hee sasquote:
quote:
poezelige voetjesquote:
Laat me raden, nachtvogels?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:21 schreef sacha het volgende:
er zijn vogels die 's nachts niet stil zijn
Waarvoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bereid het hier voor .. Zo snel gaan we niet meer hier
Toeristenquote:
Bij mij zijn het gewoon meeuwen en duiven.. Maar vaak de meeuwen die heel vroeg beginnen met ruzie maken en dan word ik echt wakker van die kutbeestenquote:
Ik word gek van geile duiven, tering beestenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij zijn het gewoon meeuwen en duiven.. Maar vaak de meeuwen die heel vroeg beginnen met ruzie maken en dan word ik echt wakker van die kutbeesten
Die ene duif ben ik kwijt gelukkig... Toch ff dubbelcheckt en er zat geenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word gek van geile duiven, tering beesten
Leuk als je het weet. Ik was redelijk in paniek toen er ooit een egel zat in de vuilniszak. Klonk als een zwerverquote:
Ik kom er niet zo vaak ONZ is wat het is,quote:Op maandag 18 juli 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Das a; een tijdje trug Ja ToT paint graag, zo ook Pokemons
Tis omdat ie links achter laat ander mis ik het ook meestal..quote:Op maandag 18 juli 2016 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom er niet zo vaak ONZ is wat het is,
Ik doe soms mee met die onderschriften, Jammer dat het net zo'n zooi met onzin is.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis omdat ie links achter laat ander mis ik het ook meestal..
Ik ken dat, dan is het weer weg.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef chufi het volgende:
Na een tijdje verdwijnen ze in de achtergrond van mn AT of ik verwijder het..
Ja zoiets, maar ONZ had wel wat. Maar het is bagger nu.quote:
Oei leukquote:
Oh echt dat komt wel dichtbijquote:Op maandag 18 juli 2016 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet zou er ook weer draaien, alleen niet bekend wanneer ..
Oh was je er danquote:
Ik ga denk eens gek doenquote:Op maandag 18 juli 2016 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet zn artiestennaam niet, maar wel zn changre
Dat is wel te fietsenquote:
Nou ik moet ook maar eens naar buitenquote:
Ga je ook?quote:
Ik ben daar eerder geweest. Kerkje en los lopende paardenquote:Op maandag 18 juli 2016 02:23 schreef chufi het volgende:
Alleen moet je wel weten waar je moet zijn... 10 jaar terug lag het nog wat afgelegen in een wat open ruimte.. Maar nu is het compleet ingebouwd tussengrote ronde containers...
Oh okquote:Op maandag 18 juli 2016 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Naar Sassafras? Nog niet over na gedacht
Sassafras is niet Sas.. Maar als Piet nu even aangeeft wanneer ie daar optreedt ga ik daar heenquote:
Ja dat had ik wel begrepen hoor, lijkt me wel leukquote:Op maandag 18 juli 2016 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Sassafras is niet Sas.. Maar als Piet nu even aangeeft wanneer ie daar optreedt ga ik daar heen
Sassafras bedoel je? Housequote:Op maandag 18 juli 2016 02:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel begrepen hoor, lijkt me wel leuk
Ja of mis ik ietsquote:
Ik ben lostquote:
Never mindquote:
Het duurt nog evenquote:
Ik zag hem net.quote:
Joehoe Nou dat geloof ik nietquote:Op maandag 18 juli 2016 03:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem net.
Ha ha ha ha
Goeiemorgen
quote:
Beetje. Maar je staat niet voor niets om half vier op. Zou om half negen bloed laten prikken, wordt nu half elf. Slaapdronken net een plakje snijworst op. Je moet nuchter zijn. Neef rijdt me. Is maar 300 meter maar durf zelfs dat stukje niet te lopen, bang dat ik in elkaar stort. Zo staan de zaken.quote:
UTO / [UTO SC #1965] Shit hits the fann (Billie is er)quote:
ik zie een heleboel, welke bedoel je precies?quote:Op maandag 18 juli 2016 03:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem net.
Ha ha ha ha
Goeiemorgen
de nieuwe avan voor Sachaquote:Op maandag 18 juli 2016 07:55 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zie een heleboel, welke bedoel je precies?
ok, ik kon al geen pokemontong80 paint vinden.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:01 schreef FANN het volgende:
[..]
de nieuwe avan voor Sacha![]()
[ afbeelding ]
Tong doet niet eens aan Pokemon staat in dat column topicquote:Op maandag 18 juli 2016 08:04 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, ik kon al geen pokemontong80 paint vinden.
ik kom dan alleen in de op, niet op een bepaalde post.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Tong doet niet eens aan Pokemon staat in dat column topic![]()
ik zat hiero![]()
ONZ / [PAINT] tong80 #4
ik heb wat gemist, wat is er gebeurd tong?quote:Op maandag 18 juli 2016 04:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Beetje. Maar je staat niet voor niets om half vier op. Zou om half negen bloed laten prikken, wordt nu half elf. Slaapdronken net een plakje snijworst op. Je moet nuchter zijn. Neef rijdt me. Is maar 300 meter maar durf zelfs dat stukje niet te lopen, bang dat ik in elkaar stort. Zo staan de zaken.
ja, dan kan je even zelf rondkijkenquote:Op maandag 18 juli 2016 08:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ik kom dan alleen in de op, niet op een bepaalde post.
dat deed ik dus ook.quote:
4 delen!quote:Op maandag 18 juli 2016 08:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ik heb wat gemist, wat is er gebeurd tong?
4 delen al, dus het is al even aan de gang.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:18 schreef FANN het volgende:
[..]
4 delen!
KLB / Ik ben het zat deeltje 4 (met excuses)
dan ben je wel een beetje op de hoogte
quote:Op maandag 18 juli 2016 08:27 schreef drakin het volgende:
[..]
4 delen al, dus het is al even aan de gang.
het staat ook in klb, daar kom ik vrijwel nooit.quote:
Tong dropt af en toe een linke hieroquote:Op maandag 18 juli 2016 08:49 schreef drakin het volgende:
[..]
het staat ook in klb, daar kom ik vrijwel nooit.
ik heb maar een vinkje aangezet. Ik mis wel vaker iets, of vergeet dingen te snel.quote:
de volgknop is daar wel handig voorquote:Op maandag 18 juli 2016 08:55 schreef drakin het volgende:
[..]
ik heb maar een vinkje aangezet. Ik mis wel vaker iets, of vergeet dingen te snel.
mobiel is dat dus een vinkjequote:Op maandag 18 juli 2016 08:56 schreef FANN het volgende:
[..]
de volgknop is daar wel handig voorzo volg ik ook hier en daar een topic
ah... ja ik zit NOOIT mobiel, ik kan dat nietquote:
Oh maar dat topic volg ik al heel lang hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 08:58 schreef drakin het volgende:
Je hebt het funda topic ook al gevonden Fann?
laatst stond er nog een heus kasteeltje.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh maar dat topic volg ik al heel lang hoorgewoon af en toe kijken, zo vaak post ik er niet...
maar al die interieurs vind ik wel leuk
Tja..quote:Op maandag 18 juli 2016 09:05 schreef drakin het volgende:
[..]
laatst stond er nog een heus kasteeltje.
Daar zou ik wel raad mee hebeen
Aan het kwakkelen. Als je naar KLB gaat is er een topic. Wordt er meer duidelijk.quote:Op maandag 18 juli 2016 08:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ik heb wat gemist, wat is er gebeurd tong?
PC aan, ontbijt op, zo nog maar een koffie.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja..![]()
Ik ben blij met mijn huisje hoor, maar als ik zie wat daar af en toe langskomt denk ik ook wel eens///
oh...........vooral de ruimte enzo
is sowieso beter dat er iemand met je mee is gegaan als je bang bent onderweg in te storten al is het 300 meter, maar niet ingestord dus.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:34 schreef tong80 het volgende:
Link is dus al gepost.
Ik ga zo even legge. Misschien dat ik een uurtje of 2 kan bijslapen.
Bloed is geprikt, morgen naar de huisarts.
Hij rijdt met de auto. Laters.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:56 schreef drakin het volgende:
[..]
is sowieso beter dat er iemand met je mee is gegaan als je bang bent onderweg in te storten al is het 300 meter, maar niet ingestord dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |