hee sasquote:
quote:
poezelige voetjesquote:
Laat me raden, nachtvogels?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:21 schreef sacha het volgende:
er zijn vogels die 's nachts niet stil zijn
Waarvoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bereid het hier voor .. Zo snel gaan we niet meer hier
Toeristenquote:
Bij mij zijn het gewoon meeuwen en duiven.. Maar vaak de meeuwen die heel vroeg beginnen met ruzie maken en dan word ik echt wakker van die kutbeestenquote:
Ik word gek van geile duiven, tering beestenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij zijn het gewoon meeuwen en duiven.. Maar vaak de meeuwen die heel vroeg beginnen met ruzie maken en dan word ik echt wakker van die kutbeesten
Die ene duif ben ik kwijt gelukkig... Toch ff dubbelcheckt en er zat geenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word gek van geile duiven, tering beesten
Leuk als je het weet. Ik was redelijk in paniek toen er ooit een egel zat in de vuilniszak. Klonk als een zwerverquote:
Ik kom er niet zo vaak ONZ is wat het is,quote:Op maandag 18 juli 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das a; een tijdje trug Ja ToT paint graag, zo ook Pokemons
Tis omdat ie links achter laat ander mis ik het ook meestal..quote:Op maandag 18 juli 2016 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak ONZ is wat het is,
Ik doe soms mee met die onderschriften, Jammer dat het net zo'n zooi met onzin is.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis omdat ie links achter laat ander mis ik het ook meestal..
Ik ken dat, dan is het weer weg.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
Na een tijdje verdwijnen ze in de achtergrond van mn AT of ik verwijder het..
Ja zoiets, maar ONZ had wel wat. Maar het is bagger nu.quote:
Oei leukquote:
Oh echt dat komt wel dichtbijquote:Op maandag 18 juli 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet zou er ook weer draaien, alleen niet bekend wanneer ..
Oh was je er danquote:
Ik ga denk eens gek doenquote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet zn artiestennaam niet, maar wel zn changre
Dat is wel te fietsenquote:
Nou ik moet ook maar eens naar buitenquote:
Ga je ook?quote:
Ik ben daar eerder geweest. Kerkje en los lopende paardenquote:Op maandag 18 juli 2016 02:23 schreef chufi het volgende:
Alleen moet je wel weten waar je moet zijn... 10 jaar terug lag het nog wat afgelegen in een wat open ruimte.. Maar nu is het compleet ingebouwd tussengrote ronde containers...
Oh okquote:Op maandag 18 juli 2016 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar Sassafras? Nog niet over na gedacht
Sassafras is niet Sas.. Maar als Piet nu even aangeeft wanneer ie daar optreedt ga ik daar heenquote:
Ja dat had ik wel begrepen hoor, lijkt me wel leukquote:Op maandag 18 juli 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Sassafras is niet Sas.. Maar als Piet nu even aangeeft wanneer ie daar optreedt ga ik daar heen
Sassafras bedoel je? Housequote:Op maandag 18 juli 2016 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel begrepen hoor, lijkt me wel leuk
Ja of mis ik ietsquote:
Ik ben lostquote:
Never mindquote:
Het duurt nog evenquote:
Ik zag hem net.quote:
Joehoe Nou dat geloof ik nietquote:Op maandag 18 juli 2016 03:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem net.
Ha ha ha ha
Goeiemorgen
quote:
Beetje. Maar je staat niet voor niets om half vier op. Zou om half negen bloed laten prikken, wordt nu half elf. Slaapdronken net een plakje snijworst op. Je moet nuchter zijn. Neef rijdt me. Is maar 300 meter maar durf zelfs dat stukje niet te lopen, bang dat ik in elkaar stort. Zo staan de zaken.quote:
UTO / [UTO SC #1965] Shit hits the fann (Billie is er)quote:
ik zie een heleboel, welke bedoel je precies?quote:Op maandag 18 juli 2016 03:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem net.
Ha ha ha ha
Goeiemorgen
de nieuwe avan voor Sachaquote:Op maandag 18 juli 2016 07:55 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zie een heleboel, welke bedoel je precies?
ok, ik kon al geen pokemontong80 paint vinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:01 schreef FANN het volgende:
[..]
de nieuwe avan voor Sacha![]()
[ afbeelding ]
Tong doet niet eens aan Pokemon staat in dat column topicquote:Op maandag 18 juli 2016 08:04 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, ik kon al geen pokemontong80 paint vinden.
ik kom dan alleen in de op, niet op een bepaalde post.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Tong doet niet eens aan Pokemon staat in dat column topic![]()
ik zat hiero![]()
ONZ / [PAINT] tong80 #4
ik heb wat gemist, wat is er gebeurd tong?quote:Op maandag 18 juli 2016 04:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Beetje. Maar je staat niet voor niets om half vier op. Zou om half negen bloed laten prikken, wordt nu half elf. Slaapdronken net een plakje snijworst op. Je moet nuchter zijn. Neef rijdt me. Is maar 300 meter maar durf zelfs dat stukje niet te lopen, bang dat ik in elkaar stort. Zo staan de zaken.
ja, dan kan je even zelf rondkijkenquote:Op maandag 18 juli 2016 08:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ik kom dan alleen in de op, niet op een bepaalde post.
dat deed ik dus ook.quote:
4 delen!quote:Op maandag 18 juli 2016 08:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ik heb wat gemist, wat is er gebeurd tong?
4 delen al, dus het is al even aan de gang.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:18 schreef FANN het volgende:
[..]
4 delen!
KLB / Ik ben het zat deeltje 4 (met excuses)
dan ben je wel een beetje op de hoogte
quote:Op maandag 18 juli 2016 08:27 schreef drakin het volgende:
[..]
4 delen al, dus het is al even aan de gang.
het staat ook in klb, daar kom ik vrijwel nooit.quote:
Tong dropt af en toe een linke hieroquote:Op maandag 18 juli 2016 08:49 schreef drakin het volgende:
[..]
het staat ook in klb, daar kom ik vrijwel nooit.
ik heb maar een vinkje aangezet. Ik mis wel vaker iets, of vergeet dingen te snel.quote:
de volgknop is daar wel handig voorquote:Op maandag 18 juli 2016 08:55 schreef drakin het volgende:
[..]
ik heb maar een vinkje aangezet. Ik mis wel vaker iets, of vergeet dingen te snel.
mobiel is dat dus een vinkjequote:Op maandag 18 juli 2016 08:56 schreef FANN het volgende:
[..]
de volgknop is daar wel handig voorzo volg ik ook hier en daar een topic
ah... ja ik zit NOOIT mobiel, ik kan dat nietquote:
Oh maar dat topic volg ik al heel lang hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 08:58 schreef drakin het volgende:
Je hebt het funda topic ook al gevonden Fann?
laatst stond er nog een heus kasteeltje.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh maar dat topic volg ik al heel lang hoorgewoon af en toe kijken, zo vaak post ik er niet...
maar al die interieurs vind ik wel leuk
Tja..quote:Op maandag 18 juli 2016 09:05 schreef drakin het volgende:
[..]
laatst stond er nog een heus kasteeltje.
Daar zou ik wel raad mee hebeen
Aan het kwakkelen. Als je naar KLB gaat is er een topic. Wordt er meer duidelijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ik heb wat gemist, wat is er gebeurd tong?
PC aan, ontbijt op, zo nog maar een koffie.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja..![]()
Ik ben blij met mijn huisje hoor, maar als ik zie wat daar af en toe langskomt denk ik ook wel eens///
oh...........vooral de ruimte enzo
is sowieso beter dat er iemand met je mee is gegaan als je bang bent onderweg in te storten al is het 300 meter, maar niet ingestord dus.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:34 schreef tong80 het volgende:
Link is dus al gepost.
Ik ga zo even legge. Misschien dat ik een uurtje of 2 kan bijslapen.
Bloed is geprikt, morgen naar de huisarts.
Hij rijdt met de auto. Laters.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:56 schreef drakin het volgende:
[..]
is sowieso beter dat er iemand met je mee is gegaan als je bang bent onderweg in te storten al is het 300 meter, maar niet ingestord dus.
slaapzequote:
waar las ik excact dezelfde zin gister ook alweer?quote:
Dom is het nieuwe slim.quote:Op maandag 18 juli 2016 10:26 schreef drakin het volgende:
[..]
waar las ik excact dezelfde zin gister ook alweer?
wees slim, doe domquote:
Jij snapt het tenminste.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste.
Of je houdt je van de slimme, dat zou natuurlijk ook kunnen.
Das niet slim hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste.
Of je houdt je van de slimme, dat zou natuurlijk ook kunnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 18 juli 2016 10:40 schreef drakin het volgende:
It is net sa slim heeft dan wel weer een hele andere betekenis.
Net...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las zoiets gisteren van een uiterst agressief, ongenuanceerd, niet al te slim takkenwijf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boks-sportenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik dacht dat je die al hadquote:Op maandag 18 juli 2016 17:00 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht, nog even wachten 11-11
De grote wel nog ergens(in de berging), maar het kan ook zijn dat ik die ooit aan mijn neefje heb gegeven. Maar ik had ook nog een atari met berg spellen. Die heb ik helaas weggegevenquote:
en? niks geworden?quote:Op maandag 18 juli 2016 09:55 schreef drakin het volgende:
[..]
PC aan, ontbijt op, zo nog maar een koffie.
Ja ik ben ook wel blij, maar een heus kasteeltje![]()
Ik heb ooit gessoliciteerd om bewoner te worden van het roze kasteel in het failliete land van ooit, was zo ernaartoe gegaan, kind onder de arm, koffer mee en kasteeltje betrekken
Maak er stukje over voor dat schrijfsel topic.quote:Op maandag 18 juli 2016 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las zoiets gisteren van een uiterst agressief, ongenuanceerd, niet al te slim takkenwijf.
Wat is een stukje ?quote:Op maandag 18 juli 2016 18:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maak er stukje over voor dat schrijfsel topic.
Kan van alles zijn, tekst, gebrabbel, etc......quote:
Tekst of gebrabbel. Ok. Zal er mijn hoofd over buigen.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, tekst, gebrabbel, etc......
De samenvattingen van Kingstown weleens gelezen? Staan nog ergers in archief.quote:Op maandag 18 juli 2016 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tekst of gebrabbel. Ok. Zal er mijn hoofd over buigen.
Nee, ik schreef soliciteren foutquote:Op maandag 18 juli 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en? niks geworden?
Mijn zus en zwager gaan in een woongroep wonen, lijkt me ook wel wat![]()
Dus geen commune heh? Da's weer iets anders
400gquote:
Dat zijn beste ijsjes voor in dit weer.quote:
Uit blikquote:
Vergeet het zakje niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
blik open, inhoud de pan in en bijna klaar
Herman gedraag je eensquote:Op maandag 18 juli 2016 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las zoiets gisteren van een uiterst agressief, ongenuanceerd, niet al te slim takkenwijf.
nee! gatver nee!quote:Op maandag 18 juli 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
blik open, inhoud de pan in en bijna klaar
Spam is ook nog steeds wel lekkerquote:
Ja blikken voer is wel mijn jeugdquote:
Ik kan me dat niet herinneren. We zaten in Egmond dus piepers werden gekocht.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn moeder nam zelfs aardappels mee.
We gingen dwars door Europa met de vouwcaravan en maakte niet uit waar, mijn moeder wist elke dag dezelfde zooi als thuis op tafel te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet herinneren. We zaten in Egmond dus piepers werden gekocht.
Je kon niks bewaren zonder koelkast, later hadden we er één op gas.
Kijk je ook "We zijn er bijna" Heerlijk om te zien, zit je in Portugal en ga je gehaktballen etenquote:Op maandag 18 juli 2016 19:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We gingen dwars door Europa met de vouwcaravan en maakte niet uit waar, mijn moeder wist elke dag dezelfde zooi als thuis op tafel te zetten.
Ik kijk vooral de stukken wanneer ze caravan op de plek moeten zetten.quote:Op maandag 18 juli 2016 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk je ook "We zijn er bijna" Heerlijk om te zien, zit je in Portugal en ga je gehaktballen eten
Hopen dat ze een boompje rakenquote:Op maandag 18 juli 2016 19:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kijk vooral de stukken wanneer ze caravan op de plek moeten zetten.
Nu een vrieskist met die 17 jarige erinquote:Op maandag 18 juli 2016 19:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Mijn 17 jarige heeft me mijn arm omgedraaid tot ik toegaf: weer dezelfde camping als toen hij 7-8-9 was. Met tenten, campinggazkookstelletje en zonder koelkast.
IPV je kinderenquote:
Dat zegt mij weer niets, maar ik vermoed dat daar een jongerencamping is en wild gefeest werd op basis van goedkoop basisvoedselquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zegt mij weer niets, maar ik vermoed dat daar een jongerencamping is en wild gefeest werd op basis van goedkoop basisvoedsel
Deze is nog mildquote:
Billyquote:Op maandag 18 juli 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en? niks geworden?
Mijn zus en zwager gaan in een woongroep wonen, lijkt me ook wel wat![]()
Dus geen commune heh? Da's weer iets anders
Morgen ga ik mijn zwembad maar weer opbouwenquote:
Laat het gaan Fann.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja tuurlijk... dat hoor ik al járen![]()
ik denk dat jullie een beetje blind zijn ofzo....
Ach krijg van alles naar mijn hoofd op dit forum, het zal me aan de reet roesten.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik laat me gewoon steeds voor van alles en nog wat uitmaken, wat maakt het uit....
Boekenkast?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er staat Billy met zwaaismilie, niet echt iets om je druk over te maken lijkt me.
Kijk dat is precies wat ik bedoelquote:Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er staat Billy met zwaaismilie, niet echt iets om je druk over te maken lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
o jah... maar doe het dan open en niet zo vuil gemeen sneaky...quote:Op maandag 18 juli 2016 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach krijg van alles naar mijn hoofd op dit forum, het zal me aan de reet roesten.
Ga niets alles volgen, ben ik te lui voor.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk dat is precies wat ik bedoeljullie hebben het niet door...
gisteren zat ze nog proberen me uit de tent te lokken, lukte niet, dus gaat ze me simpel noemen en danín UTO een topic openen met when shit hits the Fann
Fann dus heh..
niet Fan
Ja en dan Billy erachter, ik weet niet eens wie dat is![]()
maar dát hebben jullie dus niet door en zo gaat het over het hele forum heen, open je een
topic in POS gaat ze het verstieren.
Maar goed la mar zitten![]()
Zó simpel ben ik in elk geval niet dat IK het door heb, laten we het daar maar op houden dan
Het is maar net waar je jezelf druk over maakt.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... maar doe het dan open en niet zo vuil gemeen sneaky...
denk je?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga niets alles volgen, ben ik te lui voor.
Je wordt dus gestalkt denk je?
Het ging niet eens om haarquote:Op maandag 18 juli 2016 20:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik maak me er niet druk om, maar ik wilde het wél even zeggen omdat je zei dat ik het zelfquote:Op maandag 18 juli 2016 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is maar net waar je jezelf druk over maakt.
Rot toch op johquote:Op maandag 18 juli 2016 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, maar ik wilde het wél even zeggen omdat je zei dat ik het zelf
uitlokte.... en dán zie je het toch niet helemaal helder
Neeeeeeeee, dat hebben ze ook niet door hoor, maak jij je maar niet druk...quote:
Ik ben ervoor om alles op tafel te gooien maar denk je nu echt dat dit verder gaat dan wat pesten en je laten happen op internetforum?quote:Op maandag 18 juli 2016 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
denk je?![]()
ik weet het wel zeker
alles waar zij mij van probeert te beschuldigen doet ze juist zelf![]()
dat is het vuile sneaky ervan
ik kots op d'r mag je best weten
begin je weer met je optieven en oprotten?quote:
Fann van Billy misschien, je trekt het wel in het belachelijke. Oh ik heb ja gestemd voor Billyquote:Op maandag 18 juli 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, dat hebben ze ook niet door hoor, maak jij je maar niet druk...
een Fan is ineens een Fann bij jou maar dat was puur toeval natuurlijk je had gewoon een n teveel
getypt toch?
een Fan is geen Fann dan kan je niet eens spellen ook..quote:Op maandag 18 juli 2016 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann van Billy misschien, je trekt het wel in het belachelijke. Oh ik heb ja gestemd voor Billy
Een Fan maakt een boel luchtquote:Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
een Fan is geen Fann dan kan je niet eens spellen ook..
Maar gooi het maar weer op een foutje of toeval of dat ik het verkeerd zie, ben je érg goed in
Dat bedoel ikquote:Op maandag 18 juli 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
Ik heb trouwens geen fucking idee wie Billy is
Dat je voor lul staatquote:
en jij weet niet wat een Fann is?quote:
Ik heb wat op mijn lipquote:Op maandag 18 juli 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij weet niet wat een Fann is?
of Fan
je ziet geen verschil, was weer puur toeval na je gescheld van gisteravond?
tuurlijk Sourcy, tis goed met je....
Ja zet je paard in de gang en ga een biertje drinken, ze heeft het nu al 100 keer gevraagd, dusquote:Op maandag 18 juli 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft vermakelijk jullie 2 in bitchfight.
Ga je me ook weer in UTO stalken. Ik zal er rekening mee houdenquote:
Zie je dat bedoel ikquote:Op maandag 18 juli 2016 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je me ook weer in UTO stalken. Ik zal er rekening mee houden
Dat deed je toch zelf? En nogmaals je bent geen Billyquote:
en Fan schrijf je met één n als je Ventilator bedoeldquote:Op maandag 18 juli 2016 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deed je toch zelf? En nogmaals je bent geen Billy
Fann als fann van Billy niet, hou eens opquote:Op maandag 18 juli 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
en Fan schrijf je met één n als je Ventilator bedoeld
Ik lach me ook een breuk eikquote:Op maandag 18 juli 2016 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ow ik vind dit niet grappig hoor, maar ik snap dat jullie het erg vermakelijk vinden
Ik dacht dat jij ook ineens kwam opduiken in de KSC?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann als fann van Billy niet, hou eens opEn je zat in mijn SC boehoehoe
Hou eens op met onzin, verzin een leuk onderschriftquote:Op maandag 18 juli 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook ineens kwam opduiken in de KSC?
of was jij dat niet?
2x zelfs![]()
Mag hoor.... je bent van harte welkom
geef je het op?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou eens op met onzin, verzin een leuk onderschrift
Ja ik geef het opquote:Op maandag 18 juli 2016 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
geef je het op?
je kan er ook niet onderuit dat jij eerst in de KSC kwam heh?
dan loop je vast....
Nee ik heb geen zin in die onderschriften nu
Welkequote:Op maandag 18 juli 2016 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee je hebt de discussie verloren... dat is iets anders...
quote:
Rust zacht alvast voor straksquote:Op maandag 18 juli 2016 21:18 schreef FANN het volgende:
Maar goed, hoe lang is het geleden dat ik dat kloteschilderijtje voor je gmaakt heb?
5 jaar?
hoe lang ben je nog van plan door te gaan?
nog 5 jaar?
kan ik vast aftellen....
nou ik kwam hier ook al bijna niet meer hoor...quote:Op maandag 18 juli 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...de reden dat ik hier niet meer kom?
nee skat, ben op vakaaaaaaaansie!quote:Op maandag 18 juli 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
...de reden dat ik hier niet meer kom?
maar het is allemaal mijn schuldquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Fann gaat posten ben ik er ook weer dat snap je wel
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:36 schreef FANN het volgende:
Gelukkig hebben 40 plussers een kort geheugen...
[..]
maar het is allemaal mijn schuld![]()
Ik vind het wel mooi geweest
Oh ja daar moet ik ook nog even zijnquote:
Ik herken het. Ik heb dit soort parasieten ook. TR dan zeggen ze dan, maar het is de opeenstapeling. En als je er iets tegen inbrengt ben jij de gebeten hond. Erg frustrertend.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Kijk dat is precies wat ik bedoeljullie hebben het niet door...
gisteren zat ze nog proberen me uit de tent te lokken, lukte niet, dus gaat ze me simpel noemen en danín UTO een topic openen met when shit hits the Fann
Fann dus heh..
niet Fan
Ja en dan Billy erachter, ik weet niet eens wie dat is![]()
maar dát hebben jullie dus niet door en zo gaat het over het hele forum heen, open je een
topic in POS gaat ze het verstieren.
Maar goed la mar zitten![]()
Zó simpel ben ik in elk geval niet dat IK het door heb, laten we het daar maar op houden dan
Ga daten of eten whatever, deze bs is hooi op de vork van Fan, die zal wel in je dm hebben gezeten. Optiefenquote:Op maandag 18 juli 2016 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik herken het. Ik heb dit soort parasieten ook. TR dan zeggen ze dan, maar het is de opeenstapeling. En als je er iets tegen inbrengt ben jij de gebeten hond. Erg frustrertend.
Wat ben jij triest zeg. En mag ik je verzoeken me geen Herman meer te noemen. Ik noem jou toch ook niet kuthoer ?quote:
IK HEB DUS NIEMAND EEN DM GESTUURD HEH?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga daten of eten whatever, deze bs is hooi op de vork van Fan, die zal wel in je dm hebben gezeten. Optiefen
Ik ben niet lief, dat maakt niet uitquote:Op maandag 18 juli 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
jongens & meisjes, mijn praktijk is al overvol, zoek een zak met zout en neem een korreltje, leg wat je leest onmiddellijk naast je neer, vat wat je leest niet allemaal persoonlijk op, spiegel je eigen frustraties niet in andermans reply, spiegel je reply niet aan andermans frustraties, geniet van dit forum, heb jezelf en iedereen lief
Kan jij niet eens simpelweg je grote tyfusbek dichthouden?quote:Op maandag 18 juli 2016 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga daten of eten whatever, deze bs is hooi op de vork van Fan, die zal wel in je dm hebben gezeten. Optiefen
Ahhquote:Op maandag 18 juli 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan jij niet eens simpelweg je grote tyfusbek dichthouden?
En doe maar een note hiervoor, Sas...
houdquote:Op maandag 18 juli 2016 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann als fann van Billy niet, hou eens opEn je zat in mijn SC boehoehoe
Man man manquote:
Ik snap dus eçht niet dat jij dat normaal vindt dat iemand dat zomaar kan roepen en er dan nogquote:
Ok ik ben weg hier. Enjoy.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
YOUHOEquote:
En ik wacht op 11-11quote:
Ik ookquote:
Mag dat wel van die posts waar je langer over moet nadenken.quote:
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 18 juli 2016 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mag dat wel van die post waar je langer over moet nadenken.
ik vind niets normaal of abnormaal, het enige wat ik vraag is mij te attenderen door middel van een TR, als iets volgens jou niet door de beugel kan, persoonlijke fitties kan ik niets mee, ik kies geen partij, ik lach niet, maak gebruik van je rechten als user dan maak ik gebruik van mijn rechten als modquote:Op maandag 18 juli 2016 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap dus eçht niet dat jij dat normaal vindt dat iemand dat zomaar kan roepen en er dan nog
om gaan lachen ook, ik snap het niet....
Hoi Sacha is het beetje gezellig achter de schermen?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind niets normaal of abnormaal, het enige wat ik vraag is mij te attenderen door middel van een TR, als iets volgens jou niet door de beugel kan, persoonlijke fitties kan ik niets mee, ik kies geen partij, ik lach niet, maak gebruik van je rechten als user dan maak ik gebruik van mijn rechten als mod
Zouden ze willen zo'n DJ op de camping.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks maaak je de camping nog wakker daar
Ik heb ook account op Boktquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:52 schreef sacha het volgende:
én nogmaals, persoonlijke fitties kan ik niets mee, fucking hormonen, ego en ongesteldheid kwesties lazeren jullie maar op bokt.nl voor verdere problems wat betreft gekrenkte zieltjes en ego's is viva een goed alternatief en als jullie écht niet van plan zijn de wijsheid in pacht te verkrijgen zou ik zeggen; get a life!
met de allervriendelijkste groet,
altijd weer terug naar het honkquote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat vervelen om alleen met ponymutsen te lullen.
jeuh! het lijkt Fok! wel!quote:Op dinsdag 19 juli 2016 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel lachen hoor dat Bokt forum, met heleboel naar de paardenmarkten toen er Fries gestolen was.
1 probleem, die lijken allemaal op elkaar.
Er was ook keer meeting tussen Tweakers nerds en Bokt paardenmutsen, groot succes is dat geworden.quote:
das bijna een middeleeuwse constateringquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij lult ook werkelijk waar overal met mee.
In bepaalde landen is het weer realiteit dat je beter kan meelullen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:07 schreef sacha het volgende:
[..]
das bijna een middeleeuwse constatering
ja, wat is het nou?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:10 schreef chufi het volgende:
Dan ga ik ook wel weg.. Moet tenslotte weer vroeg op
dat waaide maar één kant opquote:Op dinsdag 19 juli 2016 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die heeft wel ooit zoiets gemaakt.
Waarom ga je altijd op de persoon spelen terwijl je veel beter kunt?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 04:49 schreef tong80 het volgende:
One way wind, sailing home.
Goeiemorgen. Wilde wegblijven. Maar dat gun ik die bitch niet. Ga liever tegen haar in.
Uurtje in bed gelegen. Kan niet slapen. Kijk straks wel weer een keer.
Ga je gang ik haak af.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 07:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van achter neuken op berevel voor de TV met laptop op de rug.
Laatste pakket klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:50 schreef chufi het volgende:
Mijn laatste pakket voor het moment is al een uurtje binnen
Gaat het verder wel goed met die Griekse luie donder van je?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je het nu gewoon over je eigen vrouw?
Da's best treurig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |