SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
Alsof Liza Minella terug in de tijd gegaan is, die stem zou je niet verwachten van een vrouw in haar 70squote:
Toen ze dit opnam (1989) was ze nog een stuk jonger hoorquote:Op zondag 17 juli 2016 21:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof Liza Minella terug in de tijd gegaan is, die stem zou je niet verwachten van een vrouw in haar 70s
Best wel fout, maar leuk!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
Nu al legendarisch, die jingle.
En nu: een foute zomerhit uit de 90s.
He thpethulquote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna nog één track, voordat we beginnen aan een blokje taalproblemen...
Leuke jinglequote:Op zondag 17 juli 2016 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: de nieuwe jingle (ja, ja.... uren prutswerk) ...
Daarna: drie nummers die over taalproblemen gaan. Als eerste krijgen we een Nederlandse zangeres die zich (in het Engels) gaat verontschuldigen voor haar Frans....
De twee nummers die daarop volgen, behoeven eigenlijk geen toelichting....
Ja. Ik kom ook nog terug op dat saxofoontje, straks...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Jingle al geweest? Zit ondertussen honkbal in Haarlem te kijken.
Dit is de dame met een drumstel als achterwerk...
Hoi Hoiquote:
Het origineel hebben we vaak genoeg gehoord. Dit is de leukste remix die ik zo gauw kon vindenquote:Op zondag 17 juli 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Remixje...
Eén van de 600 of zo van deze plaat.
Die eerste zin is mijn tekst van ruim een uur geleden...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het origineel hebben we vaak genoeg gehoord. Dit is de leukste remix die ik zo gauw kon vinden
quote:
Het gaatquote:
Is het probleem nog niet gefixedquote:Op zondag 17 juli 2016 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HoiWelkom terug !!
Ik ben aan het uitzenden via het R49 Backup-kanaal.
Niet dat ik weet. Daarom noodgedwongen via een omweg. Zie OP of vraag Knokkels / MadMaster.quote:
Blijkbaar ben jij de enige die iets met LW mag doen.quote:
Was een grote hit rond de jaarwisseling op het stationsplein in Keulen...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
Entschuldigung! is een Pet Shop Boys b-kant uit 2013, waarvan de tekst hoofdzakelijk bestaat uit de opmerking: Entschuldigung, ich nicht sprechen Deutsch....
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet voor zover ons bekend is gemaakt ende gecommuniceerd...
Ik heb de bazen een bericht gestuurd. Zij hebben ruim een week geleden al alle benodigde info ontvangen. Melting heeft in de tussentijd zelfs nog op mijn verzoek getest en ik heb de test resultaten nog vanuit het ziekenhuis aan ze doorgegeven.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, jij had wat info wat er voor nodig was?
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de bazen een bericht gestuurd. Zij hebben ruim een week geleden al alle benodigde info ontvangen. Melting heeft in de tussentijd zelfs nog op mijn verzoek getest en ik heb de test resultaten nog vanuit het ziekenhuis aan ze doorgegeven.
Ach ja, richt jij je maar op je herstel, dat is belangrijker dan dit hier...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de bazen een bericht gestuurd. Zij hebben ruim een week geleden al alle benodigde info ontvangen. Melting heeft in de tussentijd zelfs nog op mijn verzoek getest en ik heb de test resultaten nog vanuit het ziekenhuis aan ze doorgegeven.
Hehehehe.... ik mag hopen van niet. Van 2012 op 2013 stonden Pet Shop Boys daadwerkelijk tijdens de jaarwisseling in Duitsland op te treden.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een grote hit rond de jaarwisseling op het stationsplein in Keulen...
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, richt jij je maar op je herstel, dat is belangrijker dan dit hier...
Dan mist de stream jou gewoon en weigerde ie werk tot jij aanwezig wasquote:Op zondag 17 juli 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Kan je dit op een cassette voor me opnemen?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehehe.... ik mag hopen van niet. Van 2012 op 2013 stonden Pet Shop Boys daadwerkelijk tijdens de jaarwisseling in Duitsland op te treden.
en dat zekerquote:Op zondag 17 juli 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeer zeker doenquote:Op zondag 17 juli 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben de schuld gewoon aan Gup gegeven. Als de Muis van huis is, danst de Gup op tafel.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan mist de stream jou gewoon en weigerde ie werk tot jij aanwezig was
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij hebben de schuld gewoon aan Gup gegeven. Als de Muis van huis is, danst de Gup op tafel.
Misschien beter om af en te spontaan iets te doen i.p.v. de verplichting meteen weer op je schouders te nemen?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeer zeker doen
Daarom komende woensdag ook nog geen Top of Flop. Ik hoop het over 3 weken weer wel te kunnen oppakken.
Zal lastig wordenquote:Op zondag 17 juli 2016 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je dit op een cassette voor me opnemen?
Top Of Flop is even bijzaak. Jouw herstel staat voorop.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeer zeker doen
Daarom komende woensdag ook nog geen Top of Flop. Ik hoop het over 3 weken weer wel te kunnen oppakken.
Ik neem mijn eigen bandje wel op...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal lastig wordenHet nummer dat ze deden, kan ik wel draaien, maar niet meer in deze show (genoeg PSB gehad nu).
Ik moet even kijkenquote:Op zondag 17 juli 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien beter om af en te spontaan iets te doen i.p.v. de verplichting meteen weer op je schouders te nemen?
Mooi klote, deze terugval.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet even kijken
Komende week zit ik nog aan zware pijnstilling. Even kijken hoe het gaat als ik die ga afbouwen. Wel vervelende complicatie dit
Echt rottig idd ja!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet even kijken
Komende week zit ik nog aan zware pijnstilling. Even kijken hoe het gaat als ik die ga afbouwen. Wel vervelende complicatie dit
Beterschap jij, die radio komt wel weer goed.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet even kijken
Ik heb nog wat energie voor je opgespaardquote:Op zondag 17 juli 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet even kijken
Daar draai ik live, geen bandjes...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook altijd goed. En dan op Radio 49 aan ons laten horen, graag.
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 17 juli 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi klote, deze terugval.
Had wel begrepen dat het niet top ging, maar zo ineens weer het ziekenhuis en IC en zo, dat was wel even schrikken. Niet meer doen, hoor...
Zeer zeldzame complicatie bij de pancreatitisquote:Op zondag 17 juli 2016 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt rottig idd ja!Maar kan dit vaker terug gaan komen?
Ben je geopereerd of was dat niet nodig?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[..]
Zeer zeldzame complicatie bij de pancreatitis
Vervelend zeg. Is je milt nu verwijderd dan?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
[..]
Zeer zeldzame complicatie bij de pancreatitis
Niet echt geopereerd. Met een drain veel bloed afgevoerd en in slaap gehouden. Moet nu verder zelf genezen.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je geopereerd of was dat niet nodig?
Noop, dat doen ze alleen als die helemaal kapot is. Milt is erg belangrijk voor je afweer systeemquote:Op zondag 17 juli 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Is je milt nu verwijderd dan?
Pfff, wat een nachtmerrie.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet echt geopereerd. Met een drain veel bloed afgevoerd en in slaap gehouden. Moet nu verder zelf genezen.
Fijn dat dat niet nodig was. Hopelijk herstel je snel. Doe het rustig aan, maak je geen zorgen over de shows op Radio 49.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, dat doen ze alleen als die helemaal kapot is. Milt is erg belangrijk voor je afweer systeem
Met zijn allen houden we het wel draaiendequote:Op zondag 17 juli 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn dat dat niet nodig was. Hopelijk herstel je snel. Doe het rustig aan, maak je geen zorgen over de shows op Radio 49.
Ondertussen: the Manic Street Preachers, geremixt door The Avalanches...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met zijn allen houden we het wel draaiende
Dit vind ik dan weer jammer, het origineel is mooi genoeg.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ondertussen: the Manic Street Preachers, geremixt door The Avalanches...
Sean Penn Mix?quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah dan luisteren we inderdaad naar de backup streamquote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als ze wat van Therapy? hadden geremixt!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze dient een beetje als opwarmer voor het volgende nummer, eerlijk gezegd. Dat is een gloednieuw nummer waar ik nogal fan van benquote:Op zondag 17 juli 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer jammer, het origineel is mooi genoeg.
En hoor je niet zo veel...
Tof dat je meeluistert. Ik heb geen speciale nummers met Mouse in de titel klaarstaan hoorquote:Op zondag 17 juli 2016 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah dan luisteren we inderdaad naar de backup stream
Gewoon even rustig meeluisteren voor ik weer ga pittenquote:Op zondag 17 juli 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tof dat je meeluistert. Ik heb geen speciale nummers met Mouse in de titel klaarstaan hoor
Hopelijk vermaak je je. Straks, na mij, als je het kunt volhouden: DJ Tailfox. Aanvang 22:30 uurquote:Op zondag 17 juli 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon even rustig meeluisteren voor ik weer ga pitten
Fijn te weten dat je je weer onder ons bevindtquote:Op zondag 17 juli 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon even rustig meeluisteren voor ik weer ga pitten
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
Donders gezellige avond in ieder geval weer zo!Fijne show op de radio met gave jingles, Muis weer terug in het topic: TOP!
Thanks. En helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:51 schreef ToT het volgende:
Donders gezellige avond in ieder geval weer zo!Fijne show op de radio met gave jingles, Muis weer terug in het topic: TOP!
Lucky isquote:Op zondag 17 juli 2016 21:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fijn te weten dat je je weer onder ons bevindt![]()
En ook veel respect aan Lucky
mijn show bevat veel energiequote:Op zondag 17 juli 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk vermaak je je. Straks, na mij, als je het kunt volhouden: DJ Tailfox. Aanvang 22:30 uur
Ja ja.... - De stem van mijn jingles lijkt opvallend veel op die van de jingles van MadMaster...quote:Op zondag 17 juli 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
Heb je niet ontiegelijk veel pijn in je strot door al die jingles zo in te spreken?
onder voorbehoud kan ik dat welquote:Op zondag 17 juli 2016 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Is er iemand die morgenavond met Hiryu kan testen waar het mis gaat met het inloggen/draaien via de normale stream?
Ow!quote:Op zondag 17 juli 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja ja.... - De stem van mijn jingles lijkt opvallend veel op die van de jingles van MadMaster...
Hopelijk is de normale stream snel weer in bedrijf. Ik had eigenlijk eerst willen wachten met mijn show tot het zover was, maar ja... het kriebelde te veel.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Is er iemand die morgenavond met Hiryu kan testen waar het mis gaat met het inloggen/draaien via de normale stream?
quote:Op zondag 17 juli 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of de mp3-tag correct wordt weergegeven: de artiest heet LÉON. Het nummer "Tired Of Talking". Ook het origineel hiervan is erg prettig.
Ik ben nu aan het regelen dat er morgenavond door Knokkels getest kan worden terwijl de Gupdokter de analyse uitvoertquote:Op zondag 17 juli 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk is de normale stream snel weer in bedrijf. Ik had eigenlijk eerst willen wachten met mijn show tot het zover was, maar ja... het kriebelde te veel.
Vis-itatie.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het regelen dat er morgenavond door Knokkels getest kan worden terwijl de Gupdokter de analyse uitvoert
Gup blijft gewoon doordraaien wanneer DJ ingelogd is op de stream.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het regelen dat er morgenavond door Knokkels getest kan worden terwijl de Gupdokter de analyse uitvoert
quote:
Gaat niet om Gup, gaat om het inloggen van de DJ op de streamserver. Kan nu niet getest worden omdat de shows via de backup stream ook ingepland wordenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gup blijft gewoon doordraaien wanneer DJ ingelogd is op de stream.
Ik zou bijna van viswijven gaan spreken, maar dat is niet erg netjes...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team van wijze vrouwen staat al op standby
Die cover isquote:Op zondag 17 juli 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig kon het niet laten om een nummer met saxofoon erin door deze te laten opvolgen.
Ook in het volgende nummer komt de naam van een Londens metrostation voor, nog even inhakend op de uitzending van MadMaster
Inloggen gaat wel goed, alleen de link tussen de DJ en streamserver is wat stugquote:Op zondag 17 juli 2016 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat niet om Gup, gaat om het inloggen van de DJ op de streamserver. Kan nu niet getest worden omdat de shows via de backup stream ook ingepland worden
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou bijna van viswijven gaan spreken, maar dat is niet erg netjes...
Dat was het ook. Hun debuutalbum Up is eigenlijk erg goed.... - daarna ging het heel snel bergafwaarts.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:06 schreef knokkels het volgende:
Ik dacht al: Dit klinkt als Right Said Fred
Ze waren uiteindelijk dus niet te sexy for dit liedje? Of nou ja. Dat andere liedje?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was het ook. Hun debuutalbum Up is eigenlijk erg goed.... - daarna ging het heel snel bergafwaarts.
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:09 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt als dat: "It's gonna be a fine night tonight"
Zou kunnen. Haar album "Me" is in elk geval geweldig.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:09 schreef ToT het volgende:
Dit klinkt als dat: "It's gonna be a fine night tonight"
In de Blue Bottle Edit... - Nooit meer iets gehoord van Blue Bottle. Het moet wel heel gek zijn, wil dit geen schuilnaam van Rollo & Sister Bliss zijn....quote:
quote:
quote:Programma van vandaag
20:00 - 22:41 Dj 11 - Language of Music
22:41 - 00:11 DJ tailfox - Na de Taalshow, de Tailshow
* knokkels gaat weer richting roosterquote:Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begrijp net dat Tailfox een technisch probleempje heeft. Terwijl hij dat oplost, draai ik hierna mogelijk nog één of meer tracks extra.
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begrijp net dat Tailfox een technisch probleempje heeft. Terwijl hij dat oplost, draai ik hierna mogelijk nog één of meer tracks extra.
Wat nu weer?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik begrijp net dat Tailfox een technisch probleempje heeft.
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Kan je zo langzamerhand een hele Gouden Gids mee volschrijven...
Welterusten, met de nadruk op 'rust'...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel Elf
Menschen, ik ga er weer van tussen
quote:Op zondag 17 juli 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel Elf
"Een setup die niks doet", kreeg ik via DM door. En aangezien ik nu een DM heb geopenbaard, word ik geband. Het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nu weer?
Kan je zo langzamerhand een hele Gouden Gids mee volschrijven...
een... Technical Hitch?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het meeluisteren en beterschap !!quote:Op zondag 17 juli 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel Elf
Fijn je weer te zien Muisquote:Op zondag 17 juli 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel Elf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |