quote:
Ja best welquote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hij rookt wel
maar niet zo heel veel
is dat een afknapper?
Ik rook.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja best wel
als we een baby hebben, mag mijn man niet (meer) roken
hij stopt wel voor jouquote:Op maandag 18 juli 2016 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja best wel
als we een baby hebben, mag mijn man niet (meer) roken
viesquote:
Ja best wel. Laatste week niet meer gerookt trouwens. Ben niet verslaafd maar soms rook ik wel veel.quote:
ja klopt wil een bad boyquote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof Sof op een ruggengraatloze pleaser zit te wachten
denken dat mijn broertje zo isquote:Op maandag 18 juli 2016 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof Sof op een ruggengraatloze pleaser zit te wachten
Iemand die meteen stopt met roken voor een chick is dat wel. Ken je broertje uiteraard niet dus dat weet ik niet.quote:
Hou oud ben jij?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
tijd terug al gedate met een 19-jarige maar vond het niks
forever21quote:
denk niet dat mn broertje voor een meid zo maar zou stoppen met rokenquote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iemand die meteen stopt met roken voor een chick is dat wel. Ken je broertje uiteraard niet dus dat weet ik niet.
oh hij heeft anders nog wel een leuke broerquote:Op maandag 18 juli 2016 00:48 schreef supersof het volgende:
tijd terug al gedate met een 19-jarige maar vond het niks
niet iedereen heeft een Wajongquote:Op maandag 18 juli 2016 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
morti is gewoon angstige kuthobbit
je bent toch vrij woensdagquote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goeie leeftijd. Zou dat de komende 4 jaar blijven vasthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |