ieder zn dingquote:
niet naar de SCquote:Op maandag 18 juli 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
waarom wil je weer naar klb jimmy
zijn wij niet goed genoeg?
alsof de andere topics daar wel leuk zijnquote:
lekker zeiken tog?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof de andere topics daar wel leuk zijn
gun die mugjes ook wat bloed johquote:Op maandag 18 juli 2016 00:31 schreef supersof het volgende:
Er zitten al muggen op mijn raam te wachten tot ze naar binnen kunnen als ik mijn raam open als ik zo ga slapenkutzooi
Het is niet eens dat ze me prikken. Ze irriteren me alleen door bij mijn hoofd te vliegenquote:
ochquote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die digitale troep die in klb de actieve topics lijst is
heyy jespahhhhquote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan die digitale troep die in klb de actieve topics lijst is
ja het zijn gekke beesten. Alle dieren zijn wel een beetje waus.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is niet eens dat ze me prikken. Ze irriteren me alleen door bij mijn hoofd te vliegen
nouhou waarom doe je zo stomquote:
ik maakte vandaag nog een kroketten grap om mortax over te halen om toch te komen maar hij wilde nietquote:
morti is gewoon angstige kuthobbitquote:Op maandag 18 juli 2016 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ik maakte vandaag nog een kroketten grap om mortax over te halen om toch te komen maar hij wilde niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |