter dan Trump" gaat niet werken. Verwacht dat die aanvallen nog heftiger worden.
[ afbeelding ]
Mwah, het is net hoe je er naar kijkt. Het feit is en blijft dat de instroom van immigranten de banen en lonen voor de lagere sociale klasse onder druk heeft gezet. Wat me tegenvalt, is dat hij niet ook vol in de aanval gaat op H1B visa's en dergelijke. Dat is voor de iets hogere klasse een zeer gevoelig punt aan het worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 05:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Eens. Deze xenofobische passages ook weer over golven van massa-immigratie die scholen en ziekenhuizen zullen overspoelen.
Het is maar zeer de vraag of dat het geval is. Zaken als technologische vooruitgang en internationale concurrentie lijken een veel grotere rol te spelen. Het Luddisme kent echter geen heropleving aangezien technologie minder gehaat is dan andere bevolkingsgroepen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 10:25 schreef drexciya het volgende:
[..]
Mwah, het is net hoe je er naar kijkt. Het feit is en blijft dat de instroom van immigranten de banen en lonen voor de lagere sociale klasse onder druk heeft gezet. Wat me tegenvalt, is dat hij niet ook vol in de aanval gaat op H1B visa's en dergelijke. Dat is voor de iets hogere klasse een zeer gevoelig punt aan het worden.
Trump gaat gewoon standaard Republikeins 'neoliberaal beleid' voeren hoor, maak je geen illusies.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:01 schreef Nintex het volgende:
Wat Trump (en soortgelijke politici) heel goed hebben gezien is dat een regering meer moet doen dan de aandelen markten laten stijgen en zich blind staren op de economie en dat er grote vraagtekens te plaatsen zijn bij het huidige neo-liberale beleid.
Clinton zal een goed antwoord moeten vinden op: "als je de grens dicht doet ben je een racist!", want dat werkt niet meer anno 2016. Mensen zijn niet blind, die zien de criminaliteit, die zien de vluchtelingen problemen. En zolang ze niet uitleggen wat de voordelen zijn van de migratie gaat vroeg of laat iemand als Trump of Wilders er met de winst vandoor.
Hetzelfde met de infrastructuur, een Amerikaan kan zich terecht afvragen waarom de VS een brug in Aghanistan bouwt, maar niet in eigen land de boel opknapt.
In zijn speech kwamen toch hele andere onderwerpen naar voren. Daarbij is hij de eerste republikein die staande ovaties krijgt voor zijn pro-LGTB uitspraken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump gaat gewoon standaard Republikeins 'neoliberaal beleid' voeren hoor, maak je geen illusies.
Criminaliteit was in de eerste vijf jaar onder Obama toch juist fors gedaald? Ik neem aan dat dat ook de reden was dat Trump zo creatief goochelde met zijn cijfers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:01 schreef Nintex het volgende:
Mensen zijn niet blind, die zien de criminaliteit
Wat hebben LGTB uitspraken in vredesnaam met neoliberalisme van doen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:05 schreef Nintex het volgende:
[..]
In zijn speech kwamen toch hele andere onderwerpen naar voren. Daarbij is hij de eerste republikein die staande ovaties krijgt voor zijn pro-LGTB uitspraken.
Gaat Trump zelf überhaupt beleid voeren? Ik begreep uit dat verzoek aan Kasich dat Trump zijn handen vol heeft aan "making America great again" zodat de minder belangrijke zaken als het voeren van een binnenlands en buitenlands beleid op het bord van de VP komen te liggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 11:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump gaat gewoon standaard Republikeins 'neoliberaal beleid' voeren hoor, maak je geen illusies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |