ieder zn dingquote:
niet naar de SCquote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
waarom wil je weer naar klb jimmy
zijn wij niet goed genoeg?
alsof de andere topics daar wel leuk zijnquote:
lekker zeiken tog?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof de andere topics daar wel leuk zijn
gun die mugjes ook wat bloed johquote:Op maandag 18 juli 2016 00:31 schreef supersof het volgende:
Er zitten al muggen op mijn raam te wachten tot ze naar binnen kunnen als ik mijn raam open als ik zo ga slapenkutzooi
Het is niet eens dat ze me prikken. Ze irriteren me alleen door bij mijn hoofd te vliegenquote:
ochquote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die digitale troep die in klb de actieve topics lijst is
heyy jespahhhhquote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die digitale troep die in klb de actieve topics lijst is
ja het zijn gekke beesten. Alle dieren zijn wel een beetje waus.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is niet eens dat ze me prikken. Ze irriteren me alleen door bij mijn hoofd te vliegen
nouhou waarom doe je zo stomquote:
ik maakte vandaag nog een kroketten grap om mortax over te halen om toch te komen maar hij wilde nietquote:
morti is gewoon angstige kuthobbitquote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maakte vandaag nog een kroketten grap om mortax over te halen om toch te komen maar hij wilde niet
wat wp zegtquote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morti is gewoon angstige kuthobbit
zomerfeesten jongehhquote:
is niet ergquote:Op maandag 18 juli 2016 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry heb gedronken na werk dus ben beetje irritant
hoezo doe je dat per ongelukquote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben selfconscious want heb per ongeluk mijn baard afgeschoren.
ga niet veel drinken denk ikquote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef supersof het volgende:
[..]
is niet erg
ga dinsdag met va al indrinken
wordt leuk dus
ik een beetje volgens mijquote:Op maandag 18 juli 2016 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga niet veel drinken denk ik
wordt altijd erg vervelend als ik gedronken heb
eerder schattig denk ikquote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik een beetje volgens mij
maar wel grappig
oh rot is datquote:Op maandag 18 juli 2016 00:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilde een beetje bijtrimmen maar schoot uit en toen moest ik hem er wel helemaal afhalen.
hoezo schattigquote:
picsquote:Op maandag 18 juli 2016 00:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, nu zien mensen hoe lelijk ik ben.
omdat je hele tijd moet lachen iddquote:Op maandag 18 juli 2016 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo schattig
ik moet wel heel de tijd lachen dan
hoe oud is hijquote:Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik je aan mn broertje koppelen sof
rookt ie?quote:
ik ben maar 1 mensquote:Op maandag 18 juli 2016 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wil dat mensen denken dat ik knap ben
Is dat afknapper?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
rookt ie?
vriendinnen proberen me al te koppelen maar mislukt elke keer
ja hij rookt welquote:Op maandag 18 juli 2016 00:44 schreef supersof het volgende:
[..]
rookt ie?
vriendinnen proberen me al te koppelen maar mislukt elke keer
quote:
Ja best welquote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hij rookt wel
maar niet zo heel veel
is dat een afknapper?
Ik rook.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja best wel
als we een baby hebben, mag mijn man niet (meer) roken
hij stopt wel voor jouquote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja best wel
als we een baby hebben, mag mijn man niet (meer) roken
viesquote:
Ja best wel. Laatste week niet meer gerookt trouwens. Ben niet verslaafd maar soms rook ik wel veel.quote:
ja klopt wil een bad boyquote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof Sof op een ruggengraatloze pleaser zit te wachten
denken dat mijn broertje zo isquote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof Sof op een ruggengraatloze pleaser zit te wachten
Iemand die meteen stopt met roken voor een chick is dat wel. Ken je broertje uiteraard niet dus dat weet ik niet.quote:
Hou oud ben jij?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
tijd terug al gedate met een 19-jarige maar vond het niks
forever21quote:
denk niet dat mn broertje voor een meid zo maar zou stoppen met rokenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iemand die meteen stopt met roken voor een chick is dat wel. Ken je broertje uiteraard niet dus dat weet ik niet.
oh hij heeft anders nog wel een leuke broerquote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
tijd terug al gedate met een 19-jarige maar vond het niks
niet iedereen heeft een Wajongquote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morti is gewoon angstige kuthobbit
je bent toch vrij woensdagquote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goeie leeftijd. Zou dat de komende 4 jaar blijven vasthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |