hee sasquote:
quote:
poezelige voetjesquote:
Laat me raden, nachtvogels?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:21 schreef sacha het volgende:
er zijn vogels die 's nachts niet stil zijn
Waarvoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bereid het hier voor .. Zo snel gaan we niet meer hier
Toeristenquote:
Bij mij zijn het gewoon meeuwen en duiven.. Maar vaak de meeuwen die heel vroeg beginnen met ruzie maken en dan word ik echt wakker van die kutbeestenquote:
Ik word gek van geile duiven, tering beestenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij zijn het gewoon meeuwen en duiven.. Maar vaak de meeuwen die heel vroeg beginnen met ruzie maken en dan word ik echt wakker van die kutbeesten
Die ene duif ben ik kwijt gelukkig... Toch ff dubbelcheckt en er zat geenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word gek van geile duiven, tering beesten
Leuk als je het weet. Ik was redelijk in paniek toen er ooit een egel zat in de vuilniszak. Klonk als een zwerverquote:
Ik kom er niet zo vaak ONZ is wat het is,quote:Op maandag 18 juli 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das a; een tijdje trug Ja ToT paint graag, zo ook Pokemons
Tis omdat ie links achter laat ander mis ik het ook meestal..quote:Op maandag 18 juli 2016 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak ONZ is wat het is,
Ik doe soms mee met die onderschriften, Jammer dat het net zo'n zooi met onzin is.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis omdat ie links achter laat ander mis ik het ook meestal..
Ik ken dat, dan is het weer weg.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
Na een tijdje verdwijnen ze in de achtergrond van mn AT of ik verwijder het..
Ja zoiets, maar ONZ had wel wat. Maar het is bagger nu.quote:
Oei leukquote:
Oh echt dat komt wel dichtbijquote:Op maandag 18 juli 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet zou er ook weer draaien, alleen niet bekend wanneer ..
Oh was je er danquote:
Ik ga denk eens gek doenquote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet zn artiestennaam niet, maar wel zn changre
Dat is wel te fietsenquote:
Nou ik moet ook maar eens naar buitenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |