Als Hillary het niet heel erg verpest (de mensen om haar heen hebben blijkbaar goed op haar ingepraat gezien de toegevingen die ze deed aan Sanders) en er gebeurt niets bijzonders dan zou Hillary het moeten winnen. Ze heeft geluk dat de Republikeinen zo'n zwakke kandidaat afvaardigen, een goede Republikeinse kandidaat zou het wel winnen van haar gezien haar lage likeability ratings. Al denk ik wel dat het aandeel boze witte mannen zoals ze hier worden genoemd groter is dan dat wordt gedacht.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
De kans is aanwezig natuurlijk. Mensen hebben ook voor een Brexit gestemd..
Al zie ik het niet gebeuren, alle minderheden zijn voor Hillary en de female vote ook, en de hoogopgeleiden..
Ja, ik vind het ook wel begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:37 schreef L3gend het volgende:
Wat een baas die Cruz![]()
Ook begrijpelijk gezien hoe Trump achter Cruz familie aan ging gedurende campagne
Ik weet niet, hij gokt erop dat Trump de verkiezingen gaat verliezen.Mocht Trump gaan verliezen, dan kan hij kan zijn gelijk halen het daarna gebruiken in zijn campagne in 2020 en bijvoorbeeld Paul Ryan verwijten dat hij Trump wel heeft gesteund.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook wel begrijpelijk.
Beter had hij gewoon niet gekomen overigens... Dit kan hem wel eens pijn doen mocht hij 2020 weer willen.
Binnen de partij kan het werken, maar of de gewone stemmers het ook zo zien. Wellicht zien ze hem als degene die indirect steun gaf aan Clinton die voor (in hun ogen) 4 zeer ellendige jaren zorgde.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:39 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik weet niet, hij gokt erop dat Trump de verkiezingen gaat verliezen.Mocht Trump gaan verliezen, dan kan hij kan zijn gelijk halen het daarna gebruiken in zijn campagne in 2020 en bijvoorbeeld Paul Ryan verwijten dat hij Trump wel heeft gesteund.
Die man had al geweldige carriére achter de rug voordat hij bij de VVD kwam.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 03:21 schreef Szura het volgende:
Wilders is net een kind in een snoepwinkel!!
Beste speech van de conventie tot nu toe.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:15 schreef Szura het volgende:
Dat walgelijke familiegedoe altijd in de VS...
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beste speech van de conventie tot nu toe.
Inderdaad. Zij is ook geen republikein, eerder een liberaal vermoed ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:18 schreef Szura het volgende:
[..]Zegt ook al genoeg over de rest van dit xenofobe circus.
Of toen ze zei dat hij altijd voor iedereen zou vechtenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 04:19 schreef OMG het volgende:
Het zou inderdaad leuker zijn geweest als Ivanka hem een smeerpijp had genoemd die haar wel zou willen geven.
M'n bier schoot trouwens wel bijna door m'n neus toen ze hem "colorblind" en "gender-neutral" noemde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |