oh maar ik ben wel echt 21 hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen dat je 21 bent tegen iedereen.
VA is een knuffelbeer maar ship hem maar aan zo'n knap boerenhollandse dame.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou jullie shippen als ik 14 was en een kut zou hebben
ik en va zijn tweeling vraag maar aan sofquote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VA is een knuffelbeer maar ship hem maar aan zo'n knap boerenhollandse dame.
Eventueel Frysk.
Denk wel dat mensen dat geloven aangezien sommigen me 18 schattenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja dat weet ik, met mij techniek kan je dat 4 jaar lang blijven.
ik mocht dit niet meer zeggenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik en va zijn tweeling vraag maar aan sof
Maar jij bent verre van knuffelbeerquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik en va zijn tweeling vraag maar aan sof
stt ik probeer opso te verwarrenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik mocht dit niet meer zeggen
wat wil je nou
nopequote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent verre van knuffelbeer
Hoe is het eigenlijk bij jou met de liefde, heb je al een chick
tip was gratisquote:Op maandag 18 juli 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk wel dat mensen dat geloven aangezien sommigen me 18 schatten
had je verwacht dat ik je wat zou geven dan?quote:
gvdquote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef wietparkiet het volgende:
alhoewel ze hebben een meisje uit de bediening wijsgemaakt dat ik homo ben met een van mijn collega's
dit kwetst hemquote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morti is gewoon angstige kuthobbit
Na 4 jaar spreek ik je weer.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
had je verwacht dat ik je wat zou geven dan?
ik vind dit raarquote:
bedoel niet jou specifiekquote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet hoor heb net nog gewerkt
stiekem is die collega gewoon verliefd op je en proberen ze jullie zo te koppelenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon er wel om lachen verder daar niet van maar had toch zo iets van wtf
dan vind ik het helemaal een aparte opmerkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |