ieder zn dingquote:
niet naar de SCquote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
waarom wil je weer naar klb jimmy
zijn wij niet goed genoeg?
alsof de andere topics daar wel leuk zijnquote:
lekker zeiken tog?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof de andere topics daar wel leuk zijn
gun die mugjes ook wat bloed johquote:Op maandag 18 juli 2016 00:31 schreef supersof het volgende:
Er zitten al muggen op mijn raam te wachten tot ze naar binnen kunnen als ik mijn raam open als ik zo ga slapenkutzooi
Het is niet eens dat ze me prikken. Ze irriteren me alleen door bij mijn hoofd te vliegenquote:
ochquote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die digitale troep die in klb de actieve topics lijst is
heyy jespahhhhquote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die digitale troep die in klb de actieve topics lijst is
ja het zijn gekke beesten. Alle dieren zijn wel een beetje waus.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is niet eens dat ze me prikken. Ze irriteren me alleen door bij mijn hoofd te vliegen
nouhou waarom doe je zo stomquote:
ik maakte vandaag nog een kroketten grap om mortax over te halen om toch te komen maar hij wilde nietquote:
morti is gewoon angstige kuthobbitquote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maakte vandaag nog een kroketten grap om mortax over te halen om toch te komen maar hij wilde niet
wat wp zegtquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morti is gewoon angstige kuthobbit
zomerfeesten jongehhquote:
is niet ergquote:Op maandag 18 juli 2016 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry heb gedronken na werk dus ben beetje irritant
hoezo doe je dat per ongelukquote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben selfconscious want heb per ongeluk mijn baard afgeschoren.
ga niet veel drinken denk ikquote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
is niet erg
ga dinsdag met va al indrinken
wordt leuk dus
ik een beetje volgens mijquote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga niet veel drinken denk ik
wordt altijd erg vervelend als ik gedronken heb
eerder schattig denk ikquote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik een beetje volgens mij
maar wel grappig
oh rot is datquote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilde een beetje bijtrimmen maar schoot uit en toen moest ik hem er wel helemaal afhalen.
hoezo schattigquote:
picsquote:Op maandag 18 juli 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, nu zien mensen hoe lelijk ik ben.
omdat je hele tijd moet lachen iddquote:Op maandag 18 juli 2016 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo schattig
ik moet wel heel de tijd lachen dan
hoe oud is hijquote:Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik je aan mn broertje koppelen sof
rookt ie?quote:
ik ben maar 1 mensquote:Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil dat mensen denken dat ik knap ben
Is dat afknapper?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
rookt ie?
vriendinnen proberen me al te koppelen maar mislukt elke keer
ja hij rookt welquote:Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
rookt ie?
vriendinnen proberen me al te koppelen maar mislukt elke keer
quote:
Ja best welquote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hij rookt wel
maar niet zo heel veel
is dat een afknapper?
Ik rook.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja best wel
als we een baby hebben, mag mijn man niet (meer) roken
hij stopt wel voor jouquote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja best wel
als we een baby hebben, mag mijn man niet (meer) roken
viesquote:
Ja best wel. Laatste week niet meer gerookt trouwens. Ben niet verslaafd maar soms rook ik wel veel.quote:
ja klopt wil een bad boyquote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof Sof op een ruggengraatloze pleaser zit te wachten
denken dat mijn broertje zo isquote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof Sof op een ruggengraatloze pleaser zit te wachten
Iemand die meteen stopt met roken voor een chick is dat wel. Ken je broertje uiteraard niet dus dat weet ik niet.quote:
Hou oud ben jij?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
tijd terug al gedate met een 19-jarige maar vond het niks
forever21quote:
denk niet dat mn broertje voor een meid zo maar zou stoppen met rokenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iemand die meteen stopt met roken voor een chick is dat wel. Ken je broertje uiteraard niet dus dat weet ik niet.
oh hij heeft anders nog wel een leuke broerquote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
tijd terug al gedate met een 19-jarige maar vond het niks
niet iedereen heeft een Wajongquote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent toch vrij woensdagquote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goeie leeftijd. Zou dat de komende 4 jaar blijven vasthouden.
oh maar ik ben wel echt 21 hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen dat je 21 bent tegen iedereen.
VA is een knuffelbeer maar ship hem maar aan zo'n knap boerenhollandse dame.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou jullie shippen als ik 14 was en een kut zou hebben
ik en va zijn tweeling vraag maar aan sofquote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VA is een knuffelbeer maar ship hem maar aan zo'n knap boerenhollandse dame.
Eventueel Frysk.
Denk wel dat mensen dat geloven aangezien sommigen me 18 schattenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja dat weet ik, met mij techniek kan je dat 4 jaar lang blijven.
ik mocht dit niet meer zeggenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik en va zijn tweeling vraag maar aan sof
Maar jij bent verre van knuffelbeerquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik en va zijn tweeling vraag maar aan sof
stt ik probeer opso te verwarrenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik mocht dit niet meer zeggen
wat wil je nou
nopequote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent verre van knuffelbeer
Hoe is het eigenlijk bij jou met de liefde, heb je al een chick
tip was gratisquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk wel dat mensen dat geloven aangezien sommigen me 18 schatten
had je verwacht dat ik je wat zou geven dan?quote:
gvdquote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
alhoewel ze hebben een meisje uit de bediening wijsgemaakt dat ik homo ben met een van mijn collega's
dit kwetst hemquote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Na 4 jaar spreek ik je weer.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
had je verwacht dat ik je wat zou geven dan?
ik vind dit raarquote:
bedoel niet jou specifiekquote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet hoor heb net nog gewerkt
stiekem is die collega gewoon verliefd op je en proberen ze jullie zo te koppelenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon er wel om lachen verder daar niet van maar had toch zo iets van wtf
dan vind ik het helemaal een aparte opmerkingquote:
Doe je ook nepklef met hem zodat het echt helemaal al geloofwaardig is?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon er wel om lachen verder daar niet van maar had toch zo iets van wtf
ik lieg nietquote:
ze noemen me gossip girlquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan vind ik het helemaal een aparte opmerking
ben je een wijf ofzo beetje trashtalken over mensen die niet eens aanwezig zijn
hahahahahaquote:
nee die collega waar ik volgens hun wat mee zou moeten hebben is een vriend van mijquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
stiekem is die collega gewoon verliefd op je en proberen ze jullie zo te koppelen
gewoon even op z'n knietjes achter de werkbank #allesvoordebantsquote:Op maandag 18 juli 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je ook nepklef met hem zodat het echt helemaal al geloofwaardig is?
vind ik nietquote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het zo raar dat jongens bij elkaar in 1 bed slapen dan manmanman
neequote:Op maandag 18 juli 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je ook nepklef met hem zodat het echt helemaal al geloofwaardig is?
nooit gepretendeerdquote:
bad bitch mortaxxquote:
denk ik zeg het maar even voordat jullie ideeën krijgenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
Dat er apart bij meldenkan als vrienden best in een bed
Sterker nog, er is in het VK een publiek schandaal om geweest.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Als er ruimte is he
Hoe, wat waaromquote:Op maandag 18 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sterker nog, er is in het VK een publiek schandaal om geweest.
pax zorg dat mortaxx een keer bij je komt slapenquote:
ik heb te creepy gedaan om dat ooit te laten gebeurenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
pax zorg dat mortaxx een keer bij je komt slapen
hij vindt dat toch niet raar
kan vast nog welquote:Op maandag 18 juli 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb te creepy gedaan om dat ooit te laten gebeuren
als hij tweepersoonsbed heeft is primaquote:Op maandag 18 juli 2016 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
pax zorg dat mortaxx een keer bij je komt slapen
hij vindt dat toch niet raar
zie je paxquote:Op maandag 18 juli 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als hij tweepersoonsbed heeft is prima
hahaha potquote:Op maandag 18 juli 2016 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Laatst sliep ik dus met een meid in haar bed en ik dacht dat ze nog sliep (we zagen elkaars gezichten niet, dus met rug tegen elkaar aan). Ging ik op instagram kijken en zag ik dat ze 5 minuten geleden iets had geliked dus ik zo vragen of ze wakker is want ik zag haar liken op insta
hahahahahahquote:Op maandag 18 juli 2016 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Laatst sliep ik dus met een meid in haar bed en ik dacht dat ze nog sliep (we zagen elkaars gezichten niet, dus met rug tegen elkaar aan). Ging ik op instagram kijken en zag ik dat ze 5 minuten geleden iets had geliked dus ik zo vragen of ze wakker is want ik zag haar liken op insta
"Ashby came under media scrutiny 1994 after his wife claimed that during a trip he had shared a hotel bed with another man supposedly due to the unavailability of a twin bedded room"quote:Op maandag 18 juli 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/David_Ashby
Als er geen ruimte is dan gaat het niet, neequote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Als er ruimte is he
oh wauw heb ikquote:Op maandag 18 juli 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als hij tweepersoonsbed heeft is prima
En het bleek nog echt zo te zijn ook.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Ashby came under media scrutiny 1994 after his wife claimed that during a trip he had shared a hotel bed with another man supposedly due to the unavailability of a twin bedded room"
Lololollll
heyquote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als er geen ruimte is dan gaat het niet, nee
nodig hem maar snel uit in groningenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb straks net zo'n droom als opso elke nacht
ik ook wel eensquote:Op maandag 18 juli 2016 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
heb ook wel eens met een vriend in 1 bed geslapen
maar dat is al lang geleden
ahwquote:Op maandag 18 juli 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook wel eens
tegenwoordig niet zo vaak meer
heb weinig vrienden
Gvdquote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb straks net zo'n droom als opso elke nacht
heyquote:Op maandag 18 juli 2016 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey hzawvertel eens over je slaapfeestjes
ik wilde vandaag met hem pokemons vangen maar hij vond Groningen te ver wegquote:Op maandag 18 juli 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nodig hem maar snel uit in groningen
Die hommo?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot gaat elke week naar de kapper en het kost 20 euro per keer wtf
lolquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
Gayquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
jaaquote:
doe dat niet met vriendenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan ook ja
maar toch vind het soms wel fijn om gewoon met vrienden te kunnen praten/chillen
Ik slaap vet vaak met een vriend of vriendin in bed hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:06 schreef wietparkiet het volgende:
heb ook wel eens met een vriend in 1 bed geslapen
maar dat is al lang geleden
is wel kut vaakquote:Op maandag 18 juli 2016 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik slaap vet vaak met een vriend of vriendin in bed hoor
valt me eigenlijk ook op dat jullie groningers altijd maar verwachten dat iedereen naar jullie toekomtquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wilde vandaag met hem pokemons vangen maar hij vond Groningen te ver weg
de lekkere chica?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef supersof het volgende:
is toch kutquote:Op maandag 18 juli 2016 01:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik slaap vet vaak met een vriend of vriendin in bed hoor
Ga naar noorderplantsoenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wilde vandaag met hem pokemons vangen maar hij vond Groningen te ver weg
hm beetje, wel zo bitchy als een vrouw kan zijnquote:
slaapfeestjes waren echt kutquote:Op maandag 18 juli 2016 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Of van die slaapfeestjes toen je nog op basisschool zat. Sowieso was er wel altijd 1 lekke opblaasbed.
dacht dat jij een hoge sociale status hadquote:Op maandag 18 juli 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
Wie kan mij aan een half miljoen helpen?
nee niet echt eigenlijkquote:
als ik ooit miljoenen win deel ik met jouquote:Op maandag 18 juli 2016 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
Wie kan mij aan een half miljoen helpen?
misschien kan ik bij hem slapen danquote:Op maandag 18 juli 2016 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
valt me eigenlijk ook op dat jullie groningers altijd maar verwachten dat iedereen naar jullie toekomt
oh nouja dan mis je het dus ook niet echtquote:Op maandag 18 juli 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee niet echt eigenlijk
heb ook niet echt vrienden van vroeger ofzo waar ik lang mee om ga al
mwa heb gewoon tweepersoons tochquote:
Dat was uiteraard bullshit.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat jij een hoge sociale status had
dan heb je dat geld toch wel
kon nooit slapenquote:
heeft mortaxx een kat?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien kan ik bij hem slapen dan
hij heeft een leuke kat
tx, dat waardeer ik.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ik ooit miljoenen win deel ik met jou
Lol wat, zo uit het niets?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa heb gewoon tweepersoons toch
sliep laatst met een vriendin die mij begon te zoenen toen ze wakker werd
dat was wel akward
heh jammerquote:
heb ook tweepersoonsquote:Op maandag 18 juli 2016 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was wel akward
Ahw ja dan is het wel begrijpelijk. Ik vond het eigenlijk ook niet zo geweldig, ik ging mijn ouders dan ook missenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kon nooit slapen
altijd heimwee naar ouders
vond het niet leuk
was ze lekkerquote:Op maandag 18 juli 2016 01:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was wel akward
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
heh jammer
had me al verheugd op de dag dat je me zou introduceren
ja dan is deze niksquote:Op maandag 18 juli 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil beetje mannelijke jongen gewoon maar wel zacht
dat was een grap hequote:
Ja ze was dronkenquote:
hiquote:Op maandag 18 juli 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil beetje mannelijke jongen gewoon maar wel zacht
dit doen heel veel mensenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:12 schreef supersof het volgende:
hoef me geen zorgen te maken over ruimte in bed, want ik ben of alleen of ik eis toch wel alle ruimte op![]()
DEEZERTJE NEEM HIER EEN VOORBEELD AANquote:Op maandag 18 juli 2016 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ze was dronken
dus had haar snachts naar bed gebracht ook uitgekleed enzo
dat was ook best akward
toen werd ze snachts wakker begon ze mij te zoenen
Maja maar niks van gezegd ofzo. Ik laat wel varen
mijn broer had daar een dratini gevangenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
of bij Zara, al die pokefreaks zijn daar
beetje hard gewordenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ze was dronken
dus had haar snachts naar bed gebracht ook uitgekleed enzo
dat was ook best akward
toen werd ze snachts wakker begon ze mij te zoenen
Maja maar niks van gezegd ofzo. Ik laat wel varen
stel me eens aan ze voorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar knappe vriendinnen
best raar
nicequote:Op maandag 18 juli 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn broer had daar een dratini gevangen
210x180 heb ik thuisquote:Op maandag 18 juli 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind 140 bed beetje irritant want mensen pikken dan mijn ruimte en deken in
Gelukkig heb ik zelf 160
Als ik nu ja zeg, ga je dan weer sjaak afhaak spelen?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:13 schreef JimmyDean het volgende:
Dit lijkt me nou een goeie film, zullen we daarheen, Sof?
maar het belangrijkste ontbreekt voor vrouwtjes hequote:Op maandag 18 juli 2016 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gast ik ben mooi, intelligent en zacht
en homoquote:Op maandag 18 juli 2016 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bood me geen slaapplaats aan.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik nu ja zeg, ga je dan weer sjaak afhaak spelen?
wat is het belangrijkste?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar het belangrijkste ontbreekt voor vrouwtjes he
geldquote:Op maandag 18 juli 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een piemel?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen grote pikquote:Op maandag 18 juli 2016 01:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja omdat ik je niet ken ;squote:Op maandag 18 juli 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij bood me geen slaapplaats aan.
Komt pas uit in October 21, 2016
ohjaquote:
goeie reden, maar aangezien ik niet op straten slaap, kon dat toen niet. Anders was ik wel gegaan.quote:
pak je toch een hotel halve zoolquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
goeie reden, maar aangezien ik niet op straten slaap, kon dat toen niet. Anders was ik wel gegaan.
Oh nou die van mij voel je niet hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat maakt dat uit als je zo mooi bent en kuiltjes hebt
jij hapt als eerstquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi dat Jimmy en tjacka over piemels beginnen. Onzeker jongens?
over mijn pik wel jaquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een penis van gemiddelde lengte en behoorlijke breedte.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
ook bang voor de review denk ikquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
misschien draait ie wel op meer aangename tijdstippen. Al weet ik nog steeds niet of ik er wel heen durfquote:Op maandag 18 juli 2016 01:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
goeie reden, maar aangezien ik niet op straten slaap, kon dat toen niet. Anders was ik wel gegaan.
Ik kom deze week mijn deur niet uit hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:24 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien draait ie wel op meer aangename tijdstippen. Al weet ik nog steeds niet of ik er wel heen durf
Op deze manier krijg je die halve miljoen nooit.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kom deze week mijn deur niet uit hoor
chillenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op deze manier krijg je die halve miljoen nooit.
Wat moet je met een half miljoen overigens
ik kan heel deze week ook nietquote:Op maandag 18 juli 2016 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kom deze week mijn deur niet uit hoor
gezelligquote:Op maandag 18 juli 2016 01:26 schreef Tjacka het volgende:
ga morgen met een vriendin en haar stiefzusters chillen in vomdelpaek
#friendzonelevel1000
ga je niet naar dat date gedoe in nijmegen?quote:Op maandag 18 juli 2016 01:26 schreef Tjacka het volgende:
#friendzonelevel1000
kan je vast goed Pokemon vangenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:26 schreef Tjacka het volgende:
#friendzonelevel1000
zoals cafe society met blakequote:
doe niet zo raarquote:Op maandag 18 juli 2016 01:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke film maar ik kijk uit principe geen Woody Allen films.
Ben serieus. Dan man is getrouwd met zijn stiefdochter toen die 13 is, daar ga ik geen films van kijken.quote:
Ik kan Polanski aanradenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben serieus. Dan man is getrouwd met zijn stiefdochter toen die 13 is, daar ga ik geen films van kijken.
Nog nooit een Woody Allen film gezien.
lekker jaquote:Op maandag 18 juli 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben aan het vellen trekken van mn verbrande bovenarm.
Dat is altijd een lekker gevoel
wie is zijn broertje danquote:Op maandag 18 juli 2016 01:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vind z'n broertje leuker maar die is nog een beetje jong
Tyde Leviquote:Op maandag 18 juli 2016 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
wie is zijn broertje dan
vind dat nummertje van hem wel leuk
Ik heb alleen een keer een poolse film van hem gezienquote:
Oh dat is wel een beetje raar jaquote:Op maandag 18 juli 2016 01:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben serieus. Dan man is getrouwd met zijn stiefdochter toen die 13 is, daar ga ik geen films van kijken.
Nog nooit een Woody Allen film gezien.
die hoeft zich nog niet te scherenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tyde Levi
Vind z'n nummers beetje oppervlakkig maar heb niet heel goed geluisterd
Verder wel lieve jongen volgens mij
daar na vondelparkquote:Op maandag 18 juli 2016 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je niet naar dat date gedoe in nijmegen?
ohja hij is wel erg jongquote:Op maandag 18 juli 2016 01:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tyde Levi
Vind z'n nummers beetje oppervlakkig maar heb niet heel goed geluisterd
Verder wel lieve jongen volgens mij
Chinatown.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer een poolse film van hem gezien
spannendquote:
Beetje heel erg ja. Schijnt ook zijn dochter te hebben misbruikt, maar dat is ook niet bewezen.quote:
vorig jaar hele rug verbrandquote:Op maandag 18 juli 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben aan het vellen trekken van mn verbrande bovenarm.
Dat is altijd een lekker gevoel
Jij hebt toch niks te verliezen nee.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol mensen die bang zijn voor de dood
dat ben ikquote:Op maandag 18 juli 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol mensen die bang zijn voor de dood
niemand niet neequote:Op maandag 18 juli 2016 01:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt toch niks te verliezen nee.
Mensen zouden er goed aan doen de meeste dingen gelijk dood te relativerenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alles is zo belangrijk als je het zelf maakt
eensquote:Op maandag 18 juli 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen zouden er goed aan doen de meeste dingen gelijk dood te relativeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |