Doe je ook nepklef met hem zodat het echt helemaal al geloofwaardig is?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kon er wel om lachen verder daar niet van maar had toch zo iets van wtf
ik lieg nietquote:
ze noemen me gossip girlquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan vind ik het helemaal een aparte opmerking
ben je een wijf ofzo beetje trashtalken over mensen die niet eens aanwezig zijn
hahahahahaquote:
nee die collega waar ik volgens hun wat mee zou moeten hebben is een vriend van mijquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
stiekem is die collega gewoon verliefd op je en proberen ze jullie zo te koppelen
gewoon even op z'n knietjes achter de werkbank #allesvoordebantsquote:Op maandag 18 juli 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je ook nepklef met hem zodat het echt helemaal al geloofwaardig is?
vind ik nietquote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het zo raar dat jongens bij elkaar in 1 bed slapen dan manmanman
neequote:Op maandag 18 juli 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe je ook nepklef met hem zodat het echt helemaal al geloofwaardig is?
nooit gepretendeerdquote:
bad bitch mortaxxquote:
denk ik zeg het maar even voordat jullie ideeën krijgenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
Dat er apart bij meldenkan als vrienden best in een bed
Sterker nog, er is in het VK een publiek schandaal om geweest.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het zo raar dat jongens bij elkaar in 1 bed slapen dan manmanman
Als er ruimte is he
Hoe, wat waaromquote:Op maandag 18 juli 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sterker nog, er is in het VK een publiek schandaal om geweest.
pax zorg dat mortaxx een keer bij je komt slapenquote:
ik heb te creepy gedaan om dat ooit te laten gebeurenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
pax zorg dat mortaxx een keer bij je komt slapen
hij vindt dat toch niet raar
kan vast nog welquote:Op maandag 18 juli 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb te creepy gedaan om dat ooit te laten gebeuren
als hij tweepersoonsbed heeft is primaquote:Op maandag 18 juli 2016 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
pax zorg dat mortaxx een keer bij je komt slapen
hij vindt dat toch niet raar
zie je paxquote:Op maandag 18 juli 2016 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als hij tweepersoonsbed heeft is prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |